Ijskoude melkquote:
Hoeveel sneetjes brood eet je dan?quote:Op zondag 29 mei 2016 22:33 schreef Skeletor. het volgende:
De welbekende "tapas" van geroosterd pompoenpitbrood. Erop schapenbrie-schijfje komkommer, kruidenbrie-schijfje komkommer, botervis-Philadelphia bieslook-gele snoeptomaat,,gerookte zalmfilet-Philadelphia bieslook-rode snoeptomaat, gerookte palingfilet-Philadelphia bieslook-rode snoeptomaat. Erbij nog wat snoeptomaatjes, banaan en een Abate-peer.
Jij snapt het: zoveel mogelijk beleg op zo min mogelijk broodquote:Op maandag 30 mei 2016 06:54 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Twee, elk in zes stukken gesneden, twaalf in totaal.
Whaha, inderdaadquote:Op maandag 30 mei 2016 08:45 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Jij snapt het: zoveel mogelijk beleg op zo min mogelijk brood![]()
Dank! Ga ik eens doen voor de lunch denk ikquote:Op maandag 30 mei 2016 06:54 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Twee, elk in zes stukken gesneden, twaalf in totaal.
Zeker weten een aanrader! Je hebt de foto's gezien? Ik weet niet hoeveel topics terug.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:30 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Dank! Ga ik eens doen voor de lunch denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 mei 2016 19:16 schreef Woelwater het volgende:
Pizzaaa
Lekker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij hebben Thais besteld, wat verschillende kleine gerechtjes. Pittige kipsate, viskoekjes, huisgemaakte loempia's, kroepoek (ook huisgemaakte) en noedels met kip. Was erg lekker!
Lekkerquote:Op maandag 30 mei 2016 21:53 schreef QuattroF het volgende:
[..]
Lekker!
Wij hebben Thais besteld, wat verschillende kleine gerechtjes. Pittige kipsate, viskoekjes, huisgemaakte loempia's, kroepoek (ook huisgemaakte) en noedels met kip. Was erg lekker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |