abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 juni 2016 @ 09:34:47 #201
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162781860
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 09:33 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat laatste sowieso niet, dat scheelt al :) en het is mooi weer, goede stemming..
Goed zo. Houd die positieve vibe vast, ga niet over analyseren en gewoon chill wat drinken en kletsen 8-). Dan kan het niet snel tegenvallen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 6 juni 2016 @ 09:40:30 #202
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162781935
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 09:31 schreef Deezertje het volgende:

Maar hoe kom ik van het gevoel 'ik ben haar type niet / niet mannelijk genoeg' ondanks dat ze mijn foto's heeft gezien dus weet wat ze kan verwachten en instemde elkaar te ontmoeten?
Ik zou niet van een ONS uitgaan. Denk dat dat echt iets te hoog gegrepen is voor iemand met jouw ervaring en charm-skills.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_162782185
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 09:34 schreef Samzz het volgende:

[..]

Goed zo. Houd die positieve vibe vast, ga niet over analyseren en gewoon chill wat drinken en kletsen 8-). Dan kan het niet snel tegenvallen.
Dit.

En ze is nieuw in de stad? Blijft ze langer? Probeer haar anders een beetje te helpen, wegwijs maken enzo met bepaalde dingen.

Uit ervaring weet ik dat mensen daar reuze dankbaar voor zijn, en haar 'doelstelling' om nieuwe mensen te leren kennen zal nog wel niet voorbij zijn dus wie weet, dat je via haar nog wel meer mensen leert kennen.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  maandag 6 juni 2016 @ 16:04:19 #204
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_162790412
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 03:50 schreef SeabornLegend het volgende:
Wat denken jullie? App contact even op een laag pitje, of gewoon appen en deze week nog afspreken?
Het is lastig maar ik zou niet teveel zoeken achter beperkt contact via de app.

Zit in een soortgelijke situatie nu. Date heeft andere dingen aan haar hoofd, dan zich bezig te houden met mij. Zelfs twee weken geen contact gehad en erna wel gewoon weer op een leuke manier. Makkelijk is het niet en af en toe levert het twijfels op bij me.

Voorlopig zie ik er echter nog wel heil in, dus sporadisch zoek ik nog het contact op om te vragen hoe het gaat. Wellicht zit ik er helemaal naast en moet ze niks van mij hebben, maar totdat ik dat niet hoor zoek ik weinig achter het beperkte contact dat we hebben.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 6 juni 2016 @ 16:09:40 #205
456432 Kamina
Tenacious!
pi_162790539
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 09:31 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Maar hoe kom ik van het gevoel 'ik ben haar type niet / niet mannelijk genoeg' ondanks dat ze mijn foto's heeft gezien dus weet wat ze kan verwachten en instemde elkaar te ontmoeten?
Op basis van foto's weet men nog niks. Jij denkt dat misschien, maar je weet ook dat je er maar al te vaak naast zit.

Waarschijnlijk verveelt ze zich gewoon.
1 + 1 = blauw
  zondag 12 juni 2016 @ 14:19:53 #206
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_162942739

Wat is deze. :P
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  zondag 12 juni 2016 @ 14:21:11 #207
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162942760
quote:
10s.gif Op zondag 12 juni 2016 14:19 schreef KaBuf het volgende:
[ afbeelding ]

Wat is deze. :P
Een nep account :D?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 12 juni 2016 @ 14:24:11 #208
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_162942818
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 14:21 schreef Samzz het volgende:

[..]

Een nep account :D?
Ach ik had de vraag fout, dus zal het nooit weten. :+
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_162964488
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 03:50 schreef SeabornLegend het volgende:
Even een update:

Resume: 2 dates gehad, ze voelde nog geen liefde en wilde het stapje voor stapje doen. Wil wel op een volgende date.

Update: dit weekend was ze erg druk met werk en studie dus nauwelijks geappt eigenlijk. Vanavond voor het eerst in een maand niet de avond gepraat, wat ik wel jammer vind. Ik wilde haar even wat ruimte geven omdat ik ook geen zin had om zelf gekwetst te worden.

Wat denken jullie? App contact even op een laag pitje, of gewoon appen en deze week nog afspreken?
Nieuwe update: date 3 gehad, uiteindelijk van beide kanten geen aantrekkingskracht. Bij mij wel een fysieke aantrekkingskracht, maar geen enkele vorm van liefde.
pi_162964552
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:44 schreef SeabornLegend het volgende:

[..]

Nieuwe update: date 3 gehad, uiteindelijk van beide kanten geen aantrekkingskracht. Bij mij wel een fysieke aantrekkingskracht, maar geen enkele vorm van liefde.
Hoe gaat dat? Je vindt haar leuk maar...?
pi_162964687
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:46 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hoe gaat dat? Je vindt haar leuk maar...?
Vooral onze levens verschillen heel erg. Zij een beetje een losbol, ik wat rustiger en ga ook minder uit. We wonen ook allebei thuis, dus dan is het ook wat minder makkelijk om elkaar echt te leren kennen.

Ik vind haar aantrekkelijk, maar ik zie me niet in een relatie met haar (op korte termijn).
pi_162965015
Hoe weet je of je ex waarmee je bevriend bent weer ziet in wat meer? Zonder haar te laten twijfelen aan het contact in het algeheel.

Ze is wel een beetje autistisch achtig dus subtiele hints werken niet.

Sommige dingen zetten me wel aan het denken, we hebben de laatste tijd meer contact, praten echt heel gezellig en ze deed zelfs labello op laatst bij het weggaan wat er bij vrouwen vaak op duidt dat ze zich opmaken voor een zoen. Maar dat kan ook niets zijn natuurlijk. -O-
Als je geen excuses krijgt dan moet je hem maar jatten.
pi_162965038
quote:
7s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:02 schreef misterxvany het volgende:
Hoe weet je of je ex waarmee je bevriend bent weer ziet in wat meer? Zonder haar te laten twijfelen aan het contact in het algeheel.

Sommige dingen zetten me wel aan het denken, we hebben de laatste tijd meer contact, praten echt heel gezellig en ze deed zelfs labello op laatst bij het weggaan wat er bij vrouwen vaak op duidt dat ze zich opmaken voor een zoen. Maar dat kan ook niets zijn natuurlijk. -O-
Als ze zich weer wat meer begint te gedragen zoals ze ook in jullie relatie deed.
pi_162965073
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:03 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Als ze zich weer wat meer begint te gedragen zoals ze ook in jullie relatie deed.
Misschien is ze wel bang voor mijn reactie. Of zit ze nu lekker in haar comfortzone. Het is wat dat betreft niet de makkelijkste. We hadden toen ook een aparte relatie.

Misschien ook een stomme vraag. Jullie weten helemaal wat voor type het is, en ik ken haar al jaren. :D

[ Bericht 12% gewijzigd door misterxvany op 13-06-2016 00:13:30 ]
pi_162965323
quote:
7s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:02 schreef misterxvany het volgende:

Vraag haar of ze zin heeft om een keer een film te komen kijken. Als ze ja zegt, dan heb je je antwoord toch?
pi_162965487
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:19 schreef SeabornLegend het volgende:

[..]

Vraag haar of ze zin heeft om een keer een film te komen kijken. Als ze ja zegt, dan heb je je antwoord toch?
Vrienden kijken ook wel eens samen films, dus dat zegt niets. Wat ik wel kan doen is vragen of ik binnenkort 's avonds langs kan komen en of ze dan zin heeft om een filmpje te kijken.

Bij mij is niet zo handig omdat ik geen tv heb en bij haar is er toch meer privacy. Daarnaast spreken wij meestal 's middags af. Zelfs van dat ben ik echter niet zeker of ze de hint snapt. :P
pi_162965508
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:28 schreef misterxvany het volgende:

[..]

Vrienden kijken ook wel eens samen films, dus dat zegt niets. Wat ik wel kan doen is vragen of ik binnenkort 's avonds langs kan komen en of ze dan zin heeft om een filmpje te kijken.

Bij mij is niet zo handig omdat ik geen tv heb en bij haar is er toch meer privacy. Daarnaast spreken wij meestal 's middags af. Zelfs van dat ben ik echter niet zeker of ze de hint snapt. :P
De grootste hint die ze moet snappen: vragen of je condooms moet meenemen :9
pi_162965547
Ik ben zelf ook nog op zoek naar een friends with benefits, iemand waarmee ik ook een leuk gesprek kan voeren! Alleen op Tinder heb ik ooit succes gehad voor een ONS, maar ik zou wat vaker willen nu ik weer vrijgezel ben.

Ik denk dat ik ook wel even vrijgezel wil blijven, maar ik mis de seks.
pi_162965556
*dubbel

[ Bericht 99% gewijzigd door SeabornLegend op 13-06-2016 16:25:46 ]
  maandag 13 juni 2016 @ 18:37:59 #220
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_162981599
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2016 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik pas dit ook wel eens toe.

Gewoon zeggen dat het een kutapp is en je nummer sturen, en kijken wat ze ermee doen. Andersom ook wel eens gebeurd.
Ook wel eens gedaan maar ik vind het dan ook een schijt app.
Zijn er ook andere apps als je bv alleen mensen wilt ontmoeten?

Ga de app er trouwens ook af mikken. Overigens valt mij op dat ik op happn veel en veel minder succes heb herkennen meer mensen zich daar in?

[ Bericht 9% gewijzigd door icecreamfarmer_NL op 13-06-2016 18:43:00 ]
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 13 juni 2016 @ 18:45:27 #221
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_162981843
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 18:37 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Overigens valt mij op dat ik op happn veel en veel minder succes heb herkennen meer mensen zich daar in?
Eens. 1 date via happn gehad, verder weinig succes. Ik vind de vrouwen daar wel van een stuk hogere kwaliteit dan op Tinder, maar wellicht ligt dat aan mij...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 13 juni 2016 @ 18:48:20 #222
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_162981948
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 18:45 schreef Happel het volgende:

[..]

Eens. 1 date via happn gehad, verder weinig succes. Ik vind de vrouwen daar wel van een stuk hogere kwaliteit dan op Tinder, maar wellicht ligt dat aan mij...
Klopt, op happn zitten vaak echt knappe (hippe) vrouwen. Ik denk dan ook dat het merendeel daarvan al een relatie heeft.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_162982514
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 18:45 schreef Happel het volgende:

[..]

Weinig matches en gesprekken, maar de app klopt wel. Dames kom ik inderdaad écht tegen. Inderdaad wel ander slag volk, meer hoogopgeleid en beter qua uiterlijk / partyproof/ levensgenieters. Dus daarom misschien minder matches ;)
pi_162982531
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 18:48 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Klopt, op happn zitten vaak echt knappe (hippe) vrouwen. Ik denk dan ook dat het merendeel daarvan al een relatie heeft.
Hmm de meiden die ik er in de UB tref zijn vrijgezel.
pi_162983703
Ga nou niet hier weer verder.

Ontopic: volgende week een date. O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')