Ik weet niet wat een Philips wake-up piemel is, maar een odol zou ik toch benoemen als een Kärcher wake-up piemel... hogedrukspuit jwz.quote:
Wow... klinkt heftig. Veel voorkomende bijwerkingen of dingen die incidenteel kunnen voorkomen? Klinkt bijna als de bijwerkinglijst van beta blokkers.quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:35 schreef CherryLips het volgende:
MedicijntjesBijwerkingen: bloedneuzen, veranderde reuk- en smaakzin, hoofdpijn
Zin in
Klinkt goed, die veranderingenquote:Op woensdag 15 juni 2016 11:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik voorzie goede dingen in de toekomst voor Malta. De gelijke homorechten werden ingevoerd na het houden van een referendum. Volgens alle peilingen was het land verdeeld tot op het bot. Maar de jastemmers wonnen met een enorme landslide. Anti-homo uitspraken zoals de partijvoorzitter van de nationalisten (conservatieven) deed in de aanloop ervan kostte de partij de volgende verkiezingen en zouden vandaag de dag politieke zelfmoord betekenen.
De oude garde van een alles overziende kerk en politieke dinosauriers die elkaar het ene na het andere baantje toespeelden zijn aan het uitsterven. En de jeugd pikt die vorm van patronage niet meer. Ze hebben het zelfs voor elkaar gekregen dat misbruikzaken in de kerk per pauselijk decreet heropend werden en behandeld werden als strafzaak vanaf dat moment. Misbruikzaken die afgedaan werden als 'godslasterlijke onzin' door de bisschop van Gozo 3 jaar geleden. Nu zit er dus een andere bisschop
Neuh, neusspray voor gevorderden.quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:36 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Wow... klinkt heftig. Veel voorkomende bijwerkingen of dingen die incidenteel kunnen voorkomen? Klinkt bijna als de bijwerkinglijst van beta blokkers.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neuh, neusspray voor gevorderden.
Ja kijk, welkom in de 21ste eeuw. Mooi wel, doet me altijd goed.quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik voorzie goede dingen in de toekomst voor Malta. De gelijke homorechten werden ingevoerd na het houden van een referendum. Volgens alle peilingen was het land verdeeld tot op het bot. Maar de jastemmers wonnen met een enorme landslide. Anti-homo uitspraken zoals de partijvoorzitter van de nationalisten (conservatieven) deed in de aanloop ervan kostte de partij de volgende verkiezingen en zouden vandaag de dag politieke zelfmoord betekenen.
De oude garde van een alles overziende kerk en politieke dinosauriers die elkaar het ene na het andere baantje toespeelden zijn aan het uitsterven. En de jeugd pikt die vorm van patronage niet meer. Ze hebben het zelfs voor elkaar gekregen dat misbruikzaken in de kerk per pauselijk decreet heropend werden en behandeld werden als strafzaak vanaf dat moment. Misbruikzaken die afgedaan werden als 'godslasterlijke onzin' door de bisschop van Gozo 3 jaar geleden. Nu zit er dus een andere bisschop
quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neuh, neusspray voor gevorderden.
Ik vind van welquote:Op woensdag 15 juni 2016 11:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat honingding ? Istie lekker?
Die heb ik dan weer nooit gehadquote:
Vertel er dan ook even bij wat je dan moet horenquote:
Echt he? halve waarheden kan ik geen drol meequote:Op woensdag 15 juni 2016 11:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vertel er dan ook even bij wat je dan moet horen.
Ja, ik heb parmaham nodig. Waar ligt dat in de supermarktquote:Op woensdag 15 juni 2016 11:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die heb ik dan weer nooit gehad
Zou denk ik ook lekker zijn met ham
Maar eigenlijk is alles lekker met goede parmaham
Als ie als hout kilkt is het kut, moet beetje vadsig klinken.quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vertel er dan ook even bij wat je dan moet horen.
Bij de appie bij de vers vlees afdeling, die excelent parmaham is echt heel goed te haggelen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, ik heb parmaham nodig. Waar ligt dat in de supermarkt
quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady klopt op meloen
"hallo? Ben je al rijp?"
"NEE"
Ja ja ja ja.quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt he? halve waarheden kan ik geen drol mee
O ja, die afdeling was er ook nog. De AH is nieuw en ik zoek me steeds een ongelukquote:Op woensdag 15 juni 2016 11:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bij de appie bij de vers vlees afdeling, die excelent parmaham is echt heel goed te haggelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |