Is ze premium?quote:Op zondag 5 juni 2016 17:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Precies. Zo ken ik ook iemand ontzettend extravert is, op het vervelende af. Zij is heel schreeuwerig, vraagt constant aandacht en bevestiging en gaat hordes mannen af, puur uit onzekerheid. Gelukkig erkent ze dit zelf ook en neemt ze iig niet meer iedere piemel mee naar huis
.
Als je bedoelt blond met dikke tieten? Dan nee.quote:
En ik maar denken dat onzekerheid niet aantrekkelijk isquote:Op zondag 5 juni 2016 17:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Precies. Zo ken ik ook iemand ontzettend extravert is, op het vervelende af. Zij is heel schreeuwerig, vraagt constant aandacht en bevestiging en gaat hordes mannen af, puur uit onzekerheid. Gelukkig erkent ze dit zelf ook en neemt ze iig niet meer iedere piemel mee naar huis
.
Of het ook daadwerkelijk aantrekkelijk is, is de vraag. In haar geval is het voor mannen tot nu toe makkelijk scoren.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
En ik maar denken dat onzekerheid niet aantrekkelijk is
Is t ook niet in t algemeenquote:Op zondag 5 juni 2016 22:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
En ik maar denken dat onzekerheid niet aantrekkelijk is
Maar, heel veel plezierquote:Op maandag 6 juni 2016 00:52 schreef Deezertje het volgende:
Morgen (vandaag) een date met een Franse dame! Lekker in de zon wat drinken. Ze is nieuw hier en in slechts een half uur geregeld, zo kan het dus ook! Hopen dat er morgen geen knokploegje klaarstaat #horrordatesverhalen
1 avondje niet appen kan geen kwaad toch? Gewoon een datum afspreken en als ze echt druk is deze dagen app je minder maar heb je iig een datum staan. Komt ze met geen datum of blijft het een paar dagen stil dan komt er wellicht geen derde date meer..quote:Op maandag 6 juni 2016 03:50 schreef SeabornLegend het volgende:
Even een update:
Resume: 2 dates gehad, ze voelde nog geen liefde en wilde het stapje voor stapje doen. Wil wel op een volgende date.
Update: dit weekend was ze erg druk met werk en studie dus nauwelijks geappt eigenlijk. Vanavond voor het eerst in een maand niet de avond gepraat, wat ik wel jammer vind. Ik wilde haar even wat ruimte geven omdat ik ook geen zin had om zelf gekwetst te worden.
Wat denken jullie? App contact even op een laag pitje, of gewoon appen en deze week nog afspreken?
Als ze heel druk is met werken/studeren zou ik geen extra druk op haar leggen. Een dagje niet appen is geen ramp.quote:Op maandag 6 juni 2016 03:50 schreef SeabornLegend het volgende:
Even een update:
Resume: 2 dates gehad, ze voelde nog geen liefde en wilde het stapje voor stapje doen. Wil wel op een volgende date.
Update: dit weekend was ze erg druk met werk en studie dus nauwelijks geappt eigenlijk. Vanavond voor het eerst in een maand niet de avond gepraat, wat ik wel jammer vind. Ik wilde haar even wat ruimte geven omdat ik ook geen zin had om zelf gekwetst te worden.
Wat denken jullie? App contact even op een laag pitje, of gewoon appen en deze week nog afspreken?
Hoe heb je die geregeld? Veel plezier.quote:Op maandag 6 juni 2016 00:52 schreef Deezertje het volgende:
Morgen (vandaag) een date met een Franse dame! Lekker in de zon wat drinken. Ze is nieuw hier en in slechts een half uur geregeld, zo kan het dus ook! Hopen dat er morgen geen knokploegje klaarstaat #horrordatesverhalen
Via Tinder. In haar profieltekst stond: nieuw in *stad* alleen, en op zoek naar een gezellige tijd icm een boel smileys. Catfish-meter sloeg meteen op tilt, maar ze wilt meeten midden op de dag en ze weet hoe ik eruit ziequote:Op maandag 6 juni 2016 09:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe heb je die geregeld? Veel plezier.
Ach ja, als het je niks kost buiten wat wisselgeld en tijd, ben je altijd een ervaring rijker. Wat gaan jullie doen?quote:Op maandag 6 juni 2016 09:22 schreef Deezertje het volgende:
Via Tinder. In haar profieltekst stond: nieuw in *stad* alleen, en op zoek naar een gezellige tijd icm een boel smileys. Catfish-meter sloeg meteen op tilt, maar ze wilt meeten midden op de dag en ze weet hoe ik eruit zie
Bij het water wat drinken en wat praten in gebrekkig Engelsquote:Op maandag 6 juni 2016 09:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ach ja, als het je niks kost buiten wat wisselgeld en tijd, ben je altijd een ervaring rijker. Wat gaan jullie doen?
Beter ook. Geen illusies, kan het alleen maar meevallen. Ik zou er ook niet weer te veel van verwachten qua romantiek en aanverwanten. Gewoon lekker relaxed kletsen, genieten van het zonnetje en gezelschap. Niet forceren, want daarmee forceer je jezelf en dat maakt niet aantrekkelijk.quote:Op maandag 6 juni 2016 09:24 schreef Deezertje het volgende:
Bij het water wat drinken en wat praten in gebrekkig EngelsIk heb geen illusies, hooguit dat ik geen move durf te maken als er daadwerkelijk wat lijkt te gebeuren
Maar hoe kom ik van het gevoel 'ik ben haar type niet / niet mannelijk genoeg' ondanks dat ze mijn foto's heeft gezien dus weet wat ze kan verwachten en instemde elkaar te ontmoeten?quote:Op maandag 6 juni 2016 09:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Beter ook. Geen illusies, kan het alleen maar meevallen. Ik zou er ook niet weer te veel van verwachten qua romantiek en aanverwanten. Gewoon lekker relaxed kletsen, genieten van het zonnetje en gezelschap. Niet forceren, want daarmee forceer je jezelf en dat maakt niet aantrekkelijk.
Loslaten. Ze heeft je gezien en wil alsnog met je afspreken. Ga erheen met de intentie een leuke tijd te hebben. Niet met de intentie er een relatie aan over te houden.quote:Op maandag 6 juni 2016 09:31 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar hoe kom ik van het gevoel 'ik ben haar type niet / niet mannelijk genoeg' ondanks dat ze mijn foto's heeft gezien dus weet wat ze kan verwachten en instemde elkaar te ontmoeten?
Dat laatste sowieso niet, dat scheelt alquote:Op maandag 6 juni 2016 09:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Loslaten. Ze heeft je gezien en wil alsnog met je afspreken. Ga erheen met de intentie een leuke tijd te hebben. Niet met de intentie er een relatie aan over te houden.
Ga erheen zonder verwachtingen en wees jezelf, denk er niet over na.quote:Op maandag 6 juni 2016 09:31 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar hoe kom ik van het gevoel 'ik ben haar type niet / niet mannelijk genoeg' ondanks dat ze mijn foto's heeft gezien dus weet wat ze kan verwachten en instemde elkaar te ontmoeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |