Ik zou er ook spontaan depressief van wordenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee ik kan er volgende week pas weer heen.
Maar ik moet nu dus elke dag 3 dingen noteren die me blij maakten, maar moet de derde meestal gewoon verzinnen omdat ik niets weet, ik vind het ook eigenlijk maar raar en kinderachtig.
Ik zei ook dat ik vermoedde dat ik het stom zou gaan vinden, maar heb gezegd dat ik het een kans zou geven omdat het misschien goed was om optimisme aan te wakkeren. Maar het wakkert nog geen optimisme aan. :$quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou er ook spontaan depressief van worden![]()
En ik zou dat volgende keer ook gewoon zeggen: Bedenk eens iets op mijn niveau!
En een keer een goede beurt? De meeste vrouwen die ik ken knappen daar verbazingwekkend goed van opquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zei ook dat ik vermoedde dat ik het stom zou gaan vinden, maar heb gezegd dat ik het een kans zou geven omdat het misschien goed was om optimisme aan te wakkeren. Maar het wakkert nog geen optimisme aan. :$
Beetje jammer dat t een station isquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[ afbeelding ]
Zou genoeg bagage in passen voor een klimweekje.
Pauperbakquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[ afbeelding ]
Zou genoeg bagage in passen voor een klimweekje.
Ja, misschien moet ik me maar seksueel laten misbruiken voor mijn eigen bestwil.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En een keer een goede beurt? De meeste vrouwen die ik ken knappen daar verbazingwekkend goed van op
Goed dat je het eens kans wilde geven. Maar jij bent een slimme meid, en dit soort trucjes is voor de minder mentaal begaafdenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zei ook dat ik vermoedde dat ik het stom zou gaan vinden, maar heb gezegd dat ik het een kans zou geven omdat het misschien goed was om optimisme aan te wakkeren. Maar het wakkert nog geen optimisme aan. :$
Niet lekker gescheten?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:00 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb voor vandaag opgeschreven: afwas gedaan en pindakaas-dadelrepen gemaakt, moet er dan nog meer zijn?
Is er niets anders dat je blij maakt? Net uitgekomen miertjes, zon die even door de wolken breekt, een berichtje van Kaneel.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:00 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb voor vandaag opgeschreven: afwas gedaan en pindakaas-dadelrepen gemaakt, moet er dan nog meer zijn?
Herkenbaarquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En een keer een goede beurt? De meeste vrouwen die ik ken knappen daar verbazingwekkend goed van op
Probeer het positief te zien: geen constipatie en de plantjes kunnen weer groeienquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, slechts spetterpoep. :$
En natgeregend.
Telkens als ik probeer positief te zijn denk ik dat ik mezelf voor de gek houd.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Goed dat je het eens kans wilde geven. Maar jij bent een slimme meid, en dit soort trucjes is voor de minder mentaal begaafden
Ik heb me verder wel een soort van vermaakt, maar om nu te zeggen dat ik er een blij gevoel van kreeg. Voelt alsof ik iets verkeerd doe als ik niets meer kan bedenken.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Is er niets anders dat je blij maakt? Net uitgekomen miertjes, zon die even door de wolken breekt, een berichtje van Kaneel.
Vaak ben je ook niet bewust wanneer je blij wordt van iets, het is vluchtig en je gaat er zo aan voorbij.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Telkens als ik probeer positief te zijn denk ik dat ik mezelf voor de gek houd.
[..]
Ik heb me verder wel een soort van vermaakt, maar om nu te zeggen dat ik er een blij gevoel van kreeg. Voelt alsof ik iets verkeerd doe als ik niets meer kan bedenken.
Ik heb per ongeluk pure chocolade gekochtquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:03 schreef Samzz het volgende:
Als je eens een snaaibui hebt, gewoon diepe gesprekken gaan voeren. Heb totaal geen zin meer in chocolade.
Nee, want ik weet dat ik erop moet letten voor die stomme opdracht. Maar kan er toch ook niets aan doen als het niet gebeurt.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vaak ben je ook niet bewust wanneer je blij wordt van iets, het is vluchtig en je gaat er zo aan voorbij.
Kings of Pastry op Ned 3quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:03 schreef Samzz het volgende:
Als je eens een snaaibui hebt, gewoon diepe gesprekken gaan voeren. Heb totaal geen zin meer in chocolade.
Pure chocolade is ook de enige chocolade. Met je restafvalchocolade.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:05 schreef Drug het volgende:
[..]
Ik heb per ongeluk pure chocolade gekocht
Ipv oranje Tonyquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:05 schreef Drug het volgende:
[..]
Ik heb per ongeluk pure chocolade gekocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |