abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162687814
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 11:09 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Dat werkt niet bij die gast. Het is zwart of wit, niet grijs.
Dit is wel zo. Als ik weet dat iemand bezet is zijn mijn kansen en verwachtingen 0. Is ze dat niet en het lijkt goed te klikken, ga ik al allemaal dingen bedenken ongeacht ik weet of ze mij ook wel leuk vindt.. Dus dame 2 heb ik nu eigenlijk al afgeschreven als potentiële datepartner.
  donderdag 2 juni 2016 @ 11:15:08 #52
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_162687898
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 11:10 schreef Deezertje het volgende:
en verwachtingen 0.
En spreek je ook niet meer af.. ook niet vriendscahppelijk
pi_162687905
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2016 11:01 schreef Samzz het volgende:

[..]

Stel je even aan, ik zei toch, ga en kijk hoe het loopt.
Heb je de afgelopen maanden meegelezen? Dan zou je wel weten dat het geen aanstellen is.
  donderdag 2 juni 2016 @ 11:22:55 #54
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162688036
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 11:15 schreef SantaClausNorthPole het volgende:

[..]

Heb je de afgelopen maanden meegelezen? Dan zou je wel weten dat het geen aanstellen is.
Ja, ik heb meegelezen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_162688055
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2016 11:22 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja, ik heb meegelezen.
Blijkbaar niet goed:

quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 11:09 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Dat werkt niet bij die gast. Het is zwart of wit, niet grijs.
quote:
Dit is wel zo.
Maar geeft niet. :)
  donderdag 2 juni 2016 @ 11:26:16 #56
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162688113
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 11:23 schreef SantaClausNorthPole het volgende:

[..]

Blijkbaar niet goed:

[..]

[..]

Maar geeft niet. :)
Ja, dat zegt ie net. Maakt ook niet uit, het blijft toch een herhaling van zetten :).
pi_162688157
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2016 11:26 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja, dat zegt ie net. Maakt ook niet uit, het blijft toch een herhaling van zetten :).
De posts van Deezertje? Dat klopt, net zoals jullie kusjekroel :).
pi_162688219
quote:

[..]

Dit is wel zo. Als ik weet dat iemand bezet is zijn mijn kansen en verwachtingen 0. Is ze dat niet en het lijkt goed te klikken, ga ik al allemaal dingen bedenken ongeacht ik weet of ze mij ook wel leuk vindt.. Dus dame 2 heb ik nu eigenlijk al afgeschreven als potentiële datepartner.
Maar door dit probleem te erkennen geef je eigenlijk ook aan dat het tussen je oren zit.
  donderdag 2 juni 2016 @ 11:34:28 #59
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162688244
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 11:28 schreef SantaClausNorthPole het volgende:

[..]

De posts van Deezertje? Dat klopt, net zoals jullie kusjekroel :).
Persoonlijke aanvallen weghalen vind ik geen kusjekroel. Maar ga daarvoor maar naar FB, dat heeft hier geen plaats. Ontopic maar weer.
pi_162689328
quote:

[..]

Had het net ook elders gepost, maar lees de link eens door.
http://www.psychologisch.(...)maken-een-leuke-klik

Metname punt 3 sluit wel aan op het hebben van verwachtingen, en dat het hebben van geen verwachtingen juist iets goeds is. Je topics volgende maak je eigenlijk juist structureel de keuze als er geen verwachting is dan ook geen tijd aan te besteden.

Punt 1,2 en 4 valt ook wel veel over te zeggen met jouw achtergrond maar misschien niet op zijn plek in dit topic ;)
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_162689582
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2016 11:23 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee, dat zei je niet. Laat de persoonlijke aanvallen achterwege.
Had ik wel mogen zeggen: daarnaast lijk je mij, en naar ik begrijp uit eerdere uitspraken, meerdere mensen in dit topic, ook gewoon oprecht geen toffe gozer?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_162689795
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 10:16 schreef Deezertje het volgende:

Wat mag je verwachten van een vriendschap? Ze heeft een redelijk druk leven als ik het mag geloven, en ook eigen sociale contacten dus..
Wat als zij probeert te zeggen dat zij de eerste date niet meer wil dan praten? Betekent niet dat zij niet geïnteresseerd is, maar ze wil niet dat er (te) hoge verwachtingen zijn van jouw kant.
Misschien bedoelt zij dat ze niet gelijk met jou onder de lakens wil kruipen, maar weet het niet over te brengen op een niet grove of ongemakkelijke manier.
No 04
pi_162690759
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 12:58 schreef SekwafYug het volgende:

[..]

Wat als zij probeert te zeggen dat zij de eerste date niet meer wil dan praten? Betekent niet dat zij niet geïnteresseerd is, maar ze wil niet dat er (te) hoge verwachtingen zijn van jouw kant.
Misschien bedoelt zij dat ze niet gelijk met jou onder de lakens wil kruipen, maar weet het niet over te brengen op een niet grove of ongemakkelijke manier.
Dit, veel vrouwen moeten eerst iemand goed leren kennen om iemand leuk te vinden en daarna pas kunnen ze intiemere dingen doen.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_162691246
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 13:37 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Dit, veel vrouwen moeten eerst iemand goed leren kennen om iemand leuk te vinden en daarna pas kunnen ze intiemere dingen doen.
Dat betwijfel ik. Hoe verklaar je dan dat vrouwen ONS kunnen hebben?
  Moderator donderdag 2 juni 2016 @ 14:09:16 #65
5428 crew  miss_sly
pi_162691623
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 13:54 schreef syndroom het volgende:

[..]

Dat betwijfel ik. Hoe verklaar je dan dat vrouwen ONS kunnen hebben?
Veel vrouwen, zegt hij toch, niet alle?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 2 juni 2016 @ 14:17:36 #66
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162691836
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 12:50 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Had ik wel mogen zeggen: daarnaast lijk je mij, en naar ik begrijp uit eerdere uitspraken, meerdere mensen in dit topic, ook gewoon oprecht geen toffe gozer?
Dat klinkt al heel anders, ja.
pi_162691923
quote:
14s.gif Op donderdag 2 juni 2016 14:17 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat klinkt al heel anders, ja.
Ok top.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_162691930
Deezer, naast wat er al gezegd is lijk je mij, en naar ik begrijp uit eerdere uitspraken, meerdere mensen in dit topic, ook gewoon oprecht geen toffe gozer.
pi_162691958
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 14:09 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Veel vrouwen, zegt hij toch, niet alle?
En iemand goed (genoeg) leren kennen hoeft ook niet per definitie heel lang te duren?

Sociale vaardigheden kunnen dit enorm versnellen, of een gebrek eraan vertragen.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  donderdag 2 juni 2016 @ 14:23:46 #70
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162691994
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 14:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Deezer, naast wat er al gezegd is lijk je mij, en naar ik begrijp uit eerdere uitspraken, meerdere mensen in dit topic, ook gewoon oprecht geen toffe gozer.
En heb je ook nog wat bij te dragen waar hij eventueel wat aan heeft?
  Moderator donderdag 2 juni 2016 @ 14:23:48 #71
5428 crew  miss_sly
pi_162691995
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 14:22 schreef Koral het volgende:

[..]

En iemand goed (genoeg) leren kennen hoeft ook niet per definitie heel lang te duren?
Nee, ook dat. En een ONS kan ook met een (reeds bekende, goede) vriend. En niet alle vrouwen willen een ONS en niet alle mannen.

Maar ik neem aan dat syndroom met zijn enorme ervaring en vrouwenkennis beter weet waar hij het over heeft dan mijn nederige persoon.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_162692049
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2016 14:23 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ze houdt hem een spiegel voor, dat is toch iets nuttigs bijdragen waar Deez eventueel wat aan heeft?
pi_162692078
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2016 14:23 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja hoor, dat is terug te vinden in de 1.914 andere topics van zijn hand of die door hem naar zich toegetrokken zijn. Mag hij zelf even terugscrollen.

Maar hij moet wel echt van dat waanbeeld af dat hij een toffe gozer is. Hij is lijkt mij namelijk een judgemental, bevooroordelend mannetje dat niet open staat voor een echte connectie, maar die alleen maar op zoek is naar een opvulling van zijn behoefte. Ongeacht de behoeften van de ander.
  donderdag 2 juni 2016 @ 14:28:46 #74
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162692121
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2016 14:25 schreef SantaClausNorthPole het volgende:

[..]

Ze houdt hem een spiegel voor, dat is toch iets nuttigs bijdragen waar Deez eventueel wat aan heeft?
Ja, zo kun je recht praten wat krom is. Denk je werkelijk dat die post zo bedoeld is?

Gaan we dus niet doen. Uitleggen hoe iemand over komt en erbij vertellen hoe het anders kan, ja. Maar geen gebash.
  donderdag 2 juni 2016 @ 14:30:05 #75
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162692142
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 14:26 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja hoor, dat is terug te vinden in de 1.914 andere topics van zijn hand of die door hem naar zich toegetrokken zijn. Mag hij zelf even terugscrollen.

Maar hij moet wel echt van dat waanbeeld af dat hij een toffe gozer is. Hij is lijkt mij namelijk een judgemental, bevooroordelend mannetje dat niet open staat voor een echte connectie, maar die alleen maar op zoek is naar een opvulling van zijn behoefte. Ongeacht de behoeften van de ander.
En waar komt die behoefte bij jou vandaan hem daar steeds mee te confronteren? Hij luistert immers toch niet. Heb je je opgeworpen als samaritaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')