Goed zo. Houd die positieve vibe vast, ga niet over analyseren en gewoon chill wat drinken en kletsenquote:Op maandag 6 juni 2016 09:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso niet, dat scheelt alen het is mooi weer, goede stemming..
Ik zou niet van een ONS uitgaan. Denk dat dat echt iets te hoog gegrepen is voor iemand met jouw ervaring en charm-skills.quote:Op maandag 6 juni 2016 09:31 schreef Deezertje het volgende:
Maar hoe kom ik van het gevoel 'ik ben haar type niet / niet mannelijk genoeg' ondanks dat ze mijn foto's heeft gezien dus weet wat ze kan verwachten en instemde elkaar te ontmoeten?
Dit.quote:Op maandag 6 juni 2016 09:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed zo. Houd die positieve vibe vast, ga niet over analyseren en gewoon chill wat drinken en kletsen. Dan kan het niet snel tegenvallen.
Het is lastig maar ik zou niet teveel zoeken achter beperkt contact via de app.quote:Op maandag 6 juni 2016 03:50 schreef SeabornLegend het volgende:
Wat denken jullie? App contact even op een laag pitje, of gewoon appen en deze week nog afspreken?
Op basis van foto's weet men nog niks. Jij denkt dat misschien, maar je weet ook dat je er maar al te vaak naast zit.quote:Op maandag 6 juni 2016 09:31 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar hoe kom ik van het gevoel 'ik ben haar type niet / niet mannelijk genoeg' ondanks dat ze mijn foto's heeft gezien dus weet wat ze kan verwachten en instemde elkaar te ontmoeten?
Ach ik had de vraag fout, dus zal het nooit weten.quote:
Nieuwe update: date 3 gehad, uiteindelijk van beide kanten geen aantrekkingskracht. Bij mij wel een fysieke aantrekkingskracht, maar geen enkele vorm van liefde.quote:Op maandag 6 juni 2016 03:50 schreef SeabornLegend het volgende:
Even een update:
Resume: 2 dates gehad, ze voelde nog geen liefde en wilde het stapje voor stapje doen. Wil wel op een volgende date.
Update: dit weekend was ze erg druk met werk en studie dus nauwelijks geappt eigenlijk. Vanavond voor het eerst in een maand niet de avond gepraat, wat ik wel jammer vind. Ik wilde haar even wat ruimte geven omdat ik ook geen zin had om zelf gekwetst te worden.
Wat denken jullie? App contact even op een laag pitje, of gewoon appen en deze week nog afspreken?
Hoe gaat dat? Je vindt haar leuk maar...?quote:Op zondag 12 juni 2016 23:44 schreef SeabornLegend het volgende:
[..]
Nieuwe update: date 3 gehad, uiteindelijk van beide kanten geen aantrekkingskracht. Bij mij wel een fysieke aantrekkingskracht, maar geen enkele vorm van liefde.
Vooral onze levens verschillen heel erg. Zij een beetje een losbol, ik wat rustiger en ga ook minder uit. We wonen ook allebei thuis, dus dan is het ook wat minder makkelijk om elkaar echt te leren kennen.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hoe gaat dat? Je vindt haar leuk maar...?
Als ze zich weer wat meer begint te gedragen zoals ze ook in jullie relatie deed.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:02 schreef misterxvany het volgende:
Hoe weet je of je ex waarmee je bevriend bent weer ziet in wat meer? Zonder haar te laten twijfelen aan het contact in het algeheel.
Ze is wel een beetje autistisch achtig dus subtiele hints werken niet.
Sommige dingen zetten me wel aan het denken, we hebben de laatste tijd meer contact, praten echt heel gezellig en ze deed zelfs labello op laatst bij het weggaan wat er bij vrouwen vaak op duidt dat ze zich opmaken voor een zoen. Maar dat kan ook niets zijn natuurlijk.
Misschien is ze wel bang voor mijn reactie. Of zit ze nu lekker in haar comfortzone. Het is wat dat betreft niet de makkelijkste. We hadden toen ook een aparte relatie.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:03 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Als ze zich weer wat meer begint te gedragen zoals ze ook in jullie relatie deed.
Vraag haar of ze zin heeft om een keer een film te komen kijken. Als ze ja zegt, dan heb je je antwoord toch?quote:Op maandag 13 juni 2016 00:02 schreef misterxvany het volgende:
Hoe weet je of je ex waarmee je bevriend bent weer ziet in wat meer? Zonder haar te laten twijfelen aan het contact in het algeheel.
Ze is wel een beetje autistisch achtig dus subtiele hints werken niet.
Sommige dingen zetten me wel aan het denken, we hebben de laatste tijd meer contact, praten echt heel gezellig en ze deed zelfs labello op laatst bij het weggaan wat er bij vrouwen vaak op duidt dat ze zich opmaken voor een zoen. Maar dat kan ook niets zijn natuurlijk.
Vrienden kijken ook wel eens samen films, dus dat zegt niets. Wat ik wel kan doen is vragen of ik binnenkort 's avonds langs kan komen en of ze dan zin heeft om een filmpje te kijken.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:19 schreef SeabornLegend het volgende:
[..]
Vraag haar of ze zin heeft om een keer een film te komen kijken. Als ze ja zegt, dan heb je je antwoord toch?
De grootste hint die ze moet snappen: vragen of je condooms moet meenemenquote:Op maandag 13 juni 2016 00:28 schreef misterxvany het volgende:
[..]
Vrienden kijken ook wel eens samen films, dus dat zegt niets. Wat ik wel kan doen is vragen of ik binnenkort 's avonds langs kan komen en of ze dan zin heeft om een filmpje te kijken.
Bij mij is niet zo handig omdat ik geen tv heb en bij haar is er toch meer privacy. Daarnaast spreken wij meestal 's middags af. Zelfs van dat ben ik echter niet zeker of ze de hint snapt.
Ook wel eens gedaan maar ik vind het dan ook een schijt app.quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik pas dit ook wel eens toe.
Gewoon zeggen dat het een kutapp is en je nummer sturen, en kijken wat ze ermee doen. Andersom ook wel eens gebeurd.
Eens. 1 date via happn gehad, verder weinig succes. Ik vind de vrouwen daar wel van een stuk hogere kwaliteit dan op Tinder, maar wellicht ligt dat aan mij...quote:Op maandag 13 juni 2016 18:37 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Overigens valt mij op dat ik op happn veel en veel minder succes heb herkennen meer mensen zich daar in?
Klopt, op happn zitten vaak echt knappe (hippe) vrouwen. Ik denk dan ook dat het merendeel daarvan al een relatie heeft.quote:Op maandag 13 juni 2016 18:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Eens. 1 date via happn gehad, verder weinig succes. Ik vind de vrouwen daar wel van een stuk hogere kwaliteit dan op Tinder, maar wellicht ligt dat aan mij...
Weinig matches en gesprekken, maar de app klopt wel. Dames kom ik inderdaad écht tegen. Inderdaad wel ander slag volk, meer hoogopgeleid en beter qua uiterlijk / partyproof/ levensgenieters. Dus daarom misschien minder matchesquote:Op maandag 13 juni 2016 18:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Eens. 1 date via happn gehad, verder weinig succes. Ik vind de vrouwen daar wel van een stuk hogere kwaliteit dan op Tinder, maar wellicht ligt dat aan mij...
Hmm de meiden die ik er in de UB tref zijn vrijgezel.quote:Op maandag 13 juni 2016 18:48 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Klopt, op happn zitten vaak echt knappe (hippe) vrouwen. Ik denk dan ook dat het merendeel daarvan al een relatie heeft.
Je klaagde toch juist dat ze allemaal vlak voor je neus met iemand anders kregen?quote:Op maandag 13 juni 2016 19:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hmm de meiden die ik er in de UB tref zijn vrijgezel.
Klaar voor?quote:
Wat een hoop aannames in een bericht.quote:Op maandag 13 juni 2016 19:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Weinig matches en gesprekken, maar de app klopt wel. Dames kom ik inderdaad écht tegen. Inderdaad wel ander slag volk, meer hoogopgeleid en beter qua uiterlijk / partyproof/ levensgenieters. Dus daarom misschien minder matches
Als je al die dingen niet van haarzelf hebt gekregen, is iedere optie creepy.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:21 schreef syndroom het volgende:
Ik heb een nummer zien te ontfutselen en weet ondertussen haar naw gegevens inclusief email. Hoe kan ik contact met haar leggen zonder dat het creepy overkomt?
Jij bent echt een enge creep. En het erge is dat het nog geen troll is ook.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:21 schreef syndroom het volgende:
Ik heb een nummer zien te ontfutselen en weet ondertussen haar naw gegevens inclusief email. Hoe kan ik contact met haar leggen zonder dat het creepy overkomt?
Zeg me dat dit niet serieus is. What the fuck zou jij ervan vinden als een chick dit bij jou deed?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:21 schreef syndroom het volgende:
Op instagram was ik haar bij toeval tegengekomen, leuke aantrekkelijke foto's. Ben haar naam gaan opzoeken op Google, na wat zoekwerk achter haar gegevens gekomen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zeg me dat dit niet serieus is. What the fuck zou jij ervan vinden als een chick dit bij jou deed?oh wacht, jij zou er volgens mij zelfs gecharmeerd van raken.
Oke en nu, hoe denk je contact met haar te kunnen maken? Haar appen? "Hey meisje, ik zag je picca's op insta en je bent lekker dusja heb toen daarna maar naar je nummer gezocht op google en vond van alles over jou."quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:39 schreef syndroom het volgende:
[..]
Op instagram was ik haar bij toeval tegengekomen, leuke aantrekkelijke foto's. Ben haar naam gaan opzoeken op Google, na wat zoekwerk achter haar gegevens gekomen.
Hoe moet ik dit nu aanpakken?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oke en nu, hoe denk je contact met haar te kunnen maken? Haar appen? "Hey meisje, ik zag je picca's op insta en je bent lekker dusja heb toen daarna maar naar je nummer gezocht op google en vond van alles over jou."
...quote:
Ik zou hier bijna aan willen toevoegen dat hij het beste nog een bos bloemen bij haar kan laten bezorgen. Maar wss neemt hij het nog serieus ook.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:42 schreef Bananenpap het volgende:
Ik vind dat iedereen niet zo flauw moet doen, dan moet ze al die gegevens maar niet op internet zetten, ze vraagt er wel een beetje om zo... Ik zou haar gewoon een berichtje sturen (maar niet vertellen wie je bent!) en gewoon relaxed vragen hoe het met haar gaat. Zou dit pas wel na 22.00 vanavond doen, dan weet je in ieder geval zeker dat je haar niet stoort met werk ofzo, misschien werkt ze wel in de horeca.
In sommige culturen is het gebruikelijk om een dood dier voor de deur te leggen. Een teken van mannelijkheid en dat je goed voor het vrouwtje zou kunnen zorgen. Als ik Syndroom was zou ik dit sterk gaan overwegen aangezien hij dikwijls aangeeft niet super mannelijk te zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:45 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik zou hier bijna aan willen toevoegen dat hij het beste nog een bos bloemen bij haar kan laten bezorgen. Maar wss neemt hij het nog serieus ook.
Hard gelachen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:51 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
In sommige culturen is het gebruikelijk om een dood dier voor de deur te leggen. Een teken van mannelijkheid en dat je goed voor het vrouwtje zou kunnen zorgen. Als ik Syndroom was zou ik dit sterk gaan overwegen aangezien hij dikwijls aangeeft niet super mannelijk te zijn.
Ik heb een tijd lang hijg-telefoontjes van een chick gekregen, die alleen zei dat ze het koud had. Probleem was dat ze elke keer belde terwijl ik sliep, dus ik raadde haar halfslapend aan om de kachel aan te zetten. Als ze nou op normale tijdstippen had gebeld...quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zeg me dat dit niet serieus is. What the fuck zou jij ervan vinden als een chick dit bij jou deed?oh wacht, jij zou er volgens mij zelfs gecharmeerd van raken.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:51 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
In sommige culturen is het gebruikelijk om een dood dier voor de deur te leggen. Een teken van mannelijkheid en dat je goed voor het vrouwtje zou kunnen zorgen. Als ik Syndroom was zou ik dit sterk gaan overwegen aangezien hij dikwijls aangeeft niet super mannelijk te zijn.
En wat is dat voor een hopeloos meisjequote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:01 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik heb een tijd lang hijg-telefoontjes van een chick gekregen, die alleen zei dat ze het koud had. Probleem was dat ze elke keer belde terwijl ik sliep, dus ik raadde haar halfslapend aan om de kachel aan te zetten. Als ze nou op normale tijdstippen had gebeld...
Het enige goede antwoord. Wow.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als je al die dingen niet van haarzelf hebt gekregen, is iedere optie creepy.
Ik vraag me af welk meisje van mijn middelbare school het was. Het zou zo mijn jeugliefde geweest kunnen zijn, zij doet wel zulke dingenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En wat is dat voor een hopeloos meisjebootycalls negeren
!!!!
Het is daar al te laat voor, zou maar geen contact zoeken met haar want je weet te veel voor een "nieuweling", dus ze zal al snel je stalkgedrag doorhebbenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:12 schreef syndroom het volgende:
Dit blijft wel een buitenkansje, niet veel meiden hebben hun gegevens zo openbaar op internet staan. Ik heb alles nu opgeslagen, de vraag blijft hoe ik het beste contact kan leggen zonder dat ik haar ook maar van iets ken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |