quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:07 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Hier stond eerst iets anders, vuile ruige flikker.
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Frass, wanneer hou je nou eens op met geilen op iemand die je nooit zult krijgen?
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:01 schreef xcachet het volgende:
Fokker 70 / Sukhoi SJ100. Vond het wel apart toen ik het voor het eerst zag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben je me zat? Neem een FOK!-abonnement!
Ja.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:10 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Vinden jullie 160 voor een gebruikte iPhone 5S 16 GB grijs excl. oplader terecht?
wat kost een oplader?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:10 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Vinden jullie 160 voor een gebruikte iPhone 5S 16 GB grijs excl. oplader terecht?
Lijkt me lastig steeds met in balans houden, maar daar zullen ze wel over nagedacht hebben.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:10 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Fokker 70. Vond het wel apart toen ik het voor het eerst zag.
Nee. Hoe dan ook niet naar Groningen dan. Mij te ver.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Cachie, je gaat toch niet studeren aan Hanzehogeschool na zomer
NWS / The dutch dream
Gewoon vliegen joh.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Hoe dan ook niet naar Groningen dan. Mij te ver.
ooit in een ver verleden had ik 4 opladers, nu heb ik er nog maar 1 overquote:
huh ik dacht dat je gingquote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Hoe dan ook niet naar Groningen dan. Mij te ver.
dat was op geen enkele manier antwoord op mijn vraag..quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:13 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ooit in een ver verleden had ik 4 opladers, nu heb ik er nog maar 1 overgeen idee waar de andere drie zijn dus die verkoop ik niet
zie ik eruit als een applestore?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat was op geen enkele manier antwoord op mijn vraag..
Hahaha lekker honderden euro's aftikkenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:14 schreef xcachet het volgende:
Kreeg zojuist voor het eerst in mijn leven een blauwe envelop.
Eindelijk volwassen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:14 schreef xcachet het volgende:
Daar dacht ik dus ook aan. Ik denk dat ze dat compenseren met ruimbagage en brandstofverdeling.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lijkt me lastig steeds met in balans houden, maar daar zullen ze wel over nagedacht hebben.
En meteen de laatste keer, volgend jaar verdwijnt het geloof ik. Dat je dit nog mocht meemaken.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:14 schreef xcachet het volgende:
geen idee. geloof niet dat ik al eens een foto van jou heb gezienquote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:14 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
zie ik eruit als een applestore?
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hahaha lekker honderden euro's aftikken
Bedrag van aanslag: NIHILquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:15 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
En meteen de laatste keer, volgend jaar verdwijnt het geloof ik. Dat je dit nog mocht meemaken.
Vind je jezelf echt grappig nu?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee. geloof niet dat ik al eens een foto van jou heb gezien
maar heb je een lichtgevende appel op je voorhoofd?
lol wait whutquote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:14 schreef xcachet het volgende:
Moet wel.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:15 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Daar dacht ik dus ook aan. Ik denk dat ze dat compenseren met ruimbagage en brandstofverdeling.
ik had ooit die van de hema, was binnen 1 dag kapot.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:16 schreef xcachet het volgende:
Nieuwe apple oplader zo'n 30 euro. Bij de hema 5.
altijdquote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:16 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Vind je jezelf echt grappig nu?
een mens is nooit uitgeleerdquote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:17 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Jij moet nog veel leren merk ik.
Dat ligt aan jou.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:16 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ik had ooit die van de hema, was binnen 1 dag kapot.
Zo is datquote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Beetje tegenwicht bieden aan het voetbal/serie/gamegelul.
hey etsuquote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:26 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
hey toot
[..]
ik zou nooit een etsu doen
quote:
quote:Op zondag 20 maart 2016 21:09 schreef TARDIS. het volgende:
Zin om Etsu leeg te zuigen tot hij sterft aan uitdroging.
quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:33 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Studenten die (in opdracht van hun docent) dit soort 'prikkelende' topics op FOK! droppen:
NWS / Het Marokkanenprobleem van Johan Derksen
POL / Ongezond leven? Meer premie afgeven!
POL / Laag inkomen? Eigen schuld
POL / Vluchtelingen moeten lekker terug!
POL / De positie van de vrouw
POL / Erdogan is geen geitenneuker, maar een democratieverneuker!
SES / Studeren alleen nog voor rijken?
SES / Waarom de basisbeurs niet afgeschaft had moeten worden
Als iemand in een hoop bagger een punt maakt doet dat niet af aan de diarree die uit zijn toetsenbord is gekomen.quote:
Nou nou nou.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Als iemand in een hoop bagger een punt maakt doet dat niet af aan de diarree die uit zijn toetsenbord is gekomen.
Nee ken ik niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:01 schreef TARDIS. het volgende:
Missen jullie DjeDje wel eens? Was toch een mooi meisje.
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:00 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
wtf suggereer je van niet?
heb je dat van DP?quote:
Hey RETARDISquote:
Ik beoordeel users op hun posts.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:01 schreef TARDIS. het volgende:
Ik pak hem nog een keer met zijn vijlig hijs vestje.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:05 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
die toto is echt gevaarlijk gek zeg
Ik zal een selfie sturen. Moet je hier vertellen wat je ervan vindt.quote:
ik wacht met smartquote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zal een selfie sturen. Moet je hier vertellen wat je ervan vindt.
Het wordt een mooiboifoto.
:squote:
:s klopt ben breedquote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:05 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
die toto is echt gevaarlijk gek zeg
tsssquote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:05 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
en hij speelt ook altijd vals
met darten en monopoly bv
vooral chevy mist haar jaquote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:01 schreef TARDIS. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |