Nee joh, minions zijn leukquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:05 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb een schijthekel aan minions.
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wie vind dat? Van wie mag je dat niet? Wat een onzin
Maar Zweden zijn over het algemeen wel tofquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:05 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb een schijthekel aan minions.
quote:
Zweden zijn fucking baas over het algemeen, alleen wel heel erg kliekerig.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar Zweden zijn over het algemeen wel tof
Films zijn wel leuk maar al die facebookplaatjes en meuk die iedereen deelt.quote:
Ik bedoel maar. Is gewoon gore geldklopperijquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Films zijn wel leuk maar al die facebookplaatjes en meuk die iedereen deelt.
Ik had zelfs minion antibiotica 2 jaar terug
Dit ja. Films zijn leuk, maar de rest is wel baggerquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Films zijn wel leuk maar al die facebookplaatjes en meuk die iedereen deelt.
Ik had zelfs minion antibiotica 2 jaar terug
en fucken met je ocd.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik bedoel maar. Is gewoon gore geldklopperij
Mwoah, Fransen zijn erger daarin is mijn ervaring. Maar ligt ook maar net aan wie je tegenkomt natuurlijk.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zweden zijn fucking baas over het algemeen, alleen wel heel erg kliekerig.
Zweedse orgiekliekjesquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb ik niet zo gemerkt in de jaren dat ik daar kwam, heel lang een Zweedse vriendin gehad.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |