Ijskoude melkquote:
Hoeveel sneetjes brood eet je dan?quote:Op zondag 29 mei 2016 22:33 schreef Skeletor. het volgende:
De welbekende "tapas" van geroosterd pompoenpitbrood. Erop schapenbrie-schijfje komkommer, kruidenbrie-schijfje komkommer, botervis-Philadelphia bieslook-gele snoeptomaat,,gerookte zalmfilet-Philadelphia bieslook-rode snoeptomaat, gerookte palingfilet-Philadelphia bieslook-rode snoeptomaat. Erbij nog wat snoeptomaatjes, banaan en een Abate-peer.
Jij snapt het: zoveel mogelijk beleg op zo min mogelijk broodquote:Op maandag 30 mei 2016 06:54 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Twee, elk in zes stukken gesneden, twaalf in totaal.
Whaha, inderdaadquote:Op maandag 30 mei 2016 08:45 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Jij snapt het: zoveel mogelijk beleg op zo min mogelijk brood![]()
Dank! Ga ik eens doen voor de lunch denk ikquote:Op maandag 30 mei 2016 06:54 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Twee, elk in zes stukken gesneden, twaalf in totaal.
Zeker weten een aanrader! Je hebt de foto's gezien? Ik weet niet hoeveel topics terug.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:30 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Dank! Ga ik eens doen voor de lunch denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 mei 2016 19:16 schreef Woelwater het volgende:
Pizzaaa
Lekker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij hebben Thais besteld, wat verschillende kleine gerechtjes. Pittige kipsate, viskoekjes, huisgemaakte loempia's, kroepoek (ook huisgemaakte) en noedels met kip. Was erg lekker!
Lekkerquote:Op maandag 30 mei 2016 21:53 schreef QuattroF het volgende:
[..]
Lekker!
Wij hebben Thais besteld, wat verschillende kleine gerechtjes. Pittige kipsate, viskoekjes, huisgemaakte loempia's, kroepoek (ook huisgemaakte) en noedels met kip. Was erg lekker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tyf op, ik geloof er niks vanquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:58 schreef Hyaenidae het volgende:
"Tapas" van geroosterd pompoenpitbrood. Erop schapenbrie-plukje rucola-schijfje komkommer, camembert-plukje rucola-schijfje komkommer, rauwe ham-Philadelphia kruiden-reepje rode snoeptomaat, Italiaanse worst van de slager-Philadelphia kruiden-reepje gele snoeptomaat, waterkers, Alpenworstvan de slager-Philadelphia kruiden-reepje gele snoeptomaat, gerookte zalmfilet-Philadelphia kruiden-reepje rode snoeptomaat, gele paprika. Erbij nog meer gele snoeptomaatjes, banaan, peer.
Nope de middelste is gewoon een kip in knoflook gebakken met Chinese paddenstoelen die ik niet op het bord schepte. Dus zie je meer jus dan 'groente'.quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:53 schreef derLudolf het volgende:
Is dat de onvolprezen Nasi a La Iwanius?
Ik zou zo graag mijn hamburger op een hard broodje eten! Ik snap niet waarom het altijd op van die zachte meuk wordt geserveerd.quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:52 schreef PluisigNijntje het volgende:
Avondeten was een Lebowski burger bij Lebowski (Utrecht). Prima te eten, wel met diepvries french fries en zo'n droog sesambroodje. Maar was lekker! Met een glaasje Carmenere.
Inderdaad. Ik ken maar een of twee tentjes die dat wel goed doen. Maar die zitten dan weer in the middle of nowhere.quote:Op donderdag 2 juni 2016 13:05 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Ik zou zo graag mijn hamburger op een hard broodje eten! Ik snap niet waarom het altijd op van die zachte meuk wordt geserveerd.
Zacht is wel lekker, maar dan moet ie wel even getoast worden!quote:Op donderdag 2 juni 2016 13:05 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Ik zou zo graag mijn hamburger op een hard broodje eten! Ik snap niet waarom het altijd op van die zachte meuk wordt geserveerd.
Poah.... Wat viesquote:Op donderdag 2 juni 2016 13:11 schreef emmyemmy het volgende:
Vanavond gepofte aardappel met zure room, spekjes en bosui
Daarbij een ribeye en een simpele salade met honing mosterd dressing
heb serieus kostneigingen van gepofte aardappel met zure roomquote:
grapje toch?quote:
Voor foto's is het nu te laat, zal proberen er volgende keer aan te denken.quote:Op donderdag 2 juni 2016 07:02 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Tyf op, ik geloof er niks van! Pics or it didn't happen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |