Shizzle jonge!quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:46 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb 3 jaar geleden mijn ogen gelaserd dus maak me wel ff zorgen ja
1989 he, welcome to the old side.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:43 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zat net koffie te drinken met collega, dus zat niet achter scherm.. Begon met een soort van kronkel in mn zicht en uiteindelijk werd het een blinde vlek. Nu lijkt het weer wet te trekken, erg wazig
Komt er nog een deel 6? Vond die films wel vermakelijk.quote:
Klinkt goedquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:44 schreef Drug het volgende:
[..]
ik wil krimpen en dan chillen op die marshmallows en af en tie hapje slokje. Welkom om te joinen, breng jd bikini 😋
Geen idee.... Wel hilarische films jaquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Komt er nog een deel 6? Vond die films wel vermakelijk.
Morgenavond.quote:
Vrijdag de mijne, maar ga zaterdag naar t strandquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Morgenavond.Dan begint mijn weekend
Lekkerquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vrijdag de mijne, maar ga zaterdag naar t strand.
Helemaal als t zoals vandaag lekker zonnig en warm isquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
1989 he, welcome to the old side.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helemaal als t zoals vandaag lekker zonnig en warm is.
Hier gaat echt iets fout, ik zie aleen maar donkere wolken een grauw weerquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helemaal als t zoals vandaag lekker zonnig en warm is.
Is dat tegenwoordig al oud, dan ben je nog niet eens 30.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
1989 he, welcome to the old side.
Verkeerde kant van de 25.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig al oud, dan ben je nog niet eens 30.
Jagten gekeken?quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:11 schreef Barbusse het volgende:
Zo dan, ben je ook fijn klaar mee... Valselijk beschuldigd van kindermisbruik, 'slachtoffer' heeft dat ook toegegeven en is veroordeeld voor meineed, maar de uitspraak kan niet terug worden genomen dus je staat de rest van je leven te boek als sex offender en pedofiel. Dan is je leven wel zo'n beetje voorbij eigenlijk....
Ja, het begin van het eindequote:
quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:11 schreef Barbusse het volgende:
Zo dan, ben je ook fijn klaar mee... Valselijk beschuldigd van kindermisbruik, 'slachtoffer' heeft dat ook toegegeven en is veroordeeld voor meineed, maar de uitspraak kan niet terug worden genomen dus je staat de rest van je leven te boek als sex offender en pedofiel. Dan is je leven wel zo'n beetje voorbij eigenlijk....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |