Nou ja dat niet alleen, het is 'het chique restaurant' en 'een chic restaurant'.quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ohja, chique is alleen voor meervoud. Was het vergeten.
Omijngod, wat klinkt dat goedquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:04 schreef LovelyLady het volgende:
Fajita's met kip, avocado en zure room hier vanavond
Had zoiets maandag, maar met gehaktquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:04 schreef LovelyLady het volgende:
Fajita's met kip, avocado en zure room hier vanavond
Ik vind het al snel chic hoor, let vooral niet op mijn referentiekader.quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mozzarellabolletje, cherrytomaatje, basilicum - stokje; waar valt dat bij jou onder?
Of nacho's?
Of gehaktballetjes?
Of gevulde peppadews?
Ja onzijdige woorden en meervoud inderdaad.quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja dat niet alleen, het is 'het chique restaurant' en 'een chic restaurant'.
Ik vind gehakt alleen lekker als in gehaktbal of geruld door de pastaquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Had zoiets maandag, maar met gehakt
Ik noem het ook chic. Mijn hapjes thuis bestaan uit M&M's en blokjes kaas en TUC'jes ofzo.quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het al snel chic hoor, let vooral niet op mijn referentiekader.
Maar de meeste hapjes zijn vooral veel moeite maar verder heel goedkoop. Zoals van die tomaat mozzarellaspiesjes. Maar iets als meloen met parmaham is gewoon echt wel even prijzig qua ingredienten.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Denk bij chique aan dingen als kreeft, kaviaar, foie gras en dat soort meuk
amuse van ortolanquote:Op woensdag 15 juni 2016 11:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Denk bij chique aan dingen als kreeft, kaviaar, foie gras en dat soort meuk
Dat is volgens mij het meest decadente verboden ding ooitquote:
Getver, dan zit de smaak van de fruit er toch niet meer aan?quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:12 schreef Barbusse het volgende:
Binnenkort dit weer eens maken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Picsquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:12 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn haar is een soort van niet echt meer heel pluizig na knipbeurt, fohnen, olie, en daarna thuis stijlen.![]()
Jawel, juist welquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Getver, dan zit de smaak van de fruit er toch niet meer aan?
Oke.quote:
Doe eens, leukquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Even kijken of ik het op de foto krijg hoor.
armoerpanter penis komt ook een eind denk ikquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is volgens mij het meest decadente verboden ding ooit
Dat is toch dat vogeltje verdronken in Armangac?quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is volgens mij het meest decadente verboden ding ooit
Die frituur/verdrink je niet levend, volgens mij.quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
armoerpanter penis komt ook een eind denk ik
Ja.quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is toch dat vogeltje verdronken in Armangac?
nee, dat deden ze eerst maar dat kosten te veel koks, maar is wel een iets meer bedreigd als dier dan de ortolanquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die frituur je niet levend, volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |