^^ Dit.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:52 schreef Fascination het volgende:
Prachtig, prachtig.KutPortugezen met hun theater en smerige spel.
Ja gisteren was ie ook al verschrikkelijk.. Naja dat is ie altijdquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:52 schreef Harmankardon het volgende:
Frank Snoeksson volgende keer thuislaten aub![]()
waarom zijn daar filmpjes van?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:07 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kijk op youtube filmpjes van vrouwen die zichzelf niet scheren om mijn eigen luiheid voor mezelf goed te praten.
De meeste vrouwen scheren zich toch niet op elk willekeurig tijdstip dat ze gefilmd worden?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:07 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kijk op youtube filmpjes van vrouwen die zichzelf niet scheren om mijn eigen luiheid voor mezelf goed te praten.
Ik kijk liever de filmpjes van de dames die wél scherenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:07 schreef Lokasenna het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kijk liever de filmpjes van de dames die wél scheren
Premiumquote:Op woensdag 15 juni 2016 07:27 schreef ElDinosaur het volgende:
Altijd fijn van die ads die spotify muten.
Welkom in R&P.quote:
Alsof ik vrienden heb om dat mee te delen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 07:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zorgen dat je een family abo neemt ofzo.
Ik heb 2 accounts voor 60 euro via een vriend.
Ff quotenquote:
Lekker joh!quote:
Op dat vrij zijn na, join the clubquote:Op woensdag 15 juni 2016 07:43 schreef Allures het volgende:
Ik ben al wakkeren ik ben vrij. En ik slaap al dagen slecht. Snap er niks van
ja maar het idee was dat ik tot een uur of 10 zou slapen want vrij en dat dan alles weer recht zou zijnquote:
Toch die zwangerschapquote:Op woensdag 15 juni 2016 07:43 schreef Allures het volgende:
Verkopenquote:
Wut?quote:Op woensdag 15 juni 2016 07:47 schreef Samzz het volgende:
Zo, behandeling beboekt. Honingbehandeling.
Nog ff omdraaien dan!quote:Op woensdag 15 juni 2016 07:48 schreef Allures het volgende:
[..]
ja maar het idee was dat ik tot een uur of 10 zou slapen want vrij en dat dan alles weer recht zou zijn
Overdag geen tukjes doen helpt. Hoe moe je ook bent, en savonds lekker ontspannen met een orgasme of 10, BAM lekker slapenquote:Op woensdag 15 juni 2016 07:43 schreef Allures het volgende:
ja doe ik sowieso. Het eerste, niet het laatstequote:Op woensdag 15 juni 2016 07:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Overdag geen tukjes doen helpt. Hoe moe je ook bent, en savonds lekker ontspannen met een orgasme of 10, BAM lekker slapen
quote:
Maar ik zou het gratis afgevenquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als een offer? Kan je net zo goed een big gebruiken
Waarom?quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als een offer? Kan je net zo goed een big gebruiken
Dit is ook wel weer zo. Als het winter is moet ik vaak wekkers gaan zetten, ik word daar zo intens chagrijnig van.quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zolang ik wakker word zonder wekker maakt het me niet uit hoe vroeg ik wakker word
Heb ik ook in de winter inderdaad. Merk echt een groot verschil in mijn dag met of zonder wekker beginnenquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit is ook wel weer zo. Als het winter is moet ik vaak wekkers gaan zetten, ik word daar zo intens chagrijnig van.
Daarom heb ik een wake-up light, dan heb je altijd dat gevoelquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zolang ik wakker word zonder wekker maakt het me niet uit hoe vroeg ik wakker word
Nou ik begin hem vandaag zonder wekken en ben fucking chagrijnigquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb ik ook in de winter inderdaad. Merk echt een groot verschil in mijn dag met of zonder wekker beginnen
Ja, ik ga die ook halen voor komende winter denk ik. Veel positieve verhalen over gehoord en misschien is mn winterdip dan wat minderquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:16 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Daarom heb ik een wake-up light, dan heb je altijd dat gevoel
Ja voor mij werkt het perfect maar hoor ook verhalen dat het bij sommige mensen weer niet werkt.. Even uitproberen dusquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik ga die ook halen voor komende winter denk ik. Veel positieve verhalen over gehoord en misschien is mn winterdip dan wat minder
Ik slaap niet met gordijnen, elk daglicht is mooi meegenomen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:19 schreef Harmankardon het volgende:
Sinds ik dunne gordijnen heb die relatief veel licht doorlaten word ik veel beter en sneller wakker.
Uiteraard.quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
En jij weet vast waar je biggetjes kan krijgen
Dat heb ik sinds begin dit jaar ook maar vind het verschrikkelijk.. Heb liever zo'n verduisterend gordijn, dan bepaal ik zelf met mijn wake-up light wel wanneer het licht moet wordenquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:19 schreef Harmankardon het volgende:
Sinds ik dunne gordijnen heb die relatief veel licht doorlaten word ik veel beter en sneller wakker.
Ja dat is echt een verademingquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:22 schreef Samzz het volgende:
In de winter ga ik voor zo'n wake-up light. Lijkt me heerlijk wakker worden.
maar dan ben je toch om 6 uur wakker of zo?quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik slaap niet met gordijnen, elk daglicht is mooi meegenomen.
6 uur, half 7 jaquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:25 schreef Allures het volgende:
[..]
maar dan ben je toch om 6 uur wakker of zo?
We zullen zienquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:18 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja voor mij werkt het perfect maar hoor ook verhalen dat het bij sommige mensen weer niet werkt.. Even uitproberen dus
quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja dat is echt een verademing![]()
1 nadeel is wel, als je ooit ergens slaapt bij iemand die het niet heeft en de wekker gaat dan schrik je je de pleuris als de wekker gaat
Niet gewoon voor een piemel?quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:22 schreef Samzz het volgende:
In de winter ga ik voor zo'n wake-up light. Lijkt me heerlijk wakker worden.
Ook een manier van wekken.quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik word niet wakker van licht. Wel van die hoerige kutwinkel hier onder die al anderhalf uur bezig is met bevoorrading waardoor ik weer koppijn heb.
Ja gewoon online bestellen, kun je m altijd terugsturen als het niet werktquote:
Niet zo grijnzen hequote:Op woensdag 15 juni 2016 08:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik word niet wakker van licht. Wel van die hoerige kutwinkel hier onder die al anderhalf uur bezig is met bevoorrading waardoor ik weer koppijn heb.
Dan heb je hem weg gegevenquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n wake-uplight uitgeleend maar denk niet dat ik hem ooit nog terug krijg
Ben bijna jarig. Vraag het wel voor mijn verjaardagquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja gewoon online bestellen, kun je m altijd terugsturen als het niet werktAnders is het nogal een dure grap..
[..]
Niet zo grijnzen he![]()
Goodmorning sirquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |