hoezo dat dan? veel aso daar tho.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 08:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet meer lezen dan. Doe ik ook niet, raak daar vaak nogal verzuurd van.
loop jij die oudjes een beetje op te geilen in je bikini?quote:
naakt zwembadquote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
loop jij die oudjes een beetje op te geilen in je bikini?
Kom, ik zal beslissen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:21 schreef xcachet het volgende:
Ik heb iets waarbij ik de knoop niet kan doorhakken.
wat dan?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:21 schreef xcachet het volgende:
Ik heb iets waarbij ik de knoop niet kan doorhakken.
Nee, maar ik doe wel bijna elke ochtend work outs langs de rivier hier. Best relax is dat.quote:
Zo rol je he?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:25 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee, maar ik doe wel bijna elke ochtend work outs langs de rivier hier. Best relax is dat.
goeie, matige grap. ik geef je er 50 cent voorquote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:28 schreef TARDIS. het volgende:
HAHAHA snappen jullie?! Want Niels SKATET!
Vrouwen zijn sowieso al redelijk zuur van zichzelf.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 08:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet meer lezen dan. Doe ik ook niet, raak daar vaak nogal verzuurd van.
quote:
Moest wel lachen helaas.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:28 schreef TARDIS. het volgende:
HAHAHA snappen jullie?! Want Niels SKATET!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:32 schreef Zosk het volgende:
Vanavond Warcraft film, ben ik dan een nerd?Nee gewoon op zoek naar ontspanning toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee gewoon op zoek naar ontspanning toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |