Je klaagde toch juist dat ze allemaal vlak voor je neus met iemand anders kregen?quote:Op maandag 13 juni 2016 19:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hmm de meiden die ik er in de UB tref zijn vrijgezel.
Klaar voor?quote:
Wat een hoop aannames in een bericht.quote:Op maandag 13 juni 2016 19:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Weinig matches en gesprekken, maar de app klopt wel. Dames kom ik inderdaad écht tegen. Inderdaad wel ander slag volk, meer hoogopgeleid en beter qua uiterlijk / partyproof/ levensgenieters. Dus daarom misschien minder matches
Als je al die dingen niet van haarzelf hebt gekregen, is iedere optie creepy.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:21 schreef syndroom het volgende:
Ik heb een nummer zien te ontfutselen en weet ondertussen haar naw gegevens inclusief email. Hoe kan ik contact met haar leggen zonder dat het creepy overkomt?
Jij bent echt een enge creep. En het erge is dat het nog geen troll is ook.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:21 schreef syndroom het volgende:
Ik heb een nummer zien te ontfutselen en weet ondertussen haar naw gegevens inclusief email. Hoe kan ik contact met haar leggen zonder dat het creepy overkomt?
Zeg me dat dit niet serieus is. What the fuck zou jij ervan vinden als een chick dit bij jou deed?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:21 schreef syndroom het volgende:
Op instagram was ik haar bij toeval tegengekomen, leuke aantrekkelijke foto's. Ben haar naam gaan opzoeken op Google, na wat zoekwerk achter haar gegevens gekomen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zeg me dat dit niet serieus is. What the fuck zou jij ervan vinden als een chick dit bij jou deed?oh wacht, jij zou er volgens mij zelfs gecharmeerd van raken.
Oke en nu, hoe denk je contact met haar te kunnen maken? Haar appen? "Hey meisje, ik zag je picca's op insta en je bent lekker dusja heb toen daarna maar naar je nummer gezocht op google en vond van alles over jou."quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:39 schreef syndroom het volgende:
[..]
Op instagram was ik haar bij toeval tegengekomen, leuke aantrekkelijke foto's. Ben haar naam gaan opzoeken op Google, na wat zoekwerk achter haar gegevens gekomen.
Hoe moet ik dit nu aanpakken?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oke en nu, hoe denk je contact met haar te kunnen maken? Haar appen? "Hey meisje, ik zag je picca's op insta en je bent lekker dusja heb toen daarna maar naar je nummer gezocht op google en vond van alles over jou."
...quote:
Ik zou hier bijna aan willen toevoegen dat hij het beste nog een bos bloemen bij haar kan laten bezorgen. Maar wss neemt hij het nog serieus ook.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:42 schreef Bananenpap het volgende:
Ik vind dat iedereen niet zo flauw moet doen, dan moet ze al die gegevens maar niet op internet zetten, ze vraagt er wel een beetje om zo... Ik zou haar gewoon een berichtje sturen (maar niet vertellen wie je bent!) en gewoon relaxed vragen hoe het met haar gaat. Zou dit pas wel na 22.00 vanavond doen, dan weet je in ieder geval zeker dat je haar niet stoort met werk ofzo, misschien werkt ze wel in de horeca.
In sommige culturen is het gebruikelijk om een dood dier voor de deur te leggen. Een teken van mannelijkheid en dat je goed voor het vrouwtje zou kunnen zorgen. Als ik Syndroom was zou ik dit sterk gaan overwegen aangezien hij dikwijls aangeeft niet super mannelijk te zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:45 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik zou hier bijna aan willen toevoegen dat hij het beste nog een bos bloemen bij haar kan laten bezorgen. Maar wss neemt hij het nog serieus ook.
Hard gelachen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:51 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
In sommige culturen is het gebruikelijk om een dood dier voor de deur te leggen. Een teken van mannelijkheid en dat je goed voor het vrouwtje zou kunnen zorgen. Als ik Syndroom was zou ik dit sterk gaan overwegen aangezien hij dikwijls aangeeft niet super mannelijk te zijn.
Ik heb een tijd lang hijg-telefoontjes van een chick gekregen, die alleen zei dat ze het koud had. Probleem was dat ze elke keer belde terwijl ik sliep, dus ik raadde haar halfslapend aan om de kachel aan te zetten. Als ze nou op normale tijdstippen had gebeld...quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zeg me dat dit niet serieus is. What the fuck zou jij ervan vinden als een chick dit bij jou deed?oh wacht, jij zou er volgens mij zelfs gecharmeerd van raken.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:51 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
In sommige culturen is het gebruikelijk om een dood dier voor de deur te leggen. Een teken van mannelijkheid en dat je goed voor het vrouwtje zou kunnen zorgen. Als ik Syndroom was zou ik dit sterk gaan overwegen aangezien hij dikwijls aangeeft niet super mannelijk te zijn.
En wat is dat voor een hopeloos meisjequote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:01 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik heb een tijd lang hijg-telefoontjes van een chick gekregen, die alleen zei dat ze het koud had. Probleem was dat ze elke keer belde terwijl ik sliep, dus ik raadde haar halfslapend aan om de kachel aan te zetten. Als ze nou op normale tijdstippen had gebeld...
Het enige goede antwoord. Wow.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als je al die dingen niet van haarzelf hebt gekregen, is iedere optie creepy.
Ik vraag me af welk meisje van mijn middelbare school het was. Het zou zo mijn jeugliefde geweest kunnen zijn, zij doet wel zulke dingenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En wat is dat voor een hopeloos meisjebootycalls negeren
!!!!
Het is daar al te laat voor, zou maar geen contact zoeken met haar want je weet te veel voor een "nieuweling", dus ze zal al snel je stalkgedrag doorhebbenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:12 schreef syndroom het volgende:
Dit blijft wel een buitenkansje, niet veel meiden hebben hun gegevens zo openbaar op internet staan. Ik heb alles nu opgeslagen, de vraag blijft hoe ik het beste contact kan leggen zonder dat ik haar ook maar van iets ken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |