Nee, was ooit een klein jongetje. Nooit man geweest.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:51 schreef ElDinosaur het volgende:
wtf.
[ afbeelding ]
Dat was ooit een vent.
Mannelijk geslacht, je moet minder naar neukende mieren kijken.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, was ooit een klein jongetje. Nooit man geweest.
Ik zal het even aanpassen voor je, Bolderbast.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:55 schreef ElDinosaur het volgende:
Sinds wanneer zijn mensen welkom hier.
Mensen wel. In tegenstelling tot die idioten die er nu posten.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:55 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik had het laatst op niet welkom gezet, maar dat was ook niet de bedoeling of zo.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:55 schreef ElDinosaur het volgende:
Sinds jij weg wasquote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:55 schreef ElDinosaur het volgende:
Ja met die kutOP is het fout gegaanquote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:55 schreef ElDinosaur het volgende:
Rightfully soquote:
Jij weet.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:58 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik had het laatst op niet welkom gezet, maar dat was ook niet de bedoeling of zo.
Foto?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:00 schreef Belsezar het volgende:
Zo, afpas-sessie gehad.
FU-CK-ING briljant pak en overhemd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh je was zo lang stil, ik dacht dat je vast zat of zoquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:02 schreef UitStraling het volgende:
Niets zal hier ooit veranderen, Barb en Hosti nog steeds als wanhopige honden kwijlend achter alles met een gat aan en instabiele vrouwen die hun meh gaatje aanbieden op de onflatteuze manier waarop een kip bukt om een zaadje op te pikken
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:02 schreef UitStraling het volgende:
Niets zal hier ooit veranderen, Barb en Hosti nog steeds als wanhopige honden kwijlend achter alles met een gat aan en instabiele vrouwen die hun meh gaatje aanbieden op de onflatteuze manier waarop een kip bukt om een zaadje op te pikken
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:00 schreef Belsezar het volgende:
Zo, afpas-sessie gehad.
FU-CK-ING briljant pak en overhemd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
He, fijne vakantie gehad?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:02 schreef UitStraling het volgende:
HAd je een ban?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:02 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:03 schreef Allures het volgende:
[..]
Oh je was zo lang stil, ik dacht dat je vast zat of zo
Moet je minder vretenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:04 schreef Lokasenna het volgende:
Ik mocht niet meedoen met een medisch onderzoek omdat ik geen 60 kilo ben. Huilen.
Vast een paar dagen in de isoleercel doorgebracht.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:03 schreef Allures het volgende:
Oh je was zo lang stil, ik dacht dat je vast zat of zo
Ik vlieg zaterdag pas, beetje drukte achter de rug om tijd vrij te maken voor die vakantiequote:
Moet wat als het regent.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:06 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Beter dan op vakantie zijn en toch fokken.
Niet echt, wel eens iets van 60 kilo op je teen gehad?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben je nooit bang dat je wegwaait?
Ik heb er nu al zin in. In het zonnetje met een cocktail, af en toe een baantje zwemmen in het privé zwembad, afgewisseld met onzinnige posts op FOK! Het goede leven!quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:06 schreef FrauMilena het volgende:
Beter dan op vakantie zijn en toch fokken.
Moet je nagaan als je zo'n trillende vleeshomp aan moet duwen en dan nog net doen alsof het prettig is ookquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet echt, wel eens iets van 60 kilo op je teen gehad?
Niet op mijn teen, wel op mijn penis.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:07 schreef Lokasenna het volgende:
Als je 1,75 ofzo bent is 60 kilo alsnog wel erg slankquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je nagaan als je zo'n trillende vleeshomp aan moet duwen en dan nog net doen alsof het prettig is ook
Goed punt wel.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
24/7 premium vrouwen batsen natuurlijk.quote:
Gewoon kleine meiden neuken hoef je ook niet van die ingewikkelde calculaties te maken voorafquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je 1,75 ofzo bent is 60 kilo alsnog wel erg slank
Hey vuile rat, was je er weer joh?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon kleine meiden neuken hoef je ook niet van die ingewikkelde calculaties te maken vooraf
Ja hoi. Geen vakantie voor nodig hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb er nu al zin in. In het zonnetje met een cocktail, af en toe een baantje zwemmen in het privé zwembad, afgewisseld met onzinnige posts op FOK! Het goede leven!
Je kunt ook gewoon uit je doppen kijkenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon kleine meiden neuken hoef je ook niet van die ingewikkelde calculaties te maken vooraf
Yep erg tevredenquote:
Had je al kennis gemaakt met FrauMilena?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:11 schreef UitStraling het volgende:
Opschepperquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja hoi. Geen vakantie voor nodig hoor.
Ik ben meer van de hamsters dan van de hagedissenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Had je al kennis gemaakt met FrauMilena?
Het is je van harte gegund.quote:
Eventjes maarquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey vuile rat, was je er weer joh?
Moet wel pics zien hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Yep erg tevredenAl de kleine persoonlijke details
Moet wel pics zien hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Yep erg tevredenAl de kleine persoonlijke details
Je mag meedoen hoorquote:
Dank uquote:
Wanneer ga je overquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Moet wel pics zien hoor.
[..]
Moet wel pics zien hoor.
[..]
Je mag meedoen hoor
[..]
Dank u
Eind juliquote:
St. Pauls Bay. Maisonette villa met zwembadquote:
Spannendquote:
Wat een rampquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
St. Pauls Bay. Maisonette villa met zwembad
Hagedis?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben meer van de hamsters dan van de hagedissen
Hahaquote:
Yups, all in volledig. En we hebben toestemming om dingen te veranderen, mochten we dat willen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Spannend. Ziet er allemaal mooi uit.
Is volledig ingericht?
Koudbloedig, seksloos geval.quote:
Nu nog een autoquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yups, all in volledig. En we hebben toestemming om dingen te veranderen, mochten we dat willen.![]()
ZwembadZeezicht
Rust
Cocktails vlakbij
Cafe del Mar vlakbij
Lekker manquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yups, all in volledig. En we hebben toestemming om dingen te veranderen, mochten we dat willen.![]()
ZwembadZeezicht
Rust
Cocktails vlakbij
Cafe del Mar vlakbij
Ahumquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu nog een auto. Dikke BMW, zou ik doen
.
Da's wel een deceptie.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ahumhttp://autotradermalta.co(...)e_desc&q=convertible
Wat een luxemeisje ben je toch ook.quote:
New York, New York. The city so nice, they named it twicequote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:34 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Lekker manLekker van genieten
We zitten hier momenteel in New York sinds afgelopen weekend, maar donderdag alweer naar huis. Altijd jammer
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ahumhttp://autotradermalta.co(...)e_desc&q=convertible
Als ik veel geld had, dan zekerquote:
Zo correctquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
New York, New York. The city so nice, they named it twice
Zou je ophalen in een Aston Martin. Als ik het budget hadquote:
Dat stomme budget ookquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zou je ophalen in een Aston Martin. Als ik het budget had![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |