Nee joh, minions zijn leukquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:05 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb een schijthekel aan minions.
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wie vind dat? Van wie mag je dat niet? Wat een onzin
Maar Zweden zijn over het algemeen wel tofquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:05 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb een schijthekel aan minions.
quote:
Zweden zijn fucking baas over het algemeen, alleen wel heel erg kliekerig.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar Zweden zijn over het algemeen wel tof
Films zijn wel leuk maar al die facebookplaatjes en meuk die iedereen deelt.quote:
Ik bedoel maar. Is gewoon gore geldklopperijquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Films zijn wel leuk maar al die facebookplaatjes en meuk die iedereen deelt.
Ik had zelfs minion antibiotica 2 jaar terug
Dit ja. Films zijn leuk, maar de rest is wel baggerquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Films zijn wel leuk maar al die facebookplaatjes en meuk die iedereen deelt.
Ik had zelfs minion antibiotica 2 jaar terug
en fucken met je ocd.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik bedoel maar. Is gewoon gore geldklopperij
Mwoah, Fransen zijn erger daarin is mijn ervaring. Maar ligt ook maar net aan wie je tegenkomt natuurlijk.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zweden zijn fucking baas over het algemeen, alleen wel heel erg kliekerig.
Zweedse orgiekliekjesquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb ik niet zo gemerkt in de jaren dat ik daar kwam, heel lang een Zweedse vriendin gehad.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
die lach? of dronk jij geen koffie?quote:
Dat laatste. Maar die smile is ook creepyquote:
als me koffie zo naar me zou lachen zou ik ook iets hebben van dude chill outquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatste. Maar die smile is ook creepy.
voelt het ook droog?quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:37 schreef DjRex89 het volgende:
Ok, ik heb opeens heel raar zicht in mijn linkeroog... Alsof er een blinde vlek in zitZo opeens uit het niks....
Mequote:Op woensdag 15 juni 2016 09:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
als me koffie zo naar me zou lachen zou ik ook iets hebben van dude chill out
Ripquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:37 schreef DjRex89 het volgende:
Ok, ik heb opeens heel raar zicht in mijn linkeroog... Alsof er een blinde vlek in zitZo opeens uit het niks....
Nee helemaal niet... Echt heel raarquote:
zat of stond of was je net opgestaan je toen het gebeurde? lang naar scherm gestaard?quote:
Zat net koffie te drinken met collega, dus zat niet achter scherm.. Begon met een soort van kronkel in mn zicht en uiteindelijk werd het een blinde vlek. Nu lijkt het weer wet te trekken, erg wazigquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
zat of stond of was je net opgestaan je toen het gebeurde? lang naar scherm gestaard?
Het begin van het eindequote:Op woensdag 15 juni 2016 09:43 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zat net koffie te drinken met collega, dus zat niet achter scherm.. Begon met een soort van kronkel in mn zicht en uiteindelijk werd het een blinde vlek. Nu lijkt het weer wet te trekken, erg wazig
ik wil krimpen en dan chillen op die marshmallows en af en tie hapje slokje. Welkom om te joinen, breng jd bikini 😋quote:
Heb 3 jaar geleden mijn ogen gelaserd dus maak me wel ff zorgen jaquote:
ja niks geks of ergs, hebben wel meer mensen wel eens maar je hoort ze er nooit over j eoog was gewoon wta moe ofzoquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:43 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zat net koffie te drinken met collega, dus zat niet achter scherm.. Begon met een soort van kronkel in mn zicht en uiteindelijk werd het een blinde vlek. Nu lijkt het weer wet te trekken, erg wazig
Wat zat er in die koffiequote:Op woensdag 15 juni 2016 09:43 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |