Ik ben bang dat ik dat moet bevestigenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Telkens als ik probeer positief te zijn denk ik dat ik mezelf voor de gek houd.
Ja, natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik dat moet bevestigen
Die kende ik nog niet.quote:
Qua smaak niet, maar zeezout is doorgaans wel een grovere korrel.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:16 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nog nooit verschil geproefd tussen gewoon zout en zeezout. Jullie?
Ik voel jequote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk.
Daarom is het ook zo kansloos allemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Het zit m in de structuurquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:16 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nog nooit verschil geproefd tussen gewoon zout en zeezout. Jullie?
Stuk slechter ook voor je portemonnee.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Qua smaak niet, maar zeezout is doorgaans wel een grovere korrel.
Omdat ze lui waren bij het malen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zit m in de structuur. Dat je ineens een klompje zout in je mond hebt
.
Was ie lekker? Amandelen zijn wel baas.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:22 schreef Drug het volgende:
[..]
die pure reep inmiddels wel opgepeuzeld overigens![]()
Vooral vocht, toch?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:24 schreef Lokasenna het volgende:
Jeetje, heb net opgezocht wat er allemaal in bloemkool zit, is het echt niets. Geen wonder dat ik honger heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |