abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162714730
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 13:46 schreef habitue het volgende:

[..]

Ik vraag mij sws af wat hij op datingsites doet. Wordt toch niks. Beter steekt hij zijn energie in dingen die hem wat opleveren.
Omdat ik nog steeds 'te bang ben' offline om zomaar vrouwen aan te spreken, laat staan die mij leuk lijken ook al weet ik 100% dat ze vrijgezel zijn. Maar ik ben het pappen en nathouden op de datingsites (steeds jezelf voorstellen en gesprekken onderhouden voordat er uberhaupt een date komt) wel zat.
pi_162714910
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 13:48 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Omdat ik nog steeds 'te bang ben' offline om zomaar vrouwen aan te spreken, laat staan die mij leuk lijken ook al weet ik 100% dat ze vrijgezel zijn. Maar ik ben het pappen en nathouden op de datingsites (steeds jezelf voorstellen en gesprekken onderhouden voordat er uberhaupt een date komt) wel zat.
Wat doe je dan er nog op? Als je bang bent om vrouwen IRL aan te spreken, dan moet je psychologische hulp zoeken en ben je lang gewoon nog niet klaar voor om te daten.
pi_162714954
quote:

[..]

Tja, je moet er wel moeite insteken ja, helemaal als het offline niet gebeurd.
pi_162714974
quote:

[..]

Je kunt je energie ook op zaken richten die wel wat opleveren. Online daten doet dat duidelijk niet voor je.
pi_162714977
Ik spreek tien keer liever een willekeurig meisje in de bar aan dan dat ik op date moet via zo'n Tinderapp. :') Zo'n ontmoeting zou voor mij echt een drempel zijn.
pi_162714999
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 13:53 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Tja, je moet er wel moeite insteken ja, helemaal als het offline niet gebeurd.
Ik heb er heel veel moeite ingestoken de afgelopen jaren hoor. Maar toch ga ik er mee door. want je weet maar nooit... opties openhouden. Al moet het gewoon spontaan gebeuren offline denk ik.
  vrijdag 3 juni 2016 @ 13:57:27 #132
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_162715099
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 13:54 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik heb er heel veel moeite ingestoken de afgelopen jaren hoor. Maar toch ga ik er mee door. want je weet maar nooit... opties openhouden. Al moet het gewoon spontaan gebeuren offline denk ik.
Dat hangt uiteraard deels af van hoe spontaan jij bent. Of je actief een gesprek aangaat met anderen en niet afwacht tot een ander jou aanspreekt.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_162715392
quote:

[..]

Stop daar dan wat meer tijd in om dat voor elkaar te krijgen ipv die onnozele gesprekken op zo'n app die nergens naar toe leiden.
  vrijdag 3 juni 2016 @ 14:06:56 #134
47102 Elvi
miemkwien
pi_162715426
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 11:44 schreef HierSpreektJeVader het volgende:

[..]

De indruk die ik kreeg was dat veel vrouwen hoogopgeleid zijn, velen zichzelf als unieke sneeuwvlokjes beschouwen en eerder links dan rechts politiek georiënteerd zijn. Zitten veel vrouwen die iets als psychologie, sociale studies, kunstopleidingen etc. doen. Maar misschien valt me dat op omdat je bij ons zoiets niet kan studeren. Of dit ook opgaat voor de mannen weet ik niet, ik bekijk mijn 'concurrenten' niet.
Wat mij betreft beter dan badoo of tinder, waar mensen geen profieltekst hebben en je dus nauwelijks iets te weten komt over die ander. Plus die matching questions zoals Deezertje al aangeeft.
Nou perfect; ik ben zo'n linkse vrouw met een sociale en kunstzinnige studie :P als er ook dat soort mannen zitten dan zit ik daar beter dan bij Paiq _O-
pi_162715430
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 13:52 schreef SantaClausNorthPole het volgende:

[..]

Wat doe je dan er nog op? Als je bang bent om vrouwen IRL aan te spreken, dan moet je psychologische hulp zoeken en ben je lang gewoon nog niet klaar voor om te daten.
Naja, hij moet nog oefenen in het aanspreken van mannen. En daarna laagdrempelig opbouwen. Je weet wel, eerst in een sociale setting komen waar het normaal is en met kleine dingen beginnen. Ik ken best veel mannen die een wildvreemde vrouw niet zouden durven aanspreken. Je moet jezelf ook niet gelijk dwingen om het aller moeilijkste te doen. Maar dat snapt hij nog niet.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_162715496
quote:

[..]

Je weet dat mensen echt wel kunnen aanvoelen als iemand nogal ''wanhopig'' (en dit bedoel ik niet negatief) overkomt? En ja, internet daten gaat nou eenmaal tijd inzitten...maar het is imo nuttiger dan telkens maar weer te klagen hier op FOK!. Het is af en toe fijn om van je af te schrijven en advies te krijgen van anderen, maar dat heb je in de loop der maanden/jaren al vrij veel gekregen. Doe je ook echt wat met dat advies? Reageer anders nooit in je topic(s), maar ik vraag het me serieus af. Als het jou echt helpt om hier te blijven klagen dan is het je goed recht uiteraard, maar ik gok dat je er meer aan hebt om oprecht naar de gegeven adviezen te luisteren en om die wanhopigheid te laten varen. Toch?
pi_162715643
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 13:46 schreef habitue het volgende:

[..]

Ik vraag mij sws af wat hij op datingsites doet. Wordt toch niks. Beter steekt hij zijn energie in dingen die hem wat opleveren.
Ja hij is op zoek naar een Nederlandse Emma Stone. Die zit heus niet op zo'n site.
pi_162716915
Again: sova cursus.
  vrijdag 3 juni 2016 @ 15:05:19 #139
457283 HierSpreektJeVader
doemaarvieshoor
pi_162717362
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 14:06 schreef Elvi het volgende:

[..]

Nou perfect; ik ben zo'n linkse vrouw met een sociale en kunstzinnige studie :P als er ook dat soort mannen zitten dan zit ik daar beter dan bij Paiq _O-
Met Paiq ben ik niet bekend. Dat is toch dat eerst vragen ingevuld moeten worden om een foto te kunnen zien? Oja, op OkC zijn ook veel biseksuele vrouwen te vinden en open relaties lijken bijna de standaard te zijn.
pi_162717446
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 15:05 schreef HierSpreektJeVader het volgende:

[..]

Met Paiq ben ik niet bekend. Dat is toch dat eerst vragen ingevuld moeten worden om een foto te kunnen zien? Oja, op OkC zijn ook veel biseksuele vrouwen te vinden en open relaties lijken bijna de standaard te zijn.
Polyamorie is daar erg populair ja :')
  vrijdag 3 juni 2016 @ 15:47:09 #141
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162718289
Paar posts weg. Geen offtopic geneuzel dus }:|.

Als je hier niks te zoeken hebt, stap 1 is maar 1 stapje terug :7.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 3 juni 2016 @ 16:22:49 #142
454157 Vaniity
L' amour toujours
pi_162719016
quote:

[..]

Biseksuele vrouwen zoeken ook gewoon dates hoor :@
pi_162722472
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 16:22 schreef Vaniity het volgende:

[..]

Biseksuele vrouwen zoeken ook gewoon dates hoor :@
Leuke avatar trouwens :@
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_162724620
quote:

[..]

Geen vragen invullen, maar je raakt in gesprek met iemand dmv een speeddate en dan zie je nog geen foto. Naar mate je langer praat wordt de foto duidelijker. Je krijgt 2 keer de vraag of je de speeddate wilt voorzetten, als beiden ja klikken gaat het gesprek door en na 2 keer, van beide kanten, een ja, kom je in elkaars contactenlijst.

Kunst is zo snel praten dat de foto iig voor het tweede kiesmoment duidelijk is.

Dat met die vragen is een quiz, die je weer apart kunt invullen. Waarbij je dus op basis van de antwoorden kunt afvallen geloof ik. Heb ik nog nooit gedaan omdat ik een beetje moest huilen van ALLE quizvragen die ik tegenkwam.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_162727366
Ik weet nu helemaal niet zo goed wat ik waar moet plaatsen, dus ik ga maar veilig voor de middenmoter.

Las net wel een goede blogpost: Online daten doe je zo

quote:
Ingaan op inhoud: altijd een beter idee dan starten met “amai jij bent lekker/mooi/geil/knap/…” (tenzij je gewoon een knapperd zoekt om mee te vogelen en dat bij de ander ook duidelijk het geval is). Wil dat zeggen dat je mensen geen complimentjes mag geven over hun uiterlijk? Tuurlijk niet. Maar hou het voor een later berichtje. Iemand die eerst laat merken mijn persoonlijkheid en interesses te appreciëren en dan zegt “leuke foto’s trouwens, mooie ogen!”, scoort tien keer meer punten dan wie van wal steekt met “In uw ogen kan ik echt verdrinken.” Ook niet zo’n hoge succes rate: “Hey.” Als iemand interessant genoeg is om te contacteren, weet je vast wel twee zinnen met inhoudelijke meerwaarde te bedenken.
quote:
Nope nope nope: beginnen met voorstellen tot seks, ongevraagd en/of ongewenst pikante foto’s sturen, mensen out of the blue uithoren over hun of uitgebreid en expliciet vertellen over jouw seksleven,.. Dat kan, dat mag, maar toets eens af of mensen daar voor openstaan. Je bent niet alleen in dat gesprek, en consent bestaat ook online.
quote:
Afgewezen worden, dat hoort erbij. Niet fijn, maar ieders goed recht. Niemand is verplicht jou even interessant te vinden als jij hen, en niemand is jou hun tijd en aandacht verschuldigd. “Okay, geen probleem, fijne dag nog” of “Oh jammer, toch bedankt voor je antwoord!” is ruim voldoende.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_162731987
Inmiddels 2 dates gehad met echt een leuke meid. Omdat we best wel lang gepraat hebben voordat we afgesproken hadden heeft ze nu nog een beetje het gevoel dat we vrienden zijn... Nou neem ik daar natuurlijk geen genoegen mee, want ik vind haar oprecht een leuke meid. Ze staat wel open voor een 3e date, maar ik wil graag uit de friendzone blijven. Iemand tips?
  zaterdag 4 juni 2016 @ 02:04:48 #147
452518 SekwafYug
Pseudomonas
pi_162732575
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 01:23 schreef SeabornLegend het volgende:
Inmiddels 2 dates gehad met echt een leuke meid. Omdat we best wel lang gepraat hebben voordat we afgesproken hadden heeft ze nu nog een beetje het gevoel dat we vrienden zijn... Nou neem ik daar natuurlijk geen genoegen mee, want ik vind haar oprecht een leuke meid. Ze staat wel open voor een 3e date, maar ik wil graag uit de friendzone blijven. Iemand tips?
Proberen jullie (of jij) te flirten op die dates? Of tijdens de chats? Hoeft niets overdreven te zijn, gewoon een luchtige flirt.
IMO dit komt niet te pushy over, maar laat nog wel zien dat je in meer geïnteresseerd bent dan alleen vriendschap. Tenzij jullie al zulke close buddies zijn die met elkaar voor de lol flirten.
No 04
  zaterdag 4 juni 2016 @ 02:07:38 #148
456432 Kamina
Tenacious!
pi_162732601
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 11:40 schreef Deezertje het volgende:

[..]

En je hebt meer vragen/antwoorden stijl dus je hebt iets meer info over je date :)
Nee. Je hebt precies de informatie die zij bewust willen vrijgeven van zichzelf. Al het andere is subjectieve invulling. Mensen spreken elkaar irl omdat ze daarmee subtiele signalen kunnen opvangen die mensen onbewust vrijgeven van zichzelf.

Iets dat helaas niet aan jou besteed is, totdat je via professionele begeleiding leert hoe daar mee om te gaan.

quote:

[..]

Geen van beide situaties werkt voor je, dus één moet veranderen. Welke kies je?

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 01:23 schreef SeabornLegend het volgende:
Er is geen friendzone. Je bent een vriend of niet. Ze is geen spel dat je kan winnen. Ze is een mens. Behandel haar zo.
1 + 1 = blauw
pi_162732661
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 02:04 schreef SekwafYug het volgende:

[..]

Proberen jullie (of jij) te flirten op die dates? Of tijdens de chats? Hoeft niets overdreven te zijn, gewoon een luchtige flirt.
IMO dit komt niet te pushy over, maar laat nog wel zien dat je in meer geïnteresseerd bent dan alleen vriendschap. Tenzij jullie al zulke close buddies zijn die met elkaar voor de lol flirten.
Ik ben best wel flirterig, zij is dat wat minder al beantwoord ze mijn signalen vaak wel. Ik heb wel laten weten dat ik voor meer dan vriendschap ga!
pi_162732685
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 02:07 schreef Kamina het volgende:

[..]

Er is geen friendzone. Je bent een vriend of niet. Ze is geen spel dat je kan winnen. Ze is een mens. Behandel haar zo.
Natuurlijk behandel ik haar als een mens en zie ik het niet als een spelletje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')