Nee, was ooit een klein jongetje. Nooit man geweest.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:51 schreef ElDinosaur het volgende:
wtf.
[ afbeelding ]
Dat was ooit een vent.
Mannelijk geslacht, je moet minder naar neukende mieren kijken.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, was ooit een klein jongetje. Nooit man geweest.
Ik zal het even aanpassen voor je, Bolderbast.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:55 schreef ElDinosaur het volgende:
Sinds wanneer zijn mensen welkom hier.
Mensen wel. In tegenstelling tot die idioten die er nu posten.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:55 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik had het laatst op niet welkom gezet, maar dat was ook niet de bedoeling of zo.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:55 schreef ElDinosaur het volgende:
Sinds jij weg wasquote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:55 schreef ElDinosaur het volgende:
Ja met die kutOP is het fout gegaanquote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:55 schreef ElDinosaur het volgende:
Rightfully soquote:
Jij weet.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:58 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik had het laatst op niet welkom gezet, maar dat was ook niet de bedoeling of zo.
Foto?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:00 schreef Belsezar het volgende:
Zo, afpas-sessie gehad.
FU-CK-ING briljant pak en overhemd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh je was zo lang stil, ik dacht dat je vast zat of zoquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:02 schreef UitStraling het volgende:
Niets zal hier ooit veranderen, Barb en Hosti nog steeds als wanhopige honden kwijlend achter alles met een gat aan en instabiele vrouwen die hun meh gaatje aanbieden op de onflatteuze manier waarop een kip bukt om een zaadje op te pikken
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:02 schreef UitStraling het volgende:
Niets zal hier ooit veranderen, Barb en Hosti nog steeds als wanhopige honden kwijlend achter alles met een gat aan en instabiele vrouwen die hun meh gaatje aanbieden op de onflatteuze manier waarop een kip bukt om een zaadje op te pikken
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:00 schreef Belsezar het volgende:
Zo, afpas-sessie gehad.
FU-CK-ING briljant pak en overhemd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
He, fijne vakantie gehad?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:02 schreef UitStraling het volgende:
HAd je een ban?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:02 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:03 schreef Allures het volgende:
[..]
Oh je was zo lang stil, ik dacht dat je vast zat of zo
Moet je minder vretenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:04 schreef Lokasenna het volgende:
Ik mocht niet meedoen met een medisch onderzoek omdat ik geen 60 kilo ben. Huilen.
Vast een paar dagen in de isoleercel doorgebracht.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:03 schreef Allures het volgende:
Oh je was zo lang stil, ik dacht dat je vast zat of zo
Ik vlieg zaterdag pas, beetje drukte achter de rug om tijd vrij te maken voor die vakantiequote:
Moet wat als het regent.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:06 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Beter dan op vakantie zijn en toch fokken.
Niet echt, wel eens iets van 60 kilo op je teen gehad?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben je nooit bang dat je wegwaait?
Ik heb er nu al zin in. In het zonnetje met een cocktail, af en toe een baantje zwemmen in het privé zwembad, afgewisseld met onzinnige posts op FOK! Het goede leven!quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:06 schreef FrauMilena het volgende:
Beter dan op vakantie zijn en toch fokken.
Moet je nagaan als je zo'n trillende vleeshomp aan moet duwen en dan nog net doen alsof het prettig is ookquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet echt, wel eens iets van 60 kilo op je teen gehad?
Niet op mijn teen, wel op mijn penis.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:07 schreef Lokasenna het volgende:
Als je 1,75 ofzo bent is 60 kilo alsnog wel erg slankquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je nagaan als je zo'n trillende vleeshomp aan moet duwen en dan nog net doen alsof het prettig is ook
Goed punt wel.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
24/7 premium vrouwen batsen natuurlijk.quote:
Gewoon kleine meiden neuken hoef je ook niet van die ingewikkelde calculaties te maken voorafquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je 1,75 ofzo bent is 60 kilo alsnog wel erg slank
Hey vuile rat, was je er weer joh?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon kleine meiden neuken hoef je ook niet van die ingewikkelde calculaties te maken vooraf
Ja hoi. Geen vakantie voor nodig hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb er nu al zin in. In het zonnetje met een cocktail, af en toe een baantje zwemmen in het privé zwembad, afgewisseld met onzinnige posts op FOK! Het goede leven!
Je kunt ook gewoon uit je doppen kijkenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon kleine meiden neuken hoef je ook niet van die ingewikkelde calculaties te maken vooraf
Yep erg tevredenquote:
Had je al kennis gemaakt met FrauMilena?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:11 schreef UitStraling het volgende:
Opschepperquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja hoi. Geen vakantie voor nodig hoor.
Ik ben meer van de hamsters dan van de hagedissenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Had je al kennis gemaakt met FrauMilena?
Het is je van harte gegund.quote:
Eventjes maarquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey vuile rat, was je er weer joh?
Moet wel pics zien hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Yep erg tevredenAl de kleine persoonlijke details
Moet wel pics zien hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Yep erg tevredenAl de kleine persoonlijke details
Je mag meedoen hoorquote:
Dank uquote:
Wanneer ga je overquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Moet wel pics zien hoor.
[..]
Moet wel pics zien hoor.
[..]
Je mag meedoen hoor
[..]
Dank u
Eind juliquote:
St. Pauls Bay. Maisonette villa met zwembadquote:
Spannendquote:
Wat een rampquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
St. Pauls Bay. Maisonette villa met zwembad
Hagedis?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben meer van de hamsters dan van de hagedissen
Hahaquote:
Yups, all in volledig. En we hebben toestemming om dingen te veranderen, mochten we dat willen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Spannend. Ziet er allemaal mooi uit.
Is volledig ingericht?
Koudbloedig, seksloos geval.quote:
Nu nog een autoquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yups, all in volledig. En we hebben toestemming om dingen te veranderen, mochten we dat willen.![]()
ZwembadZeezicht
Rust
Cocktails vlakbij
Cafe del Mar vlakbij
Lekker manquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yups, all in volledig. En we hebben toestemming om dingen te veranderen, mochten we dat willen.![]()
ZwembadZeezicht
Rust
Cocktails vlakbij
Cafe del Mar vlakbij
Ahumquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu nog een auto. Dikke BMW, zou ik doen
.
Da's wel een deceptie.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ahumhttp://autotradermalta.co(...)e_desc&q=convertible
Wat een luxemeisje ben je toch ook.quote:
New York, New York. The city so nice, they named it twicequote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:34 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Lekker manLekker van genieten
We zitten hier momenteel in New York sinds afgelopen weekend, maar donderdag alweer naar huis. Altijd jammer
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ahumhttp://autotradermalta.co(...)e_desc&q=convertible
Als ik veel geld had, dan zekerquote:
Zo correctquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
New York, New York. The city so nice, they named it twice
Zou je ophalen in een Aston Martin. Als ik het budget hadquote:
Dat stomme budget ookquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zou je ophalen in een Aston Martin. Als ik het budget had![]()
Als, als, als...quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:40 schreef Barbusse het volgende:
Zou je ophalen in een Aston Martin. Als ik het budget had![]()
Ik woon tenminste in een land waar een cabrio nut heeft, Bolderbast.quote:
Doet niets af aan het feit dat je zojuist een kapster auto hebt geplaatst.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik woon tenminste in een land waar een cabrio nut heeft, Bolderbast.
Ja. Stomquote:
Moest hardop lachenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Doet niets af aan het feit dat je zojuist een kapster auto hebt geplaatst.
Ik hoef mijn mannelijkheid niet te bewijzen aan de hand van de dingen die ik koop.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:44 schreef ElDinosaur het volgende:
Mijn kapster heeft een Smart.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Met je pakkenfetisj, je Malta gebral, je dure whisky die je eigenlijk niet kan betalen, je hunkering naar kinderkakmeisjes en je verzameling manchetknopenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoef mijn mannelijkheid niet te bewijzen aan de hand van de dingen die ik koop.
Zeg het ze!quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, was ooit een klein jongetje. Nooit man geweest.
Wat is er mis met manchetknopenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met je pakkenfetisj, je Malta gebral, je dure whisky die je eigenlijk niet kan betalen, je hunkering naar kinderkakmeisjes en je verzameling manchetknopen
Wat zijn kinderkakmeisjes?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met je pakkenfetisj, je Malta gebral, je dure whisky die je eigenlijk niet kan betalen, je hunkering naar kinderkakmeisjes en je verzameling manchetknopen
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb er nu al zin in. In het zonnetje met een cocktail, af en toe een baantje zwemmen in het privé zwembad, afgewisseld met onzinnige posts op FOK! Het goede leven!
Eeeeuuh....jelly much?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik DM je wel wat foto's vanaf z'n Facebook.quote:
Het soort vrouwen waar US graag seks mee wilt maar nooit lukt. Gokje.quote:
Ik zie jou eerder in een volvo p1800 cabrio tbh.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:47 schreef Barbusse het volgende:
En ik zou het liefst dit rijden, maar ja.....budget he?
[ afbeelding ]
Je moet helemaal niksquote:
Nee ik kan er volgende week pas weer heen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je moet helemaal niks
En al wat positiever over je gesprekmeneer/-mevrouw?
Also wouldn't mindquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zie jou eerder in een volvo p1800 cabrio tbh.
Ik zou er ook spontaan depressief van wordenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee ik kan er volgende week pas weer heen.
Maar ik moet nu dus elke dag 3 dingen noteren die me blij maakten, maar moet de derde meestal gewoon verzinnen omdat ik niets weet, ik vind het ook eigenlijk maar raar en kinderachtig.
Ik zei ook dat ik vermoedde dat ik het stom zou gaan vinden, maar heb gezegd dat ik het een kans zou geven omdat het misschien goed was om optimisme aan te wakkeren. Maar het wakkert nog geen optimisme aan. :$quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou er ook spontaan depressief van worden![]()
En ik zou dat volgende keer ook gewoon zeggen: Bedenk eens iets op mijn niveau!
En een keer een goede beurt? De meeste vrouwen die ik ken knappen daar verbazingwekkend goed van opquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zei ook dat ik vermoedde dat ik het stom zou gaan vinden, maar heb gezegd dat ik het een kans zou geven omdat het misschien goed was om optimisme aan te wakkeren. Maar het wakkert nog geen optimisme aan. :$
Beetje jammer dat t een station isquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[ afbeelding ]
Zou genoeg bagage in passen voor een klimweekje.
Pauperbakquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[ afbeelding ]
Zou genoeg bagage in passen voor een klimweekje.
Ja, misschien moet ik me maar seksueel laten misbruiken voor mijn eigen bestwil.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En een keer een goede beurt? De meeste vrouwen die ik ken knappen daar verbazingwekkend goed van op
Goed dat je het eens kans wilde geven. Maar jij bent een slimme meid, en dit soort trucjes is voor de minder mentaal begaafdenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zei ook dat ik vermoedde dat ik het stom zou gaan vinden, maar heb gezegd dat ik het een kans zou geven omdat het misschien goed was om optimisme aan te wakkeren. Maar het wakkert nog geen optimisme aan. :$
Niet lekker gescheten?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:00 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb voor vandaag opgeschreven: afwas gedaan en pindakaas-dadelrepen gemaakt, moet er dan nog meer zijn?
Is er niets anders dat je blij maakt? Net uitgekomen miertjes, zon die even door de wolken breekt, een berichtje van Kaneel.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:00 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb voor vandaag opgeschreven: afwas gedaan en pindakaas-dadelrepen gemaakt, moet er dan nog meer zijn?
Herkenbaarquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En een keer een goede beurt? De meeste vrouwen die ik ken knappen daar verbazingwekkend goed van op
Probeer het positief te zien: geen constipatie en de plantjes kunnen weer groeienquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, slechts spetterpoep. :$
En natgeregend.
Telkens als ik probeer positief te zijn denk ik dat ik mezelf voor de gek houd.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Goed dat je het eens kans wilde geven. Maar jij bent een slimme meid, en dit soort trucjes is voor de minder mentaal begaafden
Ik heb me verder wel een soort van vermaakt, maar om nu te zeggen dat ik er een blij gevoel van kreeg. Voelt alsof ik iets verkeerd doe als ik niets meer kan bedenken.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Is er niets anders dat je blij maakt? Net uitgekomen miertjes, zon die even door de wolken breekt, een berichtje van Kaneel.
Vaak ben je ook niet bewust wanneer je blij wordt van iets, het is vluchtig en je gaat er zo aan voorbij.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Telkens als ik probeer positief te zijn denk ik dat ik mezelf voor de gek houd.
[..]
Ik heb me verder wel een soort van vermaakt, maar om nu te zeggen dat ik er een blij gevoel van kreeg. Voelt alsof ik iets verkeerd doe als ik niets meer kan bedenken.
Ik heb per ongeluk pure chocolade gekochtquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:03 schreef Samzz het volgende:
Als je eens een snaaibui hebt, gewoon diepe gesprekken gaan voeren. Heb totaal geen zin meer in chocolade.
Nee, want ik weet dat ik erop moet letten voor die stomme opdracht. Maar kan er toch ook niets aan doen als het niet gebeurt.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vaak ben je ook niet bewust wanneer je blij wordt van iets, het is vluchtig en je gaat er zo aan voorbij.
Kings of Pastry op Ned 3quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:03 schreef Samzz het volgende:
Als je eens een snaaibui hebt, gewoon diepe gesprekken gaan voeren. Heb totaal geen zin meer in chocolade.
Pure chocolade is ook de enige chocolade. Met je restafvalchocolade.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:05 schreef Drug het volgende:
[..]
Ik heb per ongeluk pure chocolade gekocht
Ipv oranje Tonyquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:05 schreef Drug het volgende:
[..]
Ik heb per ongeluk pure chocolade gekocht
Ik ben bang dat ik dat moet bevestigenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Telkens als ik probeer positief te zijn denk ik dat ik mezelf voor de gek houd.
Ja, natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik dat moet bevestigen
Die kende ik nog niet.quote:
Qua smaak niet, maar zeezout is doorgaans wel een grovere korrel.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:16 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nog nooit verschil geproefd tussen gewoon zout en zeezout. Jullie?
Ik voel jequote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk.
Daarom is het ook zo kansloos allemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Het zit m in de structuurquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:16 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nog nooit verschil geproefd tussen gewoon zout en zeezout. Jullie?
Stuk slechter ook voor je portemonnee.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Qua smaak niet, maar zeezout is doorgaans wel een grovere korrel.
Omdat ze lui waren bij het malen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zit m in de structuur. Dat je ineens een klompje zout in je mond hebt
.
Was ie lekker? Amandelen zijn wel baas.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:22 schreef Drug het volgende:
[..]
die pure reep inmiddels wel opgepeuzeld overigens![]()
Vooral vocht, toch?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:24 schreef Lokasenna het volgende:
Jeetje, heb net opgezocht wat er allemaal in bloemkool zit, is het echt niets. Geen wonder dat ik honger heb.
Uhuh, skinnyfat.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:27 schreef Drug het volgende:
[..]
nee hoor, hier een atletische fysiek zonder zonder sport en met snackdiet
Kan je beter een fles kraanwater achterover slaan. Goedkoperquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja inderdaad, niets dus. Zelfs met bloemkool voor 1 euro zijn het nog prijzige calorieen.
Ja, voel me opgelicht.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je beter een fles kraanwater achterover slaan. Goedkoper.
is oké, niet te puur in ieder gevalquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Was ie lekker? Amandelen zijn wel baas.
Dadbodquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:32 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het wel cute als mannen een klein beetje een vetlaagje hebben.
Is al jaren een term om niet sportende slank uitziende mensen aan te duiden. Slanke mannen met van die dunne armpjes en hangbuikjes.quote:
Het klinkt zo onlogisch.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Is al jaren een term om niet sportende slank uitziende mensen aan te duiden. Slanke mannen met van die dunne armpjes en hangbuikjes.
Daddy issues.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:35 schreef Allures het volgende:
Mijn papa was ook echt een beetje vadsig, Freud zou er vast een mening over hebben
Gaaf hequote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:35 schreef Allures het volgende:
Mijn papa was ook echt een beetje vadsig, Freud zou er vast een mening over hebben
Volgens mij is er geen team zo onsympathiek als Portugal, dus billenknijpen.quote:
Sowieso na de onverwachtse winst van Hongarije is dit ook wel een leuke uitslag voor die poulequote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen team zo onsympathiek als Portugal, dus billenknijpen.
Gun hem poep op zijn hoofdquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:39 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Sowieso na de onverwachtse winst van Hongarije is dit ook wel een leuke uitslag voor die poule
En idd, ik gun die Ronaldo ook echt niks
Ik heb het ook niet eerder gehoordquote:
Ga slapen danquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:39 schreef Allures het volgende:
[..]
Gun hem poep op zijn hoofd
Sorry ik ben moeMijn humor word er niet beter op
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:41 schreef Allures het volgende:
[..]
Zit nog even midden in een dingetjeGa zo
2x zelfsquote:
quote:
En wat is 'ie goed.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:42 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
2x zelfs
Die keeper van Ijsland ziet er trouwens ook totaal niet uit als een keeper, eerder een spits
Ja echt een heldquote:
Definieer 'serieus'quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:42 schreef HostiMeister het volgende:
Wat is deze, kijken mensen nou serieus het EK?
Het is dat mijn Ijslandse bier op is, anders had ik er een open getrokkenquote:
Who's your daddy?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:44 schreef Allures het volgende:
Ik heb het ook op
Voetbal maakt me altijd slaperig want vroeger in slaap vallen tegen mijn papa met voetbal op
Goddamn daddy issues![]()
Skinnyfatquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:46 schreef DjRex89 het volgende:
Ik kan echt niet tegen Frank Snoeks....Wat een walgelijke vent is dat toch
^^ Dit.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:52 schreef Fascination het volgende:
Prachtig, prachtig.KutPortugezen met hun theater en smerige spel.
Ja gisteren was ie ook al verschrikkelijk.. Naja dat is ie altijdquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:52 schreef Harmankardon het volgende:
Frank Snoeksson volgende keer thuislaten aub![]()
waarom zijn daar filmpjes van?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:07 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kijk op youtube filmpjes van vrouwen die zichzelf niet scheren om mijn eigen luiheid voor mezelf goed te praten.
De meeste vrouwen scheren zich toch niet op elk willekeurig tijdstip dat ze gefilmd worden?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:07 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kijk op youtube filmpjes van vrouwen die zichzelf niet scheren om mijn eigen luiheid voor mezelf goed te praten.
Ik kijk liever de filmpjes van de dames die wél scherenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:07 schreef Lokasenna het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kijk liever de filmpjes van de dames die wél scheren
Premiumquote:Op woensdag 15 juni 2016 07:27 schreef ElDinosaur het volgende:
Altijd fijn van die ads die spotify muten.
Welkom in R&P.quote:
Alsof ik vrienden heb om dat mee te delen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 07:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zorgen dat je een family abo neemt ofzo.
Ik heb 2 accounts voor 60 euro via een vriend.
Ff quotenquote:
Lekker joh!quote:
Op dat vrij zijn na, join the clubquote:Op woensdag 15 juni 2016 07:43 schreef Allures het volgende:
Ik ben al wakkeren ik ben vrij. En ik slaap al dagen slecht. Snap er niks van
ja maar het idee was dat ik tot een uur of 10 zou slapen want vrij en dat dan alles weer recht zou zijnquote:
Toch die zwangerschapquote:Op woensdag 15 juni 2016 07:43 schreef Allures het volgende:
Verkopenquote:
Wut?quote:Op woensdag 15 juni 2016 07:47 schreef Samzz het volgende:
Zo, behandeling beboekt. Honingbehandeling.
Nog ff omdraaien dan!quote:Op woensdag 15 juni 2016 07:48 schreef Allures het volgende:
[..]
ja maar het idee was dat ik tot een uur of 10 zou slapen want vrij en dat dan alles weer recht zou zijn
Overdag geen tukjes doen helpt. Hoe moe je ook bent, en savonds lekker ontspannen met een orgasme of 10, BAM lekker slapenquote:Op woensdag 15 juni 2016 07:43 schreef Allures het volgende:
ja doe ik sowieso. Het eerste, niet het laatstequote:Op woensdag 15 juni 2016 07:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Overdag geen tukjes doen helpt. Hoe moe je ook bent, en savonds lekker ontspannen met een orgasme of 10, BAM lekker slapen
quote:
Maar ik zou het gratis afgevenquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als een offer? Kan je net zo goed een big gebruiken
Waarom?quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als een offer? Kan je net zo goed een big gebruiken
Dit is ook wel weer zo. Als het winter is moet ik vaak wekkers gaan zetten, ik word daar zo intens chagrijnig van.quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zolang ik wakker word zonder wekker maakt het me niet uit hoe vroeg ik wakker word
Heb ik ook in de winter inderdaad. Merk echt een groot verschil in mijn dag met of zonder wekker beginnenquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit is ook wel weer zo. Als het winter is moet ik vaak wekkers gaan zetten, ik word daar zo intens chagrijnig van.
Daarom heb ik een wake-up light, dan heb je altijd dat gevoelquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zolang ik wakker word zonder wekker maakt het me niet uit hoe vroeg ik wakker word
Nou ik begin hem vandaag zonder wekken en ben fucking chagrijnigquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb ik ook in de winter inderdaad. Merk echt een groot verschil in mijn dag met of zonder wekker beginnen
Ja, ik ga die ook halen voor komende winter denk ik. Veel positieve verhalen over gehoord en misschien is mn winterdip dan wat minderquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:16 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Daarom heb ik een wake-up light, dan heb je altijd dat gevoel
Ja voor mij werkt het perfect maar hoor ook verhalen dat het bij sommige mensen weer niet werkt.. Even uitproberen dusquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik ga die ook halen voor komende winter denk ik. Veel positieve verhalen over gehoord en misschien is mn winterdip dan wat minder
Ik slaap niet met gordijnen, elk daglicht is mooi meegenomen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:19 schreef Harmankardon het volgende:
Sinds ik dunne gordijnen heb die relatief veel licht doorlaten word ik veel beter en sneller wakker.
Uiteraard.quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
En jij weet vast waar je biggetjes kan krijgen
Dat heb ik sinds begin dit jaar ook maar vind het verschrikkelijk.. Heb liever zo'n verduisterend gordijn, dan bepaal ik zelf met mijn wake-up light wel wanneer het licht moet wordenquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:19 schreef Harmankardon het volgende:
Sinds ik dunne gordijnen heb die relatief veel licht doorlaten word ik veel beter en sneller wakker.
Ja dat is echt een verademingquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:22 schreef Samzz het volgende:
In de winter ga ik voor zo'n wake-up light. Lijkt me heerlijk wakker worden.
maar dan ben je toch om 6 uur wakker of zo?quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik slaap niet met gordijnen, elk daglicht is mooi meegenomen.
6 uur, half 7 jaquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:25 schreef Allures het volgende:
[..]
maar dan ben je toch om 6 uur wakker of zo?
We zullen zienquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:18 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja voor mij werkt het perfect maar hoor ook verhalen dat het bij sommige mensen weer niet werkt.. Even uitproberen dus
quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja dat is echt een verademing![]()
1 nadeel is wel, als je ooit ergens slaapt bij iemand die het niet heeft en de wekker gaat dan schrik je je de pleuris als de wekker gaat
Niet gewoon voor een piemel?quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:22 schreef Samzz het volgende:
In de winter ga ik voor zo'n wake-up light. Lijkt me heerlijk wakker worden.
Ook een manier van wekken.quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik word niet wakker van licht. Wel van die hoerige kutwinkel hier onder die al anderhalf uur bezig is met bevoorrading waardoor ik weer koppijn heb.
Ja gewoon online bestellen, kun je m altijd terugsturen als het niet werktquote:
Niet zo grijnzen hequote:Op woensdag 15 juni 2016 08:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik word niet wakker van licht. Wel van die hoerige kutwinkel hier onder die al anderhalf uur bezig is met bevoorrading waardoor ik weer koppijn heb.
Dan heb je hem weg gegevenquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n wake-uplight uitgeleend maar denk niet dat ik hem ooit nog terug krijg
Ben bijna jarig. Vraag het wel voor mijn verjaardagquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja gewoon online bestellen, kun je m altijd terugsturen als het niet werktAnders is het nogal een dure grap..
[..]
Niet zo grijnzen he![]()
Goodmorning sirquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |