Waarom heb je alles opgeslagen?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:12 schreef syndroom het volgende:
Dit blijft wel een buitenkansje, niet veel meiden hebben hun gegevens zo openbaar op internet staan. Ik heb alles nu opgeslagen, de vraag blijft hoe ik het beste contact kan leggen zonder dat ik haar ook maar van iets ken.
Het ligt er een beetje aan waarom ze haar gegevens openbaar op internet heeft staan. Is het überhaupt wel recent?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:12 schreef syndroom het volgende:
Dit blijft wel een buitenkansje, niet veel meiden hebben hun gegevens zo openbaar op internet staan. Ik heb alles nu opgeslagen, de vraag blijft hoe ik het beste contact kan leggen zonder dat ik haar ook maar van iets ken.
Niet alles hoor, alleen haar 06 omdat ik geen zin heb om telkens weer zo lang bezig te zijn met zoeken.quote:
En wat is je plan met dat nummer? Denk je niet dat het creepy over komt wanneer ze uit t niets een bericht krijgt van een onbekende die haar op internet heeft nagezocht?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:16 schreef syndroom het volgende:
[..]
Niet alles hoor, alleen haar 06 omdat ik geen zin heb om telkens weer zo lang bezig te zijn met zoeken.
Daarom dat ik hier om advies vraag. Wat te doen met een nummer van een meisje dat je op internet na wat speurwerk bent tegengekomen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
En wat is je plan met dat nummer? Denk je niet dat het creepy over komt wanneer ze uit t niets een bericht krijgt van een onbekende die haar op internet heeft nagezocht?
Niks.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:18 schreef syndroom het volgende:
[..]
Daarom dat ik hier om advies vraag. Wat te doen met een nummer van een meisje dat je op internet na wat speurwerk bent tegengekomen.
HELEMAAL NIKSquote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:18 schreef syndroom het volgende:
[..]
Daarom dat ik hier om advies vraag. Wat te doen met een nummer van een meisje dat je op internet na wat speurwerk bent tegengekomen.
Weggooien.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:18 schreef syndroom het volgende:
[..]
Als je fatsoenlijk advies wil, dan moet je ook fatsoenlijke info geven. Lang moeten zoeken is een serieuze indicatie lijkt me..quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:18 schreef syndroom het volgende:
[..]
Godverdommequote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:21 schreef syndroom het volgende:
Ik heb een nummer zien te ontfutselen en weet ondertussen haar naw gegevens inclusief email. Hoe kan ik contact met haar leggen zonder dat het creepy overkomt?
Welke kans? Je vond iemand op instagram en hebt meteen al haar gegevens gevonden na een hoop speurwerk.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:20 schreef syndroom het volgende:
Moet ik deze kans me laten ontlopen, no way! Wees eens constructies en help een plan te verzinnen hoe ik haar kan benaderen.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:21 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Als je fatsoenlijk advies wil, dan moet je ook fatsoenlijke info geven. Lang moeten zoeken is een serieuze indicatie lijkt me..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:24 schreef syndroom het volgende:
[..]NIET BELLEN.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
[..]Bedrijfsmatig of wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat wil je haar gaan zeggen als je belt?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Bel dr op en zeg dat dr vriendinnen jou als striptease voor dr besteld hebben maar alleen het adres zijn vergeten te geven?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:20 schreef syndroom het volgende:
Moet ik deze kans me laten ontlopen, no way! Wees eens constructies en help een plan te verzinnen hoe ik haar kan benaderen.
"Hoi, ik kwam je tegen op Instagram en heb vervolgens heel internet afgezocht naar je gegevens"quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bedrijfsmatig of wat?
Wat wil je haar gaan zeggen als je belt?
[..]En hoe lang geleden is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
"Hoi, ik kwam je tegen op Instagram en heb vervolgens heel internet afgezocht naar je gegevens"
[..]Damn jij bent creepy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
En wat denk je nu zelf? Dat je contact met haar kunt opnemen, haar charmant het hof kunt gaan maken op basis van op deze wijze verkregen persoonsgegevens en dat ze je vervolgens zo geweldig vindt dat er een date uitkomt? Of ga je liever in haar buurt een beetje rondhangen, in de hoop haar tegen te komen en haar dan van haar voeten te charmeren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:51 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
In sommige culturen is het gebruikelijk om een dood dier voor de deur te leggen. Een teken van mannelijkheid en dat je goed voor het vrouwtje zou kunnen zorgen. Als ik Syndroom was zou ik dit sterk gaan overwegen aangezien hij dikwijls aangeeft niet super mannelijk te zijn.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
"Hoi, ik kwam je tegen op Instagram en heb vervolgens heel internet afgezocht naar je gegevens"
Welke kans is het precies die je niet kan laten lopen? Kans op wat?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:20 schreef syndroom het volgende:
Hey, is dit nog je nummer?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:36 schreef Spezza19 het volgende:
Sowieso, hij heeft haar gevonden op Instagram ("Hey look at me I'm an attention whore!___!!!) Maar dat dan terzijde. Kleine moeite om berichtje via Instagram te sturen?
Zie de post van Bonkers.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:39 schreef syndroom het volgende:
Ik heb wel bepaalde ideeën hoe ik een spontane ontmoeting opgang kan brengen, maar dat is allemaal theoretisch, ik weet niet hoe het in de praktijk zal uitpakken. Zomaar opbellen lijkt mij inderdaad geen goed idee, ga ik ook niet doen. Omdat ik ook niet weet waarover ik dan moet praten zonder op te biechten dat ik via haar Instagram haar naam ben gaan opzoeken en toen met geluk haar 06 ben tegengekomen. Dat zou inderdaad best creepy zijn, dus ik ben opzoek naar wat plannen hoe ik dit het beste aan kan gaan pakken. Misschien een vriendschapsverzoek sturen? Maar dan krijg je hetzelfde verhaal als bij Deez dat het toch geweigerd wordt.
Tja en als je verzoek geweigerd wordt, dan weet je genoeg.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:39 schreef syndroom het volgende:
Ik heb wel bepaalde ideeën hoe ik een spontane ontmoeting opgang kan brengen, maar dat is allemaal theoretisch, ik weet niet hoe het in de praktijk zal uitpakken. Zomaar opbellen lijkt mij inderdaad geen goed idee, ga ik ook niet doen. Omdat ik ook niet weet waarover ik dan moet praten zonder op te biechten dat ik via haar Instagram haar naam ben gaan opzoeken en toen met geluk haar 06 ben tegengekomen. Dat zou inderdaad best creepy zijn, dus ik ben opzoek naar wat plannen hoe ik dit het beste aan kan gaan pakken. Misschien een vriendschapsverzoek sturen? Maar dan krijg je hetzelfde verhaal als bij Deez dat het toch geweigerd wordt.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:40 schreef Mathemaat het volgende:
"Mijn vriend raadde deze app aan met dat ik naar rechts moest swipen, als ik iets leuks zag. Dit is toch Tinder?"
Is het zo een 100% me me me selfiehoer, dat er geen andere aanknopingspunten zijn om over te lullen? Als je alleen op d'r looks afgaat, ben je vast niet de eerste die haar nummer heeft gevonden (als ze dat nummer überhaupt nog heeft) en ben je vast ook niet de enige die haar aanspreekt als lustobject. Mocht je dan toch een lucky bastard zijn, dan zegt het mogelijk meer over haar non-premiumness dan over jouw mannelijkheid. Maar dan weet je wel hoe de concurrentie smaakt, kort door de bocht geredeneerd. Is dat wel echt wat je wil?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:39 schreef syndroom het volgende:
Aan iemand vragen "mag ik je telefoonnummer" duurt geen dagen....quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:48 schreef syndroom het volgende:
Het grote probleem bij chats is dat ik altijd in een opwindende bui altijd foute dingen zeg, daarmee telkens mijn krediet verspil en vaak geblokkeerd wordt. Ik moet me echt in gaan houden om tijdens bepaalde momenten NIET met dames te gaan chatten omdat ik dan een hoop contacten kwijtraak.
Dat in gedachte dat het vaak dagen werk kost om überhaupt contactgegevens te kunnen krijgen.
Hij schrijft dan ook krijgen en niet vragen..quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Aan iemand vragen "mag ik je telefoonnummer" duurt geen dagen....
Je doet mij aan iemand denken maar dat is wel van heel wat jaren terug, ook zo'n vies eng ventje. Wel lief als je hem echt deed kennen maar van een afstandje werd je eng van. Ga gewoon eens op een normale manier je ding doen als het even kan,quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:48 schreef syndroom het volgende:
Het grote probleem bij chats is dat ik altijd in een opwindende bui altijd foute dingen zeg, daarmee telkens mijn krediet verspil en vaak geblokkeerd wordt. Ik moet me echt in gaan houden om tijdens bepaalde momenten NIET met dames te gaan chatten omdat ik dan een hoop contacten kwijtraak.
Dat in gedachte dat het vaak dagen werk kost om überhaupt contactgegevens te kunnen krijgen.
Offline voor de meeste mannen niet zo moeilijk, maar als je beperkt bent aan online community sites moet je eerst wel wat contact hebben voordat je door kunt vragen om contactgegevens om te kunnen chatten.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Aan iemand vragen "mag ik je telefoonnummer" duurt geen dagen....
Echt? Echt geen zin in, kort praatje en dan graag ontmoeten of niet. Willen ze niet, kap ik het af.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:50 schreef syndroom het volgende:
[..]
Offline voor de meeste mannen niet zo moeilijk, maar als je beperkt bent aan online community sites moet je eerst wel wat contact hebben voordat je door kunt vragen om contactgegevens om te kunnen chatten.
Ja, OK. Maar dan nog.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:50 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hij schrijft dan ook krijgen en niet vragen..
Ik heb geen idee op welke soort sites je doelt. Maar hier kan je evt gewoon een DM sturen ofzo.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:50 schreef syndroom het volgende:
[..]
Offline voor de meeste mannen niet zo moeilijk, maar als je beperkt bent aan online community sites moet je eerst wel wat contact hebben voordat je door kunt vragen om contactgegevens om te kunnen chatten.
Lekker met zijn ouders op de bank die aanhoren hoe Peterrrrr verteld hoe syndroom zoal ruktquote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:57 schreef Bananenpap het volgende:
Dit is hoe je het moet aanpakken; schaf een prepaid telefoon aan en bel haar zo vaak mogelijk op een dag op zodat je aan de hand van wanneer ze op neemt of niet weet hoe haar dagindeling ongeveer in elkaar zit. Vervolgens zou ik bij elke keer dat je belt een andere stem/persoonlijkheid opzetten zodat je een beetje kan afstemmen wat voor soort persoon ze precies zoekt in haar leven. Dit zou je ongeveer zo'n twee jaar kunnen volhouden tot Peter R. de Vries voor je stoep staat. Hieruit volgt een grondig feedback-moment van wat je goed en fout deed. Met een klein beetje geluk krijg je de kans om je verhaal bij de dame in kwestie zelf te vertellen en ben je eindelijk met haar in contact gekomen.
Ik wens je veel succes kerel.
Van de zomer gewoon naar een toeristische plaats in de buurt gaan, je ziet vanzelf wel mensen die de weg zoeken ofzo. Dan spreek je ze aan.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:50 schreef syndroom het volgende:
[..]
Graag wel een toeristische plaats ver uit zijn woonplaats.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:59 schreef Koral het volgende:
[..]
Van de zomer gewoon naar een toeristische plaats in de buurt gaan, je ziet vanzelf wel mensen die de weg zoeken ofzo. Dan spreek je ze aan.
Een makkelijke laagdrempelige manier van contact maken, en als men een fijne reactie terug geeft is het nog goed voor je zelfbeeld ook.
Gewoon gezellig naar Roemenie sturen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:01 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Graag wel een toeristische plaats ver uit zijn woonplaats.Ik wil niet dat hij een familielid van mij verkracht.
De laatste keer dat hij dit probeerde tijdens een stapavond, ging de politie hem in de gaten houden..quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:59 schreef Koral het volgende:
[..]
Van de zomer gewoon naar een toeristische plaats in de buurt gaan, je ziet vanzelf wel mensen die de weg zoeken ofzo. Dan spreek je ze aan.
Een makkelijke laagdrempelige manier van contact maken, en als men een fijne reactie terug geeft is het nog goed voor je zelfbeeld ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |