die ken ik niet, kom verder niet echt in culquote:
Die is echt heel erg.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
die ken ik niet, kom verder niet echt in cul
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:52 schreef Chai het volgende:
Maar Ama, CUL is sws een raar clubje met de drie belangrijkste gekkies: Iwanius, Pietverdriet en RobinOok.
GMTAquote:
maar misschien is het ook wel gewoon niet lekkerquote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die is echt heel erg.
Die geeft soms als opmerking op iemand dit:
"Dit kan niet lekker zijn."
Haha en ze wordt heel snel boos.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die is echt heel erg.
Die geeft soms als opmerking op iemand dit:
"Dit kan niet lekker zijn."
Alles heeft zn tijd en plek.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:53 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik heb juist het liefst iets met rijst of pasta.
Oh lol.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:54 schreef Amarantha het volgende:
Chai heb je het gezien? Iwanius heeft weer foto geplaatst van een onschuldig persoon die koffie dronk en over haar vriendje praatte.
Moet je ook geen zin in hebben. Ik ben meestal binnen 20 minuten weer van tafel af.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alles heeft zn tijd en plek.
Uitgebreid eten is goed.
Maar ga je toch niet elke dag doen, ben gekke henkie niet
Dat laatste sowieso. Als je het niet eens bent met haar staat ze al op hete kolen volgens mij.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha en ze wordt heel snel boos.Of komt iig heel gauw zeer opgefokt over.
Als iemand een tosti met 5 sauzen lekker vind.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar misschien is het ook wel gewoon niet lekker
Ja dat sowieso. Snap ook niet echt hoe je je over zoiets druk kan makenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als iemand een tosti met 5 sauzen lekker vind.
Wie ben ik om daar over te twisten
Maar ze heeft ook 0,0 dialoog/discussieskills.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso. Als je het niet eens bent met haar staat ze al op hete kolen volgens mij.
Ff allemaal TR doenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
CUL / Wat eten en drinken we vandaag #361Summertime sum.sum summertime
Ik vraag me wel af of er ook daadwerkelijk mensen die voor hun beroep chefkok zijn posten.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar ze heeft ook 0,0 dialoog/discussieskills.
Wat is het verhaal achter deze foto dan weer?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Ff allemaal TR doen
Vind dat srs niet kunnen
wat wat wat?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:41 schreef Amarantha het volgende:
Beetje stom dat topic wordt verwijderd om Iwanius zijn imago te redden.
Ik vraag me echt af wanneer hij zijn eigen kop eens laat zien.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Ff allemaal TR doen
Vind dat srs niet kunnen
Hij heeft sws geen toestemming gevraagd om hem te maken en te plaatsen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat is het verhaal achter deze foto dan weer?
Hij post een foto van een designer tas, roept dat het echt is en dat je zo iedere vrouw blij maakt (in zijn geval zijn vriendin). Iedereen komt er achter dat de tas zo fake is als het maar kan.quote:
Ik wacht op een reactie.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Ff allemaal TR doen
Vind dat srs niet kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |