Ik slaap niet met gordijnen, elk daglicht is mooi meegenomen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:19 schreef Harmankardon het volgende:
Sinds ik dunne gordijnen heb die relatief veel licht doorlaten word ik veel beter en sneller wakker.
Uiteraard.quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
En jij weet vast waar je biggetjes kan krijgen
Dat heb ik sinds begin dit jaar ook maar vind het verschrikkelijk.. Heb liever zo'n verduisterend gordijn, dan bepaal ik zelf met mijn wake-up light wel wanneer het licht moet wordenquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:19 schreef Harmankardon het volgende:
Sinds ik dunne gordijnen heb die relatief veel licht doorlaten word ik veel beter en sneller wakker.
Ja dat is echt een verademingquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:22 schreef Samzz het volgende:
In de winter ga ik voor zo'n wake-up light. Lijkt me heerlijk wakker worden.
maar dan ben je toch om 6 uur wakker of zo?quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik slaap niet met gordijnen, elk daglicht is mooi meegenomen.
6 uur, half 7 jaquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:25 schreef Allures het volgende:
[..]
maar dan ben je toch om 6 uur wakker of zo?
We zullen zienquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:18 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja voor mij werkt het perfect maar hoor ook verhalen dat het bij sommige mensen weer niet werkt.. Even uitproberen dus
quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja dat is echt een verademing![]()
1 nadeel is wel, als je ooit ergens slaapt bij iemand die het niet heeft en de wekker gaat dan schrik je je de pleuris als de wekker gaat
Niet gewoon voor een piemel?quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:22 schreef Samzz het volgende:
In de winter ga ik voor zo'n wake-up light. Lijkt me heerlijk wakker worden.
Ook een manier van wekken.quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik word niet wakker van licht. Wel van die hoerige kutwinkel hier onder die al anderhalf uur bezig is met bevoorrading waardoor ik weer koppijn heb.
Ja gewoon online bestellen, kun je m altijd terugsturen als het niet werktquote:
Niet zo grijnzen hequote:Op woensdag 15 juni 2016 08:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik word niet wakker van licht. Wel van die hoerige kutwinkel hier onder die al anderhalf uur bezig is met bevoorrading waardoor ik weer koppijn heb.
Dan heb je hem weg gegevenquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n wake-uplight uitgeleend maar denk niet dat ik hem ooit nog terug krijg
Ben bijna jarig. Vraag het wel voor mijn verjaardagquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja gewoon online bestellen, kun je m altijd terugsturen als het niet werktAnders is het nogal een dure grap..
[..]
Niet zo grijnzen he![]()
Goodmorning sirquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |