Dit is wel zo. Als ik weet dat iemand bezet is zijn mijn kansen en verwachtingen 0. Is ze dat niet en het lijkt goed te klikken, ga ik al allemaal dingen bedenken ongeacht ik weet of ze mij ook wel leuk vindt.. Dus dame 2 heb ik nu eigenlijk al afgeschreven als potentiële datepartner.quote:Op donderdag 2 juni 2016 11:09 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Dat werkt niet bij die gast. Het is zwart of wit, niet grijs.
Heb je de afgelopen maanden meegelezen? Dan zou je wel weten dat het geen aanstellen is.quote:Op donderdag 2 juni 2016 11:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stel je even aan, ik zei toch, ga en kijk hoe het loopt.
Ja, ik heb meegelezen.quote:Op donderdag 2 juni 2016 11:15 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Heb je de afgelopen maanden meegelezen? Dan zou je wel weten dat het geen aanstellen is.
Blijkbaar niet goed:quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2016 11:09 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Dat werkt niet bij die gast. Het is zwart of wit, niet grijs.
Maar geeft niet.quote:
Ja, dat zegt ie net. Maakt ook niet uit, het blijft toch een herhaling van zettenquote:Op donderdag 2 juni 2016 11:23 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Blijkbaar niet goed:
[..]
[..]
Maar geeft niet.
De posts van Deezertje? Dat klopt, net zoals jullie kusjekroelquote:Op donderdag 2 juni 2016 11:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat zegt ie net. Maakt ook niet uit, het blijft toch een herhaling van zetten.
Maar door dit probleem te erkennen geef je eigenlijk ook aan dat het tussen je oren zit.quote:Op donderdag 2 juni 2016 11:10 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dit is wel zo. Als ik weet dat iemand bezet is zijn mijn kansen en verwachtingen 0. Is ze dat niet en het lijkt goed te klikken, ga ik al allemaal dingen bedenken ongeacht ik weet of ze mij ook wel leuk vindt.. Dus dame 2 heb ik nu eigenlijk al afgeschreven als potentiële datepartner.
Persoonlijke aanvallen weghalen vind ik geen kusjekroel. Maar ga daarvoor maar naar FB, dat heeft hier geen plaats. Ontopic maar weer.quote:Op donderdag 2 juni 2016 11:28 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
De posts van Deezertje? Dat klopt, net zoals jullie kusjekroel.
Had het net ook elders gepost, maar lees de link eens door.quote:Op donderdag 2 juni 2016 11:10 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dit is wel zo. Als ik weet dat iemand bezet is zijn mijn kansen en verwachtingen 0. Is ze dat niet en het lijkt goed te klikken, ga ik al allemaal dingen bedenken ongeacht ik weet of ze mij ook wel leuk vindt.. Dus dame 2 heb ik nu eigenlijk al afgeschreven als potentiële datepartner.
Had ik wel mogen zeggen: daarnaast lijk je mij, en naar ik begrijp uit eerdere uitspraken, meerdere mensen in dit topic, ook gewoon oprecht geen toffe gozer?quote:Op donderdag 2 juni 2016 11:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat zei je niet. Laat de persoonlijke aanvallen achterwege.
Wat als zij probeert te zeggen dat zij de eerste date niet meer wil dan praten? Betekent niet dat zij niet geïnteresseerd is, maar ze wil niet dat er (te) hoge verwachtingen zijn van jouw kant.quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:16 schreef Deezertje het volgende:
Wat mag je verwachten van een vriendschap? Ze heeft een redelijk druk leven als ik het mag geloven, en ook eigen sociale contacten dus..
Dit, veel vrouwen moeten eerst iemand goed leren kennen om iemand leuk te vinden en daarna pas kunnen ze intiemere dingen doen.quote:Op donderdag 2 juni 2016 12:58 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
Wat als zij probeert te zeggen dat zij de eerste date niet meer wil dan praten? Betekent niet dat zij niet geïnteresseerd is, maar ze wil niet dat er (te) hoge verwachtingen zijn van jouw kant.
Misschien bedoelt zij dat ze niet gelijk met jou onder de lakens wil kruipen, maar weet het niet over te brengen op een niet grove of ongemakkelijke manier.
Dat betwijfel ik. Hoe verklaar je dan dat vrouwen ONS kunnen hebben?quote:Op donderdag 2 juni 2016 13:37 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dit, veel vrouwen moeten eerst iemand goed leren kennen om iemand leuk te vinden en daarna pas kunnen ze intiemere dingen doen.
Veel vrouwen, zegt hij toch, niet alle?quote:Op donderdag 2 juni 2016 13:54 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Hoe verklaar je dan dat vrouwen ONS kunnen hebben?
Dat klinkt al heel anders, ja.quote:Op donderdag 2 juni 2016 12:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Had ik wel mogen zeggen: daarnaast lijk je mij, en naar ik begrijp uit eerdere uitspraken, meerdere mensen in dit topic, ook gewoon oprecht geen toffe gozer?
Ok top.quote:
En iemand goed (genoeg) leren kennen hoeft ook niet per definitie heel lang te duren?quote:Op donderdag 2 juni 2016 14:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Veel vrouwen, zegt hij toch, niet alle?
En heb je ook nog wat bij te dragen waar hij eventueel wat aan heeft?quote:Op donderdag 2 juni 2016 14:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Deezer, naast wat er al gezegd is lijk je mij, en naar ik begrijp uit eerdere uitspraken, meerdere mensen in dit topic, ook gewoon oprecht geen toffe gozer.
Nee, ook dat. En een ONS kan ook met een (reeds bekende, goede) vriend. En niet alle vrouwen willen een ONS en niet alle mannen.quote:Op donderdag 2 juni 2016 14:22 schreef Koral het volgende:
[..]
En iemand goed (genoeg) leren kennen hoeft ook niet per definitie heel lang te duren?
Ze houdt hem een spiegel voor, dat is toch iets nuttigs bijdragen waar Deez eventueel wat aan heeft?quote:Op donderdag 2 juni 2016 14:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
En heb je ook nog wat bij te dragen waar hij eventueel wat aan heeft?
Ja hoor, dat is terug te vinden in de 1.914 andere topics van zijn hand of die door hem naar zich toegetrokken zijn. Mag hij zelf even terugscrollen.quote:Op donderdag 2 juni 2016 14:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
En heb je ook nog wat bij te dragen waar hij eventueel wat aan heeft?
Ja, zo kun je recht praten wat krom is. Denk je werkelijk dat die post zo bedoeld is?quote:Op donderdag 2 juni 2016 14:25 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ze houdt hem een spiegel voor, dat is toch iets nuttigs bijdragen waar Deez eventueel wat aan heeft?
En waar komt die behoefte bij jou vandaan hem daar steeds mee te confronteren? Hij luistert immers toch niet. Heb je je opgeworpen als samaritaan?quote:Op donderdag 2 juni 2016 14:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja hoor, dat is terug te vinden in de 1.914 andere topics van zijn hand of die door hem naar zich toegetrokken zijn. Mag hij zelf even terugscrollen.
Maar hij moet wel echt van dat waanbeeld af dat hij een toffe gozer is. Hij is lijkt mij namelijk een judgemental, bevooroordelend mannetje dat niet open staat voor een echte connectie, maar die alleen maar op zoek is naar een opvulling van zijn behoefte. Ongeacht de behoeften van de ander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |