Ja.quote:Op donderdag 2 juni 2016 14:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
En waar komt die behoefte bij jou vandaan hem daar steeds mee te confronteren? Hij luistert immers toch niet. Heb je je opgeworpen als samaritaan?
Dat ook weer helder. Ermee stoppen is beter voor je gemoedsrust denk ik zo.quote:
Heb je (misschienquote:Op donderdag 2 juni 2016 14:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja hoor, dat is terug te vinden in de 1.914 andere topics van zijn hand of die door hem naar zich toegetrokken zijn. Mag hij zelf even terugscrollen.
Maar hij moet wel echt van dat waanbeeld af dat hij een toffe gozer is. Hij is lijkt mij namelijk een judgemental, bevooroordelend mannetje dat niet open staat voor een echte connectie, maar die alleen maar op zoek is naar een opvulling van zijn behoefte. Ongeacht de behoeften van de ander.
Maar dat kun je beter doen door te erkennen dat er iets mis is, wat dat dan is en daar aan te werken. Niet steeds hard roepen dat iets blauw is, terwijl het overduidelijk rood is.quote:Op donderdag 2 juni 2016 14:34 schreef Koral het volgende:
[..]
Heb je (misschien) wel gelijk in. Anderzijds, voor iemand met een laag zelfbeeld, kan een beetje positieve affiliatie met jezelf geen kwaad. Sterker nog, het is denk ik, hoog nodig.
Dan zou ik er eerder naar toewerken om wel zo'n toffe gozer te worden ipv jezelf in de waan te laten dat je een toffe gozer bent. Helaas verwart hij bescheiden/stil/verlegen zijn met het zijn van een nice guy.quote:Op donderdag 2 juni 2016 14:34 schreef Koral het volgende:
[..]
Heb je (misschien) wel gelijk in. Anderzijds, voor iemand met een laag zelfbeeld, kan een beetje positieve affiliatie met jezelf geen kwaad. Sterker nog het is denk ik, hoog nodig.
En echte, oprechte nice guys, rarely finish last.quote:Op donderdag 2 juni 2016 15:43 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Dan zou ik er eerder naar toewerken om wel zo'n toffe gozer te worden ipv jezelf in de waan te laten dat je een toffe gozer bent. Helaas verwart hij bescheiden/stil/verlegen zijn met het zijn van een nice guy.
Beetje last gehad van een writersblock? Tja, het is niet makkelijk om in de huid van een ander te kruipen.quote:Op donderdag 2 juni 2016 09:55 schreef Deezertje het volgende:
och een dikke week volgehouden niet op FOK! te komen
Is dame 2 die controlfreak die jou dmv allerlei vragen zit uit te testen en jij haar als veeleisend ervoer?quote:Op donderdag 2 juni 2016 09:55 schreef Deezertje het volgende:
maar dame 2 stelt nu voor om te meeten 'maar meer vriendschappelijk dan een date'.
Vergeet samen op de bank zitten niet.quote:Op donderdag 2 juni 2016 16:35 schreef Re het volgende:
Deezertje date alleen ideale jonge godinnen die op zeker een gezinnetje met hem willen beginnen, daar zul je rekening mee moeten houden dat afwijking van dat beeld aan dovemansoren is besteed. Dat zijn ongeveer de grondbeginselen van de discussie.
En neuken op de eerste date, want dat hoort toch?quote:Op donderdag 2 juni 2016 16:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Vergeet samen op de bank zitten niet.
Nee hoor, houd alleen een oogje in 't zeil tot de definitieve mods gekozen zijnquote:
Nee, das pas de tweede date, als ze bij iemand thuis zijn. De eerste date is drankje doen (maar niet te duur)quote:Op donderdag 2 juni 2016 18:05 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
En neuken op de eerste date, want dat hoort toch?
Deezer, ze maakt nu toch tijd voor je. Als het gewoon een vriend kan worden, maar je eens in de twee maanden een koffietje mee gaat halen, is dat voor iedereen, zeker voor jou, een stap vooruit.Gewoon gaan, als vrienden en bij de volgende meid klikt het misschien wel als een potentiële vriendinquote:Op donderdag 2 juni 2016 10:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wat mag je verwachten van een vriendschap? Ze heeft een redelijk druk leven als ik het mag geloven, en ook eigen sociale contacten dus..
De gesprekken zijn al wat chiller, dus wil haar wel ontmoeten, ook vriendschappelijkquote:Op donderdag 2 juni 2016 16:33 schreef HierSpreektJeVader het volgende:
[..]
Beetje last gehad van een writersblock? Tja, het is niet makkelijk om in de huid van een ander te kruipen.
[..]
Is dame 2 die controlfreak die jou dmv allerlei vragen zit uit te testen en jij haar als veeleisend ervoer?
Waarom ben je al die tijd zo gefixeerd op digitaal communiceren en online daten? Je zou ook meer aandacht kunnen besteden aan die dames zie zich niet via de app aanbieden, dan is je aanbod echt stukken groter. Je zou elkaar ook eens kunnen opbellen, of eerder afspreken i.p.v. dagenlang via een schermpje te moeten communiceren.quote:Op donderdag 2 juni 2016 22:57 schreef Deezertje het volgende:
[..]
De gesprekken zijn al wat chiller, dus wil haar wel ontmoeten, ook vriendschappelijkMaar ze heeft denk ik ook last van faalangst. Ze oppert zelf morgen wel tijd te hebben maar als ik dan daadwerkelijk vraag of ze wilt afspreken reageert ze ineens niet meer en wedden dat ik morgenvroeg een appje krijg met 'oh nee, zo kortdag gaat niet meer lukken
' Ze gooit zelf de bal op maar als het eenmaal zover is slaat ze 'm weer naar beneden. En dat komt ook wel overeen met mij, dus daar herken ik het ook een beetje van.. maar tot ik haar heb ontmoet blijven de gesprekken een beetje kabbelen zolang ik dat onderwerp maar vermijdt.
Zucht, gaan we weer... Hoelang ken je haar nou al?quote:Op donderdag 2 juni 2016 22:57 schreef Deezertje het volgende:
[..]
De gesprekken zijn al wat chiller, dus wil haar wel ontmoeten, ook vriendschappelijkMaar ze heeft denk ik ook last van faalangst. Ze oppert zelf morgen wel tijd te hebben maar als ik dan daadwerkelijk vraag of ze wilt afspreken reageert ze ineens niet meer en wedden dat ik morgenvroeg een appje krijg met 'oh nee, zo kortdag gaat niet meer lukken
' Ze gooit zelf de bal op maar als het eenmaal zover is slaat ze 'm weer naar beneden. En dat komt ook wel overeen met mij, dus daar herken ik het ook een beetje van.. maar tot ik haar heb ontmoet blijven de gesprekken een beetje kabbelen zolang ik dat onderwerp maar vermijdt.
Als je bij haar faalangst (of laat het date angst zijn) bespeurd, wat ga je eraan doen zodat ze zich genoeg bij je op je gemak voelt zodat ze je wel IRL wil ontmoeten?quote:Op donderdag 2 juni 2016 22:57 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft dezelfde mogelijkheden zoals jij. Wat mannen zoals jij wel eens willen vergeten is dat niet iedereen in een studentenstad vol met premium girls woont. Sommige mannen hebben het minder getroffen en staan door hun opleidingsniveau al bij de meeste vrouwen buitenspel. Als ze dan ook nog eens in een plaats wonen met een beperkt aanbod aan vrouwen, op grote afstand van de grote steden, begrijp je waarschijnlijk beter waarom deze mannen hun toevlucht zoeken in online datingapps.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:14 schreef syndroom het volgende:
[..]
Waarom ben je al die tijd zo gefixeerd op digitaal communiceren en online daten? Je zou ook meer aandacht kunnen besteden aan die dames zie zich niet via de app aanbieden, dan is je aanbod echt stukken groter. Je zou elkaar ook eens kunnen opbellen, of eerder afspreken i.p.v. dagenlang via een schermpje te moeten communiceren.
"Geen" ?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 09:12 schreef Copycat het volgende:
Dezelfde mogelijkheden als Syndroom? Welke zijn dat?
Dat zijn mogelijkheden die dermate toereikend zijn om niet noodgedwongen aangewezen te zijn op alleen maar online datingapps. Je moet dan dus denken aan dames die zich niet via zo'n app aanbieden. Gewoon even opbellen die dames en dan is een afspraak een vanzelfsprekend vervolg, aldus syndroom.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 09:12 schreef Copycat het volgende:
Dezelfde mogelijkheden als Syndroom? Welke zijn dat?
Aha. Hypothetische Syndroom zou dat inderdaad best zo willen doen. Realiteit Syndroom doet niets. Of iets engs waardoor de politie vragen gaat stellen.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 09:19 schreef HierSpreektJeVader het volgende:
Dat zijn mogelijkheden die dermate toereikend zijn om niet noodgedwongen aangewezen te zijn op alleen maar online datingapps. Je moet dan dus denken aan dames die zich niet via zo'n app aanbieden. Gewoon even opbellen die dames en dan is een afspraak een vanzelfsprekend vervolg, aldus syndroom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |