Ten eerst: ze kosten handen met geld. Iedere vluchteling krijgt dagelijks een bedrag waarvan ze mogen leven. BELACHELIJK. Ik heb me jarenlang rot gewerkt, zit nog steeds met een hernia en wat krijg ik? Een belabberd pensioen waarvan ik nog net een boterham kan betalen. We kunnen potverdorie nog niet eens onze eigen oudjes verzorgen, die zitten allemaal in tehuizen te verpieteren en te vereenzamen. Waarom denk je anders dat die Gerard en Gordon er alles aan doen om hiervoor geld in te zamelen?
Die vluchtelingen komen met duizenden aangewandeld of gedobberd alsof het allemaal maar kan. Vervolgens komen ze in tehuizen waar de vrouwelijke medewerkers , die hun hart inzetten voor deze gruwels, op gruwelijke wijze worden verkracht. Ze vreten het voedsel dat wij ze geven niet omdat het niet ‘’halal’’ zou zijn…. Je zou het ze %(!@$%& door hun strot duwen of niet????
En dan zet je het nieuws aan en het eerste wat je ziet zijn een paar van die mongolen uit Syrië die liever teruggaan naar hun land van herkomst omdat ze niet goed verzorgd zouden worden in Nederland. GA DAN LEKKER TERUG MET ZIJN ALLEN! Duik je bootje weer in, ik geef je hoogstpersoonlijk een zetje. Ondankbare honden zijn het gewoon… ze komen hier en denken dat wij hier een hotel zijn met zijn allen waar ze op hun wenken bediend worden. Sorry dat ik het zeg hoor, maar er zullen vast veel zijn die het met me eens zijn.
Moet ik jullie er even aan herinneren dat wij 75 jaar geleden oorlog hadden in ONS land? Waar zo ongeveer ons halve volk afgeslacht werd vanwege hun Joodse afkomst. Waar waren landen als Syrië, Afghanistan, Irak en Iran op dat moment? NERGENS.
Zo. Dit is hoe ik erover denk. Voor degenen die het met me eens zijn: LAAT JE HOREN!!!