Ja.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zakt die dan door zijn hoeven heen?
Daar maak ik dan ook gebruik vanquote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:52 schreef Zosk het volgende:
Heb wel een keer op een kameel gereden, dat mogen jullie op iedere gewenste manier interpreteren.
En of het lekker past.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
weenie, paste zo lekker in het geanimeerde gesprek dat we hadden met zn allen
Ik ookquote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:52 schreef Zosk het volgende:
Heb wel een keer op een kameel gereden, dat mogen jullie op iedere gewenste manier interpreteren.
Stuurt ze soms nog een kaartje?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:54 schreef Zosk het volgende:
Toen wilden ze ook nog mijn zusje kopen voor 28 kamelen.
Weet nog dat ik een keer in de berm stapte op buitenrit langs een rustige weg in het buitengebied die ik niet kende, komt er ineens een vrachtwagen keihard langs gescheurd.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat paard is heel braaf langs de weg. Maar zijzelf is bang voor vrachtwagens en dan gaat dat paard staken. Komt verder niet omhoog, geen gebok niksMaar is wel zeker 20 minuten lopen van de stal naar de club.
Altijd als jij langere verhalen typt twijfel ik of je het zelf geschreven hebt of dat het weer een geinige quote uit een ander topic van één of andere onverlaat van een FOK!ker is.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet nog dat ik een keer in de berm stapte op buitenrit langs een rustige weg in het buitengebied die ik niet kende, komt er ineens een vrachtwagen keihard langs gescheurd.Schrok mezelf de tering, paard gaf geen kick.
Ook een keer gehad dat iemand dacht behulpzaam te zijn door stil te gaan staan en de motor af te zetten, maar die startte de motor toen ik 3/4 voorbij was, daar schrok ze wel van.
Maar in het ergste geval wil dat beest dus niet verder, dan stapt ze toch af en loopt ze het laatste stukje even.
Dit gaat over paarden, wat denk je zelf.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Altijd als jij langere verhalen typt twijfel ik of je het zelf geschreven hebt of dat het weer een geinige quote uit een ander topic van één of andere onverlaat van een FOK!ker is.
sommige mensenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet nog dat ik een keer in de berm stapte op buitenrit langs een rustige weg in het buitengebied die ik niet kende, komt er ineens een vrachtwagen keihard langs gescheurd.Schrok mezelf de tering, paard gaf geen kick.
Ook een keer gehad dat iemand dacht behulpzaam te zijn door stil te gaan staan en de motor af te zetten, maar die startte de motor toen ik 3/4 voorbij was, daar schrok ze wel van.
Maar in het ergste geval wil dat beest dus niet verder, dan stapt ze toch af en loopt ze het laatste stukje even.
Dit komt vast van bokt.nl vandaanquote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Altijd als jij langere verhalen typt twijfel ik of je het zelf geschreven hebt of dat het weer een geinige quote uit een ander topic van één of andere onverlaat van een FOK!ker is.
Ja, en dat dat beest niet verder wilt is omdat zij zelf al bang is en dat paard daar gewoon gebruik van maaktquote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:57 schreef Chai het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |