Shizzle jonge!quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:46 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb 3 jaar geleden mijn ogen gelaserd dus maak me wel ff zorgen ja
1989 he, welcome to the old side.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:43 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zat net koffie te drinken met collega, dus zat niet achter scherm.. Begon met een soort van kronkel in mn zicht en uiteindelijk werd het een blinde vlek. Nu lijkt het weer wet te trekken, erg wazig
Komt er nog een deel 6? Vond die films wel vermakelijk.quote:
Klinkt goedquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:44 schreef Drug het volgende:
[..]
ik wil krimpen en dan chillen op die marshmallows en af en tie hapje slokje. Welkom om te joinen, breng jd bikini 😋
Geen idee.... Wel hilarische films jaquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Komt er nog een deel 6? Vond die films wel vermakelijk.
Morgenavond.quote:
Vrijdag de mijne, maar ga zaterdag naar t strandquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Morgenavond.Dan begint mijn weekend
Lekkerquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vrijdag de mijne, maar ga zaterdag naar t strand.
Helemaal als t zoals vandaag lekker zonnig en warm isquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
1989 he, welcome to the old side.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helemaal als t zoals vandaag lekker zonnig en warm is.
Hier gaat echt iets fout, ik zie aleen maar donkere wolken een grauw weerquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helemaal als t zoals vandaag lekker zonnig en warm is.
Is dat tegenwoordig al oud, dan ben je nog niet eens 30.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
1989 he, welcome to the old side.
Verkeerde kant van de 25.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig al oud, dan ben je nog niet eens 30.
Jagten gekeken?quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:11 schreef Barbusse het volgende:
Zo dan, ben je ook fijn klaar mee... Valselijk beschuldigd van kindermisbruik, 'slachtoffer' heeft dat ook toegegeven en is veroordeeld voor meineed, maar de uitspraak kan niet terug worden genomen dus je staat de rest van je leven te boek als sex offender en pedofiel. Dan is je leven wel zo'n beetje voorbij eigenlijk....
Ja, het begin van het eindequote:
quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:11 schreef Barbusse het volgende:
Zo dan, ben je ook fijn klaar mee... Valselijk beschuldigd van kindermisbruik, 'slachtoffer' heeft dat ook toegegeven en is veroordeeld voor meineed, maar de uitspraak kan niet terug worden genomen dus je staat de rest van je leven te boek als sex offender en pedofiel. Dan is je leven wel zo'n beetje voorbij eigenlijk....
Waar op wachten dan?quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:11 schreef FrauMilena het volgende:
Hoe is het hier? It better be good want ik moet 5 uur lang wachten.
Wauw. Ja, dan ben je klaar.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:11 schreef Barbusse het volgende:
Van Mads? Ik zie z'n broer ook steeds verschijnen (nou ja, twee keer).quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Super goede film, ben fan van hem geworden daarna.
Ja Mads, ben niet bekend met zijn broer.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van Mads? Ik zie z'n broer ook steeds verschijnen (nou ja, twee keer).
M'n vlucht.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:12 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Waar op wachten dan?
Hier is het zoals altijd geweldig
Die zat in 1 aflevering van Sherlock en in HoC.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja Mads, ben niet bekend met zijn broer.
Waar gaat de reis naartoe?quote:
Sherlock nooit gekeken, HoC kan ik me de eerste aflevering al lang niet meer van herinneren.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die zat in 1 aflevering van Sherlock en in HoC.
Ja, briljante film. Maar ik had het over een zaak die speelt hier op Malta.quote:
Het slaat natuurlijk helemaal nergens op dat zoiets je de rest van je leven achtervolgt ondanks dat het tegendeel is bewezen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, briljante film. Maar ik had het over een zaak die speelt hier op Malta.
Ken je die persoon? Waarom heeft hij gezegd het gedaan te hebben?quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, briljante film. Maar ik had het over een zaak die speelt hier op Malta.
Idd ja.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Het slaat natuurlijk helemaal nergens op dat zoiets je de rest van je leven achtervolgt ondanks dat het tegendeel is bewezen.
En zedenzaken worden hier niet door een jury beoordeeld. Kerel is dus het haasje.quote:The Maltese legal system does not allow for a court decision to be reviewed when new evidence pointing to a possible miscarriage of justice emerged, explained Dr Azzopardi. The only exception was in cases of a trial by jury.
Even ophouden hoorquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:18 schreef FrauMilena het volgende:
Las vanochtend dat er een 2-jarige is gegrepen door een alligator. Werd vermist... Nou dan weet je het al.Zo'n klein hummeltje.
Kan dat niet via Europese wetgeving aangepakt worden?quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Idd ja.
[..]
En zedenzaken worden hier niet door een jury beoordeeld. Kerel is dus het haasje.
Wat naarquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Even ophouden hoor![]()
Gister hier in de buurt een jongetje van 5 over het balkon gevallen
Trauma heli
Nee, ik ken hem niet. Las het in de krant net, zaak loopt al geruime tijd. Tis notabene zijn eigen dochter die hem beschuldigde. Was een nationale rel 2 jaar geleden toen ze opeens verklaarde alles bij elkaar gelogen te hebben toen hij al ruim een jaar in de gevangenis zat.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ken je die persoon? Waarom heeft hij gezegd het gedaan te hebben?
Zou wel moeten, maar dat zal uiteraard ook jaren duren.....quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan dat niet via Europese wetgeving aangepakt worden?
Maar, heeft hij dan toegegeven? Als blijkt dat alles gelogen is, dan is hij onschuldig en moet ook het zedendelict weggeproets. Wat is dat voor derdewereldland?quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, ik ken hem niet. Las het in de krant net, zaak loopt al geruime tijd. Tis notabene zijn eigen dochter die hem beschuldigde. Was een nationale rel 2 jaar geleden toen ze opeens verklaarde alles bij elkaar gelogen te hebben toen hij al ruim een jaar in de gevangenis zat.
En dit is Malta he? Je komt gewoon met voor- en achternaam en foto in de krant.
Als dan je naam wel weer zuiver is, so be it. Met zedendeliquent en pedofiel achter je naam ben je altijd het haasje, overal.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zou wel moeten, maar dat zal uiteraard ook jaren duren.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |