Als, als, als...quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:40 schreef Barbusse het volgende:
Zou je ophalen in een Aston Martin. Als ik het budget had![]()
Ik woon tenminste in een land waar een cabrio nut heeft, Bolderbast.quote:
Doet niets af aan het feit dat je zojuist een kapster auto hebt geplaatst.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik woon tenminste in een land waar een cabrio nut heeft, Bolderbast.
Ja. Stomquote:
Moest hardop lachenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Doet niets af aan het feit dat je zojuist een kapster auto hebt geplaatst.
Ik hoef mijn mannelijkheid niet te bewijzen aan de hand van de dingen die ik koop.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:44 schreef ElDinosaur het volgende:
Mijn kapster heeft een Smart.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Met je pakkenfetisj, je Malta gebral, je dure whisky die je eigenlijk niet kan betalen, je hunkering naar kinderkakmeisjes en je verzameling manchetknopenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoef mijn mannelijkheid niet te bewijzen aan de hand van de dingen die ik koop.
Zeg het ze!quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, was ooit een klein jongetje. Nooit man geweest.
Wat is er mis met manchetknopenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met je pakkenfetisj, je Malta gebral, je dure whisky die je eigenlijk niet kan betalen, je hunkering naar kinderkakmeisjes en je verzameling manchetknopen
Wat zijn kinderkakmeisjes?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met je pakkenfetisj, je Malta gebral, je dure whisky die je eigenlijk niet kan betalen, je hunkering naar kinderkakmeisjes en je verzameling manchetknopen
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb er nu al zin in. In het zonnetje met een cocktail, af en toe een baantje zwemmen in het privé zwembad, afgewisseld met onzinnige posts op FOK! Het goede leven!
Eeeeuuh....jelly much?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik DM je wel wat foto's vanaf z'n Facebook.quote:
Het soort vrouwen waar US graag seks mee wilt maar nooit lukt. Gokje.quote:
Ik zie jou eerder in een volvo p1800 cabrio tbh.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:47 schreef Barbusse het volgende:
En ik zou het liefst dit rijden, maar ja.....budget he?
[ afbeelding ]
Je moet helemaal niksquote:
Nee ik kan er volgende week pas weer heen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je moet helemaal niks
En al wat positiever over je gesprekmeneer/-mevrouw?
Also wouldn't mindquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zie jou eerder in een volvo p1800 cabrio tbh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |