Ja ik kijk het nog wel even aan, mocht ik volgende week nog steeds het idee hebben dat het misschien wat kan worden dan zal ik het eens vragenquote:Op woensdag 1 juni 2016 08:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is geheel afhankelijk hoe jij daar zelf instaat. De ene vindt dat een vereiste, bij de ander gebeurd dat nooit en heeft het tijd nodig.
[..]
Dan had ze wss hetzelfde gevoel als jij, dat er niet gelijk een vonk oversloeg. Dan is maar net de vraag hoe belangrijk zij dat vindt
Oftewel gewoon lekekr vragen of ze nog eens wil afspreken
Nice, gefeliciteerd met je datequote:Op woensdag 1 juni 2016 20:17 schreef Andromache het volgende:
Ok vaag, een Tinderman zegt, ik verlaat deze app (meerdere matches al gehad trouwens die er helemaal klaar mee zeiden te zijn, opvallend), maar eh dit is mijn nummer. Appje gestuurd met mijn nummer maar het voelt ongeinteresseerd en niet goed.
Edit: toch niet, we gaan wat drinken
quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:17 schreef Andromache het volgende:
Ok vaag, een Tinderman zegt, ik verlaat deze app (meerdere matches al gehad trouwens die er helemaal klaar mee zeiden te zijn, opvallend), maar eh dit is mijn nummer. Appje gestuurd met mijn nummer maar het voelt ongeinteresseerd en niet goed.
Edit: toch niet, we gaan wat drinken
Ik pas dit ook wel eens toe.quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:41 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Nice, gefeliciteerd met je date
Wellicht gewoon een trucje om je nummer te hosselen?
Ik zeg het vaak als smoes dat ik verder wil op Whatsapp door die lay-out, maar ik erger me daar wel echt aan vaakquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:12 schreef Cue_ het volgende:
Tinder is gewoon een kutapp, dus sowieso nr's uitwisselen is wel zo fijn. Anders grote kans dat je berichten gaat missen / te laat ziet / geen normaal gesprek op gang kan houden.
Zijn jullie niet gwn langzaam vrienden aan het worden?quote:Op woensdag 1 juni 2016 15:23 schreef DjRex89 het volgende:
Ja ik kijk het nog wel even aan, mocht ik volgende week nog steeds het idee hebben dat het misschien wat kan worden dan zal ik het eens vragen![]()
Vandaag heeft ze in ieder geval wel paar keer terug geappt, als ze er echt niks in zag zou ik dat al niet verwachten.
Bij het uitwisselen van nummers kun je ook zien als een soort graadmeter. Wel handig om te weten of je progressie maakt.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:12 schreef Cue_ het volgende:
Tinder is gewoon een kutapp, dus sowieso nr's uitwisselen is wel zo fijn. Anders grote kans dat je berichten gaat missen / te laat ziet / geen normaal gesprek op gang kan houden.
Soms blijkt het ook gewoon een kwestie 'beleefd willen blijven, maar het niet durven afkappen'. Ik stel daarom maar meestal de vraag of er nog een tweede date in zit, als ik dat vermoeden krijg, dan heb je maar duidelijkheid.quote:Op woensdag 1 juni 2016 23:36 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
Zijn jullie niet gwn langzaam vrienden aan het worden?
Ja goed punt, ik denk dat ik het antwoord ook wel weetquote:Op donderdag 2 juni 2016 07:07 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Soms blijkt het ook gewoon een kwestie 'beleefd willen blijven, maar het niet durven afkappen'. Ik stel daarom maar meestal de vraag of er nog een tweede date in zit, als ik dat vermoeden krijg, dan heb je maar duidelijkheid.
Je krijgt niet altijd het antwoord waar je op hoopt, maar dan weet je maar waar je aan toe bent en hoef je niet plichtmatig verder te appen, dat is voor beide kanten niet leuk.
Zoals gezegd, de date was gezellig maar niet 'wauw'quote:Op donderdag 2 juni 2016 07:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als het appen plichtmatig aanvoelt moet je je afvragen waarom je überhaupt een tweede date zou willen.
Daarnaast vraag ik me af hoe leuk de eerste date was wanneer je moet vragen of een tweede date "er in zit"...
Waarom was je weg van FOK! ?quote:Op donderdag 2 juni 2016 09:55 schreef Deezertje het volgende:
Toch een dikke week volgehouden niet op FOK! te komen, maar dame 2 stelt nu voor om te meeten 'maar meer vriendschappelijk dan een date'. Weet niet wat ik daarmee aanmoet. Wel benieuwd naar haar, maar hoe kan je vooraf al weten iemand niet als een date te zien? Ben ik al gefriendzoned vóór de eerste ontmoeting?
Ja.quote:Op donderdag 2 juni 2016 09:55 schreef Deezertje het volgende:
Toch een dikke week volgehouden niet op FOK! te komen, maar dame 2 stelt nu voor om te meeten 'maar meer vriendschappelijk dan een date'. Weet niet wat ik daarmee aanmoet. Wel benieuwd naar haar, maar hoe kan je vooraf al weten iemand niet als een date te zien? Ben ik al gefriendzoned vóór de eerste ontmoeting?
Het lijkt erop. Maar, ga gewoon, je kunt er alleen maar beter van worden, lijkt me.quote:Op donderdag 2 juni 2016 09:55 schreef Deezertje het volgende:
Yup je zit er dan al vuistdiep in.quote:Op donderdag 2 juni 2016 09:55 schreef Deezertje het volgende:
Geen zin meer in FOK! Probeer mijn leven op te krikken, nieuwe mensen te ontmoeten en heb alle stappen afgerond voor mijn afstuderen, maar wacht nu op de uitslag dus kan nog niks ondernemen zolang ik niet weet of het doorgaat. Heb wel besloten half juli op reis te gaan, want dan kan ik niks meer doen, geen deadlines meer.quote:Op donderdag 2 juni 2016 09:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom was je weg van FOK! ?
En ga gewoon vriendschappelijk meeten en kijk of het klikt.
Hoeveel nieuwe mensen heb je ontmoet de afgelopen week?quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Geen zin meer in FOK! Probeer mijn leven op te krikken, nieuwe mensen te ontmoeten en heb alle stappen afgerond voor mijn afstuderen, maar wacht nu op de uitslag dus kan nog niks ondernemen zolang ik niet weet of het doorgaat. Heb wel besloten half juli op reis te gaan, want dan kan ik niks meer doen, geen deadlines meer.
Iemand voor de eerste keer ontmoeten, hoe wil je dat vriendschappelijk doen zonder te weten of het offline ook klikt? En juist dat ze het nu al aangeeft dat er waarschijnlijk niet meer in zit, ben ik bij voorbaat al afgewezen lijkt het.quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het lijkt erop. Maar, ga gewoon, je kunt er alleen maar beter van worden, lijkt me.
Zeker weten dat je niet meer geweest bent? Ik meen vrij zeker te weten dat je je in SES afvroeg wat je in vredesnaam met al die vrije tijd aan moest.quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Geen zin meer in FOK! Probeer mijn leven op te krikken, nieuwe mensen te ontmoeten en heb alle stappen afgerond voor mijn afstuderen, maar wacht nu op de uitslag dus kan nog niks ondernemen zolang ik niet weet of het doorgaat. Heb wel besloten half juli op reis te gaan, want dan kan ik niks meer doen, geen deadlines meer.
Wat is er mis met gewoon vrienden maken?quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Iemand voor de eerste keer ontmoeten, hoe wil je dat vriendschappelijk doen zonder te weten of het offline ook klikt? En juist dat ze het nu al aangeeft dat er waarschijnlijk niet meer in zit, ben ik bij voorbaat al afgewezen lijkt het.
Online 3, offline 0. Was sinds lange tijd weer eens naar de sportschool gegaan en echt totaal niet bezig geweest met de mensen daar gewoon puur voor afleiding, zie ik op dezelfde avond 3 meiden die ik al heel vaak ben tegengekomen in de UB waar ik nu dus al weken niet meer ben geweest, en allemaal keken ze ook wel vriendelijk naar mij als herkenning (maar ze maakten geen move)quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel nieuwe mensen heb je ontmoet de afgelopen week?
En waarom kan je niks ondernemen in de tijd dat je op je uitslag wacht?
Nee dat was ik niet, er zullen vast meer mensen zijn die nu wachten op uitslag. Eind juni is de deadline voor deze ronde, half juli is de deadline voor de herkansing hier. Als je die ook niet haalt kan je dus pas afstuderen na de zomer, vandaar half juli = zekerheid.quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:08 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Zeker weten dat je niet meer geweest bent? Ik meen vrij zeker te weten dat je je in SES afvroeg wat je in vredesnaam met al die vrije tijd aan moest.
Had je niet half juli de verdediging van je scriptie?
Kan prima. Maar zoals ik zei, ga er gewoon heen. Leer haar kennen en andersom. Is het geen potentiele relatie, dan is het misschien een potentiele vriendschap. Lijkt me ook niet verkeerd.quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Iemand voor de eerste keer ontmoeten, hoe wil je dat vriendschappelijk doen zonder te weten of het offline ook klikt? En juist dat ze het nu al aangeeft dat er waarschijnlijk niet meer in zit, ben ik bij voorbaat al afgewezen lijkt het.
Joh, hij hoeft zich naar jou niet te verantwoorden of hij al dan niet online is geweest.quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:08 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Zeker weten dat je niet meer geweest bent? Ik meen vrij zeker te weten dat je je in SES afvroeg wat je in vredesnaam met al die vrije tijd aan moest.
Had je niet half juli de verdediging van je scriptie?
Wat mag je verwachten van een vriendschap? Ze heeft een redelijk druk leven als ik het mag geloven, en ook eigen sociale contacten dus..quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan prima. Maar zoals ik zei, ga er gewoon heen. Leer haar kennen en andersom. Is het geen potentiele relatie, dan is het misschien een potentiele vriendschap. Lijkt me ook niet verkeerd.
Hoezo maakte jij geen move dan?quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:11 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Online 3, offline 0. Was sinds lange tijd weer eens naar de sportschool gegaan en echt totaal niet bezig geweest met de mensen daar gewoon puur voor afleiding, zie ik op dezelfde avond 3 meiden die ik al heel vaak ben tegengekomen in de UB waar ik nu dus al weken niet meer ben geweest, en allemaal keken ze ook wel vriendelijk naar mij als herkenning (maar ze maakten geen move)Dus juist als je het niet opzoekt kom je ze uiteindelijk toch wel tegen blijkbaar.
En ik kan geen stappen nemen omdat ik afhankelijk ben van de uitslag. Weten of ik na de zomer doormodder met mijn studie of er eindelijk van verlost ben.
En toch neemt ze de moeite je te ontmoeten. De deur naar een date is dus niet helemaal gesloten.quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wat mag je verwachten van een vriendschap? Ze heeft een redelijk druk leven als ik het mag geloven, en ook eigen sociale contacten dus..
Gewoon een gezellige tijd hebben en niks verwachten.quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wat mag je verwachten van een vriendschap? Ze heeft een redelijk druk leven als ik het mag geloven, en ook eigen sociale contacten dus..
Dit is alleen maar toe te juichenquote:Op donderdag 2 juni 2016 10:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Niet durven, ik weet zeker dat ze mij kennen qua gezicht maar verder niet.. Eigenlijk heb ik nu meer dan ooit niks te verliezen want het is een van de laatste keren dat ik doordeweeks in de sportschool kom en ik weet ook niet wanneer ik ze weer zie want mijn sportabo loopt af en als ik ben afgestudeerd heb ik er ook niks meer te zoeken. Ik had vorig jaar een obsessie voor een andere meid die ik wekelijks paar keer tegenkwam, maar die heb ik nooit meer gezien sindsdien... Maar ik was deze week ook niet bezig met die meiden dus had ze ook niet verwacht eerlijk gezegd.., wel meteen toeval dat ik er 3 tegelijk tegenkom die avond (waarvan er eentje ook behoorlijk onzeker de hele tijd om haar heen keek tijdens het sporten, dus was misschien wel een juist moment om haar aan te spreken).quote:
Ik zou ook niet elke ontmoeting met een vrouw gaan beschouwen als date, zeker nu ze gewoon duidelijk aangeeft dat het vriendschappelijk is. Misschien dat het voor jou nu ook wat luchtiger is aangezien je niet het gevoel hebt dat je moet 'presteren'. Spreek gewoon met haar af en kijk of het fijn is. Er wordt te vaak negatief gedaan over die zogenaamde 'friendzone'. Alsof een vriendschap tussen man en vrouw een soort falen is. Dat geldt alleen als je verliefd bent op een vrouw en het is niet wederzijds. Ik denk dat je enorm veel kunt opsteken uit een vriendschap met een vrouw. Zo zie je ook eens dat het maar gewoon mensen zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als het van één kant plichtmatig voelt, bedoelde ik uiteraard. En weet jij veel, er kan misschien net iets aan de hand zijn. Ook weleens gehad hoor, en toen ik het vroeg kreeg ik het verhaal te horen én een tweede date was later gepland.quote:Op donderdag 2 juni 2016 07:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als het appen plichtmatig aanvoelt moet je je afvragen waarom je überhaupt een tweede date zou willen.
Daarnaast vraag ik me af hoe leuk de eerste date was wanneer je moet vragen of een tweede date "er in zit"...
Tja, ik heb haar wel op een datingapp ontmoet, dus dat ze nu al aangeeft enkel vriendschappelijk is eigenlijk een verkapte afwijzing. 'Dus dan weet je dat vast' geeft ze ook duidelijk aan. Het kan voor mij ook een bevestiging zijn als ik haar ontmoet dat we inderdaad niet bij elkaar passen.quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:31 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ik zou ook niet elke ontmoeting met een vrouw gaan beschouwen als date, zeker nu ze gewoon duidelijk aangeeft dat het vriendschappelijk is. Misschien dat het voor jou nu ook wat luchtiger is aangezien je niet het gevoel hebt dat je moet 'presteren'. Spreek gewoon met haar af en kijk of het fijn is. Er wordt te vaak negatief gedaan over die zogenaamde 'friendzone'. Alsof een vriendschap tussen man en vrouw een soort falen is. Dat geldt alleen als je verliefd bent op een vrouw en het is niet wederzijds. Ik denk dat je enorm veel kunt opsteken uit een vriendschap met een vrouw. Zo zie je ook eens dat het maar gewoon mensen zijn.
Wat je moet verwachten? Gewoon een gezellige middag/avond. Dat zij al een sociaal leven heeft hoeft niet te betekenen dat ze haar vriendengroep niet kan uitbreiden met één persoon meer. Wie weet is een vriendschap met haar wel een luikje naar een grotere vriendengroep of een eventuele vriendin.
Het enige wat een beetje balen is dat je op een platform op zoek bent naar een date/vriendin/scharrel/weetikveel en dat bij haar inderdaad niet krijgt. Maar zoals je daarnet aangaf ben je ook op zoek naar nieuwe mensen/vriendschappen. Bij deze zou je het als een overwinning kunnen beschouwen.quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tja, ik heb haar wel op een datingapp ontmoet, dus dat ze nu al aangeeft enkel vriendschappelijk is eigenlijk een verkapte afwijzing. 'Dus dan weet je dat vast' geeft ze ook duidelijk aan. Het kan voor mij ook een bevestiging zijn als ik haar ontmoet dat we inderdaad niet bij elkaar passen.
Ergens weet ik ook wel dat ik een toffe gozer ben, maar iedere keer bij voorbaat al in dat friendzone hokje gestopt te worden, is niet tof natuurlijk, zeker als je op zoek bent naar meer. Soms hoor je dat al vooraf, en anders wel tijdens of na de date. Ik wil die stap verder weer eens in, en dat zit er bij haar dus ook niet in.quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:38 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Het enige wat een beetje balen is dat je op een platform op zoek bent naar een date/vriendin/scharrel/weetikveel en dat bij haar inderdaad niet krijgt. Maar zoals je daarnet aangaf ben je ook op zoek naar nieuwe mensen/vriendschappen. Bij deze zou je het als een overwinning kunnen beschouwen.
Je moet echt eens leren trots te zijn op jezelf en niet altijd weer naar dat ene negatieve dingetje zoeken. Wees eens positief.
Sommige relaties komen ook voort uit vriendschap. Misschien wil zij hem leren kennen zonder veel verwachtingen.quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:38 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Het enige wat een beetje balen is dat je op een platform op zoek bent naar een date/vriendin/scharrel/weetikveel en dat bij haar inderdaad niet krijgt. Maar zoals je daarnet aangaf ben je ook op zoek naar nieuwe mensen/vriendschappen. Bij deze zou je het als een overwinning kunnen beschouwen.
Je moet echt eens leren trots te zijn op jezelf en niet altijd weer naar dat ene negatieve dingetje zoeken. Wees eens positief.
Ze zei meer vriendschappelijk dan een date, betekent niet dat t geen date kan wordenquote:Op donderdag 2 juni 2016 10:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ergens weet ik ook wel dat ik een toffe gozer ben, maar iedere keer bij voorbaat al in dat friendzone hokje gestopt te worden, is niet tof natuurlijk, zeker als je op zoek bent naar meer. Soms hoor je dat al vooraf, en anders wel tijdens of na de date. Ik wil die stap verder weer eens in, en dat zit er bij haar dus ook niet in.
Gast, je hebt te veel PUA dingen gelezen. Relaties kunnen ook langzaam ontstaan. En als we allemaal hier eerlijk tegen je moeten zijn, dan past dat meer bij jou persoonlijkheid.quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ergens weet ik ook wel dat ik een toffe gozer ben, maar iedere keer bij voorbaat al in dat friendzone hokje gestopt te worden, is niet tof natuurlijk, zeker als je op zoek bent naar meer. Soms hoor je dat al vooraf, en anders wel tijdens of na de date. Ik wil die stap verder weer eens in, en dat zit er bij haar dus ook niet in.
Daarnaast doet ze ook nog wel moeilijk over wel of niet kunnen morgen... dat weet je amper 24 uur van te voren toch wel?quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze zei meer vriendschappelijk dan een date, betekent niet dat t geen date kan worden. Niet zo pessimistisch, ga wat leuks met dr doen en kijk hoe het loopt.
Zeg dat nou niet.quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze zei meer vriendschappelijk dan een date, betekent niet dat t geen date kan worden. Niet zo pessimistisch, ga wat leuks met dr doen en kijk hoe het loopt.
Waarom vind je dat? Ik meen me een behoorlijk aantal vreemde posts van jou te herinneren.quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:40 schreef Deezertje het volgende:
Ergens weet ik ook wel dat ik een toffe gozer ben
Mja, mja, toffe gast. Hoe je over je ontmoeting praatte met dame 1 was natuurlijk niet heel erg tof. Zij nam de moeite om af te spreken en je rekent haar vervolgens af op haar uiterlijk, dat was niet zo heel tof. Maar goed, dat buiten beschouwing.quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Stel je even aan, ik zei toch, ga en kijk hoe het loopt.quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:52 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet.Laat hem nou eens zonder verwachtingen naar zo'n date gaan ipv dat hij zich vast klampt aan die hele kleine kans dat het inderdaad een date zou kunnen worden.
Ligt eraan. Misschien is er iemand in haar familie ziek, moet ze misschien invallen op werk, zoveel dingen.quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Daarnaast doet ze ook nog wel moeilijk over wel of niet kunnen morgen... dat weet je amper 24 uur van te voren toch wel?
Als je niet veel te doen hebt, dan weet je inderdaad al 24 uur van te voren of je kan. Maar de meeste mensen hebben het druk en een leven.quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Daarnaast doet ze ook nog wel moeilijk over wel of niet kunnen morgen... dat weet je amper 24 uur van te voren toch wel?
Dat werkt niet bij die gast. Het is zwart of wit, niet grijs.quote:Op donderdag 2 juni 2016 11:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stel je even aan, ik zei toch, ga en kijk hoe het loopt.
Dit is wel zo. Als ik weet dat iemand bezet is zijn mijn kansen en verwachtingen 0. Is ze dat niet en het lijkt goed te klikken, ga ik al allemaal dingen bedenken ongeacht ik weet of ze mij ook wel leuk vindt.. Dus dame 2 heb ik nu eigenlijk al afgeschreven als potentiële datepartner.quote:Op donderdag 2 juni 2016 11:09 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Dat werkt niet bij die gast. Het is zwart of wit, niet grijs.
Heb je de afgelopen maanden meegelezen? Dan zou je wel weten dat het geen aanstellen is.quote:Op donderdag 2 juni 2016 11:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stel je even aan, ik zei toch, ga en kijk hoe het loopt.
Ja, ik heb meegelezen.quote:Op donderdag 2 juni 2016 11:15 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Heb je de afgelopen maanden meegelezen? Dan zou je wel weten dat het geen aanstellen is.
Blijkbaar niet goed:quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2016 11:09 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Dat werkt niet bij die gast. Het is zwart of wit, niet grijs.
Maar geeft niet.quote:
Ja, dat zegt ie net. Maakt ook niet uit, het blijft toch een herhaling van zettenquote:Op donderdag 2 juni 2016 11:23 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Blijkbaar niet goed:
[..]
[..]
Maar geeft niet.
De posts van Deezertje? Dat klopt, net zoals jullie kusjekroelquote:Op donderdag 2 juni 2016 11:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat zegt ie net. Maakt ook niet uit, het blijft toch een herhaling van zetten.
Maar door dit probleem te erkennen geef je eigenlijk ook aan dat het tussen je oren zit.quote:Op donderdag 2 juni 2016 11:10 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dit is wel zo. Als ik weet dat iemand bezet is zijn mijn kansen en verwachtingen 0. Is ze dat niet en het lijkt goed te klikken, ga ik al allemaal dingen bedenken ongeacht ik weet of ze mij ook wel leuk vindt.. Dus dame 2 heb ik nu eigenlijk al afgeschreven als potentiële datepartner.
Persoonlijke aanvallen weghalen vind ik geen kusjekroel. Maar ga daarvoor maar naar FB, dat heeft hier geen plaats. Ontopic maar weer.quote:Op donderdag 2 juni 2016 11:28 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
De posts van Deezertje? Dat klopt, net zoals jullie kusjekroel.
Had het net ook elders gepost, maar lees de link eens door.quote:Op donderdag 2 juni 2016 11:10 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dit is wel zo. Als ik weet dat iemand bezet is zijn mijn kansen en verwachtingen 0. Is ze dat niet en het lijkt goed te klikken, ga ik al allemaal dingen bedenken ongeacht ik weet of ze mij ook wel leuk vindt.. Dus dame 2 heb ik nu eigenlijk al afgeschreven als potentiële datepartner.
Had ik wel mogen zeggen: daarnaast lijk je mij, en naar ik begrijp uit eerdere uitspraken, meerdere mensen in dit topic, ook gewoon oprecht geen toffe gozer?quote:Op donderdag 2 juni 2016 11:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat zei je niet. Laat de persoonlijke aanvallen achterwege.
Wat als zij probeert te zeggen dat zij de eerste date niet meer wil dan praten? Betekent niet dat zij niet geïnteresseerd is, maar ze wil niet dat er (te) hoge verwachtingen zijn van jouw kant.quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:16 schreef Deezertje het volgende:
Dit, veel vrouwen moeten eerst iemand goed leren kennen om iemand leuk te vinden en daarna pas kunnen ze intiemere dingen doen.quote:Op donderdag 2 juni 2016 12:58 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
Wat als zij probeert te zeggen dat zij de eerste date niet meer wil dan praten? Betekent niet dat zij niet geïnteresseerd is, maar ze wil niet dat er (te) hoge verwachtingen zijn van jouw kant.
Misschien bedoelt zij dat ze niet gelijk met jou onder de lakens wil kruipen, maar weet het niet over te brengen op een niet grove of ongemakkelijke manier.
Dat betwijfel ik. Hoe verklaar je dan dat vrouwen ONS kunnen hebben?quote:Op donderdag 2 juni 2016 13:37 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dit, veel vrouwen moeten eerst iemand goed leren kennen om iemand leuk te vinden en daarna pas kunnen ze intiemere dingen doen.
Veel vrouwen, zegt hij toch, niet alle?quote:Op donderdag 2 juni 2016 13:54 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Hoe verklaar je dan dat vrouwen ONS kunnen hebben?
Dat klinkt al heel anders, ja.quote:Op donderdag 2 juni 2016 12:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Had ik wel mogen zeggen: daarnaast lijk je mij, en naar ik begrijp uit eerdere uitspraken, meerdere mensen in dit topic, ook gewoon oprecht geen toffe gozer?
Ok top.quote:
En iemand goed (genoeg) leren kennen hoeft ook niet per definitie heel lang te duren?quote:Op donderdag 2 juni 2016 14:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Veel vrouwen, zegt hij toch, niet alle?
En heb je ook nog wat bij te dragen waar hij eventueel wat aan heeft?quote:Op donderdag 2 juni 2016 14:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Deezer, naast wat er al gezegd is lijk je mij, en naar ik begrijp uit eerdere uitspraken, meerdere mensen in dit topic, ook gewoon oprecht geen toffe gozer.
Nee, ook dat. En een ONS kan ook met een (reeds bekende, goede) vriend. En niet alle vrouwen willen een ONS en niet alle mannen.quote:Op donderdag 2 juni 2016 14:22 schreef Koral het volgende:
[..]
En iemand goed (genoeg) leren kennen hoeft ook niet per definitie heel lang te duren?
Ze houdt hem een spiegel voor, dat is toch iets nuttigs bijdragen waar Deez eventueel wat aan heeft?quote:Op donderdag 2 juni 2016 14:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
En heb je ook nog wat bij te dragen waar hij eventueel wat aan heeft?
Ja hoor, dat is terug te vinden in de 1.914 andere topics van zijn hand of die door hem naar zich toegetrokken zijn. Mag hij zelf even terugscrollen.quote:Op donderdag 2 juni 2016 14:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
En heb je ook nog wat bij te dragen waar hij eventueel wat aan heeft?
Ja, zo kun je recht praten wat krom is. Denk je werkelijk dat die post zo bedoeld is?quote:Op donderdag 2 juni 2016 14:25 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ze houdt hem een spiegel voor, dat is toch iets nuttigs bijdragen waar Deez eventueel wat aan heeft?
En waar komt die behoefte bij jou vandaan hem daar steeds mee te confronteren? Hij luistert immers toch niet. Heb je je opgeworpen als samaritaan?quote:Op donderdag 2 juni 2016 14:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja hoor, dat is terug te vinden in de 1.914 andere topics van zijn hand of die door hem naar zich toegetrokken zijn. Mag hij zelf even terugscrollen.
Maar hij moet wel echt van dat waanbeeld af dat hij een toffe gozer is. Hij is lijkt mij namelijk een judgemental, bevooroordelend mannetje dat niet open staat voor een echte connectie, maar die alleen maar op zoek is naar een opvulling van zijn behoefte. Ongeacht de behoeften van de ander.
Ja.quote:Op donderdag 2 juni 2016 14:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
En waar komt die behoefte bij jou vandaan hem daar steeds mee te confronteren? Hij luistert immers toch niet. Heb je je opgeworpen als samaritaan?
Dat ook weer helder. Ermee stoppen is beter voor je gemoedsrust denk ik zo.quote:
Heb je (misschienquote:Op donderdag 2 juni 2016 14:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja hoor, dat is terug te vinden in de 1.914 andere topics van zijn hand of die door hem naar zich toegetrokken zijn. Mag hij zelf even terugscrollen.
Maar hij moet wel echt van dat waanbeeld af dat hij een toffe gozer is. Hij is lijkt mij namelijk een judgemental, bevooroordelend mannetje dat niet open staat voor een echte connectie, maar die alleen maar op zoek is naar een opvulling van zijn behoefte. Ongeacht de behoeften van de ander.
Maar dat kun je beter doen door te erkennen dat er iets mis is, wat dat dan is en daar aan te werken. Niet steeds hard roepen dat iets blauw is, terwijl het overduidelijk rood is.quote:Op donderdag 2 juni 2016 14:34 schreef Koral het volgende:
[..]
Heb je (misschien) wel gelijk in. Anderzijds, voor iemand met een laag zelfbeeld, kan een beetje positieve affiliatie met jezelf geen kwaad. Sterker nog, het is denk ik, hoog nodig.
Dan zou ik er eerder naar toewerken om wel zo'n toffe gozer te worden ipv jezelf in de waan te laten dat je een toffe gozer bent. Helaas verwart hij bescheiden/stil/verlegen zijn met het zijn van een nice guy.quote:Op donderdag 2 juni 2016 14:34 schreef Koral het volgende:
[..]
Heb je (misschien) wel gelijk in. Anderzijds, voor iemand met een laag zelfbeeld, kan een beetje positieve affiliatie met jezelf geen kwaad. Sterker nog het is denk ik, hoog nodig.
En echte, oprechte nice guys, rarely finish last.quote:Op donderdag 2 juni 2016 15:43 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Dan zou ik er eerder naar toewerken om wel zo'n toffe gozer te worden ipv jezelf in de waan te laten dat je een toffe gozer bent. Helaas verwart hij bescheiden/stil/verlegen zijn met het zijn van een nice guy.
Beetje last gehad van een writersblock? Tja, het is niet makkelijk om in de huid van een ander te kruipen.quote:Op donderdag 2 juni 2016 09:55 schreef Deezertje het volgende:
och een dikke week volgehouden niet op FOK! te komen
Is dame 2 die controlfreak die jou dmv allerlei vragen zit uit te testen en jij haar als veeleisend ervoer?quote:Op donderdag 2 juni 2016 09:55 schreef Deezertje het volgende:
maar dame 2 stelt nu voor om te meeten 'maar meer vriendschappelijk dan een date'.
Vergeet samen op de bank zitten niet.quote:Op donderdag 2 juni 2016 16:35 schreef Re het volgende:
Deezertje date alleen ideale jonge godinnen die op zeker een gezinnetje met hem willen beginnen, daar zul je rekening mee moeten houden dat afwijking van dat beeld aan dovemansoren is besteed. Dat zijn ongeveer de grondbeginselen van de discussie.
En neuken op de eerste date, want dat hoort toch?quote:Op donderdag 2 juni 2016 16:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Vergeet samen op de bank zitten niet.
Nee hoor, houd alleen een oogje in 't zeil tot de definitieve mods gekozen zijnquote:
Nee, das pas de tweede date, als ze bij iemand thuis zijn. De eerste date is drankje doen (maar niet te duur)quote:Op donderdag 2 juni 2016 18:05 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
En neuken op de eerste date, want dat hoort toch?
Deezer, ze maakt nu toch tijd voor je. Als het gewoon een vriend kan worden, maar je eens in de twee maanden een koffietje mee gaat halen, is dat voor iedereen, zeker voor jou, een stap vooruit.Gewoon gaan, als vrienden en bij de volgende meid klikt het misschien wel als een potentiële vriendinquote:Op donderdag 2 juni 2016 10:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
De gesprekken zijn al wat chiller, dus wil haar wel ontmoeten, ook vriendschappelijkquote:Op donderdag 2 juni 2016 16:33 schreef HierSpreektJeVader het volgende:
[..]
Beetje last gehad van een writersblock? Tja, het is niet makkelijk om in de huid van een ander te kruipen.
[..]
Is dame 2 die controlfreak die jou dmv allerlei vragen zit uit te testen en jij haar als veeleisend ervoer?
Waarom ben je al die tijd zo gefixeerd op digitaal communiceren en online daten? Je zou ook meer aandacht kunnen besteden aan die dames zie zich niet via de app aanbieden, dan is je aanbod echt stukken groter. Je zou elkaar ook eens kunnen opbellen, of eerder afspreken i.p.v. dagenlang via een schermpje te moeten communiceren.quote:Op donderdag 2 juni 2016 22:57 schreef Deezertje het volgende:
[..]
De gesprekken zijn al wat chiller, dus wil haar wel ontmoeten, ook vriendschappelijkMaar ze heeft denk ik ook last van faalangst. Ze oppert zelf morgen wel tijd te hebben maar als ik dan daadwerkelijk vraag of ze wilt afspreken reageert ze ineens niet meer en wedden dat ik morgenvroeg een appje krijg met 'oh nee, zo kortdag gaat niet meer lukken
' Ze gooit zelf de bal op maar als het eenmaal zover is slaat ze 'm weer naar beneden. En dat komt ook wel overeen met mij, dus daar herken ik het ook een beetje van.. maar tot ik haar heb ontmoet blijven de gesprekken een beetje kabbelen zolang ik dat onderwerp maar vermijdt.
Zucht, gaan we weer... Hoelang ken je haar nou al?quote:Op donderdag 2 juni 2016 22:57 schreef Deezertje het volgende:
[..]
De gesprekken zijn al wat chiller, dus wil haar wel ontmoeten, ook vriendschappelijkMaar ze heeft denk ik ook last van faalangst. Ze oppert zelf morgen wel tijd te hebben maar als ik dan daadwerkelijk vraag of ze wilt afspreken reageert ze ineens niet meer en wedden dat ik morgenvroeg een appje krijg met 'oh nee, zo kortdag gaat niet meer lukken
' Ze gooit zelf de bal op maar als het eenmaal zover is slaat ze 'm weer naar beneden. En dat komt ook wel overeen met mij, dus daar herken ik het ook een beetje van.. maar tot ik haar heb ontmoet blijven de gesprekken een beetje kabbelen zolang ik dat onderwerp maar vermijdt.
Als je bij haar faalangst (of laat het date angst zijn) bespeurd, wat ga je eraan doen zodat ze zich genoeg bij je op je gemak voelt zodat ze je wel IRL wil ontmoeten?quote:Op donderdag 2 juni 2016 22:57 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft dezelfde mogelijkheden zoals jij. Wat mannen zoals jij wel eens willen vergeten is dat niet iedereen in een studentenstad vol met premium girls woont. Sommige mannen hebben het minder getroffen en staan door hun opleidingsniveau al bij de meeste vrouwen buitenspel. Als ze dan ook nog eens in een plaats wonen met een beperkt aanbod aan vrouwen, op grote afstand van de grote steden, begrijp je waarschijnlijk beter waarom deze mannen hun toevlucht zoeken in online datingapps.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:14 schreef syndroom het volgende:
[..]
Waarom ben je al die tijd zo gefixeerd op digitaal communiceren en online daten? Je zou ook meer aandacht kunnen besteden aan die dames zie zich niet via de app aanbieden, dan is je aanbod echt stukken groter. Je zou elkaar ook eens kunnen opbellen, of eerder afspreken i.p.v. dagenlang via een schermpje te moeten communiceren.
"Geen" ?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 09:12 schreef Copycat het volgende:
Dezelfde mogelijkheden als Syndroom? Welke zijn dat?
Dat zijn mogelijkheden die dermate toereikend zijn om niet noodgedwongen aangewezen te zijn op alleen maar online datingapps. Je moet dan dus denken aan dames die zich niet via zo'n app aanbieden. Gewoon even opbellen die dames en dan is een afspraak een vanzelfsprekend vervolg, aldus syndroom.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 09:12 schreef Copycat het volgende:
Dezelfde mogelijkheden als Syndroom? Welke zijn dat?
Aha. Hypothetische Syndroom zou dat inderdaad best zo willen doen. Realiteit Syndroom doet niets. Of iets engs waardoor de politie vragen gaat stellen.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 09:19 schreef HierSpreektJeVader het volgende:
Dat zijn mogelijkheden die dermate toereikend zijn om niet noodgedwongen aangewezen te zijn op alleen maar online datingapps. Je moet dan dus denken aan dames die zich niet via zo'n app aanbieden. Gewoon even opbellen die dames en dan is een afspraak een vanzelfsprekend vervolg, aldus syndroom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |