SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Nee gewoon echte naam. Als ik mensen hun echte naam niet weet hoef ik ook hun nr niet.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb je ze ook onder de username in je lijst staan?
ga je hbo doen?quote:Op zondag 3 juli 2016 15:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik dacht echt dafuq what is wrong met jullie. Hoor midden in de vakantie of ik uberhaupt mn opleiding kan doen
Ik ook. Hij doet soms de foto van m'n ex als profielfotoquote:Op zondag 3 juli 2016 15:01 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb zelfs Tjacka zijn nummer nog, dat gaat hij vast niet geloven.
quote:Op zondag 3 juli 2016 15:02 schreef Fylax het volgende:
Ik heb bewijs dat Mister-Bradge de echte echte Braddie is. Ik vroeg om een foto waar hij peace vingers doet, en die kreeg ik. Heb toestemming van Braddie om deze foto hier te delen ter bewijs:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha watquote:Op zondag 3 juli 2016 15:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ook. Hij doet soms de foto van m'n ex als profielfoto
Waarom?quote:Op zondag 3 juli 2016 15:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Was een grapje in de krant van gisteren. maarja, ze hebben gewonnen dus gaat niet op.quote:
Heb je zo'n rare ex danquote:Op zondag 3 juli 2016 15:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 juli 2016 15:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
oh je zit er tot je nek in dusquote:Op zondag 3 juli 2016 15:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee gewoon echte naam. Als ik mensen hun echte naam niet weet hoef ik ook hun nr niet.
Thanks, vind dit ook wel een fijne lengte.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind wel dat ik even moet zeggen Braddie dat je haar wel leuk zit. Niet te kort, niet te lang.
is dit een move?quote:Op zondag 3 juli 2016 15:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind wel dat ik even moet zeggen Braddie dat je haar wel leuk zit. Niet te kort, niet te lang.
waaromquote:Op zondag 3 juli 2016 15:05 schreef Fylax het volgende:
Ik zit na de vakantie ook 10 dagen op het hbo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |