Powervrouwquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:38 schreef Allures het volgende:
Als iemand mij wakker zou maken met een piemel zou ik hem doorbreken
quote:
Mijn humeur is net zoals het weer hierquote:
Als mijn humeur zoals het weer hier was dan was ik me toch een portie chagrijnigquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Mijn humeur is net zoals het weer hier![]()
wat is het weer daar?quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Mijne ookquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
28 graden en stralend blauwe luchtquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als mijn humeur zoals het weer hier was dan was ik me toch een portie chagrijnig
Ruilen?quote:
Gelukkig ben ik dat dan ook nietquote:
quote:
Neinquote:
Gelukkig maarquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik dat dan ook niet
Niet nat en lui?quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als mijn humeur zoals het weer hier was dan was ik me toch een portie chagrijnig
So awesomequote:Op woensdag 15 juni 2016 08:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Over een maandje een zwembad. 's ochtends een duik nemen voor ik naar werk ga
Hier ging het net nog een beetje rommeldebommelquote:
LoLa! Hier staat al de hele ochtend Black Stone Cherry op, goede tip!quote:
Me happyquote:
Ur welcomequote:Op woensdag 15 juni 2016 08:49 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
LoLa! Hier staat al de hele ochtend Black Stone Cherry op, goede tip!
Nat en donder en bliksem klinkt ook goedquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hier ging het net nog een beetje rommeldebommel
quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nat en donder en bliksem klinkt ook goed
Ik wil mijn liefde zoveel mogelijk delen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:53 schreef zeer het volgende:
[..]
WTF doe je in dit topic ga terug naar KLB SC gek.
Scheutje bailey'squote:Op woensdag 15 juni 2016 08:54 schreef Allures het volgende:
Door dit weer krijg ik serieus zin in warme chocomel
Waarmee moet ik je helpen?quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan zeggen ze wat van mij ... Buufje help
*kijkt op klok....quote:
Kinkyquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:38 schreef Allures het volgende:
Als iemand mij wakker zou maken met een piemel zou ik hem doorbreken
jij denkt dit is vrije liefde commune?quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik wil mijn liefde zoveel mogelijk delen.
mag ik dan in jd harem?quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Over een maandje een zwembad. 's ochtends een duik nemen voor ik naar werk ga
Zo gek als deze avond maak ik het niet meer hoorquote:
Wie vind dat? Van wie mag je dat niet? Wat een onzinquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze vinden dat ik het altijd over seks heb![]()
Ik mag het niet meer over seks hebben
Nou. Nee.quote:
2013 wil zijn bonnetje terugquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo gek als deze avond maak ik het niet meer hoor
[ afbeelding ]
ok Iwaniusquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was wel gezellig hoorquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
2013 wil zijn bonnetje terug
Stoer
Wat?quote:
Ja, ik sla even overquote:
of je eet ook kei veel of het was sowieso een groepsgebeurenquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee joh, minions zijn leukquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:05 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb een schijthekel aan minions.
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wie vind dat? Van wie mag je dat niet? Wat een onzin
Maar Zweden zijn over het algemeen wel tofquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:05 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb een schijthekel aan minions.
quote:
Zweden zijn fucking baas over het algemeen, alleen wel heel erg kliekerig.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar Zweden zijn over het algemeen wel tof
Films zijn wel leuk maar al die facebookplaatjes en meuk die iedereen deelt.quote:
Ik bedoel maar. Is gewoon gore geldklopperijquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Films zijn wel leuk maar al die facebookplaatjes en meuk die iedereen deelt.
Ik had zelfs minion antibiotica 2 jaar terug
Dit ja. Films zijn leuk, maar de rest is wel baggerquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Films zijn wel leuk maar al die facebookplaatjes en meuk die iedereen deelt.
Ik had zelfs minion antibiotica 2 jaar terug
en fucken met je ocd.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik bedoel maar. Is gewoon gore geldklopperij
Mwoah, Fransen zijn erger daarin is mijn ervaring. Maar ligt ook maar net aan wie je tegenkomt natuurlijk.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zweden zijn fucking baas over het algemeen, alleen wel heel erg kliekerig.
Zweedse orgiekliekjesquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb ik niet zo gemerkt in de jaren dat ik daar kwam, heel lang een Zweedse vriendin gehad.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
die lach? of dronk jij geen koffie?quote:
Dat laatste. Maar die smile is ook creepyquote:
als me koffie zo naar me zou lachen zou ik ook iets hebben van dude chill outquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatste. Maar die smile is ook creepy.
voelt het ook droog?quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:37 schreef DjRex89 het volgende:
Ok, ik heb opeens heel raar zicht in mijn linkeroog... Alsof er een blinde vlek in zitZo opeens uit het niks....
Mequote:Op woensdag 15 juni 2016 09:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
als me koffie zo naar me zou lachen zou ik ook iets hebben van dude chill out
Ripquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:37 schreef DjRex89 het volgende:
Ok, ik heb opeens heel raar zicht in mijn linkeroog... Alsof er een blinde vlek in zitZo opeens uit het niks....
Nee helemaal niet... Echt heel raarquote:
zat of stond of was je net opgestaan je toen het gebeurde? lang naar scherm gestaard?quote:
Zat net koffie te drinken met collega, dus zat niet achter scherm.. Begon met een soort van kronkel in mn zicht en uiteindelijk werd het een blinde vlek. Nu lijkt het weer wet te trekken, erg wazigquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
zat of stond of was je net opgestaan je toen het gebeurde? lang naar scherm gestaard?
Het begin van het eindequote:Op woensdag 15 juni 2016 09:43 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zat net koffie te drinken met collega, dus zat niet achter scherm.. Begon met een soort van kronkel in mn zicht en uiteindelijk werd het een blinde vlek. Nu lijkt het weer wet te trekken, erg wazig
ik wil krimpen en dan chillen op die marshmallows en af en tie hapje slokje. Welkom om te joinen, breng jd bikini 😋quote:
Heb 3 jaar geleden mijn ogen gelaserd dus maak me wel ff zorgen jaquote:
ja niks geks of ergs, hebben wel meer mensen wel eens maar je hoort ze er nooit over j eoog was gewoon wta moe ofzoquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:43 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zat net koffie te drinken met collega, dus zat niet achter scherm.. Begon met een soort van kronkel in mn zicht en uiteindelijk werd het een blinde vlek. Nu lijkt het weer wet te trekken, erg wazig
Wat zat er in die koffiequote:Op woensdag 15 juni 2016 09:43 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Shizzle jonge!quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:46 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb 3 jaar geleden mijn ogen gelaserd dus maak me wel ff zorgen ja
1989 he, welcome to the old side.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:43 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Komt er nog een deel 6? Vond die films wel vermakelijk.quote:
Klinkt goedquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:44 schreef Drug het volgende:
[..]
ik wil krimpen en dan chillen op die marshmallows en af en tie hapje slokje. Welkom om te joinen, breng jd bikini 😋
Geen idee.... Wel hilarische films jaquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Komt er nog een deel 6? Vond die films wel vermakelijk.
Morgenavond.quote:
Vrijdag de mijne, maar ga zaterdag naar t strandquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Morgenavond.Dan begint mijn weekend
Lekkerquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vrijdag de mijne, maar ga zaterdag naar t strand.
Helemaal als t zoals vandaag lekker zonnig en warm isquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
1989 he, welcome to the old side.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helemaal als t zoals vandaag lekker zonnig en warm is.
Hier gaat echt iets fout, ik zie aleen maar donkere wolken een grauw weerquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helemaal als t zoals vandaag lekker zonnig en warm is.
Is dat tegenwoordig al oud, dan ben je nog niet eens 30.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
1989 he, welcome to the old side.
Verkeerde kant van de 25.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig al oud, dan ben je nog niet eens 30.
Jagten gekeken?quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:11 schreef Barbusse het volgende:
Zo dan, ben je ook fijn klaar mee... Valselijk beschuldigd van kindermisbruik, 'slachtoffer' heeft dat ook toegegeven en is veroordeeld voor meineed, maar de uitspraak kan niet terug worden genomen dus je staat de rest van je leven te boek als sex offender en pedofiel. Dan is je leven wel zo'n beetje voorbij eigenlijk....
Ja, het begin van het eindequote:
quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:11 schreef Barbusse het volgende:
Zo dan, ben je ook fijn klaar mee... Valselijk beschuldigd van kindermisbruik, 'slachtoffer' heeft dat ook toegegeven en is veroordeeld voor meineed, maar de uitspraak kan niet terug worden genomen dus je staat de rest van je leven te boek als sex offender en pedofiel. Dan is je leven wel zo'n beetje voorbij eigenlijk....
Waar op wachten dan?quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:11 schreef FrauMilena het volgende:
Hoe is het hier? It better be good want ik moet 5 uur lang wachten.
Wauw. Ja, dan ben je klaar.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:11 schreef Barbusse het volgende:
Van Mads? Ik zie z'n broer ook steeds verschijnen (nou ja, twee keer).quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Super goede film, ben fan van hem geworden daarna.
Ja Mads, ben niet bekend met zijn broer.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van Mads? Ik zie z'n broer ook steeds verschijnen (nou ja, twee keer).
M'n vlucht.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:12 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Waar op wachten dan?
Hier is het zoals altijd geweldig
Die zat in 1 aflevering van Sherlock en in HoC.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja Mads, ben niet bekend met zijn broer.
Waar gaat de reis naartoe?quote:
Sherlock nooit gekeken, HoC kan ik me de eerste aflevering al lang niet meer van herinneren.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die zat in 1 aflevering van Sherlock en in HoC.
Ja, briljante film. Maar ik had het over een zaak die speelt hier op Malta.quote:
Het slaat natuurlijk helemaal nergens op dat zoiets je de rest van je leven achtervolgt ondanks dat het tegendeel is bewezen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, briljante film. Maar ik had het over een zaak die speelt hier op Malta.
Ken je die persoon? Waarom heeft hij gezegd het gedaan te hebben?quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, briljante film. Maar ik had het over een zaak die speelt hier op Malta.
Idd ja.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Het slaat natuurlijk helemaal nergens op dat zoiets je de rest van je leven achtervolgt ondanks dat het tegendeel is bewezen.
En zedenzaken worden hier niet door een jury beoordeeld. Kerel is dus het haasje.quote:The Maltese legal system does not allow for a court decision to be reviewed when new evidence pointing to a possible miscarriage of justice emerged, explained Dr Azzopardi. The only exception was in cases of a trial by jury.
Even ophouden hoorquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:18 schreef FrauMilena het volgende:
Las vanochtend dat er een 2-jarige is gegrepen door een alligator. Werd vermist... Nou dan weet je het al.Zo'n klein hummeltje.
Kan dat niet via Europese wetgeving aangepakt worden?quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Idd ja.
[..]
En zedenzaken worden hier niet door een jury beoordeeld. Kerel is dus het haasje.
Wat naarquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Even ophouden hoor![]()
Gister hier in de buurt een jongetje van 5 over het balkon gevallen
Trauma heli
Nee, ik ken hem niet. Las het in de krant net, zaak loopt al geruime tijd. Tis notabene zijn eigen dochter die hem beschuldigde. Was een nationale rel 2 jaar geleden toen ze opeens verklaarde alles bij elkaar gelogen te hebben toen hij al ruim een jaar in de gevangenis zat.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ken je die persoon? Waarom heeft hij gezegd het gedaan te hebben?
Zou wel moeten, maar dat zal uiteraard ook jaren duren.....quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan dat niet via Europese wetgeving aangepakt worden?
Maar, heeft hij dan toegegeven? Als blijkt dat alles gelogen is, dan is hij onschuldig en moet ook het zedendelict weggeproets. Wat is dat voor derdewereldland?quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, ik ken hem niet. Las het in de krant net, zaak loopt al geruime tijd. Tis notabene zijn eigen dochter die hem beschuldigde. Was een nationale rel 2 jaar geleden toen ze opeens verklaarde alles bij elkaar gelogen te hebben toen hij al ruim een jaar in de gevangenis zat.
En dit is Malta he? Je komt gewoon met voor- en achternaam en foto in de krant.
Als dan je naam wel weer zuiver is, so be it. Met zedendeliquent en pedofiel achter je naam ben je altijd het haasje, overal.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zou wel moeten, maar dat zal uiteraard ook jaren duren.....
Nee, hij heeft altijd toegegeven onschuldig te zijn. En het is gewoon bureaucratisch geneuzel. Hij is direct vrijgelaten, maar een gerechtelijke uitspraak kan niet ongedaan worden gemaakt, ook al blijkt later dat de uitspraak tot stand kwam dmv verkeerde informatie.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, heeft hij dan toegegeven? Als blijkt dat alles gelogen is, dan is hij onschuldig en moet ook het zedendelict weggeproets. Wat is dat voor derdewereldland?
Beetje Steven Avery praktijken eh..quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, hij heeft altijd toegegeven onschuldig te zijn. En het is gewoon bureaucratisch geneuzel. Hij is direct vrijgelaten, maar een gerechtelijke uitspraak kan niet ongedaan worden gemaakt, ook al blijkt later dat de uitspraak tot stand kwam dmv verkeerde informatie.
Wederom, wat is dat voor een derde wereldlandquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, hij heeft altijd toegegeven onschuldig te zijn. En het is gewoon bureaucratisch geneuzel. Hij is direct vrijgelaten, maar een gerechtelijke uitspraak kan niet ongedaan worden gemaakt, ook al blijkt later dat de uitspraak tot stand kwam dmv verkeerde informatie.
Godverdomme wat een landquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Beetje wel he?quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Beetje Steven Avery praktijken eh..
The fuck...quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Beetje wel he?Malteser rechtspraak is........weird to say the least.
Daniel Holmes schandaal is ook zo'n drama. Welshman veroordeeld voor het hebben van wietplanten. Experts gaven aan dat het aantal planten net genoeg was voor eigen gebruik, rechter ging daar niet in mee en veroordeelde hem als drugsdealer: 11 jaar gevangenisstraf. Paar jaar later worden twee mannen op heterdaad betrapt op het importeren van een paar kilo aan herione en extacy, en zij kregen slecht 21/2 en 3 jaarDe zaak van Daniel Holmes loopt op dit moment bij het Europees hof.
Ja, op het gebied van rechtspraak is dit inderdaad een derdewereldland.
En zo ken ik er nog wel een paarquote:
The fuck. Echt, the fuck!quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Beetje wel he?Malteser rechtspraak is........weird to say the least.
Daniel Holmes schandaal is ook zo'n drama. Welshman veroordeeld voor het hebben van wietplanten. Experts gaven aan dat het aantal planten net genoeg was voor eigen gebruik, rechter ging daar niet in mee en veroordeelde hem als drugsdealer: 11 jaar gevangenisstraf. Paar jaar later worden twee mannen op heterdaad betrapt op het importeren van een paar kilo aan herione en extacy, en zij kregen slecht 21/2 en 3 jaarDe zaak van Daniel Holmes loopt op dit moment bij het Europees hof.
Ja, op het gebied van rechtspraak is dit inderdaad een derdewereldland.
Wat is dat dan?quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
The fuck. Echt, the fuck!
Ik weet niet waarom, maar ik moet denken aan wat T. vertelde over de pil en abortus en zo. Ook zo'n drama. Hoewel hij een held is
.
Wie en wat?quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
The fuck. Echt, the fuck!
Ik weet niet waarom, maar ik moet denken aan wat T. vertelde over de pil en abortus en zo. Ook zo'n drama. Hoewel hij een held is
.
Die vriend van je die een Belgische (?) had geholpen en daarvoor straf kreeg? Of was dat verzonnenquote:
Oh, datquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die vriend van je die een Belgische (?) had geholpen en daarvoor straf kreeg? Of was dat verzonnen?
Oh dat wist ik niet. Moest alleen aan dat verhaal denken, was ook zo'n wtf storyquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, datDie regels gaan soepeler worden gelukkig. Het land loopt een beetje in spagaat. Aan de ene kant zitten ze nog in 1950, aan de andere kant maken ze opeens hele grote sprongen vooruit, vooral op het gebied van gelijke rechten voor LGBTers en vrouwenrechten. Zou ook wel eens tijd worden natuurlijk
Ik heb hem al tijden niet meer gezien/gesproken btw, weet niet eens meer of hij nog hier op Malta is
Deel het dan johquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Moest alleen aan dat verhaal denken, was ook zo'n wtf story.
Ik weet niet of ik het helemaal goed zeg, maar die vriend van Barb had een Belgische geholpen in het buitenland een abortus te kunnen ondergaan, zoiets. En dat was in strijd met de Maltese wet.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Deel het dan johNu ben ik nieuwsgierig
quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het helemaal goed zeg, maar die vriend van Barb had een Belgische geholpen in het buitenland een abortus te kunnen ondergaan, zoiets. En dat was in strijd met de Maltese wet.
En ook iets met de anticonceptie pil invoeren naar Malta. Weet t niet meer precies.
Abortus is illegaal hier. Hielp een vriendin om naar het buitenland te gaan voor een abortus daarom. Maar de ouders mogen je voor zoiets aanklagen als ze erachter komen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Deel het dan johNu ben ik nieuwsgierig
Als in dat zoiets nog niet toegestaan is in Malta? Damnquote:Op woensdag 15 juni 2016 11:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het helemaal goed zeg, maar die vriend van Barb had een Belgische geholpen in het buitenland een abortus te kunnen ondergaan, zoiets. En dat was in strijd met de Maltese wet.
En ook iets met de anticonceptie pil invoeren naar Malta. Weet t niet meer precies.
Wow dat wist ik niet.... Bizar wel....quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Abortus is illegaal hier. Hielp een vriendin om naar het buitenland te gaan voor een abortus daarom. Maar de ouders mogen je voor zoiets aanklagen als ze erachter komen.
Maar dat gebeurt dus niet meer, en het gaat volgens mij ook niet meer lang duren voordat abortus (onder voorwaarden) toegestaan is hier. Anticonceptie is verkrijgbaar tegenwoordig.
Let wel, dit is een land waar tot een paar jaar geleden echtscheiding nog niet eens bestond he? Maar in een paar jaar tijd is het gegaan van gelijke rechten voor samenwonenden als getrouwde mensen, echtscheiding is ingevoerd, gelijke rechten voor LGBT-ers, en met een paar jaar zal het homohuwelijk ook ingevoerd worden hier. Dat alles in minder dan 5 jaar tijd. Vooruitgang gaat langzaam, maar zodra de eerste stappen zijn gezet kan het opeens snel gaan
Ik voorzie goede dingen in de toekomst voor Malta. De gelijke homorechten werden ingevoerd na het houden van een referendum. Volgens alle peilingen was het land verdeeld tot op het bot. Maar de jastemmers wonnen met een enorme landslide. Anti-homo uitspraken zoals de partijvoorzitter van de nationalisten (conservatieven) deed in de aanloop ervan kostte de partij de volgende verkiezingen en zouden vandaag de dag politieke zelfmoord betekenen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als in dat zoiets nog niet toegestaan is in Malta? Damn
-edit- Ah zo Barb. Nou goed, langzaam maar zeker gaat het dan de goede kant op![]()
Ik weet niet wat een Philips wake-up piemel is, maar een odol zou ik toch benoemen als een Kärcher wake-up piemel... hogedrukspuit jwz.quote:
Wow... klinkt heftig. Veel voorkomende bijwerkingen of dingen die incidenteel kunnen voorkomen? Klinkt bijna als de bijwerkinglijst van beta blokkers.quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:35 schreef CherryLips het volgende:
MedicijntjesBijwerkingen: bloedneuzen, veranderde reuk- en smaakzin, hoofdpijn
Zin in
Klinkt goed, die veranderingenquote:Op woensdag 15 juni 2016 11:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik voorzie goede dingen in de toekomst voor Malta. De gelijke homorechten werden ingevoerd na het houden van een referendum. Volgens alle peilingen was het land verdeeld tot op het bot. Maar de jastemmers wonnen met een enorme landslide. Anti-homo uitspraken zoals de partijvoorzitter van de nationalisten (conservatieven) deed in de aanloop ervan kostte de partij de volgende verkiezingen en zouden vandaag de dag politieke zelfmoord betekenen.
De oude garde van een alles overziende kerk en politieke dinosauriers die elkaar het ene na het andere baantje toespeelden zijn aan het uitsterven. En de jeugd pikt die vorm van patronage niet meer. Ze hebben het zelfs voor elkaar gekregen dat misbruikzaken in de kerk per pauselijk decreet heropend werden en behandeld werden als strafzaak vanaf dat moment. Misbruikzaken die afgedaan werden als 'godslasterlijke onzin' door de bisschop van Gozo 3 jaar geleden. Nu zit er dus een andere bisschop
Neuh, neusspray voor gevorderden.quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:36 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Wow... klinkt heftig. Veel voorkomende bijwerkingen of dingen die incidenteel kunnen voorkomen? Klinkt bijna als de bijwerkinglijst van beta blokkers.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neuh, neusspray voor gevorderden.
Ja kijk, welkom in de 21ste eeuw. Mooi wel, doet me altijd goed.quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik voorzie goede dingen in de toekomst voor Malta. De gelijke homorechten werden ingevoerd na het houden van een referendum. Volgens alle peilingen was het land verdeeld tot op het bot. Maar de jastemmers wonnen met een enorme landslide. Anti-homo uitspraken zoals de partijvoorzitter van de nationalisten (conservatieven) deed in de aanloop ervan kostte de partij de volgende verkiezingen en zouden vandaag de dag politieke zelfmoord betekenen.
De oude garde van een alles overziende kerk en politieke dinosauriers die elkaar het ene na het andere baantje toespeelden zijn aan het uitsterven. En de jeugd pikt die vorm van patronage niet meer. Ze hebben het zelfs voor elkaar gekregen dat misbruikzaken in de kerk per pauselijk decreet heropend werden en behandeld werden als strafzaak vanaf dat moment. Misbruikzaken die afgedaan werden als 'godslasterlijke onzin' door de bisschop van Gozo 3 jaar geleden. Nu zit er dus een andere bisschop
quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neuh, neusspray voor gevorderden.
Ik vind van welquote:Op woensdag 15 juni 2016 11:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat honingding ? Istie lekker?
Die heb ik dan weer nooit gehadquote:
Vertel er dan ook even bij wat je dan moet horenquote:
Echt he? halve waarheden kan ik geen drol meequote:Op woensdag 15 juni 2016 11:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vertel er dan ook even bij wat je dan moet horen.
Ja, ik heb parmaham nodig. Waar ligt dat in de supermarktquote:Op woensdag 15 juni 2016 11:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die heb ik dan weer nooit gehad
Zou denk ik ook lekker zijn met ham
Maar eigenlijk is alles lekker met goede parmaham
Als ie als hout kilkt is het kut, moet beetje vadsig klinken.quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vertel er dan ook even bij wat je dan moet horen.
Bij de appie bij de vers vlees afdeling, die excelent parmaham is echt heel goed te haggelen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, ik heb parmaham nodig. Waar ligt dat in de supermarkt
quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady klopt op meloen
"hallo? Ben je al rijp?"
"NEE"
Ja ja ja ja.quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt he? halve waarheden kan ik geen drol mee
O ja, die afdeling was er ook nog. De AH is nieuw en ik zoek me steeds een ongelukquote:Op woensdag 15 juni 2016 11:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bij de appie bij de vers vlees afdeling, die excelent parmaham is echt heel goed te haggelen.
Ja nee daar kan ik wat mee...quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als ie als hout kilkt is het kut, moet beetje vadsig klinken.
quote:Give them a quick sniff.
Especially for honey dew melons, you want to give them a quick sniff. They should smell like fragrant flowers, that’s how you know they’re ripe. If they don’t smell, you can still buy them and let them sit out on your counter for a few days until they are just right.
Give them a shake.
When you shake a honey dew or cantaloupe melon, pay attention if the seeds are loose – if they are, then the melon is ripe.
Give them a squeeze.
When you squeeze a melon on the side, it shouldn’t be hard as a rock – it should give a little. Now, obviously you don’t want a spoiled melon, so it shouldn’t be too “squeezable” either!
Deed de avocado dat maarquote:Op woensdag 15 juni 2016 11:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady klopt op meloen
"hallo? Ben je al rijp?"
"NEE"
Dat, ding aan het kont, er uit halen, als het groen is is die nog niet goed, is die bruin is die goed. En een beetje knijpbaar.quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deed de avocado dat maar
Je hebt van die eierkokers die liedjes gaan zingen als je ei klaar is, die moeten ze voor avocado hebben, dat ie 's nachts begint te zingen. 'Ik ben gahaaar!! Joehoe!' En dan denk je, kut, nu moet ik nú ie salade eten want vanavond is ie niet goed meer
gewoon eetrijpe avocado's kopen, dan meteen etenquote:Op woensdag 15 juni 2016 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deed de avocado dat maar
Je hebt van die eierkokers die liedjes gaan zingen als je ei klaar is, die moeten ze voor avocado hebben, dat ie 's nachts begint te zingen. 'Ik ben rijhijp!! Joehoe!' En dan denk je, kut, nu moet ik nú ie salade eten want vanavond is ie niet goed meer
Ik heb dus weleens gehad dat dat ding dus bruin was en dat ie een klein beetje zacht was, ik denk, mooi, kan vanavond meteen het bord op.quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat, ding aan het kont, er uit halen, als het groen is is die nog niet goed, is die bruin is die goed. En een beetje knijpbaar.
Anders een nachtje in natte kranten leggen![]()
al die mensen die in de winkel er al in hebben geknepen, en jij dacht jeuj! zacht!quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb dus weleens gehad dat dat ding dus bruin was en dat ie een klein beetje zacht was, ik denk, mooi, kan vanavond meteen het bord op.
Was ie van binnen nog keihard
Dat is toch niet chique?quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:55 schreef Lokasenna het volgende:
Bij mijn ouders hebben ze soms van die chique hapjes met serranoham of parmaham. Is echt niet aan mij besteed.
Ja lekkerquote:Op woensdag 15 juni 2016 11:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
al die mensen die in de winkel er al in hebben geknepen, en jij dacht jeuj! zacht!
Denk bij chique aan dingen als kreeft, kaviaar, foie gras en dat soort meukquote:Op woensdag 15 juni 2016 11:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij vindt goede parmaham niet een van de meer chique ingredienten?
Je hebt chique en reuzechique.quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Denk bij chique aan dingen als kreeft, kaviaar, foie gras en dat soort meuk
meuk is ook niet te vretenquote:Op woensdag 15 juni 2016 11:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mozzarellabolletje, cherrytomaatje, basilicum - stokje; waar valt dat bij jou onder?quote:
Tapas?quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mozzarellabolletje, cherrytomaatje, basilicum - stokje; waar valt dat bij jou onder?
Of nacho's?
Of gehaktballetjes?
Of gevulde peppadews?
Nou ja dat niet alleen, het is 'het chique restaurant' en 'een chic restaurant'.quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ohja, chique is alleen voor meervoud. Was het vergeten.
Omijngod, wat klinkt dat goedquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:04 schreef LovelyLady het volgende:
Fajita's met kip, avocado en zure room hier vanavond
Had zoiets maandag, maar met gehaktquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:04 schreef LovelyLady het volgende:
Fajita's met kip, avocado en zure room hier vanavond
Ik vind het al snel chic hoor, let vooral niet op mijn referentiekader.quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mozzarellabolletje, cherrytomaatje, basilicum - stokje; waar valt dat bij jou onder?
Of nacho's?
Of gehaktballetjes?
Of gevulde peppadews?
Ja onzijdige woorden en meervoud inderdaad.quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja dat niet alleen, het is 'het chique restaurant' en 'een chic restaurant'.
Ik vind gehakt alleen lekker als in gehaktbal of geruld door de pastaquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Had zoiets maandag, maar met gehakt
Ik noem het ook chic. Mijn hapjes thuis bestaan uit M&M's en blokjes kaas en TUC'jes ofzo.quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het al snel chic hoor, let vooral niet op mijn referentiekader.
Maar de meeste hapjes zijn vooral veel moeite maar verder heel goedkoop. Zoals van die tomaat mozzarellaspiesjes. Maar iets als meloen met parmaham is gewoon echt wel even prijzig qua ingredienten.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
amuse van ortolanquote:Op woensdag 15 juni 2016 11:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is volgens mij het meest decadente verboden ding ooitquote:
Getver, dan zit de smaak van de fruit er toch niet meer aan?quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:12 schreef Barbusse het volgende:
Binnenkort dit weer eens maken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Picsquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:12 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn haar is een soort van niet echt meer heel pluizig na knipbeurt, fohnen, olie, en daarna thuis stijlen.![]()
Jawel, juist welquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Getver, dan zit de smaak van de fruit er toch niet meer aan?
Oke.quote:
Doe eens, leukquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Even kijken of ik het op de foto krijg hoor.
armoerpanter penis komt ook een eind denk ikquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is volgens mij het meest decadente verboden ding ooit
Dat is toch dat vogeltje verdronken in Armangac?quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is volgens mij het meest decadente verboden ding ooit
Die frituur/verdrink je niet levend, volgens mij.quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
armoerpanter penis komt ook een eind denk ik
Ja.quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is toch dat vogeltje verdronken in Armangac?
nee, dat deden ze eerst maar dat kosten te veel koks, maar is wel een iets meer bedreigd als dier dan de ortolanquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die frituur je niet levend, volgens mij.
Gewoon een keer proberen. Mij leek het eerst ook niks, maar het is heerlijkquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke.
Nouja, mij maak je niet blij met zo'n stukje. Liever zonder drank erin
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben echt vies van alcohol. Alleen wijn vind ik nog lekker, verder kan ik de geur van alcohol al niet handelenquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon een keer proberen. Mij leek het eerst ook niks, maar het is heerlijkAlleen voorzichtig zijn met de hoeveelheid die je eet, want voor je het weet heb je in een uurtje een fles vodka achterover geslagen
Ik sla denk ik overquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
armoerpanter penis komt ook een eind denk ik
quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
[..]
[..]Mooie bos.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof je avril lavigne van de zijkant bekijkt![]()
[..]
[..]Lekker fluffy toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet te. Ziet er leuk uit
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Owquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben echt vies van alcohol. Alleen wijn vind ik nog lekker, verder kan ik de geur van alcohol al niet handelen
Dit is wel na ruim een uur werk eraan he, anders heeft het nog wel de helft meer volume.quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lekker fluffy toch?Niet te. Ziet er leuk uit
Dankje.quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mooie bos.....
Alsof je avril lavigne van de zijkant bekijkt
Mij maak je blij met een goede jointquote:
Junkquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mij maak je blij met een goede joint
[..]
[..]Damn, wat dik haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Je wil altijd wat je niet hebt he, ik had echt liever wat minder dik en vooral minder kroezend.quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wou dat ik zoveel volume in mijn haar had, LokaJaloers op je haar
Ik wil wel een beetje van je overnemen, ik heb een steil plat en futloos matje.quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je wil altijd wat je niet hebt he, ik had echt liever wat minder dik en vooral minder kroezend.
bleh verdovende middelenquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kloptquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je wil altijd wat je niet hebt he, ik had echt liever wat minder dik en vooral minder kroezend.
Mijn vader had dat ook. Ik vind het zo kut dat ik die niet hebquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:24 schreef HostiMeister het volgende:
Toen ik nog haar had, en het lang was kreeg ik pijpekrullenDat zag pas gay uit
Daar heb ik dan weer niks meequote:Op woensdag 15 juni 2016 12:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:24 schreef HostiMeister het volgende:
quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:24 schreef HostiMeister het volgende:
Ben je familie van mij of zo? Ik heb dat ookquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:24 schreef HostiMeister het volgende:
Godver.quote:Öztürk: ‘Als ik blank was geweest, had ik veel meer kunnen graaien’
DENK-politicus voelt zich benadeeld door afkomst
15 juni 2016 door Rudolf Julius
Selçuk Öztürk voelt zich bij zijn corruptie benadeeld door zijn afkomst. Volgens de DENK-politicus had hij veel meer dubieuze vastgoeddeals kunnen sluiten als hij een blanke Nederlander was geweest.NRC Next bericht vandaag dat Öztürk twee panden van een Limburgse zorginstelling voor een veel te lage prijs heeft kunnen kopen door afspraken met toenmalig wethouder Jos van Rey. Öztürk beweert echter dat een autochtoon in dezelfde positie nog veel meer had kunnen sjoemelen: “Ik ben behandeld als een tweederangs graaier. Ik heb veel mensen in mijn omgeving die hetzelfde hebben meegemaakt. Dit is echt een dikke error in onze samenleving.”
http://speld.nl/2016/06/1(...)meer-kunnen-graaien/
Lijkt wel een beetje op mij als ik zo'n sexy haarzwier probeerquote:
Iets minder kwijl ook, meestalquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op mij als ik zo'n sexy haarzwier probeer. Denk er alleen nog een hap haar in de mond bij en bingo.
Niet noemenswaardig minder, valt alleen niet zo op door t haar.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op mij als ik zo'n sexy haarzwier probeer. Denk er alleen nog een hap haar in de mond bij en bingo.
Vandaar dat het zo zwaar is dusquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet noemenswaardig minder, valt alleen niet zo op door t haar.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:41 schreef HostiMeister het volgende:
Wat zeggen ze ook al weer baasjes gaan meer op hun honden lijken?![]()
Lig je tegenwoordig ook altijd op je rug op de bank te niesen?![]()
je rent door het bos met een duif in je mondquote:
Nee zeg, daar heb ik juist de hond voor.quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
je rent door het bos met een duif in je mond
Niet haten op mijn lange krullenquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:24 schreef HostiMeister het volgende:
je bent zelf lekker zoet en sappigquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:46 schreef Samzz het volgende:
De honingmeloen was heerlijk, trouwens. Lekker zoet en sappig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |