Nee, hij heeft altijd toegegeven onschuldig te zijn. En het is gewoon bureaucratisch geneuzel. Hij is direct vrijgelaten, maar een gerechtelijke uitspraak kan niet ongedaan worden gemaakt, ook al blijkt later dat de uitspraak tot stand kwam dmv verkeerde informatie.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, heeft hij dan toegegeven? Als blijkt dat alles gelogen is, dan is hij onschuldig en moet ook het zedendelict weggeproets. Wat is dat voor derdewereldland?
Beetje Steven Avery praktijken eh..quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, hij heeft altijd toegegeven onschuldig te zijn. En het is gewoon bureaucratisch geneuzel. Hij is direct vrijgelaten, maar een gerechtelijke uitspraak kan niet ongedaan worden gemaakt, ook al blijkt later dat de uitspraak tot stand kwam dmv verkeerde informatie.
Wederom, wat is dat voor een derde wereldlandquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, hij heeft altijd toegegeven onschuldig te zijn. En het is gewoon bureaucratisch geneuzel. Hij is direct vrijgelaten, maar een gerechtelijke uitspraak kan niet ongedaan worden gemaakt, ook al blijkt later dat de uitspraak tot stand kwam dmv verkeerde informatie.
Godverdomme wat een landquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Beetje wel he?quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Beetje Steven Avery praktijken eh..
The fuck...quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Beetje wel he?Malteser rechtspraak is........weird to say the least.
Daniel Holmes schandaal is ook zo'n drama. Welshman veroordeeld voor het hebben van wietplanten. Experts gaven aan dat het aantal planten net genoeg was voor eigen gebruik, rechter ging daar niet in mee en veroordeelde hem als drugsdealer: 11 jaar gevangenisstraf. Paar jaar later worden twee mannen op heterdaad betrapt op het importeren van een paar kilo aan herione en extacy, en zij kregen slecht 21/2 en 3 jaarDe zaak van Daniel Holmes loopt op dit moment bij het Europees hof.
Ja, op het gebied van rechtspraak is dit inderdaad een derdewereldland.
En zo ken ik er nog wel een paarquote:
The fuck. Echt, the fuck!quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Beetje wel he?Malteser rechtspraak is........weird to say the least.
Daniel Holmes schandaal is ook zo'n drama. Welshman veroordeeld voor het hebben van wietplanten. Experts gaven aan dat het aantal planten net genoeg was voor eigen gebruik, rechter ging daar niet in mee en veroordeelde hem als drugsdealer: 11 jaar gevangenisstraf. Paar jaar later worden twee mannen op heterdaad betrapt op het importeren van een paar kilo aan herione en extacy, en zij kregen slecht 21/2 en 3 jaarDe zaak van Daniel Holmes loopt op dit moment bij het Europees hof.
Ja, op het gebied van rechtspraak is dit inderdaad een derdewereldland.
Wat is dat dan?quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
The fuck. Echt, the fuck!
Ik weet niet waarom, maar ik moet denken aan wat T. vertelde over de pil en abortus en zo. Ook zo'n drama. Hoewel hij een held is
.
Wie en wat?quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
The fuck. Echt, the fuck!
Ik weet niet waarom, maar ik moet denken aan wat T. vertelde over de pil en abortus en zo. Ook zo'n drama. Hoewel hij een held is
.
Die vriend van je die een Belgische (?) had geholpen en daarvoor straf kreeg? Of was dat verzonnenquote:
Oh, datquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die vriend van je die een Belgische (?) had geholpen en daarvoor straf kreeg? Of was dat verzonnen?
Oh dat wist ik niet. Moest alleen aan dat verhaal denken, was ook zo'n wtf storyquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, datDie regels gaan soepeler worden gelukkig. Het land loopt een beetje in spagaat. Aan de ene kant zitten ze nog in 1950, aan de andere kant maken ze opeens hele grote sprongen vooruit, vooral op het gebied van gelijke rechten voor LGBTers en vrouwenrechten. Zou ook wel eens tijd worden natuurlijk
Ik heb hem al tijden niet meer gezien/gesproken btw, weet niet eens meer of hij nog hier op Malta is
Deel het dan johquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Moest alleen aan dat verhaal denken, was ook zo'n wtf story.
Ik weet niet of ik het helemaal goed zeg, maar die vriend van Barb had een Belgische geholpen in het buitenland een abortus te kunnen ondergaan, zoiets. En dat was in strijd met de Maltese wet.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Deel het dan johNu ben ik nieuwsgierig
quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het helemaal goed zeg, maar die vriend van Barb had een Belgische geholpen in het buitenland een abortus te kunnen ondergaan, zoiets. En dat was in strijd met de Maltese wet.
En ook iets met de anticonceptie pil invoeren naar Malta. Weet t niet meer precies.
Abortus is illegaal hier. Hielp een vriendin om naar het buitenland te gaan voor een abortus daarom. Maar de ouders mogen je voor zoiets aanklagen als ze erachter komen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Deel het dan johNu ben ik nieuwsgierig
Als in dat zoiets nog niet toegestaan is in Malta? Damnquote:Op woensdag 15 juni 2016 11:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het helemaal goed zeg, maar die vriend van Barb had een Belgische geholpen in het buitenland een abortus te kunnen ondergaan, zoiets. En dat was in strijd met de Maltese wet.
En ook iets met de anticonceptie pil invoeren naar Malta. Weet t niet meer precies.
Wow dat wist ik niet.... Bizar wel....quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Abortus is illegaal hier. Hielp een vriendin om naar het buitenland te gaan voor een abortus daarom. Maar de ouders mogen je voor zoiets aanklagen als ze erachter komen.
Maar dat gebeurt dus niet meer, en het gaat volgens mij ook niet meer lang duren voordat abortus (onder voorwaarden) toegestaan is hier. Anticonceptie is verkrijgbaar tegenwoordig.
Let wel, dit is een land waar tot een paar jaar geleden echtscheiding nog niet eens bestond he? Maar in een paar jaar tijd is het gegaan van gelijke rechten voor samenwonenden als getrouwde mensen, echtscheiding is ingevoerd, gelijke rechten voor LGBT-ers, en met een paar jaar zal het homohuwelijk ook ingevoerd worden hier. Dat alles in minder dan 5 jaar tijd. Vooruitgang gaat langzaam, maar zodra de eerste stappen zijn gezet kan het opeens snel gaan
Ik voorzie goede dingen in de toekomst voor Malta. De gelijke homorechten werden ingevoerd na het houden van een referendum. Volgens alle peilingen was het land verdeeld tot op het bot. Maar de jastemmers wonnen met een enorme landslide. Anti-homo uitspraken zoals de partijvoorzitter van de nationalisten (conservatieven) deed in de aanloop ervan kostte de partij de volgende verkiezingen en zouden vandaag de dag politieke zelfmoord betekenen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als in dat zoiets nog niet toegestaan is in Malta? Damn
-edit- Ah zo Barb. Nou goed, langzaam maar zeker gaat het dan de goede kant op![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |