Ze had een vage reden dat haar simkaart stuk is en niet zonder bereikbaar te zijn de deur uit te willen (ze kon wel appen met een andere telefoon?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:31 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
Maar het verschil tussen zijn verhaal en bijv jouw date van onlangs (met Dame 1) is dat in jouw geval jullie al op de 1ste date begrepen dat het verder niets gaat worden. Dat is hier zeker niet het geval.
Terzijde: Komt er trouwens nog wat van met Dame 2?
Dat is vervelend (voor jou). Ga je nog wel met haar appen of hoeft dat ook niet meer van jou? Je zou op zich nog kunnen vragen of ze serieus nog een keer van plan is met je af te spreken of niet. Want dan weet je of je verder moet gaan kijken.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:35 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ze had een vage reden dat haar simkaart stuk is en niet zonder bereikbaar te zijn de deur uit te willen (ze kon wel appen met een andere telefoon?) Klinkt logisch, maar wel een slechte reden als het te dichtbij komt haakt ze af. Ze gooide zelf het balletje op vanmiddag dat ze misschien vanavond toch zou kunnen... maar achteraf dus niet. Misschien volgende week, ik vraag er iig niet meer om.
Dit klinkt best wel als een uniek formule. Heeft daar iemand al succes mee gehad? Lijkt me iig wel een eerlijke manier om echt gelijkgestemden mee te vinden, zonder van tevoren al op uiterlijk te oordelen. Alleen heb je dan wel kans dat je eerst hele levensverhalen met elkaar gaat delen en het perfect met elkaar kan vinden, om uiteindelijk erachter te komen dat het qua uiterlijk niks gaat worden. Beetje ongemakkelijk, maar toch het proberen waard. Maar het omgekeerde kan ook ongemakkelijk zijn:quote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Geen vragen invullen, maar je raakt in gesprek met iemand dmv een speeddate en dan zie je nog geen foto. Naar mate je langer praat wordt de foto duidelijker. Je krijgt 2 keer de vraag of je de speeddate wilt voorzetten, als beiden ja klikken gaat het gesprek door en na 2 keer, van beide kanten, een ja, kom je in elkaars contactenlijst.
Kunst is zo snel praten dat de foto iig voor het tweede kiesmoment duidelijk is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit lijkt wel een beetje op OkC. Alleen zonder af te vallen, maar een matching percentage dat aangeeft hoe goed je bij elkaar past, dat is dan vrijblijvend.quote:Dat met die vragen is een quiz, die je weer apart kunt invullen. Waarbij je dus op basis van de antwoorden kunt afvallen geloof ik. Heb ik nog nooit gedaan omdat ik een beetje moest huilen van ALLE quizvragen die ik tegenkwam.
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:35 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ze had een vage reden dat haar simkaart stuk is en niet zonder bereikbaar te zijn de deur uit te willen (ze kon wel appen met een andere telefoon?) Klinkt logisch, maar wel een slechte reden als het te dichtbij komt haakt ze af. Ze gooide zelf het balletje op vanmiddag dat ze misschien vanavond toch zou kunnen... maar achteraf dus niet. Misschien volgende week, ik vraag er iig niet meer om.
In mijn ervaring was het er preTinder leuker. Nu blijven er toch de mensen over die het "niet van hun uiterlijk moeten hebben" of totaal niet vlot kunnen lullen. Of beiden.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 10:16 schreef HierSpreektJeVader het volgende:
[..]
Dit klinkt best wel als een uniek formule. Heeft daar iemand al succes mee gehad? Lijkt me iig wel een eerlijke manier om echt gelijkgestemden mee te vinden, zonder van tevoren al op uiterlijk te oordelen. Alleen heb je dan wel kans dat je eerst hele levensverhalen met elkaar gaat delen en het perfect met elkaar kan vinden, om uiteindelijk erachter te komen dat het qua uiterlijk niks gaat worden. Beetje ongemakkelijk, maar toch het proberen waard. Maar het omgekeerde kan ook ongemakkelijk zijn:
Ze is wel een beetje verlegen, vooral in het openbaar. We wonen allebei nog thuis, dus we kunnen ook niet zomaar bij een van ons thuis afspreken. Er is altijd iemand thuis dan.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:23 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
Je hebt het in ieder geval duidelijk gemaakt. "Friendzone" is voor die mensen die denken veilig te spelen door eerst goede vrienden te worden zogenaamd zonder achterliggende gedachte, en vervolgens alsnog opeens een relatie willen.
Als het voor jou niet lastig is zou je idd nog een paar keer op dates met haar gaan. Regelmatig blijven flirten en lichtjes grenzen verleggen. Bijvoorbeeld dichterbij schuiven, wat lichamelijk contact, meer in de ogen kijken. En dan kijken hoe ze reageert en anders weer een stapje terug (op papier klinkt dit vermoeiender dan in t echt, denk ik...)
En als er na een aantal dates nog niets buiten "vriendschap" gebeurt... Is zij misschien verlegen? Ik weet natuurlijk niet hoe jouw dates verlopen en hoe jij met timings omgaat, maar op zich zou je haar "live" kunnen zeggen dat je haar leuk vindt?
De friendzone is een begrip die wordt gebruikt door mensen die eigenlijk geen ballen hebben en het dan maar daar op gooien. Je hebt nooit in de friendzone gezeten, ze vindt je gewoon niet interessant genoeg.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:27 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mensen die (zoals ik) vaak in de friendzone belanden zijn te verlegen of gewoon niet spannend genoeg is mijn ervaring, of durven niks te ondernemen bij meisjes.
Met verlegen mensen kun je in het begin best rustiger aan doen. Soms willen ze ook wel gepakt worden, maar dat is pas in een verder stadium :pquote:Op zaterdag 4 juni 2016 16:28 schreef SeabornLegend het volgende:
[..]
Ze is wel een beetje verlegen, vooral in het openbaar. We wonen allebei nog thuis, dus we kunnen ook niet zomaar bij een van ons thuis afspreken. Er is altijd iemand thuis dan.
Opzicht ben ik best goed in timing, de volgende keer kan ik kijken of ik live kan zeggen dat ik haar leuk vind en daarbij ook haar reactie kan zien.
Bedankt voor de tips trouwens
Bedoel je dat hij niet aantrekkelijk is? Ik denk dat we beide niet zulke praters zijn, dan loop je al achter de rest aan. Vrouwen hebben liever een man die zijn woordje klaar heeft dan iemand die heel erg in zichzelf gekeerd is.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 19:53 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
De friendzone is een begrip die wordt gebruikt door mensen die eigenlijk geen ballen hebben en het dan maar daar op gooien. Je hebt nooit in de friendzone gezeten, ze vindt je gewoon niet interessant genoeg.
Ja? Heb je daar ervaring mee?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:15 schreef syndroom het volgende:
[..]
Bedoel je dat hij niet aantrekkelijk is? Ik denk dat we beide niet zulke praters zijn, dan loop je al achter de rest aan. Vrouwen hebben liever een man die zijn woordje klaar heeft dan iemand die heel erg in zichzelf gekeerd is.
Alles valt en staat met hoe je er zelf in staat. Zit je als een bange muis in een hoekje, ga je inderdaad geen aanspraak krijgen.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:20 schreef syndroom het volgende:
Bij vrouwen ligt dat totaal anders, die komen toch wel een man tegen die ze het bed inpraten, echt een wereld van verschil. Mannen worden bijna nooit nooit door vrouwen aangesproken, juist die mannen die zitten in de hoek waar de klappen vallen en zullen alleen overblijven.
Mag ik hopen, tochquote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:30 schreef gebakken-koekje het volgende:
En daten is ook veel meer dan 'iemand het bed in praten' natuurlijk.
Ik heb morgen mijn derde dateWe gaan varen
Nee dat is een beetje jullie probleem. Jullie denken dat je niemand krijgt omdat 'geen prater bent' of 'introvert en verlegen'. De waarheid is dat introverte en verlegen mensen prima een partner kunnen vinden zolang ze iets van humor, gedrevenheid, passie, etc. hebben. Jullie vallen niet in die categorie.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:15 schreef syndroom het volgende:
[..]
Bedoel je dat hij niet aantrekkelijk is? Ik denk dat we beide niet zulke praters zijn, dan loop je al achter de rest aan. Vrouwen hebben liever een man die zijn woordje klaar heeft dan iemand die heel erg in zichzelf gekeerd is.
Soms werkt het wel hoor, yin en yang. Maar Bananenpap heeft gelijk, vaak als je iemand zoekt die wel heel extravert is dan laat je over je heen lopen als introvert persoon.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:06 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Nee dat is een beetje jullie probleem. Jullie denken dat je niemand krijgt omdat 'geen prater bent' of 'introvert en verlegen'. De waarheid is dat introverte en verlegen mensen prima een partner kunnen vinden zolang ze iets van humor, gedrevenheid, passie, etc. hebben. Jullie vallen niet in die categorie.
Dat zou geen probleem zijn als je een partner zoekt die zelf ook een beetje introvert en passief is. Maar daar zit jullie valkuil. Jullie zijn op zoek naar die zogenaamde (ik gruwel van dit woord) premiumgirl die jullie bezig houden als een of andere maatschappelijke werkster, maar dat gaat gewoon niet werken.
Dat hoeft helemaal niet. Een introvert persoon kan super zelfverzekerd zijn. Mensen koppelen introvert en "onzeker of zwak" te vaak onterecht aan elkaar. Eigenlijk ben ik sowieso geen fan van het gebruik van die termen want het wordt zo zwart-wit gebruikt terwijl vrijwel niemand echt het een of het ander is.quote:Op zondag 5 juni 2016 12:48 schreef SeabornLegend het volgende:
[..]
Soms werkt het wel hoor, yin en yang. Maar Bananenpap heeft gelijk, vaak als je iemand zoekt die wel heel extravert is dan laat je over je heen lopen als introvert persoon.
Dat is wel het laatste wat je wil lijkt me.
Preciesquote:Op zondag 5 juni 2016 17:04 schreef habitue het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet. Een introvert persoon kan super zelfverzekerd zijn. Mensen koppelen introvert en "onzeker of zwak" te vaak onterecht aan elkaar. Eigenlijk ben ik sowieso geen fan van het gebruik van die termen want het wordt zo zwart-wit gebruikt terwijl vrijwel niemand echt het een of het ander is.
Ik had een ex die veel extraverter was dan ik, maar liet absoluut niet over mij heenlopen. En nu ik zo nadenk ken ik wel veel meer stelletjes waar dat heel goed bij werkt. Het sleutelwoord is hoe cliche ook, zelfvertrouwen.
Is ze premium?quote:Op zondag 5 juni 2016 17:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Precies. Zo ken ik ook iemand ontzettend extravert is, op het vervelende af. Zij is heel schreeuwerig, vraagt constant aandacht en bevestiging en gaat hordes mannen af, puur uit onzekerheid. Gelukkig erkent ze dit zelf ook en neemt ze iig niet meer iedere piemel mee naar huis
.
Als je bedoelt blond met dikke tieten? Dan nee.quote:
En ik maar denken dat onzekerheid niet aantrekkelijk isquote:Op zondag 5 juni 2016 17:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Precies. Zo ken ik ook iemand ontzettend extravert is, op het vervelende af. Zij is heel schreeuwerig, vraagt constant aandacht en bevestiging en gaat hordes mannen af, puur uit onzekerheid. Gelukkig erkent ze dit zelf ook en neemt ze iig niet meer iedere piemel mee naar huis
.
Of het ook daadwerkelijk aantrekkelijk is, is de vraag. In haar geval is het voor mannen tot nu toe makkelijk scoren.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
En ik maar denken dat onzekerheid niet aantrekkelijk is
Is t ook niet in t algemeenquote:Op zondag 5 juni 2016 22:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
En ik maar denken dat onzekerheid niet aantrekkelijk is
Maar, heel veel plezierquote:Op maandag 6 juni 2016 00:52 schreef Deezertje het volgende:
Morgen (vandaag) een date met een Franse dame! Lekker in de zon wat drinken. Ze is nieuw hier en in slechts een half uur geregeld, zo kan het dus ook! Hopen dat er morgen geen knokploegje klaarstaat #horrordatesverhalen
1 avondje niet appen kan geen kwaad toch? Gewoon een datum afspreken en als ze echt druk is deze dagen app je minder maar heb je iig een datum staan. Komt ze met geen datum of blijft het een paar dagen stil dan komt er wellicht geen derde date meer..quote:Op maandag 6 juni 2016 03:50 schreef SeabornLegend het volgende:
Even een update:
Resume: 2 dates gehad, ze voelde nog geen liefde en wilde het stapje voor stapje doen. Wil wel op een volgende date.
Update: dit weekend was ze erg druk met werk en studie dus nauwelijks geappt eigenlijk. Vanavond voor het eerst in een maand niet de avond gepraat, wat ik wel jammer vind. Ik wilde haar even wat ruimte geven omdat ik ook geen zin had om zelf gekwetst te worden.
Wat denken jullie? App contact even op een laag pitje, of gewoon appen en deze week nog afspreken?
Als ze heel druk is met werken/studeren zou ik geen extra druk op haar leggen. Een dagje niet appen is geen ramp.quote:Op maandag 6 juni 2016 03:50 schreef SeabornLegend het volgende:
Even een update:
Resume: 2 dates gehad, ze voelde nog geen liefde en wilde het stapje voor stapje doen. Wil wel op een volgende date.
Update: dit weekend was ze erg druk met werk en studie dus nauwelijks geappt eigenlijk. Vanavond voor het eerst in een maand niet de avond gepraat, wat ik wel jammer vind. Ik wilde haar even wat ruimte geven omdat ik ook geen zin had om zelf gekwetst te worden.
Wat denken jullie? App contact even op een laag pitje, of gewoon appen en deze week nog afspreken?
Hoe heb je die geregeld? Veel plezier.quote:Op maandag 6 juni 2016 00:52 schreef Deezertje het volgende:
Morgen (vandaag) een date met een Franse dame! Lekker in de zon wat drinken. Ze is nieuw hier en in slechts een half uur geregeld, zo kan het dus ook! Hopen dat er morgen geen knokploegje klaarstaat #horrordatesverhalen
Via Tinder. In haar profieltekst stond: nieuw in *stad* alleen, en op zoek naar een gezellige tijd icm een boel smileys. Catfish-meter sloeg meteen op tilt, maar ze wilt meeten midden op de dag en ze weet hoe ik eruit ziequote:Op maandag 6 juni 2016 09:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe heb je die geregeld? Veel plezier.
Ach ja, als het je niks kost buiten wat wisselgeld en tijd, ben je altijd een ervaring rijker. Wat gaan jullie doen?quote:Op maandag 6 juni 2016 09:22 schreef Deezertje het volgende:
Via Tinder. In haar profieltekst stond: nieuw in *stad* alleen, en op zoek naar een gezellige tijd icm een boel smileys. Catfish-meter sloeg meteen op tilt, maar ze wilt meeten midden op de dag en ze weet hoe ik eruit zie
Bij het water wat drinken en wat praten in gebrekkig Engelsquote:Op maandag 6 juni 2016 09:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ach ja, als het je niks kost buiten wat wisselgeld en tijd, ben je altijd een ervaring rijker. Wat gaan jullie doen?
Beter ook. Geen illusies, kan het alleen maar meevallen. Ik zou er ook niet weer te veel van verwachten qua romantiek en aanverwanten. Gewoon lekker relaxed kletsen, genieten van het zonnetje en gezelschap. Niet forceren, want daarmee forceer je jezelf en dat maakt niet aantrekkelijk.quote:Op maandag 6 juni 2016 09:24 schreef Deezertje het volgende:
Bij het water wat drinken en wat praten in gebrekkig EngelsIk heb geen illusies, hooguit dat ik geen move durf te maken als er daadwerkelijk wat lijkt te gebeuren
Maar hoe kom ik van het gevoel 'ik ben haar type niet / niet mannelijk genoeg' ondanks dat ze mijn foto's heeft gezien dus weet wat ze kan verwachten en instemde elkaar te ontmoeten?quote:Op maandag 6 juni 2016 09:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Beter ook. Geen illusies, kan het alleen maar meevallen. Ik zou er ook niet weer te veel van verwachten qua romantiek en aanverwanten. Gewoon lekker relaxed kletsen, genieten van het zonnetje en gezelschap. Niet forceren, want daarmee forceer je jezelf en dat maakt niet aantrekkelijk.
Loslaten. Ze heeft je gezien en wil alsnog met je afspreken. Ga erheen met de intentie een leuke tijd te hebben. Niet met de intentie er een relatie aan over te houden.quote:Op maandag 6 juni 2016 09:31 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar hoe kom ik van het gevoel 'ik ben haar type niet / niet mannelijk genoeg' ondanks dat ze mijn foto's heeft gezien dus weet wat ze kan verwachten en instemde elkaar te ontmoeten?
Dat laatste sowieso niet, dat scheelt alquote:Op maandag 6 juni 2016 09:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Loslaten. Ze heeft je gezien en wil alsnog met je afspreken. Ga erheen met de intentie een leuke tijd te hebben. Niet met de intentie er een relatie aan over te houden.
Ga erheen zonder verwachtingen en wees jezelf, denk er niet over na.quote:Op maandag 6 juni 2016 09:31 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar hoe kom ik van het gevoel 'ik ben haar type niet / niet mannelijk genoeg' ondanks dat ze mijn foto's heeft gezien dus weet wat ze kan verwachten en instemde elkaar te ontmoeten?
Goed zo. Houd die positieve vibe vast, ga niet over analyseren en gewoon chill wat drinken en kletsenquote:Op maandag 6 juni 2016 09:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso niet, dat scheelt alen het is mooi weer, goede stemming..
Ik zou niet van een ONS uitgaan. Denk dat dat echt iets te hoog gegrepen is voor iemand met jouw ervaring en charm-skills.quote:Op maandag 6 juni 2016 09:31 schreef Deezertje het volgende:
Dit.quote:Op maandag 6 juni 2016 09:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed zo. Houd die positieve vibe vast, ga niet over analyseren en gewoon chill wat drinken en kletsen. Dan kan het niet snel tegenvallen.
Het is lastig maar ik zou niet teveel zoeken achter beperkt contact via de app.quote:Op maandag 6 juni 2016 03:50 schreef SeabornLegend het volgende:
Op basis van foto's weet men nog niks. Jij denkt dat misschien, maar je weet ook dat je er maar al te vaak naast zit.quote:Op maandag 6 juni 2016 09:31 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ach ik had de vraag fout, dus zal het nooit weten.quote:
Nieuwe update: date 3 gehad, uiteindelijk van beide kanten geen aantrekkingskracht. Bij mij wel een fysieke aantrekkingskracht, maar geen enkele vorm van liefde.quote:Op maandag 6 juni 2016 03:50 schreef SeabornLegend het volgende:
Even een update:
Hoe gaat dat? Je vindt haar leuk maar...?quote:Op zondag 12 juni 2016 23:44 schreef SeabornLegend het volgende:
[..]
Nieuwe update: date 3 gehad, uiteindelijk van beide kanten geen aantrekkingskracht. Bij mij wel een fysieke aantrekkingskracht, maar geen enkele vorm van liefde.
Vooral onze levens verschillen heel erg. Zij een beetje een losbol, ik wat rustiger en ga ook minder uit. We wonen ook allebei thuis, dus dan is het ook wat minder makkelijk om elkaar echt te leren kennen.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hoe gaat dat? Je vindt haar leuk maar...?
Als ze zich weer wat meer begint te gedragen zoals ze ook in jullie relatie deed.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:02 schreef misterxvany het volgende:
Hoe weet je of je ex waarmee je bevriend bent weer ziet in wat meer? Zonder haar te laten twijfelen aan het contact in het algeheel.
Ze is wel een beetje autistisch achtig dus subtiele hints werken niet.
Sommige dingen zetten me wel aan het denken, we hebben de laatste tijd meer contact, praten echt heel gezellig en ze deed zelfs labello op laatst bij het weggaan wat er bij vrouwen vaak op duidt dat ze zich opmaken voor een zoen. Maar dat kan ook niets zijn natuurlijk.
Misschien is ze wel bang voor mijn reactie. Of zit ze nu lekker in haar comfortzone. Het is wat dat betreft niet de makkelijkste. We hadden toen ook een aparte relatie.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:03 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Als ze zich weer wat meer begint te gedragen zoals ze ook in jullie relatie deed.
Vraag haar of ze zin heeft om een keer een film te komen kijken. Als ze ja zegt, dan heb je je antwoord toch?quote:Op maandag 13 juni 2016 00:02 schreef misterxvany het volgende:
Hoe weet je of je ex waarmee je bevriend bent weer ziet in wat meer? Zonder haar te laten twijfelen aan het contact in het algeheel.
Ze is wel een beetje autistisch achtig dus subtiele hints werken niet.
Sommige dingen zetten me wel aan het denken, we hebben de laatste tijd meer contact, praten echt heel gezellig en ze deed zelfs labello op laatst bij het weggaan wat er bij vrouwen vaak op duidt dat ze zich opmaken voor een zoen. Maar dat kan ook niets zijn natuurlijk.
Vrienden kijken ook wel eens samen films, dus dat zegt niets. Wat ik wel kan doen is vragen of ik binnenkort 's avonds langs kan komen en of ze dan zin heeft om een filmpje te kijken.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:19 schreef SeabornLegend het volgende:
[..]
Vraag haar of ze zin heeft om een keer een film te komen kijken. Als ze ja zegt, dan heb je je antwoord toch?
De grootste hint die ze moet snappen: vragen of je condooms moet meenemenquote:Op maandag 13 juni 2016 00:28 schreef misterxvany het volgende:
[..]
Vrienden kijken ook wel eens samen films, dus dat zegt niets. Wat ik wel kan doen is vragen of ik binnenkort 's avonds langs kan komen en of ze dan zin heeft om een filmpje te kijken.
Bij mij is niet zo handig omdat ik geen tv heb en bij haar is er toch meer privacy. Daarnaast spreken wij meestal 's middags af. Zelfs van dat ben ik echter niet zeker of ze de hint snapt.
Ook wel eens gedaan maar ik vind het dan ook een schijt app.quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik pas dit ook wel eens toe.
Gewoon zeggen dat het een kutapp is en je nummer sturen, en kijken wat ze ermee doen. Andersom ook wel eens gebeurd.
Eens. 1 date via happn gehad, verder weinig succes. Ik vind de vrouwen daar wel van een stuk hogere kwaliteit dan op Tinder, maar wellicht ligt dat aan mij...quote:Op maandag 13 juni 2016 18:37 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Overigens valt mij op dat ik op happn veel en veel minder succes heb herkennen meer mensen zich daar in?
Klopt, op happn zitten vaak echt knappe (hippe) vrouwen. Ik denk dan ook dat het merendeel daarvan al een relatie heeft.quote:Op maandag 13 juni 2016 18:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Eens. 1 date via happn gehad, verder weinig succes. Ik vind de vrouwen daar wel van een stuk hogere kwaliteit dan op Tinder, maar wellicht ligt dat aan mij...
Weinig matches en gesprekken, maar de app klopt wel. Dames kom ik inderdaad écht tegen. Inderdaad wel ander slag volk, meer hoogopgeleid en beter qua uiterlijk / partyproof/ levensgenieters. Dus daarom misschien minder matchesquote:Op maandag 13 juni 2016 18:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Eens. 1 date via happn gehad, verder weinig succes. Ik vind de vrouwen daar wel van een stuk hogere kwaliteit dan op Tinder, maar wellicht ligt dat aan mij...
Hmm de meiden die ik er in de UB tref zijn vrijgezel.quote:Op maandag 13 juni 2016 18:48 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Klopt, op happn zitten vaak echt knappe (hippe) vrouwen. Ik denk dan ook dat het merendeel daarvan al een relatie heeft.
Je klaagde toch juist dat ze allemaal vlak voor je neus met iemand anders kregen?quote:Op maandag 13 juni 2016 19:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hmm de meiden die ik er in de UB tref zijn vrijgezel.
Klaar voor?quote:
Wat een hoop aannames in een bericht.quote:Op maandag 13 juni 2016 19:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Weinig matches en gesprekken, maar de app klopt wel. Dames kom ik inderdaad écht tegen. Inderdaad wel ander slag volk, meer hoogopgeleid en beter qua uiterlijk / partyproof/ levensgenieters. Dus daarom misschien minder matches
Als je al die dingen niet van haarzelf hebt gekregen, is iedere optie creepy.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:21 schreef syndroom het volgende:
Ik heb een nummer zien te ontfutselen en weet ondertussen haar naw gegevens inclusief email. Hoe kan ik contact met haar leggen zonder dat het creepy overkomt?
Jij bent echt een enge creep. En het erge is dat het nog geen troll is ook.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:21 schreef syndroom het volgende:
Ik heb een nummer zien te ontfutselen en weet ondertussen haar naw gegevens inclusief email. Hoe kan ik contact met haar leggen zonder dat het creepy overkomt?
Zeg me dat dit niet serieus is. What the fuck zou jij ervan vinden als een chick dit bij jou deed?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:21 schreef syndroom het volgende:
Op instagram was ik haar bij toeval tegengekomen, leuke aantrekkelijke foto's. Ben haar naam gaan opzoeken op Google, na wat zoekwerk achter haar gegevens gekomen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zeg me dat dit niet serieus is. What the fuck zou jij ervan vinden als een chick dit bij jou deed?oh wacht, jij zou er volgens mij zelfs gecharmeerd van raken.
Oke en nu, hoe denk je contact met haar te kunnen maken? Haar appen? "Hey meisje, ik zag je picca's op insta en je bent lekker dusja heb toen daarna maar naar je nummer gezocht op google en vond van alles over jou."quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:39 schreef syndroom het volgende:
[..]
Op instagram was ik haar bij toeval tegengekomen, leuke aantrekkelijke foto's. Ben haar naam gaan opzoeken op Google, na wat zoekwerk achter haar gegevens gekomen.
Hoe moet ik dit nu aanpakken?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oke en nu, hoe denk je contact met haar te kunnen maken? Haar appen? "Hey meisje, ik zag je picca's op insta en je bent lekker dusja heb toen daarna maar naar je nummer gezocht op google en vond van alles over jou."
...quote:
Ik zou hier bijna aan willen toevoegen dat hij het beste nog een bos bloemen bij haar kan laten bezorgen. Maar wss neemt hij het nog serieus ook.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:42 schreef Bananenpap het volgende:
Ik vind dat iedereen niet zo flauw moet doen, dan moet ze al die gegevens maar niet op internet zetten, ze vraagt er wel een beetje om zo... Ik zou haar gewoon een berichtje sturen (maar niet vertellen wie je bent!) en gewoon relaxed vragen hoe het met haar gaat. Zou dit pas wel na 22.00 vanavond doen, dan weet je in ieder geval zeker dat je haar niet stoort met werk ofzo, misschien werkt ze wel in de horeca.
In sommige culturen is het gebruikelijk om een dood dier voor de deur te leggen. Een teken van mannelijkheid en dat je goed voor het vrouwtje zou kunnen zorgen. Als ik Syndroom was zou ik dit sterk gaan overwegen aangezien hij dikwijls aangeeft niet super mannelijk te zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:45 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik zou hier bijna aan willen toevoegen dat hij het beste nog een bos bloemen bij haar kan laten bezorgen. Maar wss neemt hij het nog serieus ook.
Hard gelachen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:51 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
In sommige culturen is het gebruikelijk om een dood dier voor de deur te leggen. Een teken van mannelijkheid en dat je goed voor het vrouwtje zou kunnen zorgen. Als ik Syndroom was zou ik dit sterk gaan overwegen aangezien hij dikwijls aangeeft niet super mannelijk te zijn.
Ik heb een tijd lang hijg-telefoontjes van een chick gekregen, die alleen zei dat ze het koud had. Probleem was dat ze elke keer belde terwijl ik sliep, dus ik raadde haar halfslapend aan om de kachel aan te zetten. Als ze nou op normale tijdstippen had gebeld...quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zeg me dat dit niet serieus is. What the fuck zou jij ervan vinden als een chick dit bij jou deed?oh wacht, jij zou er volgens mij zelfs gecharmeerd van raken.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:51 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
In sommige culturen is het gebruikelijk om een dood dier voor de deur te leggen. Een teken van mannelijkheid en dat je goed voor het vrouwtje zou kunnen zorgen. Als ik Syndroom was zou ik dit sterk gaan overwegen aangezien hij dikwijls aangeeft niet super mannelijk te zijn.
En wat is dat voor een hopeloos meisjequote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:01 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik heb een tijd lang hijg-telefoontjes van een chick gekregen, die alleen zei dat ze het koud had. Probleem was dat ze elke keer belde terwijl ik sliep, dus ik raadde haar halfslapend aan om de kachel aan te zetten. Als ze nou op normale tijdstippen had gebeld...
Het enige goede antwoord. Wow.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als je al die dingen niet van haarzelf hebt gekregen, is iedere optie creepy.
Ik vraag me af welk meisje van mijn middelbare school het was. Het zou zo mijn jeugliefde geweest kunnen zijn, zij doet wel zulke dingenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En wat is dat voor een hopeloos meisjebootycalls negeren
!!!!
Het is daar al te laat voor, zou maar geen contact zoeken met haar want je weet te veel voor een "nieuweling", dus ze zal al snel je stalkgedrag doorhebbenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:12 schreef syndroom het volgende:
Dit blijft wel een buitenkansje, niet veel meiden hebben hun gegevens zo openbaar op internet staan. Ik heb alles nu opgeslagen, de vraag blijft hoe ik het beste contact kan leggen zonder dat ik haar ook maar van iets ken.
Waarom heb je alles opgeslagen?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:12 schreef syndroom het volgende:
Dit blijft wel een buitenkansje, niet veel meiden hebben hun gegevens zo openbaar op internet staan. Ik heb alles nu opgeslagen, de vraag blijft hoe ik het beste contact kan leggen zonder dat ik haar ook maar van iets ken.
Het ligt er een beetje aan waarom ze haar gegevens openbaar op internet heeft staan. Is het überhaupt wel recent?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:12 schreef syndroom het volgende:
Niet alles hoor, alleen haar 06 omdat ik geen zin heb om telkens weer zo lang bezig te zijn met zoeken.quote:
En wat is je plan met dat nummer? Denk je niet dat het creepy over komt wanneer ze uit t niets een bericht krijgt van een onbekende die haar op internet heeft nagezocht?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:16 schreef syndroom het volgende:
[..]
Niet alles hoor, alleen haar 06 omdat ik geen zin heb om telkens weer zo lang bezig te zijn met zoeken.
Daarom dat ik hier om advies vraag. Wat te doen met een nummer van een meisje dat je op internet na wat speurwerk bent tegengekomen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
En wat is je plan met dat nummer? Denk je niet dat het creepy over komt wanneer ze uit t niets een bericht krijgt van een onbekende die haar op internet heeft nagezocht?
Niks.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:18 schreef syndroom het volgende:
[..]
Daarom dat ik hier om advies vraag. Wat te doen met een nummer van een meisje dat je op internet na wat speurwerk bent tegengekomen.
HELEMAAL NIKSquote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:18 schreef syndroom het volgende:
[..]
Daarom dat ik hier om advies vraag. Wat te doen met een nummer van een meisje dat je op internet na wat speurwerk bent tegengekomen.
Weggooien.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:18 schreef syndroom het volgende:
[..]
Als je fatsoenlijk advies wil, dan moet je ook fatsoenlijke info geven. Lang moeten zoeken is een serieuze indicatie lijkt me..quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:18 schreef syndroom het volgende:
[..]
Godverdommequote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:21 schreef syndroom het volgende:
Welke kans? Je vond iemand op instagram en hebt meteen al haar gegevens gevonden na een hoop speurwerk.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:20 schreef syndroom het volgende:
Moet ik deze kans me laten ontlopen, no way! Wees eens constructies en help een plan te verzinnen hoe ik haar kan benaderen.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:21 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Als je fatsoenlijk advies wil, dan moet je ook fatsoenlijke info geven. Lang moeten zoeken is een serieuze indicatie lijkt me..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:24 schreef syndroom het volgende:
[..]NIET BELLEN.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
[..]Bedrijfsmatig of wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat wil je haar gaan zeggen als je belt?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Bel dr op en zeg dat dr vriendinnen jou als striptease voor dr besteld hebben maar alleen het adres zijn vergeten te geven?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:20 schreef syndroom het volgende:
Moet ik deze kans me laten ontlopen, no way! Wees eens constructies en help een plan te verzinnen hoe ik haar kan benaderen.
"Hoi, ik kwam je tegen op Instagram en heb vervolgens heel internet afgezocht naar je gegevens"quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bedrijfsmatig of wat?
Wat wil je haar gaan zeggen als je belt?
[..]En hoe lang geleden is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
"Hoi, ik kwam je tegen op Instagram en heb vervolgens heel internet afgezocht naar je gegevens"
[..]Damn jij bent creepy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
En wat denk je nu zelf? Dat je contact met haar kunt opnemen, haar charmant het hof kunt gaan maken op basis van op deze wijze verkregen persoonsgegevens en dat ze je vervolgens zo geweldig vindt dat er een date uitkomt? Of ga je liever in haar buurt een beetje rondhangen, in de hoop haar tegen te komen en haar dan van haar voeten te charmeren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:51 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
"Hoi, ik kwam je tegen op Instagram en heb vervolgens heel internet afgezocht naar je gegevens"
Welke kans is het precies die je niet kan laten lopen? Kans op wat?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:20 schreef syndroom het volgende:
Hey, is dit nog je nummer?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:36 schreef Spezza19 het volgende:
Sowieso, hij heeft haar gevonden op Instagram ("Hey look at me I'm an attention whore!___!!!) Maar dat dan terzijde. Kleine moeite om berichtje via Instagram te sturen?
Zie de post van Bonkers.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:39 schreef syndroom het volgende:
Ik heb wel bepaalde ideeën hoe ik een spontane ontmoeting opgang kan brengen, maar dat is allemaal theoretisch, ik weet niet hoe het in de praktijk zal uitpakken. Zomaar opbellen lijkt mij inderdaad geen goed idee, ga ik ook niet doen. Omdat ik ook niet weet waarover ik dan moet praten zonder op te biechten dat ik via haar Instagram haar naam ben gaan opzoeken en toen met geluk haar 06 ben tegengekomen. Dat zou inderdaad best creepy zijn, dus ik ben opzoek naar wat plannen hoe ik dit het beste aan kan gaan pakken. Misschien een vriendschapsverzoek sturen? Maar dan krijg je hetzelfde verhaal als bij Deez dat het toch geweigerd wordt.
Tja en als je verzoek geweigerd wordt, dan weet je genoeg.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:39 schreef syndroom het volgende:
Ik heb wel bepaalde ideeën hoe ik een spontane ontmoeting opgang kan brengen, maar dat is allemaal theoretisch, ik weet niet hoe het in de praktijk zal uitpakken. Zomaar opbellen lijkt mij inderdaad geen goed idee, ga ik ook niet doen. Omdat ik ook niet weet waarover ik dan moet praten zonder op te biechten dat ik via haar Instagram haar naam ben gaan opzoeken en toen met geluk haar 06 ben tegengekomen. Dat zou inderdaad best creepy zijn, dus ik ben opzoek naar wat plannen hoe ik dit het beste aan kan gaan pakken. Misschien een vriendschapsverzoek sturen? Maar dan krijg je hetzelfde verhaal als bij Deez dat het toch geweigerd wordt.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:40 schreef Mathemaat het volgende:
"Mijn vriend raadde deze app aan met dat ik naar rechts moest swipen, als ik iets leuks zag. Dit is toch Tinder?"
Is het zo een 100% me me me selfiehoer, dat er geen andere aanknopingspunten zijn om over te lullen? Als je alleen op d'r looks afgaat, ben je vast niet de eerste die haar nummer heeft gevonden (als ze dat nummer überhaupt nog heeft) en ben je vast ook niet de enige die haar aanspreekt als lustobject. Mocht je dan toch een lucky bastard zijn, dan zegt het mogelijk meer over haar non-premiumness dan over jouw mannelijkheid. Maar dan weet je wel hoe de concurrentie smaakt, kort door de bocht geredeneerd. Is dat wel echt wat je wil?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:39 schreef syndroom het volgende:
Aan iemand vragen "mag ik je telefoonnummer" duurt geen dagen....quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:48 schreef syndroom het volgende:
Het grote probleem bij chats is dat ik altijd in een opwindende bui altijd foute dingen zeg, daarmee telkens mijn krediet verspil en vaak geblokkeerd wordt. Ik moet me echt in gaan houden om tijdens bepaalde momenten NIET met dames te gaan chatten omdat ik dan een hoop contacten kwijtraak.
Dat in gedachte dat het vaak dagen werk kost om überhaupt contactgegevens te kunnen krijgen.
Hij schrijft dan ook krijgen en niet vragen..quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Aan iemand vragen "mag ik je telefoonnummer" duurt geen dagen....
Je doet mij aan iemand denken maar dat is wel van heel wat jaren terug, ook zo'n vies eng ventje. Wel lief als je hem echt deed kennen maar van een afstandje werd je eng van. Ga gewoon eens op een normale manier je ding doen als het even kan,quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:48 schreef syndroom het volgende:
Het grote probleem bij chats is dat ik altijd in een opwindende bui altijd foute dingen zeg, daarmee telkens mijn krediet verspil en vaak geblokkeerd wordt. Ik moet me echt in gaan houden om tijdens bepaalde momenten NIET met dames te gaan chatten omdat ik dan een hoop contacten kwijtraak.
Dat in gedachte dat het vaak dagen werk kost om überhaupt contactgegevens te kunnen krijgen.
Offline voor de meeste mannen niet zo moeilijk, maar als je beperkt bent aan online community sites moet je eerst wel wat contact hebben voordat je door kunt vragen om contactgegevens om te kunnen chatten.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Aan iemand vragen "mag ik je telefoonnummer" duurt geen dagen....
Echt? Echt geen zin in, kort praatje en dan graag ontmoeten of niet. Willen ze niet, kap ik het af.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:50 schreef syndroom het volgende:
[..]
Offline voor de meeste mannen niet zo moeilijk, maar als je beperkt bent aan online community sites moet je eerst wel wat contact hebben voordat je door kunt vragen om contactgegevens om te kunnen chatten.
Ja, OK. Maar dan nog.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:50 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hij schrijft dan ook krijgen en niet vragen..
Ik heb geen idee op welke soort sites je doelt. Maar hier kan je evt gewoon een DM sturen ofzo.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:50 schreef syndroom het volgende:
[..]
Offline voor de meeste mannen niet zo moeilijk, maar als je beperkt bent aan online community sites moet je eerst wel wat contact hebben voordat je door kunt vragen om contactgegevens om te kunnen chatten.
Lekker met zijn ouders op de bank die aanhoren hoe Peterrrrr verteld hoe syndroom zoal ruktquote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:57 schreef Bananenpap het volgende:
Dit is hoe je het moet aanpakken; schaf een prepaid telefoon aan en bel haar zo vaak mogelijk op een dag op zodat je aan de hand van wanneer ze op neemt of niet weet hoe haar dagindeling ongeveer in elkaar zit. Vervolgens zou ik bij elke keer dat je belt een andere stem/persoonlijkheid opzetten zodat je een beetje kan afstemmen wat voor soort persoon ze precies zoekt in haar leven. Dit zou je ongeveer zo'n twee jaar kunnen volhouden tot Peter R. de Vries voor je stoep staat. Hieruit volgt een grondig feedback-moment van wat je goed en fout deed. Met een klein beetje geluk krijg je de kans om je verhaal bij de dame in kwestie zelf te vertellen en ben je eindelijk met haar in contact gekomen.
Ik wens je veel succes kerel.
Van de zomer gewoon naar een toeristische plaats in de buurt gaan, je ziet vanzelf wel mensen die de weg zoeken ofzo. Dan spreek je ze aan.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:50 schreef syndroom het volgende:
[..]
Graag wel een toeristische plaats ver uit zijn woonplaats.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:59 schreef Koral het volgende:
[..]
Van de zomer gewoon naar een toeristische plaats in de buurt gaan, je ziet vanzelf wel mensen die de weg zoeken ofzo. Dan spreek je ze aan.
Een makkelijke laagdrempelige manier van contact maken, en als men een fijne reactie terug geeft is het nog goed voor je zelfbeeld ook.
Gewoon gezellig naar Roemenie sturen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:01 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Graag wel een toeristische plaats ver uit zijn woonplaats.Ik wil niet dat hij een familielid van mij verkracht.
De laatste keer dat hij dit probeerde tijdens een stapavond, ging de politie hem in de gaten houden..quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:59 schreef Koral het volgende:
[..]
Van de zomer gewoon naar een toeristische plaats in de buurt gaan, je ziet vanzelf wel mensen die de weg zoeken ofzo. Dan spreek je ze aan.
Een makkelijke laagdrempelige manier van contact maken, en als men een fijne reactie terug geeft is het nog goed voor je zelfbeeld ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |