quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:07 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Hier stond eerst iets anders, vuile ruige flikker.
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Frass, wanneer hou je nou eens op met geilen op iemand die je nooit zult krijgen?
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:01 schreef xcachet het volgende:
Fokker 70 / Sukhoi SJ100. Vond het wel apart toen ik het voor het eerst zag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben je me zat? Neem een FOK!-abonnement!
Ja.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:10 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Vinden jullie 160 voor een gebruikte iPhone 5S 16 GB grijs excl. oplader terecht?
wat kost een oplader?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:10 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Vinden jullie 160 voor een gebruikte iPhone 5S 16 GB grijs excl. oplader terecht?
Lijkt me lastig steeds met in balans houden, maar daar zullen ze wel over nagedacht hebben.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:10 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Fokker 70. Vond het wel apart toen ik het voor het eerst zag.
Nee. Hoe dan ook niet naar Groningen dan. Mij te ver.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Cachie, je gaat toch niet studeren aan Hanzehogeschool na zomer
NWS / The dutch dream
Gewoon vliegen joh.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Hoe dan ook niet naar Groningen dan. Mij te ver.
ooit in een ver verleden had ik 4 opladers, nu heb ik er nog maar 1 overquote:
huh ik dacht dat je gingquote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Hoe dan ook niet naar Groningen dan. Mij te ver.
dat was op geen enkele manier antwoord op mijn vraag..quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:13 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ooit in een ver verleden had ik 4 opladers, nu heb ik er nog maar 1 overgeen idee waar de andere drie zijn dus die verkoop ik niet
zie ik eruit als een applestore?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat was op geen enkele manier antwoord op mijn vraag..
Hahaha lekker honderden euro's aftikkenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:14 schreef xcachet het volgende:
Kreeg zojuist voor het eerst in mijn leven een blauwe envelop.
Eindelijk volwassen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:14 schreef xcachet het volgende:
Daar dacht ik dus ook aan. Ik denk dat ze dat compenseren met ruimbagage en brandstofverdeling.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lijkt me lastig steeds met in balans houden, maar daar zullen ze wel over nagedacht hebben.
En meteen de laatste keer, volgend jaar verdwijnt het geloof ik. Dat je dit nog mocht meemaken.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:14 schreef xcachet het volgende:
geen idee. geloof niet dat ik al eens een foto van jou heb gezienquote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:14 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
zie ik eruit als een applestore?
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hahaha lekker honderden euro's aftikken
Bedrag van aanslag: NIHILquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:15 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
En meteen de laatste keer, volgend jaar verdwijnt het geloof ik. Dat je dit nog mocht meemaken.
Vind je jezelf echt grappig nu?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee. geloof niet dat ik al eens een foto van jou heb gezien
maar heb je een lichtgevende appel op je voorhoofd?
lol wait whutquote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:14 schreef xcachet het volgende:
Moet wel.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:15 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Daar dacht ik dus ook aan. Ik denk dat ze dat compenseren met ruimbagage en brandstofverdeling.
ik had ooit die van de hema, was binnen 1 dag kapot.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:16 schreef xcachet het volgende:
Nieuwe apple oplader zo'n 30 euro. Bij de hema 5.
altijdquote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:16 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Vind je jezelf echt grappig nu?
een mens is nooit uitgeleerdquote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:17 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Jij moet nog veel leren merk ik.
Dat ligt aan jou.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:16 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ik had ooit die van de hema, was binnen 1 dag kapot.
Zo is datquote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Beetje tegenwicht bieden aan het voetbal/serie/gamegelul.
hey etsuquote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:26 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
hey toot
[..]
ik zou nooit een etsu doen
quote:
quote:Op zondag 20 maart 2016 21:09 schreef TARDIS. het volgende:
Zin om Etsu leeg te zuigen tot hij sterft aan uitdroging.
quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:33 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Studenten die (in opdracht van hun docent) dit soort 'prikkelende' topics op FOK! droppen:
NWS / Het Marokkanenprobleem van Johan Derksen
POL / Ongezond leven? Meer premie afgeven!
POL / Laag inkomen? Eigen schuld
POL / Vluchtelingen moeten lekker terug!
POL / De positie van de vrouw
POL / Erdogan is geen geitenneuker, maar een democratieverneuker!
SES / Studeren alleen nog voor rijken?
SES / Waarom de basisbeurs niet afgeschaft had moeten worden
Als iemand in een hoop bagger een punt maakt doet dat niet af aan de diarree die uit zijn toetsenbord is gekomen.quote:
Nou nou nou.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Als iemand in een hoop bagger een punt maakt doet dat niet af aan de diarree die uit zijn toetsenbord is gekomen.
Nee ken ik niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:01 schreef TARDIS. het volgende:
Missen jullie DjeDje wel eens? Was toch een mooi meisje.
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:00 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
wtf suggereer je van niet?
heb je dat van DP?quote:
Hey RETARDISquote:
Ik beoordeel users op hun posts.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:01 schreef TARDIS. het volgende:
Ik pak hem nog een keer met zijn vijlig hijs vestje.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:05 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
die toto is echt gevaarlijk gek zeg
Ik zal een selfie sturen. Moet je hier vertellen wat je ervan vindt.quote:
ik wacht met smartquote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zal een selfie sturen. Moet je hier vertellen wat je ervan vindt.
Het wordt een mooiboifoto.
:squote:
:s klopt ben breedquote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:05 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
die toto is echt gevaarlijk gek zeg
tsssquote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:05 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
en hij speelt ook altijd vals
met darten en monopoly bv
vooral chevy mist haar jaquote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:01 schreef TARDIS. het volgende:
dan moet ik even snap openenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
9 minuten en 24 seconden geleden gestuurd.
In vergelijking met de rest van de users hier? Nee hoor.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
HahahaDan sta ik sowieso extreem laag op jouw lijst.
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:29 schreef Chai het volgende:
[..]
In vergelijking met de rest van de users hier? Nee hoor.
Ik begrijp dat wel, dat caren.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Er zitten hier een paar flink te caren nu is wat ik je brom.
Is dit een reactie op mijn post?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:31 schreef Germano het volgende:
Komt doordat ze statisch zijn met hun PI en aandacht van iedereen nodig hebben.
Dat betwijfel ik, no offense.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:35 schreef NoelGallagher het volgende:
ik sta heel hoog in chai d'r lijst, maar wij gaan way back, dan krijg je dat
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Inderdaad, ik had dat echt nooit verwacht.
teringquote:
Die hebben sowieso een best tof repertoire.quote:
of opsoquote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:26 schreef deadprez het volgende:
ben benieuwd of hzaw ook nog zo'n topic moet openen
oh ja die zit daar ook iddquote:
btr wietrookquote:
Net ff gedownload en straks testen of het geschikt is voor skaten.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:25 schreef Germano het volgende:
[..]
Die hebben sowieso een best tof repertoire.
Wat voor muziek wil je horen dan? Motiverende muziek?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:27 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Net ff gedownload en straks testen of het geschikt is voor skaten.
Gaat erom dat ik er lekker op kan bewegen wanneer ik schaats. Pop, disco, dance werkt het bestequote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:31 schreef Germano het volgende:
[..]
Wat voor muziek wil je horen dan? Motiverende muziek?
Zo, jij bent een paar dagen afwezig geweest.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:32 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gaat erom dat ik er lekker op kan bewegen wanneer ik schaats. Pop, disco, dance werkt het beste
En nu ga ik buitenspelen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo, jij bent een paar dagen afwezig geweest.
quote:
Champagne kan wel.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:35 schreef Amarantha het volgende:
half 10 's ochtends aan de bier en champagne
bah champagnequote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Champagne kan wel.
Bier is een beetje voor plebejers.
nou ja, sws alle pils wel, maar verder niet echt neequote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lust jij enige vorm van drank buiten pitt bier
whyquote:
Lekker man als je op een receptie bent waar ze champagne schenken die eigenlijk boven je statuur is.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
nou ja, sws alle pils wel, maar verder niet echt nee
niet dat ik het echt lekker vind iig
Er loopt daar een docent rond die ieder jaar rond deze tijd zijn leerlingen de opdracht geeft om hier een discussie te starten over een of ander onderwerpquote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:38 schreef TARDIS. het volgende:
Wat is het verhaal achter hanzetopics? Ik ken het fenomeen niet.
danny heeft een contractje met de hanze dat studenten topics moeten openen voor hun studie.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:38 schreef TARDIS. het volgende:
Wat is het verhaal achter hanzetopics? Ik ken het fenomeen niet.
Ik heb de meningen van kutFOK!kers gelukkig nooit nodig voor mijn opleiding.quote:
ohquote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik Iwanius echt een enorme kneus vind.
Je kunt ook nee zeggen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lekker man als je op een receptie bent waar ze champagne schenken die eigenlijk boven je statuur is.
Dan als een echte proleet je er dronken op drinken
Wat een discussie.. ze reageren zelf niet meer haha.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Er loopt daar een docent rond die ieder jaar rond deze tijd zijn leerlingen de opdracht geeft om hier een discussie te starten over een of ander onderwerp
Ik vind hem wel een baas hoe lang ie de mensen voor de gek houdtquote:
whehehquote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb de meningen van kutFOK!kers gelukkig nooit nodig voor mijn opleiding.
Maybe tijdens scriptie, dan bombardeer ik jullie ermee leuk he
Nee geintje.
Ja kloptquote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat een discussie.. ze reageren zelf niet meer haha.
Ohquote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Er loopt daar een docent rond die ieder jaar rond deze tijd zijn leerlingen de opdracht geeft om hier een discussie te starten over een of ander onderwerp
neequote:
Helpt ook niet echt mee dat het merendeel meteen na het openen van een topic weer vertrektquote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ohwat dom.
Dus die kinderen die doen dat tegen wil en dank en dan krijgen ze allemaal typische FOK!reacties. Genieten hoor.
Met zn kanjerdikke sigaarquote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind hem wel een baas hoe lang ie de mensen voor de gek houdt
En zn imgur fotos van soms maanden terug.quote:
ja dat is het volgens mij ookquote:
"En, Jantje, welke conclusie kan je trekken uit de discussie die ontstaan is op FOK! over jouw onderwerp?"quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Helpt ook niet echt mee dat het merendeel meteen na het openen van een topic weer vertrekt
Hehehquote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
"En, Jantje, welke conclusie kan je trekken uit de discussie die ontstaan is op FOK! over jouw onderwerp?"
"Dat de Hanzehogeschool een kutinstelling is, meneer!"
Ja echt belachelijk, als jij of ik zo'n topic had geopend was hij wellicht op slot gegooid door de reacties maar hij zou echt nog wel te vinden zijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat is het volgens mij ook
over zijn vorige account mag je het eigenlijk ook niet hebben
nja ik weet niet hoe erg hij loopt te janken bij de fa's als zoiets gebeurt, misschien willen ze gewoon graag dat ie stopt met zeikenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja echt belachelijk, als jij of ik zo'n topic had geopend was hij wellicht op slot gegooid door de reacties maar hij zou echt nog wel te vinden zijn.
truequote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kan me er niet zo druk om maken.
Vind het wel geinig hoe diep zo iemand zichzelf in het echt voor de gek houdt
Goed punt.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja ik weet niet hoe erg hij loopt te janken bij de fa's als zoiets gebeurt, misschien willen ze gewoon graag dat ie stopt met zeiken
quote:
Ik bedoel, de meeste mensen op FOK! die weten van zichzelf ook wel dat ze van binnen een proleet zijn.quote:
En dat gewoon al jarenlang hè.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik bedoel, de meeste mensen op FOK! die weten van zichzelf ook wel dat ze van binnen een proleet zijn.
Ik ook.
Maar deze mensen die houden zichzelf dus nog een idee voor.
Na de champagne kun je ook nog gratis drinken op die receptie waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet jij weten.
Gratis alcohol is gratis alcohol
Als jullie mij even excuseren, dan ga ik daar een kijkje nemen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:46 schreef Insomnia_ het volgende:
CUL is wel hel ultieme elite forum.
Genieten.
Wat moet je dan kopen?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Toen ik nog vlees at heb ik er wel eens gepost dat ik gewoon de goedkoopste kip kocht bij islamitische slager. Nou de wereld was te klein in CUL.
Pietverdriet kreeg waarschijnlijk bijna beroertequote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Toen ik nog vlees at heb ik er wel eens gepost dat ik gewoon de goedkoopste kip kocht bij islamitische slager. Nou de wereld was te klein in CUL.
Ja sommige mensen daar doen alsof je Culinair barbaar bent als je gewoon soms savonds simpel eten op tafel zet zoals gewoon kip met groente.quote:
Pietverdrietgod kan er ook wat vanquote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Pietverdriet kreeg waarschijnlijk bijna beroerte
En vergeet RobinOok niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Pietverdriet kreeg waarschijnlijk bijna beroerte
Ik heb juist het liefst iets met rijst of pasta.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja sommige mensen daar doen alsof je Culinair barbaar bent als je gewoon soms savonds simpel eten op tafel zet zoals gewoon kip met groente.
die ken ik niet, kom verder niet echt in culquote:
Die is echt heel erg.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
die ken ik niet, kom verder niet echt in cul
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:52 schreef Chai het volgende:
Maar Ama, CUL is sws een raar clubje met de drie belangrijkste gekkies: Iwanius, Pietverdriet en RobinOok.
GMTAquote:
maar misschien is het ook wel gewoon niet lekkerquote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die is echt heel erg.
Die geeft soms als opmerking op iemand dit:
"Dit kan niet lekker zijn."
Haha en ze wordt heel snel boos.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die is echt heel erg.
Die geeft soms als opmerking op iemand dit:
"Dit kan niet lekker zijn."
Alles heeft zn tijd en plek.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:53 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik heb juist het liefst iets met rijst of pasta.
Oh lol.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:54 schreef Amarantha het volgende:
Chai heb je het gezien? Iwanius heeft weer foto geplaatst van een onschuldig persoon die koffie dronk en over haar vriendje praatte.
Moet je ook geen zin in hebben. Ik ben meestal binnen 20 minuten weer van tafel af.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alles heeft zn tijd en plek.
Uitgebreid eten is goed.
Maar ga je toch niet elke dag doen, ben gekke henkie niet
Dat laatste sowieso. Als je het niet eens bent met haar staat ze al op hete kolen volgens mij.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha en ze wordt heel snel boos.Of komt iig heel gauw zeer opgefokt over.
Als iemand een tosti met 5 sauzen lekker vind.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar misschien is het ook wel gewoon niet lekker
Ja dat sowieso. Snap ook niet echt hoe je je over zoiets druk kan makenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als iemand een tosti met 5 sauzen lekker vind.
Wie ben ik om daar over te twisten
Maar ze heeft ook 0,0 dialoog/discussieskills.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso. Als je het niet eens bent met haar staat ze al op hete kolen volgens mij.
Ff allemaal TR doenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
CUL / Wat eten en drinken we vandaag #361Summertime sum.sum summertime
Ik vraag me wel af of er ook daadwerkelijk mensen die voor hun beroep chefkok zijn posten.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar ze heeft ook 0,0 dialoog/discussieskills.
Wat is het verhaal achter deze foto dan weer?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Ff allemaal TR doen
Vind dat srs niet kunnen
wat wat wat?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:41 schreef Amarantha het volgende:
Beetje stom dat topic wordt verwijderd om Iwanius zijn imago te redden.
Ik vraag me echt af wanneer hij zijn eigen kop eens laat zien.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Ff allemaal TR doen
Vind dat srs niet kunnen
Hij heeft sws geen toestemming gevraagd om hem te maken en te plaatsen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat is het verhaal achter deze foto dan weer?
Hij post een foto van een designer tas, roept dat het echt is en dat je zo iedere vrouw blij maakt (in zijn geval zijn vriendin). Iedereen komt er achter dat de tas zo fake is als het maar kan.quote:
Ik wacht op een reactie.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Ff allemaal TR doen
Vind dat srs niet kunnen
Als je iemand met lelijke gymschoenen en een sigaar ziet moet je vragen of het Iwanius is.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af wanneer hij zijn eigen kop eens laat zien.
Hahaha.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij post een foto van een designer tas, roept dat het echt is en dat je zo iedere vrouw blij maakt (in zijn geval zijn vriendin). Iedereen komt er achter dat de tas zo fake is als het maar kan.
Topic weg.
CULquote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij post een foto van een designer tas, roept dat het echt is en dat je zo iedere vrouw blij maakt (in zijn geval zijn vriendin). Iedereen komt er achter dat de tas zo fake is als het maar kan.
Topic weg.
is gwn omdat die foto verwijderd is wssquote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:01 schreef Germano het volgende:
[..]
Nieuwe.
CUL / Wat eten en drinken we vandaag #361Summertime sum.sum summertime
omdat de foto waar je op reageerde ook verwijderd is.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:01 schreef Germano het volgende:
Wat is het voor kankerzooi dat m'n reactie niet blijft staan?
Niet eens gezien.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
is gwn omdat die foto verwijderd is wss
quote:
is toch maar een dag met dat nieuwe beleidquote:
Echt genot vroeger was je gelijk een maand weg voor kankerenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
is toch maar een dag met dat nieuwe beleid
heb daar volgens mij nog nooit ban voor gekregenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt genot vroeger was je gelijk een maand weg voor kankeren
Ik heb er een week voor gehad.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt genot vroeger was je gelijk een maand weg voor kankeren
Waar woon je waar de negerslavernij nog legaal is?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:03 schreef Germano het volgende:
Ik moet even m'n huisknecht aanwijzingen geven hoe ik mijn schoenen gepoetst wil hebben.
In VBL was je altijd een maand weg.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb daar volgens mij nog nooit ban voor gekregen
lekker overdrevenquote:
met als redenquote:
Ik heb niets over een neger gezegd.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waar woon je waar de negerslavernij nog legaal is?
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
met als reden
echte kanjers schelden niet met kanker
Tofquote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Hey Ama.
Ik ga volgende maand mn tat laten bijwerken.
Dan post ik hem
Ook op tv wordt er qua schelden enz. veel meer censuur toegepast. Zag laatst een korte oude kinderfilm (NTR, Zwemparadijs), daar wordt ook gewoon in gekankerd.quote:
Weet het nog niet precies.quote:
Ah nice, ik wil ook wel weerquote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet het nog niet precies.
Moet nog even naar tattoeerder om mijn idee te VISUALISEREN.
En dan ook kort erna 2e.
de kids van nu worden allemaal huilliesquote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Ook op tv wordt er qua schelden enz. veel meer censuur toegepast. Zag laatst een korte oude kinderfilm (NTR, Zwemparadijs), daar wordt ook gewoon in gekankerd.
En in oude NL series is veel meer bloot te zien en bijv. laatst ook nog gewoon wierie in Allstars.
Ik moet een beetje rustig aan doen want ik ben bang dat ik echt snel vol ga zitten.quote:
Haha net als je broertje.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moet een beetje rustig aan doen want ik ben bang dat ik echt snel vol ga zitten.
Lil huillies.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
de kids van nu worden allemaal huillies
Ga jezelf ontdekken op een tropische bestemming dan komen alle antwoorden tot je.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:09 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
ik wil ook een tattoo
maar ik weet niet zo goed van wat
moet inspiratie opdoen maar waar
Ja die gaat echt SUPERSNEL en is hij moet nog 18 wordequote:
misschienquote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga jezelf ontdekken op een tropische bestemming dan komen alle antwoorden tot je.
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja die gaat echt SUPERSNEL en is hij moet nog 18 worde
Dolfijn of een vlinder sowieso.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:10 schreef Chai het volgende:
Iemand nog een tof idee voor een tattoo dan? Wil er wel een, maar dan niet zo'n basic bitch dingetje.
Zou een aarsgewei binnenkort weer retro zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |