Ja ik kijk het nog wel even aan, mocht ik volgende week nog steeds het idee hebben dat het misschien wat kan worden dan zal ik het eens vragenquote:Op woensdag 1 juni 2016 08:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is geheel afhankelijk hoe jij daar zelf instaat. De ene vindt dat een vereiste, bij de ander gebeurd dat nooit en heeft het tijd nodig.
[..]
Dan had ze wss hetzelfde gevoel als jij, dat er niet gelijk een vonk oversloeg. Dan is maar net de vraag hoe belangrijk zij dat vindt
Oftewel gewoon lekekr vragen of ze nog eens wil afspreken
Nice, gefeliciteerd met je datequote:Op woensdag 1 juni 2016 20:17 schreef Andromache het volgende:
Ok vaag, een Tinderman zegt, ik verlaat deze app (meerdere matches al gehad trouwens die er helemaal klaar mee zeiden te zijn, opvallend), maar eh dit is mijn nummer. Appje gestuurd met mijn nummer maar het voelt ongeinteresseerd en niet goed.
Edit: toch niet, we gaan wat drinken
quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:17 schreef Andromache het volgende:
Ok vaag, een Tinderman zegt, ik verlaat deze app (meerdere matches al gehad trouwens die er helemaal klaar mee zeiden te zijn, opvallend), maar eh dit is mijn nummer. Appje gestuurd met mijn nummer maar het voelt ongeinteresseerd en niet goed.
Edit: toch niet, we gaan wat drinken
Ik pas dit ook wel eens toe.quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:41 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Nice, gefeliciteerd met je date
Wellicht gewoon een trucje om je nummer te hosselen?
Ik zeg het vaak als smoes dat ik verder wil op Whatsapp door die lay-out, maar ik erger me daar wel echt aan vaakquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:12 schreef Cue_ het volgende:
Tinder is gewoon een kutapp, dus sowieso nr's uitwisselen is wel zo fijn. Anders grote kans dat je berichten gaat missen / te laat ziet / geen normaal gesprek op gang kan houden.
Zijn jullie niet gwn langzaam vrienden aan het worden?quote:Op woensdag 1 juni 2016 15:23 schreef DjRex89 het volgende:
Ja ik kijk het nog wel even aan, mocht ik volgende week nog steeds het idee hebben dat het misschien wat kan worden dan zal ik het eens vragen![]()
Vandaag heeft ze in ieder geval wel paar keer terug geappt, als ze er echt niks in zag zou ik dat al niet verwachten.
Bij het uitwisselen van nummers kun je ook zien als een soort graadmeter. Wel handig om te weten of je progressie maakt.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:12 schreef Cue_ het volgende:
Tinder is gewoon een kutapp, dus sowieso nr's uitwisselen is wel zo fijn. Anders grote kans dat je berichten gaat missen / te laat ziet / geen normaal gesprek op gang kan houden.
Soms blijkt het ook gewoon een kwestie 'beleefd willen blijven, maar het niet durven afkappen'. Ik stel daarom maar meestal de vraag of er nog een tweede date in zit, als ik dat vermoeden krijg, dan heb je maar duidelijkheid.quote:Op woensdag 1 juni 2016 23:36 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
Zijn jullie niet gwn langzaam vrienden aan het worden?
Ja goed punt, ik denk dat ik het antwoord ook wel weetquote:Op donderdag 2 juni 2016 07:07 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Soms blijkt het ook gewoon een kwestie 'beleefd willen blijven, maar het niet durven afkappen'. Ik stel daarom maar meestal de vraag of er nog een tweede date in zit, als ik dat vermoeden krijg, dan heb je maar duidelijkheid.
Je krijgt niet altijd het antwoord waar je op hoopt, maar dan weet je maar waar je aan toe bent en hoef je niet plichtmatig verder te appen, dat is voor beide kanten niet leuk.
Zoals gezegd, de date was gezellig maar niet 'wauw'quote:Op donderdag 2 juni 2016 07:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als het appen plichtmatig aanvoelt moet je je afvragen waarom je überhaupt een tweede date zou willen.
Daarnaast vraag ik me af hoe leuk de eerste date was wanneer je moet vragen of een tweede date "er in zit"...
Waarom was je weg van FOK! ?quote:Op donderdag 2 juni 2016 09:55 schreef Deezertje het volgende:
Toch een dikke week volgehouden niet op FOK! te komen, maar dame 2 stelt nu voor om te meeten 'maar meer vriendschappelijk dan een date'. Weet niet wat ik daarmee aanmoet. Wel benieuwd naar haar, maar hoe kan je vooraf al weten iemand niet als een date te zien? Ben ik al gefriendzoned vóór de eerste ontmoeting?
Ja.quote:Op donderdag 2 juni 2016 09:55 schreef Deezertje het volgende:
Toch een dikke week volgehouden niet op FOK! te komen, maar dame 2 stelt nu voor om te meeten 'maar meer vriendschappelijk dan een date'. Weet niet wat ik daarmee aanmoet. Wel benieuwd naar haar, maar hoe kan je vooraf al weten iemand niet als een date te zien? Ben ik al gefriendzoned vóór de eerste ontmoeting?
Het lijkt erop. Maar, ga gewoon, je kunt er alleen maar beter van worden, lijkt me.quote:Op donderdag 2 juni 2016 09:55 schreef Deezertje het volgende:
Yup je zit er dan al vuistdiep in.quote:Op donderdag 2 juni 2016 09:55 schreef Deezertje het volgende:
Geen zin meer in FOK! Probeer mijn leven op te krikken, nieuwe mensen te ontmoeten en heb alle stappen afgerond voor mijn afstuderen, maar wacht nu op de uitslag dus kan nog niks ondernemen zolang ik niet weet of het doorgaat. Heb wel besloten half juli op reis te gaan, want dan kan ik niks meer doen, geen deadlines meer.quote:Op donderdag 2 juni 2016 09:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom was je weg van FOK! ?
En ga gewoon vriendschappelijk meeten en kijk of het klikt.
Hoeveel nieuwe mensen heb je ontmoet de afgelopen week?quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Geen zin meer in FOK! Probeer mijn leven op te krikken, nieuwe mensen te ontmoeten en heb alle stappen afgerond voor mijn afstuderen, maar wacht nu op de uitslag dus kan nog niks ondernemen zolang ik niet weet of het doorgaat. Heb wel besloten half juli op reis te gaan, want dan kan ik niks meer doen, geen deadlines meer.
Iemand voor de eerste keer ontmoeten, hoe wil je dat vriendschappelijk doen zonder te weten of het offline ook klikt? En juist dat ze het nu al aangeeft dat er waarschijnlijk niet meer in zit, ben ik bij voorbaat al afgewezen lijkt het.quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het lijkt erop. Maar, ga gewoon, je kunt er alleen maar beter van worden, lijkt me.
Zeker weten dat je niet meer geweest bent? Ik meen vrij zeker te weten dat je je in SES afvroeg wat je in vredesnaam met al die vrije tijd aan moest.quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Geen zin meer in FOK! Probeer mijn leven op te krikken, nieuwe mensen te ontmoeten en heb alle stappen afgerond voor mijn afstuderen, maar wacht nu op de uitslag dus kan nog niks ondernemen zolang ik niet weet of het doorgaat. Heb wel besloten half juli op reis te gaan, want dan kan ik niks meer doen, geen deadlines meer.
Wat is er mis met gewoon vrienden maken?quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Iemand voor de eerste keer ontmoeten, hoe wil je dat vriendschappelijk doen zonder te weten of het offline ook klikt? En juist dat ze het nu al aangeeft dat er waarschijnlijk niet meer in zit, ben ik bij voorbaat al afgewezen lijkt het.
Online 3, offline 0. Was sinds lange tijd weer eens naar de sportschool gegaan en echt totaal niet bezig geweest met de mensen daar gewoon puur voor afleiding, zie ik op dezelfde avond 3 meiden die ik al heel vaak ben tegengekomen in de UB waar ik nu dus al weken niet meer ben geweest, en allemaal keken ze ook wel vriendelijk naar mij als herkenning (maar ze maakten geen move)quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel nieuwe mensen heb je ontmoet de afgelopen week?
En waarom kan je niks ondernemen in de tijd dat je op je uitslag wacht?
Nee dat was ik niet, er zullen vast meer mensen zijn die nu wachten op uitslag. Eind juni is de deadline voor deze ronde, half juli is de deadline voor de herkansing hier. Als je die ook niet haalt kan je dus pas afstuderen na de zomer, vandaar half juli = zekerheid.quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:08 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Zeker weten dat je niet meer geweest bent? Ik meen vrij zeker te weten dat je je in SES afvroeg wat je in vredesnaam met al die vrije tijd aan moest.
Had je niet half juli de verdediging van je scriptie?
Kan prima. Maar zoals ik zei, ga er gewoon heen. Leer haar kennen en andersom. Is het geen potentiele relatie, dan is het misschien een potentiele vriendschap. Lijkt me ook niet verkeerd.quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Iemand voor de eerste keer ontmoeten, hoe wil je dat vriendschappelijk doen zonder te weten of het offline ook klikt? En juist dat ze het nu al aangeeft dat er waarschijnlijk niet meer in zit, ben ik bij voorbaat al afgewezen lijkt het.
Joh, hij hoeft zich naar jou niet te verantwoorden of hij al dan niet online is geweest.quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:08 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Zeker weten dat je niet meer geweest bent? Ik meen vrij zeker te weten dat je je in SES afvroeg wat je in vredesnaam met al die vrije tijd aan moest.
Had je niet half juli de verdediging van je scriptie?
Wat mag je verwachten van een vriendschap? Ze heeft een redelijk druk leven als ik het mag geloven, en ook eigen sociale contacten dus..quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan prima. Maar zoals ik zei, ga er gewoon heen. Leer haar kennen en andersom. Is het geen potentiele relatie, dan is het misschien een potentiele vriendschap. Lijkt me ook niet verkeerd.
Hoezo maakte jij geen move dan?quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:11 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Online 3, offline 0. Was sinds lange tijd weer eens naar de sportschool gegaan en echt totaal niet bezig geweest met de mensen daar gewoon puur voor afleiding, zie ik op dezelfde avond 3 meiden die ik al heel vaak ben tegengekomen in de UB waar ik nu dus al weken niet meer ben geweest, en allemaal keken ze ook wel vriendelijk naar mij als herkenning (maar ze maakten geen move)Dus juist als je het niet opzoekt kom je ze uiteindelijk toch wel tegen blijkbaar.
En ik kan geen stappen nemen omdat ik afhankelijk ben van de uitslag. Weten of ik na de zomer doormodder met mijn studie of er eindelijk van verlost ben.
En toch neemt ze de moeite je te ontmoeten. De deur naar een date is dus niet helemaal gesloten.quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wat mag je verwachten van een vriendschap? Ze heeft een redelijk druk leven als ik het mag geloven, en ook eigen sociale contacten dus..
Gewoon een gezellige tijd hebben en niks verwachten.quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wat mag je verwachten van een vriendschap? Ze heeft een redelijk druk leven als ik het mag geloven, en ook eigen sociale contacten dus..
Dit is alleen maar toe te juichenquote:Op donderdag 2 juni 2016 10:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Niet durven, ik weet zeker dat ze mij kennen qua gezicht maar verder niet.. Eigenlijk heb ik nu meer dan ooit niks te verliezen want het is een van de laatste keren dat ik doordeweeks in de sportschool kom en ik weet ook niet wanneer ik ze weer zie want mijn sportabo loopt af en als ik ben afgestudeerd heb ik er ook niks meer te zoeken. Ik had vorig jaar een obsessie voor een andere meid die ik wekelijks paar keer tegenkwam, maar die heb ik nooit meer gezien sindsdien... Maar ik was deze week ook niet bezig met die meiden dus had ze ook niet verwacht eerlijk gezegd.., wel meteen toeval dat ik er 3 tegelijk tegenkom die avond (waarvan er eentje ook behoorlijk onzeker de hele tijd om haar heen keek tijdens het sporten, dus was misschien wel een juist moment om haar aan te spreken).quote:
Ik zou ook niet elke ontmoeting met een vrouw gaan beschouwen als date, zeker nu ze gewoon duidelijk aangeeft dat het vriendschappelijk is. Misschien dat het voor jou nu ook wat luchtiger is aangezien je niet het gevoel hebt dat je moet 'presteren'. Spreek gewoon met haar af en kijk of het fijn is. Er wordt te vaak negatief gedaan over die zogenaamde 'friendzone'. Alsof een vriendschap tussen man en vrouw een soort falen is. Dat geldt alleen als je verliefd bent op een vrouw en het is niet wederzijds. Ik denk dat je enorm veel kunt opsteken uit een vriendschap met een vrouw. Zo zie je ook eens dat het maar gewoon mensen zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als het van één kant plichtmatig voelt, bedoelde ik uiteraard. En weet jij veel, er kan misschien net iets aan de hand zijn. Ook weleens gehad hoor, en toen ik het vroeg kreeg ik het verhaal te horen én een tweede date was later gepland.quote:Op donderdag 2 juni 2016 07:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als het appen plichtmatig aanvoelt moet je je afvragen waarom je überhaupt een tweede date zou willen.
Daarnaast vraag ik me af hoe leuk de eerste date was wanneer je moet vragen of een tweede date "er in zit"...
Tja, ik heb haar wel op een datingapp ontmoet, dus dat ze nu al aangeeft enkel vriendschappelijk is eigenlijk een verkapte afwijzing. 'Dus dan weet je dat vast' geeft ze ook duidelijk aan. Het kan voor mij ook een bevestiging zijn als ik haar ontmoet dat we inderdaad niet bij elkaar passen.quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:31 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ik zou ook niet elke ontmoeting met een vrouw gaan beschouwen als date, zeker nu ze gewoon duidelijk aangeeft dat het vriendschappelijk is. Misschien dat het voor jou nu ook wat luchtiger is aangezien je niet het gevoel hebt dat je moet 'presteren'. Spreek gewoon met haar af en kijk of het fijn is. Er wordt te vaak negatief gedaan over die zogenaamde 'friendzone'. Alsof een vriendschap tussen man en vrouw een soort falen is. Dat geldt alleen als je verliefd bent op een vrouw en het is niet wederzijds. Ik denk dat je enorm veel kunt opsteken uit een vriendschap met een vrouw. Zo zie je ook eens dat het maar gewoon mensen zijn.
Wat je moet verwachten? Gewoon een gezellige middag/avond. Dat zij al een sociaal leven heeft hoeft niet te betekenen dat ze haar vriendengroep niet kan uitbreiden met één persoon meer. Wie weet is een vriendschap met haar wel een luikje naar een grotere vriendengroep of een eventuele vriendin.
Het enige wat een beetje balen is dat je op een platform op zoek bent naar een date/vriendin/scharrel/weetikveel en dat bij haar inderdaad niet krijgt. Maar zoals je daarnet aangaf ben je ook op zoek naar nieuwe mensen/vriendschappen. Bij deze zou je het als een overwinning kunnen beschouwen.quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tja, ik heb haar wel op een datingapp ontmoet, dus dat ze nu al aangeeft enkel vriendschappelijk is eigenlijk een verkapte afwijzing. 'Dus dan weet je dat vast' geeft ze ook duidelijk aan. Het kan voor mij ook een bevestiging zijn als ik haar ontmoet dat we inderdaad niet bij elkaar passen.
Ergens weet ik ook wel dat ik een toffe gozer ben, maar iedere keer bij voorbaat al in dat friendzone hokje gestopt te worden, is niet tof natuurlijk, zeker als je op zoek bent naar meer. Soms hoor je dat al vooraf, en anders wel tijdens of na de date. Ik wil die stap verder weer eens in, en dat zit er bij haar dus ook niet in.quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:38 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Het enige wat een beetje balen is dat je op een platform op zoek bent naar een date/vriendin/scharrel/weetikveel en dat bij haar inderdaad niet krijgt. Maar zoals je daarnet aangaf ben je ook op zoek naar nieuwe mensen/vriendschappen. Bij deze zou je het als een overwinning kunnen beschouwen.
Je moet echt eens leren trots te zijn op jezelf en niet altijd weer naar dat ene negatieve dingetje zoeken. Wees eens positief.
Sommige relaties komen ook voort uit vriendschap. Misschien wil zij hem leren kennen zonder veel verwachtingen.quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:38 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Het enige wat een beetje balen is dat je op een platform op zoek bent naar een date/vriendin/scharrel/weetikveel en dat bij haar inderdaad niet krijgt. Maar zoals je daarnet aangaf ben je ook op zoek naar nieuwe mensen/vriendschappen. Bij deze zou je het als een overwinning kunnen beschouwen.
Je moet echt eens leren trots te zijn op jezelf en niet altijd weer naar dat ene negatieve dingetje zoeken. Wees eens positief.
Ze zei meer vriendschappelijk dan een date, betekent niet dat t geen date kan wordenquote:Op donderdag 2 juni 2016 10:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ergens weet ik ook wel dat ik een toffe gozer ben, maar iedere keer bij voorbaat al in dat friendzone hokje gestopt te worden, is niet tof natuurlijk, zeker als je op zoek bent naar meer. Soms hoor je dat al vooraf, en anders wel tijdens of na de date. Ik wil die stap verder weer eens in, en dat zit er bij haar dus ook niet in.
Gast, je hebt te veel PUA dingen gelezen. Relaties kunnen ook langzaam ontstaan. En als we allemaal hier eerlijk tegen je moeten zijn, dan past dat meer bij jou persoonlijkheid.quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ergens weet ik ook wel dat ik een toffe gozer ben, maar iedere keer bij voorbaat al in dat friendzone hokje gestopt te worden, is niet tof natuurlijk, zeker als je op zoek bent naar meer. Soms hoor je dat al vooraf, en anders wel tijdens of na de date. Ik wil die stap verder weer eens in, en dat zit er bij haar dus ook niet in.
Daarnaast doet ze ook nog wel moeilijk over wel of niet kunnen morgen... dat weet je amper 24 uur van te voren toch wel?quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze zei meer vriendschappelijk dan een date, betekent niet dat t geen date kan worden. Niet zo pessimistisch, ga wat leuks met dr doen en kijk hoe het loopt.
Zeg dat nou niet.quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze zei meer vriendschappelijk dan een date, betekent niet dat t geen date kan worden. Niet zo pessimistisch, ga wat leuks met dr doen en kijk hoe het loopt.
Waarom vind je dat? Ik meen me een behoorlijk aantal vreemde posts van jou te herinneren.quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:40 schreef Deezertje het volgende:
Ergens weet ik ook wel dat ik een toffe gozer ben
Mja, mja, toffe gast. Hoe je over je ontmoeting praatte met dame 1 was natuurlijk niet heel erg tof. Zij nam de moeite om af te spreken en je rekent haar vervolgens af op haar uiterlijk, dat was niet zo heel tof. Maar goed, dat buiten beschouwing.quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Stel je even aan, ik zei toch, ga en kijk hoe het loopt.quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:52 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet.Laat hem nou eens zonder verwachtingen naar zo'n date gaan ipv dat hij zich vast klampt aan die hele kleine kans dat het inderdaad een date zou kunnen worden.
Ligt eraan. Misschien is er iemand in haar familie ziek, moet ze misschien invallen op werk, zoveel dingen.quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Daarnaast doet ze ook nog wel moeilijk over wel of niet kunnen morgen... dat weet je amper 24 uur van te voren toch wel?
Als je niet veel te doen hebt, dan weet je inderdaad al 24 uur van te voren of je kan. Maar de meeste mensen hebben het druk en een leven.quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Daarnaast doet ze ook nog wel moeilijk over wel of niet kunnen morgen... dat weet je amper 24 uur van te voren toch wel?
Dat werkt niet bij die gast. Het is zwart of wit, niet grijs.quote:Op donderdag 2 juni 2016 11:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stel je even aan, ik zei toch, ga en kijk hoe het loopt.
Dit is wel zo. Als ik weet dat iemand bezet is zijn mijn kansen en verwachtingen 0. Is ze dat niet en het lijkt goed te klikken, ga ik al allemaal dingen bedenken ongeacht ik weet of ze mij ook wel leuk vindt.. Dus dame 2 heb ik nu eigenlijk al afgeschreven als potentiële datepartner.quote:Op donderdag 2 juni 2016 11:09 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Dat werkt niet bij die gast. Het is zwart of wit, niet grijs.
Heb je de afgelopen maanden meegelezen? Dan zou je wel weten dat het geen aanstellen is.quote:Op donderdag 2 juni 2016 11:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stel je even aan, ik zei toch, ga en kijk hoe het loopt.
Ja, ik heb meegelezen.quote:Op donderdag 2 juni 2016 11:15 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Heb je de afgelopen maanden meegelezen? Dan zou je wel weten dat het geen aanstellen is.
Blijkbaar niet goed:quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2016 11:09 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Dat werkt niet bij die gast. Het is zwart of wit, niet grijs.
Maar geeft niet.quote:
Ja, dat zegt ie net. Maakt ook niet uit, het blijft toch een herhaling van zettenquote:Op donderdag 2 juni 2016 11:23 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Blijkbaar niet goed:
[..]
[..]
Maar geeft niet.
De posts van Deezertje? Dat klopt, net zoals jullie kusjekroelquote:Op donderdag 2 juni 2016 11:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat zegt ie net. Maakt ook niet uit, het blijft toch een herhaling van zetten.
Maar door dit probleem te erkennen geef je eigenlijk ook aan dat het tussen je oren zit.quote:Op donderdag 2 juni 2016 11:10 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dit is wel zo. Als ik weet dat iemand bezet is zijn mijn kansen en verwachtingen 0. Is ze dat niet en het lijkt goed te klikken, ga ik al allemaal dingen bedenken ongeacht ik weet of ze mij ook wel leuk vindt.. Dus dame 2 heb ik nu eigenlijk al afgeschreven als potentiële datepartner.
Persoonlijke aanvallen weghalen vind ik geen kusjekroel. Maar ga daarvoor maar naar FB, dat heeft hier geen plaats. Ontopic maar weer.quote:Op donderdag 2 juni 2016 11:28 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
De posts van Deezertje? Dat klopt, net zoals jullie kusjekroel.
Had het net ook elders gepost, maar lees de link eens door.quote:Op donderdag 2 juni 2016 11:10 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dit is wel zo. Als ik weet dat iemand bezet is zijn mijn kansen en verwachtingen 0. Is ze dat niet en het lijkt goed te klikken, ga ik al allemaal dingen bedenken ongeacht ik weet of ze mij ook wel leuk vindt.. Dus dame 2 heb ik nu eigenlijk al afgeschreven als potentiële datepartner.
Had ik wel mogen zeggen: daarnaast lijk je mij, en naar ik begrijp uit eerdere uitspraken, meerdere mensen in dit topic, ook gewoon oprecht geen toffe gozer?quote:Op donderdag 2 juni 2016 11:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat zei je niet. Laat de persoonlijke aanvallen achterwege.
Wat als zij probeert te zeggen dat zij de eerste date niet meer wil dan praten? Betekent niet dat zij niet geïnteresseerd is, maar ze wil niet dat er (te) hoge verwachtingen zijn van jouw kant.quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:16 schreef Deezertje het volgende:
Dit, veel vrouwen moeten eerst iemand goed leren kennen om iemand leuk te vinden en daarna pas kunnen ze intiemere dingen doen.quote:Op donderdag 2 juni 2016 12:58 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
Wat als zij probeert te zeggen dat zij de eerste date niet meer wil dan praten? Betekent niet dat zij niet geïnteresseerd is, maar ze wil niet dat er (te) hoge verwachtingen zijn van jouw kant.
Misschien bedoelt zij dat ze niet gelijk met jou onder de lakens wil kruipen, maar weet het niet over te brengen op een niet grove of ongemakkelijke manier.
Dat betwijfel ik. Hoe verklaar je dan dat vrouwen ONS kunnen hebben?quote:Op donderdag 2 juni 2016 13:37 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dit, veel vrouwen moeten eerst iemand goed leren kennen om iemand leuk te vinden en daarna pas kunnen ze intiemere dingen doen.
Veel vrouwen, zegt hij toch, niet alle?quote:Op donderdag 2 juni 2016 13:54 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Hoe verklaar je dan dat vrouwen ONS kunnen hebben?
Dat klinkt al heel anders, ja.quote:Op donderdag 2 juni 2016 12:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Had ik wel mogen zeggen: daarnaast lijk je mij, en naar ik begrijp uit eerdere uitspraken, meerdere mensen in dit topic, ook gewoon oprecht geen toffe gozer?
Ok top.quote:
En iemand goed (genoeg) leren kennen hoeft ook niet per definitie heel lang te duren?quote:Op donderdag 2 juni 2016 14:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Veel vrouwen, zegt hij toch, niet alle?
En heb je ook nog wat bij te dragen waar hij eventueel wat aan heeft?quote:Op donderdag 2 juni 2016 14:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Deezer, naast wat er al gezegd is lijk je mij, en naar ik begrijp uit eerdere uitspraken, meerdere mensen in dit topic, ook gewoon oprecht geen toffe gozer.
Nee, ook dat. En een ONS kan ook met een (reeds bekende, goede) vriend. En niet alle vrouwen willen een ONS en niet alle mannen.quote:Op donderdag 2 juni 2016 14:22 schreef Koral het volgende:
[..]
En iemand goed (genoeg) leren kennen hoeft ook niet per definitie heel lang te duren?
Ze houdt hem een spiegel voor, dat is toch iets nuttigs bijdragen waar Deez eventueel wat aan heeft?quote:Op donderdag 2 juni 2016 14:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
En heb je ook nog wat bij te dragen waar hij eventueel wat aan heeft?
Ja hoor, dat is terug te vinden in de 1.914 andere topics van zijn hand of die door hem naar zich toegetrokken zijn. Mag hij zelf even terugscrollen.quote:Op donderdag 2 juni 2016 14:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
En heb je ook nog wat bij te dragen waar hij eventueel wat aan heeft?
Ja, zo kun je recht praten wat krom is. Denk je werkelijk dat die post zo bedoeld is?quote:Op donderdag 2 juni 2016 14:25 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ze houdt hem een spiegel voor, dat is toch iets nuttigs bijdragen waar Deez eventueel wat aan heeft?
En waar komt die behoefte bij jou vandaan hem daar steeds mee te confronteren? Hij luistert immers toch niet. Heb je je opgeworpen als samaritaan?quote:Op donderdag 2 juni 2016 14:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja hoor, dat is terug te vinden in de 1.914 andere topics van zijn hand of die door hem naar zich toegetrokken zijn. Mag hij zelf even terugscrollen.
Maar hij moet wel echt van dat waanbeeld af dat hij een toffe gozer is. Hij is lijkt mij namelijk een judgemental, bevooroordelend mannetje dat niet open staat voor een echte connectie, maar die alleen maar op zoek is naar een opvulling van zijn behoefte. Ongeacht de behoeften van de ander.
Ja.quote:Op donderdag 2 juni 2016 14:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
En waar komt die behoefte bij jou vandaan hem daar steeds mee te confronteren? Hij luistert immers toch niet. Heb je je opgeworpen als samaritaan?
Dat ook weer helder. Ermee stoppen is beter voor je gemoedsrust denk ik zo.quote:
Heb je (misschienquote:Op donderdag 2 juni 2016 14:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja hoor, dat is terug te vinden in de 1.914 andere topics van zijn hand of die door hem naar zich toegetrokken zijn. Mag hij zelf even terugscrollen.
Maar hij moet wel echt van dat waanbeeld af dat hij een toffe gozer is. Hij is lijkt mij namelijk een judgemental, bevooroordelend mannetje dat niet open staat voor een echte connectie, maar die alleen maar op zoek is naar een opvulling van zijn behoefte. Ongeacht de behoeften van de ander.
Maar dat kun je beter doen door te erkennen dat er iets mis is, wat dat dan is en daar aan te werken. Niet steeds hard roepen dat iets blauw is, terwijl het overduidelijk rood is.quote:Op donderdag 2 juni 2016 14:34 schreef Koral het volgende:
[..]
Heb je (misschien) wel gelijk in. Anderzijds, voor iemand met een laag zelfbeeld, kan een beetje positieve affiliatie met jezelf geen kwaad. Sterker nog, het is denk ik, hoog nodig.
Dan zou ik er eerder naar toewerken om wel zo'n toffe gozer te worden ipv jezelf in de waan te laten dat je een toffe gozer bent. Helaas verwart hij bescheiden/stil/verlegen zijn met het zijn van een nice guy.quote:Op donderdag 2 juni 2016 14:34 schreef Koral het volgende:
[..]
Heb je (misschien) wel gelijk in. Anderzijds, voor iemand met een laag zelfbeeld, kan een beetje positieve affiliatie met jezelf geen kwaad. Sterker nog het is denk ik, hoog nodig.
En echte, oprechte nice guys, rarely finish last.quote:Op donderdag 2 juni 2016 15:43 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Dan zou ik er eerder naar toewerken om wel zo'n toffe gozer te worden ipv jezelf in de waan te laten dat je een toffe gozer bent. Helaas verwart hij bescheiden/stil/verlegen zijn met het zijn van een nice guy.
Beetje last gehad van een writersblock? Tja, het is niet makkelijk om in de huid van een ander te kruipen.quote:Op donderdag 2 juni 2016 09:55 schreef Deezertje het volgende:
och een dikke week volgehouden niet op FOK! te komen
Is dame 2 die controlfreak die jou dmv allerlei vragen zit uit te testen en jij haar als veeleisend ervoer?quote:Op donderdag 2 juni 2016 09:55 schreef Deezertje het volgende:
maar dame 2 stelt nu voor om te meeten 'maar meer vriendschappelijk dan een date'.
Vergeet samen op de bank zitten niet.quote:Op donderdag 2 juni 2016 16:35 schreef Re het volgende:
Deezertje date alleen ideale jonge godinnen die op zeker een gezinnetje met hem willen beginnen, daar zul je rekening mee moeten houden dat afwijking van dat beeld aan dovemansoren is besteed. Dat zijn ongeveer de grondbeginselen van de discussie.
En neuken op de eerste date, want dat hoort toch?quote:Op donderdag 2 juni 2016 16:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Vergeet samen op de bank zitten niet.
Nee hoor, houd alleen een oogje in 't zeil tot de definitieve mods gekozen zijnquote:
Nee, das pas de tweede date, als ze bij iemand thuis zijn. De eerste date is drankje doen (maar niet te duur)quote:Op donderdag 2 juni 2016 18:05 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
En neuken op de eerste date, want dat hoort toch?
Deezer, ze maakt nu toch tijd voor je. Als het gewoon een vriend kan worden, maar je eens in de twee maanden een koffietje mee gaat halen, is dat voor iedereen, zeker voor jou, een stap vooruit.Gewoon gaan, als vrienden en bij de volgende meid klikt het misschien wel als een potentiële vriendinquote:Op donderdag 2 juni 2016 10:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
De gesprekken zijn al wat chiller, dus wil haar wel ontmoeten, ook vriendschappelijkquote:Op donderdag 2 juni 2016 16:33 schreef HierSpreektJeVader het volgende:
[..]
Beetje last gehad van een writersblock? Tja, het is niet makkelijk om in de huid van een ander te kruipen.
[..]
Is dame 2 die controlfreak die jou dmv allerlei vragen zit uit te testen en jij haar als veeleisend ervoer?
Waarom ben je al die tijd zo gefixeerd op digitaal communiceren en online daten? Je zou ook meer aandacht kunnen besteden aan die dames zie zich niet via de app aanbieden, dan is je aanbod echt stukken groter. Je zou elkaar ook eens kunnen opbellen, of eerder afspreken i.p.v. dagenlang via een schermpje te moeten communiceren.quote:Op donderdag 2 juni 2016 22:57 schreef Deezertje het volgende:
[..]
De gesprekken zijn al wat chiller, dus wil haar wel ontmoeten, ook vriendschappelijkMaar ze heeft denk ik ook last van faalangst. Ze oppert zelf morgen wel tijd te hebben maar als ik dan daadwerkelijk vraag of ze wilt afspreken reageert ze ineens niet meer en wedden dat ik morgenvroeg een appje krijg met 'oh nee, zo kortdag gaat niet meer lukken
' Ze gooit zelf de bal op maar als het eenmaal zover is slaat ze 'm weer naar beneden. En dat komt ook wel overeen met mij, dus daar herken ik het ook een beetje van.. maar tot ik haar heb ontmoet blijven de gesprekken een beetje kabbelen zolang ik dat onderwerp maar vermijdt.
Zucht, gaan we weer... Hoelang ken je haar nou al?quote:Op donderdag 2 juni 2016 22:57 schreef Deezertje het volgende:
[..]
De gesprekken zijn al wat chiller, dus wil haar wel ontmoeten, ook vriendschappelijkMaar ze heeft denk ik ook last van faalangst. Ze oppert zelf morgen wel tijd te hebben maar als ik dan daadwerkelijk vraag of ze wilt afspreken reageert ze ineens niet meer en wedden dat ik morgenvroeg een appje krijg met 'oh nee, zo kortdag gaat niet meer lukken
' Ze gooit zelf de bal op maar als het eenmaal zover is slaat ze 'm weer naar beneden. En dat komt ook wel overeen met mij, dus daar herken ik het ook een beetje van.. maar tot ik haar heb ontmoet blijven de gesprekken een beetje kabbelen zolang ik dat onderwerp maar vermijdt.
Als je bij haar faalangst (of laat het date angst zijn) bespeurd, wat ga je eraan doen zodat ze zich genoeg bij je op je gemak voelt zodat ze je wel IRL wil ontmoeten?quote:Op donderdag 2 juni 2016 22:57 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft dezelfde mogelijkheden zoals jij. Wat mannen zoals jij wel eens willen vergeten is dat niet iedereen in een studentenstad vol met premium girls woont. Sommige mannen hebben het minder getroffen en staan door hun opleidingsniveau al bij de meeste vrouwen buitenspel. Als ze dan ook nog eens in een plaats wonen met een beperkt aanbod aan vrouwen, op grote afstand van de grote steden, begrijp je waarschijnlijk beter waarom deze mannen hun toevlucht zoeken in online datingapps.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:14 schreef syndroom het volgende:
[..]
Waarom ben je al die tijd zo gefixeerd op digitaal communiceren en online daten? Je zou ook meer aandacht kunnen besteden aan die dames zie zich niet via de app aanbieden, dan is je aanbod echt stukken groter. Je zou elkaar ook eens kunnen opbellen, of eerder afspreken i.p.v. dagenlang via een schermpje te moeten communiceren.
"Geen" ?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 09:12 schreef Copycat het volgende:
Dezelfde mogelijkheden als Syndroom? Welke zijn dat?
Dat zijn mogelijkheden die dermate toereikend zijn om niet noodgedwongen aangewezen te zijn op alleen maar online datingapps. Je moet dan dus denken aan dames die zich niet via zo'n app aanbieden. Gewoon even opbellen die dames en dan is een afspraak een vanzelfsprekend vervolg, aldus syndroom.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 09:12 schreef Copycat het volgende:
Dezelfde mogelijkheden als Syndroom? Welke zijn dat?
Aha. Hypothetische Syndroom zou dat inderdaad best zo willen doen. Realiteit Syndroom doet niets. Of iets engs waardoor de politie vragen gaat stellen.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 09:19 schreef HierSpreektJeVader het volgende:
Dat zijn mogelijkheden die dermate toereikend zijn om niet noodgedwongen aangewezen te zijn op alleen maar online datingapps. Je moet dan dus denken aan dames die zich niet via zo'n app aanbieden. Gewoon even opbellen die dames en dan is een afspraak een vanzelfsprekend vervolg, aldus syndroom.
Weet je wat ik eigenlijk niet snap? Dat er een paar post geweid worden aan het feit dat je best bevooroordeeld bent en daardoor misschien niet zo'n toffe gozer als jezelf denkt. En dat je vervolgens opeens erin gaat gooien dat ze faalangst heeft. Nu zul jij het er wel weer op gooien dat je gewoon héél eerlijk bent, maar ik noem het dom en tactloos.quote:Op donderdag 2 juni 2016 22:57 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb zo vaak leuk online contact maar een echte ontmoeting niet zo snelquote:Op vrijdag 3 juni 2016 09:57 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Weet je wat ik eigenlijk niet snap? Dat er een paar post geweid worden aan het feit dat je best bevooroordeeld bent en daardoor misschien niet zo'n toffe gozer als jezelf denkt. En dat je vervolgens opeens erin gaat gooien dat ze faalangst heeft. Nu zul jij het er wel weer op gooien dat je gewoon héél eerlijk bent, maar ik noem het dom en tactloos.
Overigens is het niet zo vreemd dat ze terughoudend is. Niet iedereen vindt het makkelijk om een online contact te ontmoeten. Misschien moet je haar gewoon wat meer tijd geven. Wees toch niet altijd zo gefixeerd op dat daten. Je hebt nu toch gewoon een leuk contact, voor jou al een hele stap.
Over wat voor tijdspanne hebben we het dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 10:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb zo vaak leuk online contact maar een echte ontmoeting niet zo snel
Hint; doe dan wat aan je sociale vaardigheden (en ga tijdelijk terug naar stap 1)quote:Op vrijdag 3 juni 2016 10:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Deez, hoe beviel je kleine weekje zonder Fok eigenlijk?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 10:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Niet veel beter.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Deez, hoe beviel je kleine weekje zonder Fok eigenlijk?
Wel iets beter dan? Of moet ik het zo letterlijk niet opvatten?quote:
Ik had ook niet echt andere afleiding ofzo.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wel iets beter dan? Of moet ik het zo letterlijk niet opvatten?
Maar waarom zoek je dat dan niet? Dat wachten geeft stress, waarom dan niet afleiding zoeken, een nieuwe hobby oppakken ofzo?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:13 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik had ook niet echt andere afleiding ofzo.
Was je niet begonnen met het leren van een taal?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:13 schreef Deezertje het volgende:
Ik had ook niet echt andere afleiding ofzo.
Dit lijkt me een beter plan...quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:18 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Ah, heeft Deez het topic weer naar zichzelf toegetrokken? Open toch lekker een deeltje 60.
Beetje het zelfde principe als Tinder alleen kun je elkaar altijd berichten sturen zonder match te hoeven zijn.quote:
En je hebt meer vragen/antwoorden stijl dus je hebt iets meer info over je datequote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:34 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Beetje het zelfde principe als Tinder alleen kun je elkaar altijd berichten sturen zonder match te hoeven zijn.
De indruk die ik kreeg was dat veel vrouwen hoogopgeleid zijn, velen zichzelf als unieke sneeuwvlokjes beschouwen en eerder links dan rechts politiek georiënteerd zijn. Zitten veel vrouwen die iets als psychologie, sociale studies, kunstopleidingen etc. doen. Maar misschien valt me dat op omdat je bij ons zoiets niet kan studeren. Of dit ook opgaat voor de mannen weet ik niet, ik bekijk mijn 'concurrenten' niet.quote:
Wat ik mij dan afvraag is wat Deezertje op zo'n site doet als hij niks met alternatievelingen heeft.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:14 schreef habitue het volgende:
OKC zitten veel expats en buitenlandse studenten, waarvan 80% iets met fotografie en kunst heeft. Verder stikt het van de quasi-grappige profielteksten, die 90% van de keren in het Engels geschreven zijn, ook de Nederlandse profielen. Hoog hipstergehalte. Tenminste dat was een aantal jaren geleden zo.
Ben jij de nieuwe R&P mod?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:36 schreef Samzz het volgende:
Deezer, dit is niet je persoonlijke dagboektopic. Kap met slowchatten en het topic naar je toe te trekken.
Nee, alle mods houden t in R&P in de gaten tot er nieuwe mods zijn.quote:
Awesome, dat zijn mijn type vrouwtjesquote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:44 schreef HierSpreektJeVader het volgende:
[..]
De indruk die ik kreeg was dat veel vrouwen hoogopgeleid zijn, velen zichzelf als unieke sneeuwvlokjes beschouwen en eerder links dan rechts politiek georiënteerd zijn. Zitten veel vrouwen die iets als psychologie, sociale studies, kunstopleidingen etc. doen. Maar misschien valt me dat op omdat je bij ons zoiets niet kan studeren. Of dit ook opgaat voor de mannen weet ik niet, ik bekijk mijn 'concurrenten' niet.
Wat mij betreft beter dan badoo of tinder, waar mensen geen profieltekst hebben en je dus nauwelijks iets te weten komt over die ander. Plus die matching questions zoals Deezertje al aangeeft.
Je moet van te voren een aantal vragen over jezelf beantwoorden. Op basis van die vragen en de informatie in je profiel wordt er een 'matchpercentage' berekend en weergeven naast de naam van de personen die je voorbij ziet komen. Ik vind het zelf allemaal een beetje meh.. Alsof je op basis van enkele vragen kunt bepalen wanneer iemand een geschikte match is.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:33 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Awesome, dat zijn mijn type vrouwtjes. Is het beter dan paiq? Ik ben nog aan het overwegen op welke datingding ik mezelf 'op moet storten'.
Ik vraag mij sws af wat hij op datingsites doet. Wordt toch niks. Beter steekt hij zijn energie in dingen die hem wat opleveren.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:30 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Wat ik mij dan afvraag is wat Deezertje op zo'n site doet als hij niks met alternatievelingen heeft.
Omdat ik nog steeds 'te bang ben' offline om zomaar vrouwen aan te spreken, laat staan die mij leuk lijken ook al weet ik 100% dat ze vrijgezel zijn. Maar ik ben het pappen en nathouden op de datingsites (steeds jezelf voorstellen en gesprekken onderhouden voordat er uberhaupt een date komt) wel zat.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:46 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik vraag mij sws af wat hij op datingsites doet. Wordt toch niks. Beter steekt hij zijn energie in dingen die hem wat opleveren.
Wat doe je dan er nog op? Als je bang bent om vrouwen IRL aan te spreken, dan moet je psychologische hulp zoeken en ben je lang gewoon nog niet klaar voor om te daten.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat ik nog steeds 'te bang ben' offline om zomaar vrouwen aan te spreken, laat staan die mij leuk lijken ook al weet ik 100% dat ze vrijgezel zijn. Maar ik ben het pappen en nathouden op de datingsites (steeds jezelf voorstellen en gesprekken onderhouden voordat er uberhaupt een date komt) wel zat.
Tja, je moet er wel moeite insteken ja, helemaal als het offline niet gebeurd.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat ik nog steeds 'te bang ben' offline om zomaar vrouwen aan te spreken, laat staan die mij leuk lijken ook al weet ik 100% dat ze vrijgezel zijn. Maar ik ben het pappen en nathouden op de datingsites (steeds jezelf voorstellen en gesprekken onderhouden voordat er uberhaupt een date komt) wel zat.
Je kunt je energie ook op zaken richten die wel wat opleveren. Online daten doet dat duidelijk niet voor je.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb er heel veel moeite ingestoken de afgelopen jaren hoor. Maar toch ga ik er mee door. want je weet maar nooit... opties openhouden. Al moet het gewoon spontaan gebeuren offline denk ik.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:53 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Tja, je moet er wel moeite insteken ja, helemaal als het offline niet gebeurd.
Dat hangt uiteraard deels af van hoe spontaan jij bent. Of je actief een gesprek aangaat met anderen en niet afwacht tot een ander jou aanspreekt.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb er heel veel moeite ingestoken de afgelopen jaren hoor. Maar toch ga ik er mee door. want je weet maar nooit... opties openhouden. Al moet het gewoon spontaan gebeuren offline denk ik.
Stop daar dan wat meer tijd in om dat voor elkaar te krijgen ipv die onnozele gesprekken op zo'n app die nergens naar toe leiden.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb er heel veel moeite ingestoken de afgelopen jaren hoor. Maar toch ga ik er mee door. want je weet maar nooit... opties openhouden. Al moet het gewoon spontaan gebeuren offline denk ik.
Nou perfect; ik ben zo'n linkse vrouw met een sociale en kunstzinnige studiequote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:44 schreef HierSpreektJeVader het volgende:
[..]
De indruk die ik kreeg was dat veel vrouwen hoogopgeleid zijn, velen zichzelf als unieke sneeuwvlokjes beschouwen en eerder links dan rechts politiek georiënteerd zijn. Zitten veel vrouwen die iets als psychologie, sociale studies, kunstopleidingen etc. doen. Maar misschien valt me dat op omdat je bij ons zoiets niet kan studeren. Of dit ook opgaat voor de mannen weet ik niet, ik bekijk mijn 'concurrenten' niet.
Wat mij betreft beter dan badoo of tinder, waar mensen geen profieltekst hebben en je dus nauwelijks iets te weten komt over die ander. Plus die matching questions zoals Deezertje al aangeeft.
Naja, hij moet nog oefenen in het aanspreken van mannen. En daarna laagdrempelig opbouwen. Je weet wel, eerst in een sociale setting komen waar het normaal is en met kleine dingen beginnen. Ik ken best veel mannen die een wildvreemde vrouw niet zouden durven aanspreken. Je moet jezelf ook niet gelijk dwingen om het aller moeilijkste te doen. Maar dat snapt hij nog niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:52 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Wat doe je dan er nog op? Als je bang bent om vrouwen IRL aan te spreken, dan moet je psychologische hulp zoeken en ben je lang gewoon nog niet klaar voor om te daten.
Je weet dat mensen echt wel kunnen aanvoelen als iemand nogal ''wanhopig'' (en dit bedoel ik niet negatief) overkomt? En ja, internet daten gaat nou eenmaal tijd inzitten...maar het is imo nuttiger dan telkens maar weer te klagen hier op FOK!. Het is af en toe fijn om van je af te schrijven en advies te krijgen van anderen, maar dat heb je in de loop der maanden/jaren al vrij veel gekregen. Doe je ook echt wat met dat advies? Reageer anders nooit in je topic(s), maar ik vraag het me serieus af. Als het jou echt helpt om hier te blijven klagen dan is het je goed recht uiteraard, maar ik gok dat je er meer aan hebt om oprecht naar de gegeven adviezen te luisteren en om die wanhopigheid te laten varen. Toch?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja hij is op zoek naar een Nederlandse Emma Stone. Die zit heus niet op zo'n site.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:46 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik vraag mij sws af wat hij op datingsites doet. Wordt toch niks. Beter steekt hij zijn energie in dingen die hem wat opleveren.
Met Paiq ben ik niet bekend. Dat is toch dat eerst vragen ingevuld moeten worden om een foto te kunnen zien? Oja, op OkC zijn ook veel biseksuele vrouwen te vinden en open relaties lijken bijna de standaard te zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:06 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nou perfect; ik ben zo'n linkse vrouw met een sociale en kunstzinnige studieals er ook dat soort mannen zitten dan zit ik daar beter dan bij Paiq
Polyamorie is daar erg populair jaquote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:05 schreef HierSpreektJeVader het volgende:
[..]
Met Paiq ben ik niet bekend. Dat is toch dat eerst vragen ingevuld moeten worden om een foto te kunnen zien? Oja, op OkC zijn ook veel biseksuele vrouwen te vinden en open relaties lijken bijna de standaard te zijn.
Biseksuele vrouwen zoeken ook gewoon dates hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:05 schreef HierSpreektJeVader het volgende:
[..]
Met Paiq ben ik niet bekend. Dat is toch dat eerst vragen ingevuld moeten worden om een foto te kunnen zien? Oja, op OkC zijn ook veel biseksuele vrouwen te vinden en open relaties lijken bijna de standaard te zijn.
Leuke avatar trouwensquote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:22 schreef Vaniity het volgende:
[..]
Biseksuele vrouwen zoeken ook gewoon dates hoor
Geen vragen invullen, maar je raakt in gesprek met iemand dmv een speeddate en dan zie je nog geen foto. Naar mate je langer praat wordt de foto duidelijker. Je krijgt 2 keer de vraag of je de speeddate wilt voorzetten, als beiden ja klikken gaat het gesprek door en na 2 keer, van beide kanten, een ja, kom je in elkaars contactenlijst.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:05 schreef HierSpreektJeVader het volgende:
[..]
quote:Ingaan op inhoud: altijd een beter idee dan starten met “amai jij bent lekker/mooi/geil/knap/…” (tenzij je gewoon een knapperd zoekt om mee te vogelen en dat bij de ander ook duidelijk het geval is). Wil dat zeggen dat je mensen geen complimentjes mag geven over hun uiterlijk? Tuurlijk niet. Maar hou het voor een later berichtje. Iemand die eerst laat merken mijn persoonlijkheid en interesses te appreciëren en dan zegt “leuke foto’s trouwens, mooie ogen!”, scoort tien keer meer punten dan wie van wal steekt met “In uw ogen kan ik echt verdrinken.” Ook niet zo’n hoge succes rate: “Hey.” Als iemand interessant genoeg is om te contacteren, weet je vast wel twee zinnen met inhoudelijke meerwaarde te bedenken.
quote:Nope nope nope: beginnen met voorstellen tot seks, ongevraagd en/of ongewenst pikante foto’s sturen, mensen out of the blue uithoren over hun of uitgebreid en expliciet vertellen over jouw seksleven,.. Dat kan, dat mag, maar toets eens af of mensen daar voor openstaan. Je bent niet alleen in dat gesprek, en consent bestaat ook online.
quote:Afgewezen worden, dat hoort erbij. Niet fijn, maar ieders goed recht. Niemand is verplicht jou even interessant te vinden als jij hen, en niemand is jou hun tijd en aandacht verschuldigd. “Okay, geen probleem, fijne dag nog” of “Oh jammer, toch bedankt voor je antwoord!” is ruim voldoende.
Proberen jullie (of jij) te flirten op die dates? Of tijdens de chats? Hoeft niets overdreven te zijn, gewoon een luchtige flirt.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:23 schreef SeabornLegend het volgende:
Inmiddels 2 dates gehad met echt een leuke meid. Omdat we best wel lang gepraat hebben voordat we afgesproken hadden heeft ze nu nog een beetje het gevoel dat we vrienden zijn... Nou neem ik daar natuurlijk geen genoegen mee, want ik vind haar oprecht een leuke meid. Ze staat wel open voor een 3e date, maar ik wil graag uit de friendzone blijven. Iemand tips?
Nee. Je hebt precies de informatie die zij bewust willen vrijgeven van zichzelf. Al het andere is subjectieve invulling. Mensen spreken elkaar irl omdat ze daarmee subtiele signalen kunnen opvangen die mensen onbewust vrijgeven van zichzelf.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En je hebt meer vragen/antwoorden stijl dus je hebt iets meer info over je date
Geen van beide situaties werkt voor je, dus één moet veranderen. Welke kies je?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Er is geen friendzone. Je bent een vriend of niet. Ze is geen spel dat je kan winnen. Ze is een mens. Behandel haar zo.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:23 schreef SeabornLegend het volgende:
Inmiddels 2 dates gehad met echt een leuke meid. Omdat we best wel lang gepraat hebben voordat we afgesproken hadden heeft ze nu nog een beetje het gevoel dat we vrienden zijn... Nou neem ik daar natuurlijk geen genoegen mee, want ik vind haar oprecht een leuke meid. Ze staat wel open voor een 3e date, maar ik wil graag uit de friendzone blijven. Iemand tips?
Ik ben best wel flirterig, zij is dat wat minder al beantwoord ze mijn signalen vaak wel. Ik heb wel laten weten dat ik voor meer dan vriendschap ga!quote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:04 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
Proberen jullie (of jij) te flirten op die dates? Of tijdens de chats? Hoeft niets overdreven te zijn, gewoon een luchtige flirt.
IMO dit komt niet te pushy over, maar laat nog wel zien dat je in meer geïnteresseerd bent dan alleen vriendschap. Tenzij jullie al zulke close buddies zijn die met elkaar voor de lol flirten.
Natuurlijk behandel ik haar als een mens en zie ik het niet als een spelletje.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:07 schreef Kamina het volgende:
[..]
Er is geen friendzone. Je bent een vriend of niet. Ze is geen spel dat je kan winnen. Ze is een mens. Behandel haar zo.
Als jij dat meisje wel leuk vindt, maar zij jou meer ziet als vriend moet ze je gewoon niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:07 schreef Kamina het volgende:
[..]
Nee. Je hebt precies de informatie die zij bewust willen vrijgeven van zichzelf. Al het andere is subjectieve invulling. Mensen spreken elkaar irl omdat ze daarmee subtiele signalen kunnen opvangen die mensen onbewust vrijgeven van zichzelf.
Iets dat helaas niet aan jou besteed is, totdat je via professionele begeleiding leert hoe daar mee om te gaan.
[..]
Geen van beide situaties werkt voor je, dus één moet veranderen. Welke kies je?
[..]
Er is geen friendzone. Je bent een vriend of niet. Ze is geen spel dat je kan winnen. Ze is een mens. Behandel haar zo.
Je hebt het in ieder geval duidelijk gemaakt. "Friendzone" is voor die mensen die denken veilig te spelen door eerst goede vrienden te worden zogenaamd zonder achterliggende gedachte, en vervolgens alsnog opeens een relatie willen.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:14 schreef SeabornLegend het volgende:
Ik ben best wel flirterig, zij is dat wat minder al beantwoord ze mijn signalen vaak wel. Ik heb wel laten weten dat ik voor meer dan vriendschap ga!
Waarom moet ze hem niet? Misschien moet zij er nog gewoon in komen, gewend raken om het zo te noemen. Bovendien wil ze gewoon met hem op dates.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:20 schreef Deezertje het volgende:
Als jij dat meisje wel leuk vindt, maar zij jou meer ziet als vriend moet ze je gewoon niet.
Mensen die (zoals ik) vaak in de friendzone belanden zijn te verlegen of gewoon niet spannend genoeg is mijn ervaring, of durven niks te ondernemen bij meisjes.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:23 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
Je hebt het in ieder geval duidelijk gemaakt. "Friendzone" is voor die mensen die denken veilig te spelen door eerst goede vrienden te worden zogenaamd zonder achterliggende gedachte, en vervolgens alsnog opeens een relatie willen.
Als het voor jou niet lastig is zou je idd nog een paar keer op dates met haar gaan. Regelmatig blijven flirten en lichtjes grenzen verleggen. Bijvoorbeeld dichterbij schuiven, wat lichamelijk contact, meer in de ogen kijken. En dan kijken hoe ze reageert en anders weer een stapje terug (op papier klinkt dit vermoeiender dan in t echt, denk ik...)
En als er na een aantal dates nog niets buiten "vriendschap" gebeurt... Is zij misschien verlegen? Ik weet natuurlijk niet hoe jouw dates verlopen en hoe jij met timings omgaat, maar op zich zou je haar "live" kunnen zeggen dat je haar leuk vindt?
Maar het verschil tussen zijn verhaal en bijv jouw date van onlangs (met Dame 1) is dat in jouw geval jullie al op de 1ste date begrepen dat het verder niets gaat worden. Dat is hier zeker niet het geval.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:27 schreef Deezertje het volgende:
Mensen die (zoals ik) vaak in de friendzone belanden zijn te verlegen of gewoon niet spannend genoeg is mijn ervaring, of durven niks te ondernemen bij meisjes.
Dan hoef je ook niet over zoiets raars als friendzone te praten. Je bent vrienden, of niet. Simpel.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:16 schreef SeabornLegend het volgende:
[..]
Natuurlijk behandel ik haar als een mens en zie ik het niet als een spelletje.
Waarom quote je mij?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:20 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als jij dat meisje wel leuk vindt, maar zij jou meer ziet als vriend moet ze je gewoon niet.
Ze had een vage reden dat haar simkaart stuk is en niet zonder bereikbaar te zijn de deur uit te willen (ze kon wel appen met een andere telefoon?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:31 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
Maar het verschil tussen zijn verhaal en bijv jouw date van onlangs (met Dame 1) is dat in jouw geval jullie al op de 1ste date begrepen dat het verder niets gaat worden. Dat is hier zeker niet het geval.
Terzijde: Komt er trouwens nog wat van met Dame 2?
Dat is vervelend (voor jou). Ga je nog wel met haar appen of hoeft dat ook niet meer van jou? Je zou op zich nog kunnen vragen of ze serieus nog een keer van plan is met je af te spreken of niet. Want dan weet je of je verder moet gaan kijken.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:35 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ze had een vage reden dat haar simkaart stuk is en niet zonder bereikbaar te zijn de deur uit te willen (ze kon wel appen met een andere telefoon?) Klinkt logisch, maar wel een slechte reden als het te dichtbij komt haakt ze af. Ze gooide zelf het balletje op vanmiddag dat ze misschien vanavond toch zou kunnen... maar achteraf dus niet. Misschien volgende week, ik vraag er iig niet meer om.
Dit klinkt best wel als een uniek formule. Heeft daar iemand al succes mee gehad? Lijkt me iig wel een eerlijke manier om echt gelijkgestemden mee te vinden, zonder van tevoren al op uiterlijk te oordelen. Alleen heb je dan wel kans dat je eerst hele levensverhalen met elkaar gaat delen en het perfect met elkaar kan vinden, om uiteindelijk erachter te komen dat het qua uiterlijk niks gaat worden. Beetje ongemakkelijk, maar toch het proberen waard. Maar het omgekeerde kan ook ongemakkelijk zijn:quote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Geen vragen invullen, maar je raakt in gesprek met iemand dmv een speeddate en dan zie je nog geen foto. Naar mate je langer praat wordt de foto duidelijker. Je krijgt 2 keer de vraag of je de speeddate wilt voorzetten, als beiden ja klikken gaat het gesprek door en na 2 keer, van beide kanten, een ja, kom je in elkaars contactenlijst.
Kunst is zo snel praten dat de foto iig voor het tweede kiesmoment duidelijk is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit lijkt wel een beetje op OkC. Alleen zonder af te vallen, maar een matching percentage dat aangeeft hoe goed je bij elkaar past, dat is dan vrijblijvend.quote:Dat met die vragen is een quiz, die je weer apart kunt invullen. Waarbij je dus op basis van de antwoorden kunt afvallen geloof ik. Heb ik nog nooit gedaan omdat ik een beetje moest huilen van ALLE quizvragen die ik tegenkwam.
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:35 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ze had een vage reden dat haar simkaart stuk is en niet zonder bereikbaar te zijn de deur uit te willen (ze kon wel appen met een andere telefoon?) Klinkt logisch, maar wel een slechte reden als het te dichtbij komt haakt ze af. Ze gooide zelf het balletje op vanmiddag dat ze misschien vanavond toch zou kunnen... maar achteraf dus niet. Misschien volgende week, ik vraag er iig niet meer om.
In mijn ervaring was het er preTinder leuker. Nu blijven er toch de mensen over die het "niet van hun uiterlijk moeten hebben" of totaal niet vlot kunnen lullen. Of beiden.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 10:16 schreef HierSpreektJeVader het volgende:
[..]
Dit klinkt best wel als een uniek formule. Heeft daar iemand al succes mee gehad? Lijkt me iig wel een eerlijke manier om echt gelijkgestemden mee te vinden, zonder van tevoren al op uiterlijk te oordelen. Alleen heb je dan wel kans dat je eerst hele levensverhalen met elkaar gaat delen en het perfect met elkaar kan vinden, om uiteindelijk erachter te komen dat het qua uiterlijk niks gaat worden. Beetje ongemakkelijk, maar toch het proberen waard. Maar het omgekeerde kan ook ongemakkelijk zijn:
Ze is wel een beetje verlegen, vooral in het openbaar. We wonen allebei nog thuis, dus we kunnen ook niet zomaar bij een van ons thuis afspreken. Er is altijd iemand thuis dan.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:23 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
Je hebt het in ieder geval duidelijk gemaakt. "Friendzone" is voor die mensen die denken veilig te spelen door eerst goede vrienden te worden zogenaamd zonder achterliggende gedachte, en vervolgens alsnog opeens een relatie willen.
Als het voor jou niet lastig is zou je idd nog een paar keer op dates met haar gaan. Regelmatig blijven flirten en lichtjes grenzen verleggen. Bijvoorbeeld dichterbij schuiven, wat lichamelijk contact, meer in de ogen kijken. En dan kijken hoe ze reageert en anders weer een stapje terug (op papier klinkt dit vermoeiender dan in t echt, denk ik...)
En als er na een aantal dates nog niets buiten "vriendschap" gebeurt... Is zij misschien verlegen? Ik weet natuurlijk niet hoe jouw dates verlopen en hoe jij met timings omgaat, maar op zich zou je haar "live" kunnen zeggen dat je haar leuk vindt?
De friendzone is een begrip die wordt gebruikt door mensen die eigenlijk geen ballen hebben en het dan maar daar op gooien. Je hebt nooit in de friendzone gezeten, ze vindt je gewoon niet interessant genoeg.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:27 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mensen die (zoals ik) vaak in de friendzone belanden zijn te verlegen of gewoon niet spannend genoeg is mijn ervaring, of durven niks te ondernemen bij meisjes.
Met verlegen mensen kun je in het begin best rustiger aan doen. Soms willen ze ook wel gepakt worden, maar dat is pas in een verder stadium :pquote:Op zaterdag 4 juni 2016 16:28 schreef SeabornLegend het volgende:
[..]
Ze is wel een beetje verlegen, vooral in het openbaar. We wonen allebei nog thuis, dus we kunnen ook niet zomaar bij een van ons thuis afspreken. Er is altijd iemand thuis dan.
Opzicht ben ik best goed in timing, de volgende keer kan ik kijken of ik live kan zeggen dat ik haar leuk vind en daarbij ook haar reactie kan zien.
Bedankt voor de tips trouwens
Bedoel je dat hij niet aantrekkelijk is? Ik denk dat we beide niet zulke praters zijn, dan loop je al achter de rest aan. Vrouwen hebben liever een man die zijn woordje klaar heeft dan iemand die heel erg in zichzelf gekeerd is.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 19:53 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
De friendzone is een begrip die wordt gebruikt door mensen die eigenlijk geen ballen hebben en het dan maar daar op gooien. Je hebt nooit in de friendzone gezeten, ze vindt je gewoon niet interessant genoeg.
Ja? Heb je daar ervaring mee?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:15 schreef syndroom het volgende:
[..]
Bedoel je dat hij niet aantrekkelijk is? Ik denk dat we beide niet zulke praters zijn, dan loop je al achter de rest aan. Vrouwen hebben liever een man die zijn woordje klaar heeft dan iemand die heel erg in zichzelf gekeerd is.
Alles valt en staat met hoe je er zelf in staat. Zit je als een bange muis in een hoekje, ga je inderdaad geen aanspraak krijgen.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:20 schreef syndroom het volgende:
Bij vrouwen ligt dat totaal anders, die komen toch wel een man tegen die ze het bed inpraten, echt een wereld van verschil. Mannen worden bijna nooit nooit door vrouwen aangesproken, juist die mannen die zitten in de hoek waar de klappen vallen en zullen alleen overblijven.
Mag ik hopen, tochquote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:30 schreef gebakken-koekje het volgende:
En daten is ook veel meer dan 'iemand het bed in praten' natuurlijk.
Ik heb morgen mijn derde dateWe gaan varen
Nee dat is een beetje jullie probleem. Jullie denken dat je niemand krijgt omdat 'geen prater bent' of 'introvert en verlegen'. De waarheid is dat introverte en verlegen mensen prima een partner kunnen vinden zolang ze iets van humor, gedrevenheid, passie, etc. hebben. Jullie vallen niet in die categorie.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:15 schreef syndroom het volgende:
[..]
Bedoel je dat hij niet aantrekkelijk is? Ik denk dat we beide niet zulke praters zijn, dan loop je al achter de rest aan. Vrouwen hebben liever een man die zijn woordje klaar heeft dan iemand die heel erg in zichzelf gekeerd is.
Soms werkt het wel hoor, yin en yang. Maar Bananenpap heeft gelijk, vaak als je iemand zoekt die wel heel extravert is dan laat je over je heen lopen als introvert persoon.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:06 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Nee dat is een beetje jullie probleem. Jullie denken dat je niemand krijgt omdat 'geen prater bent' of 'introvert en verlegen'. De waarheid is dat introverte en verlegen mensen prima een partner kunnen vinden zolang ze iets van humor, gedrevenheid, passie, etc. hebben. Jullie vallen niet in die categorie.
Dat zou geen probleem zijn als je een partner zoekt die zelf ook een beetje introvert en passief is. Maar daar zit jullie valkuil. Jullie zijn op zoek naar die zogenaamde (ik gruwel van dit woord) premiumgirl die jullie bezig houden als een of andere maatschappelijke werkster, maar dat gaat gewoon niet werken.
Dat hoeft helemaal niet. Een introvert persoon kan super zelfverzekerd zijn. Mensen koppelen introvert en "onzeker of zwak" te vaak onterecht aan elkaar. Eigenlijk ben ik sowieso geen fan van het gebruik van die termen want het wordt zo zwart-wit gebruikt terwijl vrijwel niemand echt het een of het ander is.quote:Op zondag 5 juni 2016 12:48 schreef SeabornLegend het volgende:
[..]
Soms werkt het wel hoor, yin en yang. Maar Bananenpap heeft gelijk, vaak als je iemand zoekt die wel heel extravert is dan laat je over je heen lopen als introvert persoon.
Dat is wel het laatste wat je wil lijkt me.
Preciesquote:Op zondag 5 juni 2016 17:04 schreef habitue het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet. Een introvert persoon kan super zelfverzekerd zijn. Mensen koppelen introvert en "onzeker of zwak" te vaak onterecht aan elkaar. Eigenlijk ben ik sowieso geen fan van het gebruik van die termen want het wordt zo zwart-wit gebruikt terwijl vrijwel niemand echt het een of het ander is.
Ik had een ex die veel extraverter was dan ik, maar liet absoluut niet over mij heenlopen. En nu ik zo nadenk ken ik wel veel meer stelletjes waar dat heel goed bij werkt. Het sleutelwoord is hoe cliche ook, zelfvertrouwen.
Is ze premium?quote:Op zondag 5 juni 2016 17:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Precies. Zo ken ik ook iemand ontzettend extravert is, op het vervelende af. Zij is heel schreeuwerig, vraagt constant aandacht en bevestiging en gaat hordes mannen af, puur uit onzekerheid. Gelukkig erkent ze dit zelf ook en neemt ze iig niet meer iedere piemel mee naar huis
.
Als je bedoelt blond met dikke tieten? Dan nee.quote:
En ik maar denken dat onzekerheid niet aantrekkelijk isquote:Op zondag 5 juni 2016 17:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Precies. Zo ken ik ook iemand ontzettend extravert is, op het vervelende af. Zij is heel schreeuwerig, vraagt constant aandacht en bevestiging en gaat hordes mannen af, puur uit onzekerheid. Gelukkig erkent ze dit zelf ook en neemt ze iig niet meer iedere piemel mee naar huis
.
Of het ook daadwerkelijk aantrekkelijk is, is de vraag. In haar geval is het voor mannen tot nu toe makkelijk scoren.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
En ik maar denken dat onzekerheid niet aantrekkelijk is
Is t ook niet in t algemeenquote:Op zondag 5 juni 2016 22:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
En ik maar denken dat onzekerheid niet aantrekkelijk is
Maar, heel veel plezierquote:Op maandag 6 juni 2016 00:52 schreef Deezertje het volgende:
Morgen (vandaag) een date met een Franse dame! Lekker in de zon wat drinken. Ze is nieuw hier en in slechts een half uur geregeld, zo kan het dus ook! Hopen dat er morgen geen knokploegje klaarstaat #horrordatesverhalen
1 avondje niet appen kan geen kwaad toch? Gewoon een datum afspreken en als ze echt druk is deze dagen app je minder maar heb je iig een datum staan. Komt ze met geen datum of blijft het een paar dagen stil dan komt er wellicht geen derde date meer..quote:Op maandag 6 juni 2016 03:50 schreef SeabornLegend het volgende:
Even een update:
Resume: 2 dates gehad, ze voelde nog geen liefde en wilde het stapje voor stapje doen. Wil wel op een volgende date.
Update: dit weekend was ze erg druk met werk en studie dus nauwelijks geappt eigenlijk. Vanavond voor het eerst in een maand niet de avond gepraat, wat ik wel jammer vind. Ik wilde haar even wat ruimte geven omdat ik ook geen zin had om zelf gekwetst te worden.
Wat denken jullie? App contact even op een laag pitje, of gewoon appen en deze week nog afspreken?
Als ze heel druk is met werken/studeren zou ik geen extra druk op haar leggen. Een dagje niet appen is geen ramp.quote:Op maandag 6 juni 2016 03:50 schreef SeabornLegend het volgende:
Even een update:
Resume: 2 dates gehad, ze voelde nog geen liefde en wilde het stapje voor stapje doen. Wil wel op een volgende date.
Update: dit weekend was ze erg druk met werk en studie dus nauwelijks geappt eigenlijk. Vanavond voor het eerst in een maand niet de avond gepraat, wat ik wel jammer vind. Ik wilde haar even wat ruimte geven omdat ik ook geen zin had om zelf gekwetst te worden.
Wat denken jullie? App contact even op een laag pitje, of gewoon appen en deze week nog afspreken?
Hoe heb je die geregeld? Veel plezier.quote:Op maandag 6 juni 2016 00:52 schreef Deezertje het volgende:
Morgen (vandaag) een date met een Franse dame! Lekker in de zon wat drinken. Ze is nieuw hier en in slechts een half uur geregeld, zo kan het dus ook! Hopen dat er morgen geen knokploegje klaarstaat #horrordatesverhalen
Via Tinder. In haar profieltekst stond: nieuw in *stad* alleen, en op zoek naar een gezellige tijd icm een boel smileys. Catfish-meter sloeg meteen op tilt, maar ze wilt meeten midden op de dag en ze weet hoe ik eruit ziequote:Op maandag 6 juni 2016 09:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe heb je die geregeld? Veel plezier.
Ach ja, als het je niks kost buiten wat wisselgeld en tijd, ben je altijd een ervaring rijker. Wat gaan jullie doen?quote:Op maandag 6 juni 2016 09:22 schreef Deezertje het volgende:
Via Tinder. In haar profieltekst stond: nieuw in *stad* alleen, en op zoek naar een gezellige tijd icm een boel smileys. Catfish-meter sloeg meteen op tilt, maar ze wilt meeten midden op de dag en ze weet hoe ik eruit zie
Bij het water wat drinken en wat praten in gebrekkig Engelsquote:Op maandag 6 juni 2016 09:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ach ja, als het je niks kost buiten wat wisselgeld en tijd, ben je altijd een ervaring rijker. Wat gaan jullie doen?
Beter ook. Geen illusies, kan het alleen maar meevallen. Ik zou er ook niet weer te veel van verwachten qua romantiek en aanverwanten. Gewoon lekker relaxed kletsen, genieten van het zonnetje en gezelschap. Niet forceren, want daarmee forceer je jezelf en dat maakt niet aantrekkelijk.quote:Op maandag 6 juni 2016 09:24 schreef Deezertje het volgende:
Bij het water wat drinken en wat praten in gebrekkig EngelsIk heb geen illusies, hooguit dat ik geen move durf te maken als er daadwerkelijk wat lijkt te gebeuren
Maar hoe kom ik van het gevoel 'ik ben haar type niet / niet mannelijk genoeg' ondanks dat ze mijn foto's heeft gezien dus weet wat ze kan verwachten en instemde elkaar te ontmoeten?quote:Op maandag 6 juni 2016 09:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Beter ook. Geen illusies, kan het alleen maar meevallen. Ik zou er ook niet weer te veel van verwachten qua romantiek en aanverwanten. Gewoon lekker relaxed kletsen, genieten van het zonnetje en gezelschap. Niet forceren, want daarmee forceer je jezelf en dat maakt niet aantrekkelijk.
Loslaten. Ze heeft je gezien en wil alsnog met je afspreken. Ga erheen met de intentie een leuke tijd te hebben. Niet met de intentie er een relatie aan over te houden.quote:Op maandag 6 juni 2016 09:31 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar hoe kom ik van het gevoel 'ik ben haar type niet / niet mannelijk genoeg' ondanks dat ze mijn foto's heeft gezien dus weet wat ze kan verwachten en instemde elkaar te ontmoeten?
Dat laatste sowieso niet, dat scheelt alquote:Op maandag 6 juni 2016 09:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Loslaten. Ze heeft je gezien en wil alsnog met je afspreken. Ga erheen met de intentie een leuke tijd te hebben. Niet met de intentie er een relatie aan over te houden.
Ga erheen zonder verwachtingen en wees jezelf, denk er niet over na.quote:Op maandag 6 juni 2016 09:31 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar hoe kom ik van het gevoel 'ik ben haar type niet / niet mannelijk genoeg' ondanks dat ze mijn foto's heeft gezien dus weet wat ze kan verwachten en instemde elkaar te ontmoeten?
Goed zo. Houd die positieve vibe vast, ga niet over analyseren en gewoon chill wat drinken en kletsenquote:Op maandag 6 juni 2016 09:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso niet, dat scheelt alen het is mooi weer, goede stemming..
Ik zou niet van een ONS uitgaan. Denk dat dat echt iets te hoog gegrepen is voor iemand met jouw ervaring en charm-skills.quote:Op maandag 6 juni 2016 09:31 schreef Deezertje het volgende:
Dit.quote:Op maandag 6 juni 2016 09:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed zo. Houd die positieve vibe vast, ga niet over analyseren en gewoon chill wat drinken en kletsen. Dan kan het niet snel tegenvallen.
Het is lastig maar ik zou niet teveel zoeken achter beperkt contact via de app.quote:Op maandag 6 juni 2016 03:50 schreef SeabornLegend het volgende:
Op basis van foto's weet men nog niks. Jij denkt dat misschien, maar je weet ook dat je er maar al te vaak naast zit.quote:Op maandag 6 juni 2016 09:31 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ach ik had de vraag fout, dus zal het nooit weten.quote:
Nieuwe update: date 3 gehad, uiteindelijk van beide kanten geen aantrekkingskracht. Bij mij wel een fysieke aantrekkingskracht, maar geen enkele vorm van liefde.quote:Op maandag 6 juni 2016 03:50 schreef SeabornLegend het volgende:
Even een update:
Hoe gaat dat? Je vindt haar leuk maar...?quote:Op zondag 12 juni 2016 23:44 schreef SeabornLegend het volgende:
[..]
Nieuwe update: date 3 gehad, uiteindelijk van beide kanten geen aantrekkingskracht. Bij mij wel een fysieke aantrekkingskracht, maar geen enkele vorm van liefde.
Vooral onze levens verschillen heel erg. Zij een beetje een losbol, ik wat rustiger en ga ook minder uit. We wonen ook allebei thuis, dus dan is het ook wat minder makkelijk om elkaar echt te leren kennen.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hoe gaat dat? Je vindt haar leuk maar...?
Als ze zich weer wat meer begint te gedragen zoals ze ook in jullie relatie deed.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:02 schreef misterxvany het volgende:
Hoe weet je of je ex waarmee je bevriend bent weer ziet in wat meer? Zonder haar te laten twijfelen aan het contact in het algeheel.
Ze is wel een beetje autistisch achtig dus subtiele hints werken niet.
Sommige dingen zetten me wel aan het denken, we hebben de laatste tijd meer contact, praten echt heel gezellig en ze deed zelfs labello op laatst bij het weggaan wat er bij vrouwen vaak op duidt dat ze zich opmaken voor een zoen. Maar dat kan ook niets zijn natuurlijk.
Misschien is ze wel bang voor mijn reactie. Of zit ze nu lekker in haar comfortzone. Het is wat dat betreft niet de makkelijkste. We hadden toen ook een aparte relatie.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:03 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Als ze zich weer wat meer begint te gedragen zoals ze ook in jullie relatie deed.
Vraag haar of ze zin heeft om een keer een film te komen kijken. Als ze ja zegt, dan heb je je antwoord toch?quote:Op maandag 13 juni 2016 00:02 schreef misterxvany het volgende:
Hoe weet je of je ex waarmee je bevriend bent weer ziet in wat meer? Zonder haar te laten twijfelen aan het contact in het algeheel.
Ze is wel een beetje autistisch achtig dus subtiele hints werken niet.
Sommige dingen zetten me wel aan het denken, we hebben de laatste tijd meer contact, praten echt heel gezellig en ze deed zelfs labello op laatst bij het weggaan wat er bij vrouwen vaak op duidt dat ze zich opmaken voor een zoen. Maar dat kan ook niets zijn natuurlijk.
Vrienden kijken ook wel eens samen films, dus dat zegt niets. Wat ik wel kan doen is vragen of ik binnenkort 's avonds langs kan komen en of ze dan zin heeft om een filmpje te kijken.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:19 schreef SeabornLegend het volgende:
[..]
Vraag haar of ze zin heeft om een keer een film te komen kijken. Als ze ja zegt, dan heb je je antwoord toch?
De grootste hint die ze moet snappen: vragen of je condooms moet meenemenquote:Op maandag 13 juni 2016 00:28 schreef misterxvany het volgende:
[..]
Vrienden kijken ook wel eens samen films, dus dat zegt niets. Wat ik wel kan doen is vragen of ik binnenkort 's avonds langs kan komen en of ze dan zin heeft om een filmpje te kijken.
Bij mij is niet zo handig omdat ik geen tv heb en bij haar is er toch meer privacy. Daarnaast spreken wij meestal 's middags af. Zelfs van dat ben ik echter niet zeker of ze de hint snapt.
Ook wel eens gedaan maar ik vind het dan ook een schijt app.quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik pas dit ook wel eens toe.
Gewoon zeggen dat het een kutapp is en je nummer sturen, en kijken wat ze ermee doen. Andersom ook wel eens gebeurd.
Eens. 1 date via happn gehad, verder weinig succes. Ik vind de vrouwen daar wel van een stuk hogere kwaliteit dan op Tinder, maar wellicht ligt dat aan mij...quote:Op maandag 13 juni 2016 18:37 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Overigens valt mij op dat ik op happn veel en veel minder succes heb herkennen meer mensen zich daar in?
Klopt, op happn zitten vaak echt knappe (hippe) vrouwen. Ik denk dan ook dat het merendeel daarvan al een relatie heeft.quote:Op maandag 13 juni 2016 18:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Eens. 1 date via happn gehad, verder weinig succes. Ik vind de vrouwen daar wel van een stuk hogere kwaliteit dan op Tinder, maar wellicht ligt dat aan mij...
Weinig matches en gesprekken, maar de app klopt wel. Dames kom ik inderdaad écht tegen. Inderdaad wel ander slag volk, meer hoogopgeleid en beter qua uiterlijk / partyproof/ levensgenieters. Dus daarom misschien minder matchesquote:Op maandag 13 juni 2016 18:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Eens. 1 date via happn gehad, verder weinig succes. Ik vind de vrouwen daar wel van een stuk hogere kwaliteit dan op Tinder, maar wellicht ligt dat aan mij...
Hmm de meiden die ik er in de UB tref zijn vrijgezel.quote:Op maandag 13 juni 2016 18:48 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Klopt, op happn zitten vaak echt knappe (hippe) vrouwen. Ik denk dan ook dat het merendeel daarvan al een relatie heeft.
Je klaagde toch juist dat ze allemaal vlak voor je neus met iemand anders kregen?quote:Op maandag 13 juni 2016 19:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hmm de meiden die ik er in de UB tref zijn vrijgezel.
Klaar voor?quote:
Wat een hoop aannames in een bericht.quote:Op maandag 13 juni 2016 19:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Weinig matches en gesprekken, maar de app klopt wel. Dames kom ik inderdaad écht tegen. Inderdaad wel ander slag volk, meer hoogopgeleid en beter qua uiterlijk / partyproof/ levensgenieters. Dus daarom misschien minder matches
Als je al die dingen niet van haarzelf hebt gekregen, is iedere optie creepy.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:21 schreef syndroom het volgende:
Ik heb een nummer zien te ontfutselen en weet ondertussen haar naw gegevens inclusief email. Hoe kan ik contact met haar leggen zonder dat het creepy overkomt?
Jij bent echt een enge creep. En het erge is dat het nog geen troll is ook.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:21 schreef syndroom het volgende:
Ik heb een nummer zien te ontfutselen en weet ondertussen haar naw gegevens inclusief email. Hoe kan ik contact met haar leggen zonder dat het creepy overkomt?
Zeg me dat dit niet serieus is. What the fuck zou jij ervan vinden als een chick dit bij jou deed?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:21 schreef syndroom het volgende:
Op instagram was ik haar bij toeval tegengekomen, leuke aantrekkelijke foto's. Ben haar naam gaan opzoeken op Google, na wat zoekwerk achter haar gegevens gekomen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zeg me dat dit niet serieus is. What the fuck zou jij ervan vinden als een chick dit bij jou deed?oh wacht, jij zou er volgens mij zelfs gecharmeerd van raken.
Oke en nu, hoe denk je contact met haar te kunnen maken? Haar appen? "Hey meisje, ik zag je picca's op insta en je bent lekker dusja heb toen daarna maar naar je nummer gezocht op google en vond van alles over jou."quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:39 schreef syndroom het volgende:
[..]
Op instagram was ik haar bij toeval tegengekomen, leuke aantrekkelijke foto's. Ben haar naam gaan opzoeken op Google, na wat zoekwerk achter haar gegevens gekomen.
Hoe moet ik dit nu aanpakken?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oke en nu, hoe denk je contact met haar te kunnen maken? Haar appen? "Hey meisje, ik zag je picca's op insta en je bent lekker dusja heb toen daarna maar naar je nummer gezocht op google en vond van alles over jou."
...quote:
Ik zou hier bijna aan willen toevoegen dat hij het beste nog een bos bloemen bij haar kan laten bezorgen. Maar wss neemt hij het nog serieus ook.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:42 schreef Bananenpap het volgende:
Ik vind dat iedereen niet zo flauw moet doen, dan moet ze al die gegevens maar niet op internet zetten, ze vraagt er wel een beetje om zo... Ik zou haar gewoon een berichtje sturen (maar niet vertellen wie je bent!) en gewoon relaxed vragen hoe het met haar gaat. Zou dit pas wel na 22.00 vanavond doen, dan weet je in ieder geval zeker dat je haar niet stoort met werk ofzo, misschien werkt ze wel in de horeca.
In sommige culturen is het gebruikelijk om een dood dier voor de deur te leggen. Een teken van mannelijkheid en dat je goed voor het vrouwtje zou kunnen zorgen. Als ik Syndroom was zou ik dit sterk gaan overwegen aangezien hij dikwijls aangeeft niet super mannelijk te zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:45 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik zou hier bijna aan willen toevoegen dat hij het beste nog een bos bloemen bij haar kan laten bezorgen. Maar wss neemt hij het nog serieus ook.
Hard gelachen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:51 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
In sommige culturen is het gebruikelijk om een dood dier voor de deur te leggen. Een teken van mannelijkheid en dat je goed voor het vrouwtje zou kunnen zorgen. Als ik Syndroom was zou ik dit sterk gaan overwegen aangezien hij dikwijls aangeeft niet super mannelijk te zijn.
Ik heb een tijd lang hijg-telefoontjes van een chick gekregen, die alleen zei dat ze het koud had. Probleem was dat ze elke keer belde terwijl ik sliep, dus ik raadde haar halfslapend aan om de kachel aan te zetten. Als ze nou op normale tijdstippen had gebeld...quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zeg me dat dit niet serieus is. What the fuck zou jij ervan vinden als een chick dit bij jou deed?oh wacht, jij zou er volgens mij zelfs gecharmeerd van raken.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:51 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
In sommige culturen is het gebruikelijk om een dood dier voor de deur te leggen. Een teken van mannelijkheid en dat je goed voor het vrouwtje zou kunnen zorgen. Als ik Syndroom was zou ik dit sterk gaan overwegen aangezien hij dikwijls aangeeft niet super mannelijk te zijn.
En wat is dat voor een hopeloos meisjequote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:01 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik heb een tijd lang hijg-telefoontjes van een chick gekregen, die alleen zei dat ze het koud had. Probleem was dat ze elke keer belde terwijl ik sliep, dus ik raadde haar halfslapend aan om de kachel aan te zetten. Als ze nou op normale tijdstippen had gebeld...
Het enige goede antwoord. Wow.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als je al die dingen niet van haarzelf hebt gekregen, is iedere optie creepy.
Ik vraag me af welk meisje van mijn middelbare school het was. Het zou zo mijn jeugliefde geweest kunnen zijn, zij doet wel zulke dingenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En wat is dat voor een hopeloos meisjebootycalls negeren
!!!!
Het is daar al te laat voor, zou maar geen contact zoeken met haar want je weet te veel voor een "nieuweling", dus ze zal al snel je stalkgedrag doorhebbenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:12 schreef syndroom het volgende:
Dit blijft wel een buitenkansje, niet veel meiden hebben hun gegevens zo openbaar op internet staan. Ik heb alles nu opgeslagen, de vraag blijft hoe ik het beste contact kan leggen zonder dat ik haar ook maar van iets ken.
Waarom heb je alles opgeslagen?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:12 schreef syndroom het volgende:
Dit blijft wel een buitenkansje, niet veel meiden hebben hun gegevens zo openbaar op internet staan. Ik heb alles nu opgeslagen, de vraag blijft hoe ik het beste contact kan leggen zonder dat ik haar ook maar van iets ken.
Het ligt er een beetje aan waarom ze haar gegevens openbaar op internet heeft staan. Is het überhaupt wel recent?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:12 schreef syndroom het volgende:
Niet alles hoor, alleen haar 06 omdat ik geen zin heb om telkens weer zo lang bezig te zijn met zoeken.quote:
En wat is je plan met dat nummer? Denk je niet dat het creepy over komt wanneer ze uit t niets een bericht krijgt van een onbekende die haar op internet heeft nagezocht?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:16 schreef syndroom het volgende:
[..]
Niet alles hoor, alleen haar 06 omdat ik geen zin heb om telkens weer zo lang bezig te zijn met zoeken.
Daarom dat ik hier om advies vraag. Wat te doen met een nummer van een meisje dat je op internet na wat speurwerk bent tegengekomen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
En wat is je plan met dat nummer? Denk je niet dat het creepy over komt wanneer ze uit t niets een bericht krijgt van een onbekende die haar op internet heeft nagezocht?
Niks.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:18 schreef syndroom het volgende:
[..]
Daarom dat ik hier om advies vraag. Wat te doen met een nummer van een meisje dat je op internet na wat speurwerk bent tegengekomen.
HELEMAAL NIKSquote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:18 schreef syndroom het volgende:
[..]
Daarom dat ik hier om advies vraag. Wat te doen met een nummer van een meisje dat je op internet na wat speurwerk bent tegengekomen.
Weggooien.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:18 schreef syndroom het volgende:
[..]
Als je fatsoenlijk advies wil, dan moet je ook fatsoenlijke info geven. Lang moeten zoeken is een serieuze indicatie lijkt me..quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:18 schreef syndroom het volgende:
[..]
Godverdommequote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:21 schreef syndroom het volgende:
Welke kans? Je vond iemand op instagram en hebt meteen al haar gegevens gevonden na een hoop speurwerk.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:20 schreef syndroom het volgende:
Moet ik deze kans me laten ontlopen, no way! Wees eens constructies en help een plan te verzinnen hoe ik haar kan benaderen.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:21 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Als je fatsoenlijk advies wil, dan moet je ook fatsoenlijke info geven. Lang moeten zoeken is een serieuze indicatie lijkt me..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:24 schreef syndroom het volgende:
[..]NIET BELLEN.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
[..]Bedrijfsmatig of wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat wil je haar gaan zeggen als je belt?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Bel dr op en zeg dat dr vriendinnen jou als striptease voor dr besteld hebben maar alleen het adres zijn vergeten te geven?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:20 schreef syndroom het volgende:
Moet ik deze kans me laten ontlopen, no way! Wees eens constructies en help een plan te verzinnen hoe ik haar kan benaderen.
"Hoi, ik kwam je tegen op Instagram en heb vervolgens heel internet afgezocht naar je gegevens"quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bedrijfsmatig of wat?
Wat wil je haar gaan zeggen als je belt?
[..]En hoe lang geleden is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
"Hoi, ik kwam je tegen op Instagram en heb vervolgens heel internet afgezocht naar je gegevens"
[..]Damn jij bent creepy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
En wat denk je nu zelf? Dat je contact met haar kunt opnemen, haar charmant het hof kunt gaan maken op basis van op deze wijze verkregen persoonsgegevens en dat ze je vervolgens zo geweldig vindt dat er een date uitkomt? Of ga je liever in haar buurt een beetje rondhangen, in de hoop haar tegen te komen en haar dan van haar voeten te charmeren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:51 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
"Hoi, ik kwam je tegen op Instagram en heb vervolgens heel internet afgezocht naar je gegevens"
Welke kans is het precies die je niet kan laten lopen? Kans op wat?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:20 schreef syndroom het volgende:
Hey, is dit nog je nummer?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:36 schreef Spezza19 het volgende:
Sowieso, hij heeft haar gevonden op Instagram ("Hey look at me I'm an attention whore!___!!!) Maar dat dan terzijde. Kleine moeite om berichtje via Instagram te sturen?
Zie de post van Bonkers.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:39 schreef syndroom het volgende:
Ik heb wel bepaalde ideeën hoe ik een spontane ontmoeting opgang kan brengen, maar dat is allemaal theoretisch, ik weet niet hoe het in de praktijk zal uitpakken. Zomaar opbellen lijkt mij inderdaad geen goed idee, ga ik ook niet doen. Omdat ik ook niet weet waarover ik dan moet praten zonder op te biechten dat ik via haar Instagram haar naam ben gaan opzoeken en toen met geluk haar 06 ben tegengekomen. Dat zou inderdaad best creepy zijn, dus ik ben opzoek naar wat plannen hoe ik dit het beste aan kan gaan pakken. Misschien een vriendschapsverzoek sturen? Maar dan krijg je hetzelfde verhaal als bij Deez dat het toch geweigerd wordt.
Tja en als je verzoek geweigerd wordt, dan weet je genoeg.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:39 schreef syndroom het volgende:
Ik heb wel bepaalde ideeën hoe ik een spontane ontmoeting opgang kan brengen, maar dat is allemaal theoretisch, ik weet niet hoe het in de praktijk zal uitpakken. Zomaar opbellen lijkt mij inderdaad geen goed idee, ga ik ook niet doen. Omdat ik ook niet weet waarover ik dan moet praten zonder op te biechten dat ik via haar Instagram haar naam ben gaan opzoeken en toen met geluk haar 06 ben tegengekomen. Dat zou inderdaad best creepy zijn, dus ik ben opzoek naar wat plannen hoe ik dit het beste aan kan gaan pakken. Misschien een vriendschapsverzoek sturen? Maar dan krijg je hetzelfde verhaal als bij Deez dat het toch geweigerd wordt.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:40 schreef Mathemaat het volgende:
"Mijn vriend raadde deze app aan met dat ik naar rechts moest swipen, als ik iets leuks zag. Dit is toch Tinder?"
Is het zo een 100% me me me selfiehoer, dat er geen andere aanknopingspunten zijn om over te lullen? Als je alleen op d'r looks afgaat, ben je vast niet de eerste die haar nummer heeft gevonden (als ze dat nummer überhaupt nog heeft) en ben je vast ook niet de enige die haar aanspreekt als lustobject. Mocht je dan toch een lucky bastard zijn, dan zegt het mogelijk meer over haar non-premiumness dan over jouw mannelijkheid. Maar dan weet je wel hoe de concurrentie smaakt, kort door de bocht geredeneerd. Is dat wel echt wat je wil?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:39 schreef syndroom het volgende:
Aan iemand vragen "mag ik je telefoonnummer" duurt geen dagen....quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:48 schreef syndroom het volgende:
Het grote probleem bij chats is dat ik altijd in een opwindende bui altijd foute dingen zeg, daarmee telkens mijn krediet verspil en vaak geblokkeerd wordt. Ik moet me echt in gaan houden om tijdens bepaalde momenten NIET met dames te gaan chatten omdat ik dan een hoop contacten kwijtraak.
Dat in gedachte dat het vaak dagen werk kost om überhaupt contactgegevens te kunnen krijgen.
Hij schrijft dan ook krijgen en niet vragen..quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Aan iemand vragen "mag ik je telefoonnummer" duurt geen dagen....
Je doet mij aan iemand denken maar dat is wel van heel wat jaren terug, ook zo'n vies eng ventje. Wel lief als je hem echt deed kennen maar van een afstandje werd je eng van. Ga gewoon eens op een normale manier je ding doen als het even kan,quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:48 schreef syndroom het volgende:
Het grote probleem bij chats is dat ik altijd in een opwindende bui altijd foute dingen zeg, daarmee telkens mijn krediet verspil en vaak geblokkeerd wordt. Ik moet me echt in gaan houden om tijdens bepaalde momenten NIET met dames te gaan chatten omdat ik dan een hoop contacten kwijtraak.
Dat in gedachte dat het vaak dagen werk kost om überhaupt contactgegevens te kunnen krijgen.
Offline voor de meeste mannen niet zo moeilijk, maar als je beperkt bent aan online community sites moet je eerst wel wat contact hebben voordat je door kunt vragen om contactgegevens om te kunnen chatten.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Aan iemand vragen "mag ik je telefoonnummer" duurt geen dagen....
Echt? Echt geen zin in, kort praatje en dan graag ontmoeten of niet. Willen ze niet, kap ik het af.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:50 schreef syndroom het volgende:
[..]
Offline voor de meeste mannen niet zo moeilijk, maar als je beperkt bent aan online community sites moet je eerst wel wat contact hebben voordat je door kunt vragen om contactgegevens om te kunnen chatten.
Ja, OK. Maar dan nog.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:50 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hij schrijft dan ook krijgen en niet vragen..
Ik heb geen idee op welke soort sites je doelt. Maar hier kan je evt gewoon een DM sturen ofzo.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:50 schreef syndroom het volgende:
[..]
Offline voor de meeste mannen niet zo moeilijk, maar als je beperkt bent aan online community sites moet je eerst wel wat contact hebben voordat je door kunt vragen om contactgegevens om te kunnen chatten.
Lekker met zijn ouders op de bank die aanhoren hoe Peterrrrr verteld hoe syndroom zoal ruktquote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:57 schreef Bananenpap het volgende:
Dit is hoe je het moet aanpakken; schaf een prepaid telefoon aan en bel haar zo vaak mogelijk op een dag op zodat je aan de hand van wanneer ze op neemt of niet weet hoe haar dagindeling ongeveer in elkaar zit. Vervolgens zou ik bij elke keer dat je belt een andere stem/persoonlijkheid opzetten zodat je een beetje kan afstemmen wat voor soort persoon ze precies zoekt in haar leven. Dit zou je ongeveer zo'n twee jaar kunnen volhouden tot Peter R. de Vries voor je stoep staat. Hieruit volgt een grondig feedback-moment van wat je goed en fout deed. Met een klein beetje geluk krijg je de kans om je verhaal bij de dame in kwestie zelf te vertellen en ben je eindelijk met haar in contact gekomen.
Ik wens je veel succes kerel.
Van de zomer gewoon naar een toeristische plaats in de buurt gaan, je ziet vanzelf wel mensen die de weg zoeken ofzo. Dan spreek je ze aan.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:50 schreef syndroom het volgende:
[..]
Graag wel een toeristische plaats ver uit zijn woonplaats.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:59 schreef Koral het volgende:
[..]
Van de zomer gewoon naar een toeristische plaats in de buurt gaan, je ziet vanzelf wel mensen die de weg zoeken ofzo. Dan spreek je ze aan.
Een makkelijke laagdrempelige manier van contact maken, en als men een fijne reactie terug geeft is het nog goed voor je zelfbeeld ook.
Gewoon gezellig naar Roemenie sturen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:01 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Graag wel een toeristische plaats ver uit zijn woonplaats.Ik wil niet dat hij een familielid van mij verkracht.
De laatste keer dat hij dit probeerde tijdens een stapavond, ging de politie hem in de gaten houden..quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:59 schreef Koral het volgende:
[..]
Van de zomer gewoon naar een toeristische plaats in de buurt gaan, je ziet vanzelf wel mensen die de weg zoeken ofzo. Dan spreek je ze aan.
Een makkelijke laagdrempelige manier van contact maken, en als men een fijne reactie terug geeft is het nog goed voor je zelfbeeld ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |