quote:Op zondag 3 juli 2016 15:02 schreef Fylax het volgende:
Ik heb bewijs dat Mister-Bradge de echte echte Braddie is. Ik vroeg om een foto waar hij peace vingers doet, en die kreeg ik. Heb toestemming van Braddie om deze foto hier te delen ter bewijs:Echt nobody caresSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohh gelukkig, dacht even dat gisteren helemaal kwijt was geraakt in je geheugen en dat je daardoor dacht dat ze vanavond weer moesten.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:03 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Was een grapje in de krant van gisteren. maarja, ze hebben gewonnen dus gaat niet op.
Hehehe.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoogstens Bust-A-Move
quote:Op zondag 3 juli 2016 15:06 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
En toch reageer je er op.
Niet teveel caren Crip.
Ah okequote:Op zondag 3 juli 2016 15:03 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Was een grapje in de krant van gisteren. maarja, ze hebben gewonnen dus gaat niet op.
Ik speel bijna nooit meer spelletjes, telefoon ook nietquote:Op zondag 3 juli 2016 15:06 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Vond dat altijd zo tof.
Speel nog steeds af en toe Bubble Shooter op m`n telefoon
Ja pffffff godverquote:Op zondag 3 juli 2016 15:07 schreef Le_Professeur het volgende:
haags, kan je de deur even op de knip doen, allemaal mongolen ineens hier ;s
quote:Op zondag 3 juli 2016 15:06 schreef Chai het volgende:
Braddie heeft inmiddels geen onderkin meer, maar gewoon helemaal geen kin.
Heel sporadisch wil ik nog wel eens Eurotruck Simulator aangooienquote:Op zondag 3 juli 2016 15:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik speel bijna nooit meer spelletjes, telefoon ook niet
quote:Op zondag 3 juli 2016 15:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ook. Hij doet soms de foto van m'n ex als profielfoto
pics?quote:Op zondag 3 juli 2016 15:06 schreef Chai het volgende:
Braddie heeft inmiddels geen onderkin meer, maar gewoon helemaal geen kin.
Ahahaha te laat!!!!quote:Op zondag 3 juli 2016 15:07 schreef Le_Professeur het volgende:
haags, kan je de deur even op de knip doen, allemaal mongolen ineens hier ;s
ik heb je vlog1 nog bewaard waarin je beloofd shit niet meer te verwijderen en eindelijk eens zou beginnen met afvallenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |