Als je iemand met lelijke gymschoenen en een sigaar ziet moet je vragen of het Iwanius is.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af wanneer hij zijn eigen kop eens laat zien.
Hahaha.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij post een foto van een designer tas, roept dat het echt is en dat je zo iedere vrouw blij maakt (in zijn geval zijn vriendin). Iedereen komt er achter dat de tas zo fake is als het maar kan.
Topic weg.
CULquote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij post een foto van een designer tas, roept dat het echt is en dat je zo iedere vrouw blij maakt (in zijn geval zijn vriendin). Iedereen komt er achter dat de tas zo fake is als het maar kan.
Topic weg.
is gwn omdat die foto verwijderd is wssquote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:01 schreef Germano het volgende:
[..]
Nieuwe.
CUL / Wat eten en drinken we vandaag #361Summertime sum.sum summertime
omdat de foto waar je op reageerde ook verwijderd is.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:01 schreef Germano het volgende:
Wat is het voor kankerzooi dat m'n reactie niet blijft staan?
Niet eens gezien.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
is gwn omdat die foto verwijderd is wss
quote:
is toch maar een dag met dat nieuwe beleidquote:
Echt genot vroeger was je gelijk een maand weg voor kankerenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
is toch maar een dag met dat nieuwe beleid
heb daar volgens mij nog nooit ban voor gekregenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt genot vroeger was je gelijk een maand weg voor kankeren
Ik heb er een week voor gehad.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt genot vroeger was je gelijk een maand weg voor kankeren
Waar woon je waar de negerslavernij nog legaal is?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:03 schreef Germano het volgende:
Ik moet even m'n huisknecht aanwijzingen geven hoe ik mijn schoenen gepoetst wil hebben.
In VBL was je altijd een maand weg.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb daar volgens mij nog nooit ban voor gekregen
lekker overdrevenquote:
met als redenquote:
Ik heb niets over een neger gezegd.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waar woon je waar de negerslavernij nog legaal is?
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
met als reden
echte kanjers schelden niet met kanker
Tofquote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Hey Ama.
Ik ga volgende maand mn tat laten bijwerken.
Dan post ik hem
Ook op tv wordt er qua schelden enz. veel meer censuur toegepast. Zag laatst een korte oude kinderfilm (NTR, Zwemparadijs), daar wordt ook gewoon in gekankerd.quote:
Weet het nog niet precies.quote:
Ah nice, ik wil ook wel weerquote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet het nog niet precies.
Moet nog even naar tattoeerder om mijn idee te VISUALISEREN.
En dan ook kort erna 2e.
de kids van nu worden allemaal huilliesquote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Ook op tv wordt er qua schelden enz. veel meer censuur toegepast. Zag laatst een korte oude kinderfilm (NTR, Zwemparadijs), daar wordt ook gewoon in gekankerd.
En in oude NL series is veel meer bloot te zien en bijv. laatst ook nog gewoon wierie in Allstars.
Ik moet een beetje rustig aan doen want ik ben bang dat ik echt snel vol ga zitten.quote:
Haha net als je broertje.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moet een beetje rustig aan doen want ik ben bang dat ik echt snel vol ga zitten.
Lil huillies.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
de kids van nu worden allemaal huillies
Ga jezelf ontdekken op een tropische bestemming dan komen alle antwoorden tot je.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:09 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
ik wil ook een tattoo
maar ik weet niet zo goed van wat
moet inspiratie opdoen maar waar
Ja die gaat echt SUPERSNEL en is hij moet nog 18 wordequote:
misschienquote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga jezelf ontdekken op een tropische bestemming dan komen alle antwoorden tot je.
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja die gaat echt SUPERSNEL en is hij moet nog 18 worde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |