Oke, het zit zo; ik had van mijn 9e tot mijn 17e een hele goede vriendin. Echt een zus(je) was dat. Toen kreeg ze een vriend en toen bestond ik niet meer. Vorige week weer eens afgesproken. Was erg gezellig. Heb haar geholpen met haar paard.quote:
Je wordt gebruiktquote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oke, het zit zo; ik had van mijn 9e tot mijn 17e een hele goede vriendin. Echt een zus(je) was dat. Toen kreeg ze een vriend en toen bestond ik niet meer. Vorige week weer eens afgesproken. Was erg gezellig. Heb haar geholpen met haar paard.
Vraagt ze of ik vanavond bij de springles kom 'kijken' (lees helpen). Wil ik best doen maar als mijn wekker om 4:40 gaat en ik pas 22:00 thuis ben is dat niet zo chill. Zegt ze; "Het is om 20:30 afgelopen, dus dat valt mee. Als we dan afspreken bij Henk kun je wel helpen poetsen en mee langs de weg goed?"
Het komt haar nu dus wel heel goed uit dat ik ga helpen, omdat ze bang is om alleen met dat paard langs de weg te gaan naar de les. Ik weet wel dat ik rond 21:30 pas een keer thuis ben (aangezien ze dat paard na de les nog op adem moet laten komen, weer een half uur naar huis moet stappen, naverzorgen en ik nog een pokke end naar huis moet fietsenVind het wel gezellig. Ben alleen geen sloofje
dus lekker thuis blijvenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oke, het zit zo; ik had van mijn 9e tot mijn 17e een hele goede vriendin. Echt een zus(je) was dat. Toen kreeg ze een vriend en toen bestond ik niet meer. Vorige week weer eens afgesproken. Was erg gezellig. Heb haar geholpen met haar paard.
Vraagt ze of ik vanavond bij de springles kom 'kijken' (lees helpen). Wil ik best doen maar als mijn wekker om 4:40 gaat en ik pas 22:00 thuis ben is dat niet zo chill. Zegt ze; "Het is om 20:30 afgelopen, dus dat valt mee. Als we dan afspreken bij Henk kun je wel helpen poetsen en mee langs de weg goed?"
Het komt haar nu dus wel heel goed uit dat ik ga helpen, omdat ze bang is om alleen met dat paard langs de weg te gaan naar de les. Ik weet wel dat ik rond 21:30 pas een keer thuis ben (aangezien ze dat paard na de les nog op adem moet laten komen, weer een half uur naar huis moet stappen, naverzorgen en ik nog een pokke end naar huis moet fietsenVind het wel gezellig. Ben alleen geen sloofje
Sowieso niet gaan.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh ik was te laat, jammer.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:40 schreef xcachet het volgende:
En dan lekker hindernissen opruimen terwijl zij op dat paard zit. Ze brengt het wel alsof ik het leuk vind om te doen![]()
Nee ik ga niet
thanks
Terugweg kan ze toch wel alleen?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoeft geen dilemma te zijn. Kies voor jezelf. Vind je het leuk, dan zeker doen. Heb je er bedenkingen bij en heb je het gevoel gebruikt te worden dan absoluut niet doen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Goedzoquote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:40 schreef xcachet het volgende:
En dan lekker hindernissen opruimen terwijl zij op dat paard zit. Ze brengt het wel alsof ik het leuk vind om te doen![]()
Nee ik ga niet
thanks
Dat paard is heel braaf langs de weg. Maar zijzelf is bang voor vrachtwagens en dan gaat dat paard staken. Komt verder niet omhoog, geen gebok niksquote:
Ja vind 't wel leuk om te helpen bij de les, maar niet om haar te helpen met die knol, want ze gebruikt me. Dus ik pas.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hoeft geen dilemma te zijn. Kies voor jezelf. Vind je het leuk, dan zeker doen. Heb je er bedenkingen bij en heb je het gevoel gebruikt te worden dan absoluut niet doen.
Heb tevens trek in Pringles door het woord 'springles' gekregen.
Zozo en dat op dinsdagochtend.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:45 schreef Zosk het volgende:
Maar lijkt me echt geen flikker aan om te gaan kijken en helpen bij paardrijden :s dat wijf kan tenminste nog klaarkomen tijdens het paardrijden, dan heb je er in ieder geval iets aan.
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Cachie
Een strong indepedent woman
Ligt eraan of dat paard meewerkt.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zeg tien weesgegroetjes, dit gaat best ver
Ik wil nu een paardenmanege beginnen waar tienermeisjes paarden kunnen lenen/huren om zich op klaar te rijden en waar xcachet de paarden verzorgt.quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wil nu een paardenmanege beginnen waar tienermeisjes paarden kunnen lenen/huren om zich op klaar te rijden en waar xcachet de paarden verzorgt.
Paardenmanege TARDIS.: Wel de lusten, niet de lasten.
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zeg tien weesgegroetjes, dit gaat best ver
Jeetje, ik hoop dat je een goede drainage hebt in de bakquote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wil nu een paardenmanege beginnen waar tienermeisjes paarden kunnen lenen/huren om zich op klaar te rijden en waar xcachet de paarden verzorgt.
Waarom nou weer ik de lasten?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zakt die dan door zijn hoeven heen?
Daar maak ik dan ook gebruik vanquote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:52 schreef Zosk het volgende:
Heb wel een keer op een kameel gereden, dat mogen jullie op iedere gewenste manier interpreteren.
En of het lekker past.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
weenie, paste zo lekker in het geanimeerde gesprek dat we hadden met zn allen
Ik ookquote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:52 schreef Zosk het volgende:
Heb wel een keer op een kameel gereden, dat mogen jullie op iedere gewenste manier interpreteren.
Stuurt ze soms nog een kaartje?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:54 schreef Zosk het volgende:
Toen wilden ze ook nog mijn zusje kopen voor 28 kamelen.
Weet nog dat ik een keer in de berm stapte op buitenrit langs een rustige weg in het buitengebied die ik niet kende, komt er ineens een vrachtwagen keihard langs gescheurd.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat paard is heel braaf langs de weg. Maar zijzelf is bang voor vrachtwagens en dan gaat dat paard staken. Komt verder niet omhoog, geen gebok niksMaar is wel zeker 20 minuten lopen van de stal naar de club.
Altijd als jij langere verhalen typt twijfel ik of je het zelf geschreven hebt of dat het weer een geinige quote uit een ander topic van één of andere onverlaat van een FOK!ker is.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet nog dat ik een keer in de berm stapte op buitenrit langs een rustige weg in het buitengebied die ik niet kende, komt er ineens een vrachtwagen keihard langs gescheurd.Schrok mezelf de tering, paard gaf geen kick.
Ook een keer gehad dat iemand dacht behulpzaam te zijn door stil te gaan staan en de motor af te zetten, maar die startte de motor toen ik 3/4 voorbij was, daar schrok ze wel van.
Maar in het ergste geval wil dat beest dus niet verder, dan stapt ze toch af en loopt ze het laatste stukje even.
Dit gaat over paarden, wat denk je zelf.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Altijd als jij langere verhalen typt twijfel ik of je het zelf geschreven hebt of dat het weer een geinige quote uit een ander topic van één of andere onverlaat van een FOK!ker is.
sommige mensenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet nog dat ik een keer in de berm stapte op buitenrit langs een rustige weg in het buitengebied die ik niet kende, komt er ineens een vrachtwagen keihard langs gescheurd.Schrok mezelf de tering, paard gaf geen kick.
Ook een keer gehad dat iemand dacht behulpzaam te zijn door stil te gaan staan en de motor af te zetten, maar die startte de motor toen ik 3/4 voorbij was, daar schrok ze wel van.
Maar in het ergste geval wil dat beest dus niet verder, dan stapt ze toch af en loopt ze het laatste stukje even.
Dit komt vast van bokt.nl vandaanquote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Altijd als jij langere verhalen typt twijfel ik of je het zelf geschreven hebt of dat het weer een geinige quote uit een ander topic van één of andere onverlaat van een FOK!ker is.
Ja, en dat dat beest niet verder wilt is omdat zij zelf al bang is en dat paard daar gewoon gebruik van maaktquote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:57 schreef Chai het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |