quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:24 schreef HostiMeister het volgende:
Toen ik nog haar had, en het lang was kreeg ik pijpekrullenDat zag pas gay uit
Ben je familie van mij of zo? Ik heb dat ookquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:24 schreef HostiMeister het volgende:
Godver.quote:Öztürk: ‘Als ik blank was geweest, had ik veel meer kunnen graaien’
DENK-politicus voelt zich benadeeld door afkomst
15 juni 2016 door Rudolf Julius
Selçuk Öztürk voelt zich bij zijn corruptie benadeeld door zijn afkomst. Volgens de DENK-politicus had hij veel meer dubieuze vastgoeddeals kunnen sluiten als hij een blanke Nederlander was geweest.NRC Next bericht vandaag dat Öztürk twee panden van een Limburgse zorginstelling voor een veel te lage prijs heeft kunnen kopen door afspraken met toenmalig wethouder Jos van Rey. Öztürk beweert echter dat een autochtoon in dezelfde positie nog veel meer had kunnen sjoemelen: “Ik ben behandeld als een tweederangs graaier. Ik heb veel mensen in mijn omgeving die hetzelfde hebben meegemaakt. Dit is echt een dikke error in onze samenleving.”
http://speld.nl/2016/06/1(...)meer-kunnen-graaien/
Lijkt wel een beetje op mij als ik zo'n sexy haarzwier probeerquote:
Iets minder kwijl ook, meestalquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op mij als ik zo'n sexy haarzwier probeer. Denk er alleen nog een hap haar in de mond bij en bingo.
Niet noemenswaardig minder, valt alleen niet zo op door t haar.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op mij als ik zo'n sexy haarzwier probeer. Denk er alleen nog een hap haar in de mond bij en bingo.
Vandaar dat het zo zwaar is dusquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet noemenswaardig minder, valt alleen niet zo op door t haar.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:41 schreef HostiMeister het volgende:
Wat zeggen ze ook al weer baasjes gaan meer op hun honden lijken?![]()
Lig je tegenwoordig ook altijd op je rug op de bank te niesen?![]()
je rent door het bos met een duif in je mondquote:
Nee zeg, daar heb ik juist de hond voor.quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
je rent door het bos met een duif in je mond
Niet haten op mijn lange krullenquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:24 schreef HostiMeister het volgende:
je bent zelf lekker zoet en sappigquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:46 schreef Samzz het volgende:
De honingmeloen was heerlijk, trouwens. Lekker zoet en sappig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |