Gewoon een keer proberen. Mij leek het eerst ook niks, maar het is heerlijkquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke.
Nouja, mij maak je niet blij met zo'n stukje. Liever zonder drank erin
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben echt vies van alcohol. Alleen wijn vind ik nog lekker, verder kan ik de geur van alcohol al niet handelenquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon een keer proberen. Mij leek het eerst ook niks, maar het is heerlijkAlleen voorzichtig zijn met de hoeveelheid die je eet, want voor je het weet heb je in een uurtje een fles vodka achterover geslagen
Ik sla denk ik overquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
armoerpanter penis komt ook een eind denk ik
quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
[..]
[..]Mooie bos.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof je avril lavigne van de zijkant bekijkt![]()
[..]
[..]Lekker fluffy toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet te. Ziet er leuk uit
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Owquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben echt vies van alcohol. Alleen wijn vind ik nog lekker, verder kan ik de geur van alcohol al niet handelen
Dit is wel na ruim een uur werk eraan he, anders heeft het nog wel de helft meer volume.quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lekker fluffy toch?Niet te. Ziet er leuk uit
Dankje.quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mooie bos.....
Alsof je avril lavigne van de zijkant bekijkt
Mij maak je blij met een goede jointquote:
Junkquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mij maak je blij met een goede joint
[..]
[..]Damn, wat dik haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Je wil altijd wat je niet hebt he, ik had echt liever wat minder dik en vooral minder kroezend.quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wou dat ik zoveel volume in mijn haar had, LokaJaloers op je haar
Ik wil wel een beetje van je overnemen, ik heb een steil plat en futloos matje.quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je wil altijd wat je niet hebt he, ik had echt liever wat minder dik en vooral minder kroezend.
bleh verdovende middelenquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kloptquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je wil altijd wat je niet hebt he, ik had echt liever wat minder dik en vooral minder kroezend.
Mijn vader had dat ook. Ik vind het zo kut dat ik die niet hebquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:24 schreef HostiMeister het volgende:
Toen ik nog haar had, en het lang was kreeg ik pijpekrullenDat zag pas gay uit
Daar heb ik dan weer niks meequote:Op woensdag 15 juni 2016 12:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:24 schreef HostiMeister het volgende:
Toen ik nog haar had, en het lang was kreeg ik pijpekrullenDat zag pas gay uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |