abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163027099
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 10:22 schreef Samzz het volgende:

[..]

Maar, heeft hij dan toegegeven? Als blijkt dat alles gelogen is, dan is hij onschuldig en moet ook het zedendelict weggeproets. Wat is dat voor derdewereldland?
Nee, hij heeft altijd toegegeven onschuldig te zijn. En het is gewoon bureaucratisch geneuzel. Hij is direct vrijgelaten, maar een gerechtelijke uitspraak kan niet ongedaan worden gemaakt, ook al blijkt later dat de uitspraak tot stand kwam dmv verkeerde informatie.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 15 juni 2016 @ 10:31:03 #152
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_163027128
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 10:29 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nee, hij heeft altijd toegegeven onschuldig te zijn. En het is gewoon bureaucratisch geneuzel. Hij is direct vrijgelaten, maar een gerechtelijke uitspraak kan niet ongedaan worden gemaakt, ook al blijkt later dat de uitspraak tot stand kwam dmv verkeerde informatie.
Beetje Steven Avery praktijken eh.. ;(
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
pi_163027137
quote:

[..]

Wederom, wat is dat voor een derde wereldland :{
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 15 juni 2016 @ 10:31:48 #154
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163027146
quote:

[..]

Godverdomme wat een land :').

Ik zou t op Europees niveau opzoeken. En dan de staat aansprakelijk stellen voor de kosten.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 15 juni 2016 @ 10:38:43 #155
441317 FrauMilena
Slightly Salty
pi_163027278
pi_163027281
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 10:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Beetje Steven Avery praktijken eh.. ;(
Beetje wel he? :') Malteser rechtspraak is........weird to say the least.

Daniel Holmes schandaal is ook zo'n drama. Welshman veroordeeld voor het hebben van wietplanten. Experts gaven aan dat het aantal planten net genoeg was voor eigen gebruik, rechter ging daar niet in mee en veroordeelde hem als drugsdealer: 11 jaar gevangenisstraf. Paar jaar later worden twee mannen op heterdaad betrapt op het importeren van een paar kilo aan heroine en extacy, en zij kregen slecht 21/2 en 3 jaar :') De zaak van Daniel Holmes loopt op dit moment bij het Europees hof.

Ja, op het gebied van rechtspraak is dit inderdaad een derdewereldland.

[ Bericht 0% gewijzigd door Barbusse op 15-06-2016 10:47:54 ]
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 15 juni 2016 @ 10:39:50 #157
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_163027301
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 10:38 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Daniel Holmes schandaal is ook zo'n drama. Welshman veroordeeld voor het hebben van wietplanten. Experts gaven aan dat het aantal planten net genoeg was voor eigen gebruik, rechter ging daar niet in mee en veroordeelde hem als drugsdealer: 11 jaar gevangenisstraf. Paar jaar later worden twee mannen op heterdaad betrapt op het importeren van een paar kilo aan herione en extacy, en zij kregen slecht 21/2 en 3 jaar :') De zaak van Daniel Holmes loopt op dit moment bij het Europees hof.

The fuck... :{
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
pi_163027375
quote:
Haha :')
Welkom op FOK!
pi_163027402
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 10:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

The fuck... :{
En zo ken ik er nog wel een paar :')
  woensdag 15 juni 2016 @ 10:45:23 #160
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163027406
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 10:38 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Daniel Holmes schandaal is ook zo'n drama. Welshman veroordeeld voor het hebben van wietplanten. Experts gaven aan dat het aantal planten net genoeg was voor eigen gebruik, rechter ging daar niet in mee en veroordeelde hem als drugsdealer: 11 jaar gevangenisstraf. Paar jaar later worden twee mannen op heterdaad betrapt op het importeren van een paar kilo aan herione en extacy, en zij kregen slecht 21/2 en 3 jaar :') De zaak van Daniel Holmes loopt op dit moment bij het Europees hof.

The fuck. Echt, the fuck!

Ik weet niet waarom, maar ik moet denken aan wat T. vertelde over de pil en abortus en zo. Ook zo'n drama :'). Hoewel hij een held is _O_.
pi_163027467
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 10:45 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik weet niet waarom, maar ik moet denken aan wat T. vertelde over de pil en abortus en zo. Ook zo'n drama :'). Hoewel hij een held is _O_.
Wat is dat dan? :@
pi_163027483
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 10:45 schreef Samzz het volgende:

[..]

Wie en wat? :P
  woensdag 15 juni 2016 @ 10:52:53 #163
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163027554
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 10:48 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Wat is dat dan? :@
Die vriend van je die een Belgische (?) had geholpen en daarvoor straf kreeg? Of was dat verzonnen :+?
pi_163027626
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 10:52 schreef Samzz het volgende:

[..]

Die vriend van je die een Belgische (?) had geholpen en daarvoor straf kreeg? Of was dat verzonnen :+?
Oh, dat :') Die regels gaan soepeler worden gelukkig. Het land loopt een beetje in spagaat. Aan de ene kant zitten ze nog in 1950, aan de andere kant maken ze opeens hele grote sprongen vooruit, vooral op het gebied van gelijke rechten voor LGBTers en vrouwenrechten. Zou ook wel eens tijd worden natuurlijk :')

Ik heb hem al tijden niet meer gezien/gesproken btw, weet niet eens meer of hij nog hier op Malta is :@
  woensdag 15 juni 2016 @ 10:57:28 #165
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163027640
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 10:56 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Oh, dat :') Die regels gaan soepeler worden gelukkig. Het land loopt een beetje in spagaat. Aan de ene kant zitten ze nog in 1950, aan de andere kant maken ze opeens hele grote sprongen vooruit, vooral op het gebied van gelijke rechten voor LGBTers en vrouwenrechten. Zou ook wel eens tijd worden natuurlijk :')

Ik heb hem al tijden niet meer gezien/gesproken btw, weet niet eens meer of hij nog hier op Malta is :@
Oh dat wist ik niet. Moest alleen aan dat verhaal denken, was ook zo'n wtf story :').
pi_163027660
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 10:57 schreef Samzz het volgende:

[..]

Oh dat wist ik niet. Moest alleen aan dat verhaal denken, was ook zo'n wtf story :').
Deel het dan joh :P Nu ben ik nieuwsgierig :6
  woensdag 15 juni 2016 @ 11:00:42 #167
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163027721
quote:
2s.gif Op woensdag 15 juni 2016 10:58 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik het helemaal goed zeg, maar die vriend van Barb had een Belgische geholpen in het buitenland een abortus te kunnen ondergaan, zoiets. En dat was in strijd met de Maltese wet.

En ook iets met de anticonceptie pil invoeren naar Malta. Weet t niet meer precies.
  woensdag 15 juni 2016 @ 11:01:40 #168
441317 FrauMilena
Slightly Salty
pi_163027743
Wist niet dat Malta in dat opzicht zo'n kutland is.
pi_163027888
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 11:00 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik het helemaal goed zeg, maar die vriend van Barb had een Belgische geholpen in het buitenland een abortus te kunnen ondergaan, zoiets. En dat was in strijd met de Maltese wet.

En ook iets met de anticonceptie pil invoeren naar Malta. Weet t niet meer precies.
quote:
2s.gif Op woensdag 15 juni 2016 10:58 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Abortus is illegaal hier. Hielp een vriendin om naar het buitenland te gaan voor een abortus daarom. Maar de ouders mogen je voor zoiets aanklagen als ze erachter komen.

Maar dat gebeurt dus niet meer, en het gaat volgens mij ook niet meer lang duren voordat abortus (onder voorwaarden) toegestaan is hier. Anticonceptie is verkrijgbaar tegenwoordig.

Let wel, dit is een land waar tot een paar jaar geleden echtscheiding nog niet eens bestond he? Maar in een paar jaar tijd is het gegaan van gelijke rechten voor samenwonenden als getrouwde mensen, echtscheiding is ingevoerd, gelijke rechten voor LGBT-ers, en met een paar jaar zal het homohuwelijk ook ingevoerd worden hier. Dat alles in minder dan 5 jaar tijd. Vooruitgang gaat langzaam, maar zodra de eerste stappen zijn gezet kan het opeens snel gaan :)
pi_163027896
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 11:00 schreef Samzz het volgende:

[..]

Als in dat zoiets nog niet toegestaan is in Malta? Damn :{

-edit- Ah zo Barb. Nou goed, langzaam maar zeker gaat het dan de goede kant op :P
pi_163028012
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 11:06 schreef Barbusse het volgende:

[..]

[..]

Abortus is illegaal hier. Hielp een vriendin om naar het buitenland te gaan voor een abortus daarom. Maar de ouders mogen je voor zoiets aanklagen als ze erachter komen.

Maar dat gebeurt dus niet meer, en het gaat volgens mij ook niet meer lang duren voordat abortus (onder voorwaarden) toegestaan is hier. Anticonceptie is verkrijgbaar tegenwoordig.

Let wel, dit is een land waar tot een paar jaar geleden echtscheiding nog niet eens bestond he? Maar in een paar jaar tijd is het gegaan van gelijke rechten voor samenwonenden als getrouwde mensen, echtscheiding is ingevoerd, gelijke rechten voor LGBT-ers, en met een paar jaar zal het homohuwelijk ook ingevoerd worden hier. Dat alles in minder dan 5 jaar tijd. Vooruitgang gaat langzaam, maar zodra de eerste stappen zijn gezet kan het opeens snel gaan :)
Wow dat wist ik niet.... Bizar wel....
pi_163028260
quote:
2s.gif Op woensdag 15 juni 2016 11:07 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Als in dat zoiets nog niet toegestaan is in Malta? Damn :{

-edit- Ah zo Barb. Nou goed, langzaam maar zeker gaat het dan de goede kant op :P
Ik voorzie goede dingen in de toekomst voor Malta. De gelijke homorechten werden ingevoerd na het houden van een referendum. Volgens alle peilingen was het land verdeeld tot op het bot. Maar de jastemmers wonnen met een enorme landslide. Anti-homo uitspraken zoals de partijvoorzitter van de nationalisten (conservatieven) deed in de aanloop ervan kostte de partij de volgende verkiezingen en zouden vandaag de dag politieke zelfmoord betekenen.

De oude garde van een alles overziende kerk en politieke dinosauriers die elkaar het ene na het andere baantje toespeelden zijn aan het uitsterven. En de jeugd pikt die vorm van patronage niet meer. Ze hebben het zelfs voor elkaar gekregen dat misbruikzaken in de kerk per pauselijk decreet heropend werden en behandeld werden als strafzaak vanaf dat moment. Misbruikzaken die afgedaan werden als 'godslasterlijke onzin' door de bisschop van Gozo 3 jaar geleden. Nu zit er dus een andere bisschop :P
  Redactie Frontpage woensdag 15 juni 2016 @ 11:26:09 #173
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_163028312
Mag een Kärcher wake-up piemel ook?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_163028332
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 11:26 schreef JeMoeder het volgende:
Mag een Kärcher wake-up piemel ook?
Eh... whut?
:D
pi_163028497
Medicijntjes *O* Bijwerkingen: bloedneuzen, veranderde reuk- en smaakzin, hoofdpijn *O* Zin in *O*
Tap tap tap
  Redactie Frontpage woensdag 15 juni 2016 @ 11:35:40 #176
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_163028501
quote:
17s.gif Op woensdag 15 juni 2016 11:27 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Eh... whut?
:D
Ik weet niet wat een Philips wake-up piemel is, maar een odol zou ik toch benoemen als een Kärcher wake-up piemel... hogedrukspuit jwz.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Redactie Frontpage woensdag 15 juni 2016 @ 11:36:37 #177
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_163028526
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 11:35 schreef CherryLips het volgende:
Medicijntjes *O* Bijwerkingen: bloedneuzen, veranderde reuk- en smaakzin, hoofdpijn *O* Zin in *O*
Wow... klinkt heftig. Veel voorkomende bijwerkingen of dingen die incidenteel kunnen voorkomen? Klinkt bijna als de bijwerkinglijst van beta blokkers.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  woensdag 15 juni 2016 @ 11:36:46 #178
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163028531
quote:
7s.gif Op woensdag 15 juni 2016 11:23 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik voorzie goede dingen in de toekomst voor Malta. De gelijke homorechten werden ingevoerd na het houden van een referendum. Volgens alle peilingen was het land verdeeld tot op het bot. Maar de jastemmers wonnen met een enorme landslide. Anti-homo uitspraken zoals de partijvoorzitter van de nationalisten (conservatieven) deed in de aanloop ervan kostte de partij de volgende verkiezingen en zouden vandaag de dag politieke zelfmoord betekenen.

De oude garde van een alles overziende kerk en politieke dinosauriers die elkaar het ene na het andere baantje toespeelden zijn aan het uitsterven. En de jeugd pikt die vorm van patronage niet meer. Ze hebben het zelfs voor elkaar gekregen dat misbruikzaken in de kerk per pauselijk decreet heropend werden en behandeld werden als strafzaak vanaf dat moment. Misbruikzaken die afgedaan werden als 'godslasterlijke onzin' door de bisschop van Gozo 3 jaar geleden. Nu zit er dus een andere bisschop :P
Klinkt goed, die veranderingen :).
pi_163028593
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 11:36 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Wow... klinkt heftig. Veel voorkomende bijwerkingen of dingen die incidenteel kunnen voorkomen? Klinkt bijna als de bijwerkinglijst van beta blokkers.
Neuh, neusspray voor gevorderden.
Tap tap tap
pi_163028608
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 11:39 schreef CherryLips het volgende:

[..]

_O-
pi_163028624
quote:
7s.gif Op woensdag 15 juni 2016 11:23 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ja kijk, welkom in de 21ste eeuw. Mooi wel, doet me altijd goed.

Die middeleeuwse toestanden wekken altijd veel weerstand in me op. Blij dat het daar de goede kant op gaat. Zo lang ze dan maar niet door slaan in het hele PC gebeuren als soms hier is. :P
  Redactie Frontpage woensdag 15 juni 2016 @ 11:44:55 #182
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_163028687
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 11:39 schreef CherryLips het volgende:

[..]

:+
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  woensdag 15 juni 2016 @ 11:45:49 #183
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163028702
Ik heb meloen voor straks O+.
pi_163028717
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 11:45 schreef Samzz het volgende:
Ja dat honingding ? Istie lekker?
pi_163028721
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 11:45 schreef Samzz het volgende:
Honing of galia? :P
pi_163028726
Hoe weet ik of dat ding rijp is ? :@
  woensdag 15 juni 2016 @ 11:47:22 #187
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163028729
quote:
2s.gif Op woensdag 15 juni 2016 11:47 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Honing of galia? :P
Honing :9.
  woensdag 15 juni 2016 @ 11:47:37 #188
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163028732
quote:
17s.gif Op woensdag 15 juni 2016 11:46 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Ja dat honingding ? Istie lekker?
Ik vind van wel :9.
pi_163028734
quote:
17s.gif Op woensdag 15 juni 2016 11:47 schreef LovelyLady het volgende:
Hoe weet ik of dat ding rijp is ? :@
Op kloppen
pi_163028742
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 11:47 schreef Samzz het volgende:

[..]

Honing :9.
Die heb ik dan weer nooit gehad :@
Zou denk ik ook lekker zijn met ham :9
Maar eigenlijk is alles lekker met goede parmaham :9
  woensdag 15 juni 2016 @ 11:48:30 #191
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163028747
quote:

[..]

Op kloppen
Vertel er dan ook even bij wat je dan moet horen :P.
pi_163028752
quote:

[..]

Op kloppen
* LovelyLady klopt op meloen

"hallo? Ben je al rijp?"

"NEE"

-O-
pi_163028759
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 11:48 schreef Samzz het volgende:

[..]

Echt he? halve waarheden kan ik geen drol mee :')
pi_163028760
quote:
2s.gif Op woensdag 15 juni 2016 11:48 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Die heb ik dan weer nooit gehad :@
Zou denk ik ook lekker zijn met ham :9
Maar eigenlijk is alles lekker met goede parmaham :9
Ja, ik heb parmaham nodig. Waar ligt dat in de supermarkt :')
Tap tap tap
pi_163028761
Het gaat hier natuurlijk wel in mediterraans tempo he? Manana, manana.....
pi_163028764
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 11:48 schreef Samzz het volgende:

[..]

Als ie als hout kilkt is het kut, moet beetje vadsig klinken. :9
pi_163028774
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 11:49 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja, ik heb parmaham nodig. Waar ligt dat in de supermarkt :')
Bij de appie bij de vers vlees afdeling, die excelent parmaham is echt heel goed te haggelen.
pi_163028776
quote:
17s.gif Op woensdag 15 juni 2016 11:48 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

* LovelyLady klopt op meloen

"hallo? Ben je al rijp?"

"NEE"

-O-
:')
pi_163028779
quote:
17s.gif Op woensdag 15 juni 2016 11:49 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Echt he? halve waarheden kan ik geen drol mee :')
Ja ja ja ja.
pi_163028793
quote:
2s.gif Op woensdag 15 juni 2016 11:49 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Bij de appie bij de vers vlees afdeling, die excelent parmaham is echt heel goed te haggelen.
O ja, die afdeling was er ook nog. De AH is nieuw en ik zoek me steeds een ongeluk :')
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')