Premiumquote:Op woensdag 15 juni 2016 07:27 schreef ElDinosaur het volgende:
Altijd fijn van die ads die spotify muten.
Welkom in R&P.quote:
Alsof ik vrienden heb om dat mee te delen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 07:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zorgen dat je een family abo neemt ofzo.
Ik heb 2 accounts voor 60 euro via een vriend.
Ff quotenquote:
Lekker joh!quote:
Op dat vrij zijn na, join the clubquote:Op woensdag 15 juni 2016 07:43 schreef Allures het volgende:
Ik ben al wakkeren ik ben vrij. En ik slaap al dagen slecht. Snap er niks van
ja maar het idee was dat ik tot een uur of 10 zou slapen want vrij en dat dan alles weer recht zou zijnquote:
Toch die zwangerschapquote:Op woensdag 15 juni 2016 07:43 schreef Allures het volgende:
Verkopenquote:
Wut?quote:Op woensdag 15 juni 2016 07:47 schreef Samzz het volgende:
Zo, behandeling beboekt. Honingbehandeling.
Nog ff omdraaien dan!quote:Op woensdag 15 juni 2016 07:48 schreef Allures het volgende:
[..]
ja maar het idee was dat ik tot een uur of 10 zou slapen want vrij en dat dan alles weer recht zou zijn
Overdag geen tukjes doen helpt. Hoe moe je ook bent, en savonds lekker ontspannen met een orgasme of 10, BAM lekker slapenquote:Op woensdag 15 juni 2016 07:43 schreef Allures het volgende:
ja doe ik sowieso. Het eerste, niet het laatstequote:Op woensdag 15 juni 2016 07:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Overdag geen tukjes doen helpt. Hoe moe je ook bent, en savonds lekker ontspannen met een orgasme of 10, BAM lekker slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |