Als je iemand met lelijke gymschoenen en een sigaar ziet moet je vragen of het Iwanius is.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af wanneer hij zijn eigen kop eens laat zien.
Hahaha.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij post een foto van een designer tas, roept dat het echt is en dat je zo iedere vrouw blij maakt (in zijn geval zijn vriendin). Iedereen komt er achter dat de tas zo fake is als het maar kan.
Topic weg.
CULquote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij post een foto van een designer tas, roept dat het echt is en dat je zo iedere vrouw blij maakt (in zijn geval zijn vriendin). Iedereen komt er achter dat de tas zo fake is als het maar kan.
Topic weg.
is gwn omdat die foto verwijderd is wssquote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:01 schreef Germano het volgende:
[..]
Nieuwe.
CUL / Wat eten en drinken we vandaag #361Summertime sum.sum summertime
omdat de foto waar je op reageerde ook verwijderd is.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:01 schreef Germano het volgende:
Wat is het voor kankerzooi dat m'n reactie niet blijft staan?
Niet eens gezien.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
is gwn omdat die foto verwijderd is wss
quote:
is toch maar een dag met dat nieuwe beleidquote:
Echt genot vroeger was je gelijk een maand weg voor kankerenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
is toch maar een dag met dat nieuwe beleid
heb daar volgens mij nog nooit ban voor gekregenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt genot vroeger was je gelijk een maand weg voor kankeren
Ik heb er een week voor gehad.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt genot vroeger was je gelijk een maand weg voor kankeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |