btr wietrookquote:
Net ff gedownload en straks testen of het geschikt is voor skaten.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:25 schreef Germano het volgende:
[..]
Die hebben sowieso een best tof repertoire.
Wat voor muziek wil je horen dan? Motiverende muziek?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:27 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Net ff gedownload en straks testen of het geschikt is voor skaten.
Gaat erom dat ik er lekker op kan bewegen wanneer ik schaats. Pop, disco, dance werkt het bestequote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:31 schreef Germano het volgende:
[..]
Wat voor muziek wil je horen dan? Motiverende muziek?
Zo, jij bent een paar dagen afwezig geweest.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:32 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gaat erom dat ik er lekker op kan bewegen wanneer ik schaats. Pop, disco, dance werkt het beste
En nu ga ik buitenspelen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo, jij bent een paar dagen afwezig geweest.
quote:
Champagne kan wel.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:35 schreef Amarantha het volgende:
half 10 's ochtends aan de bier en champagne
bah champagnequote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Champagne kan wel.
Bier is een beetje voor plebejers.
nou ja, sws alle pils wel, maar verder niet echt neequote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lust jij enige vorm van drank buiten pitt bier
whyquote:
Lekker man als je op een receptie bent waar ze champagne schenken die eigenlijk boven je statuur is.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
nou ja, sws alle pils wel, maar verder niet echt nee
niet dat ik het echt lekker vind iig
Er loopt daar een docent rond die ieder jaar rond deze tijd zijn leerlingen de opdracht geeft om hier een discussie te starten over een of ander onderwerpquote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:38 schreef TARDIS. het volgende:
Wat is het verhaal achter hanzetopics? Ik ken het fenomeen niet.
danny heeft een contractje met de hanze dat studenten topics moeten openen voor hun studie.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:38 schreef TARDIS. het volgende:
Wat is het verhaal achter hanzetopics? Ik ken het fenomeen niet.
Ik heb de meningen van kutFOK!kers gelukkig nooit nodig voor mijn opleiding.quote:
ohquote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik Iwanius echt een enorme kneus vind.
Je kunt ook nee zeggen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lekker man als je op een receptie bent waar ze champagne schenken die eigenlijk boven je statuur is.
Dan als een echte proleet je er dronken op drinken
Wat een discussie.. ze reageren zelf niet meer haha.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Er loopt daar een docent rond die ieder jaar rond deze tijd zijn leerlingen de opdracht geeft om hier een discussie te starten over een of ander onderwerp
Ik vind hem wel een baas hoe lang ie de mensen voor de gek houdtquote:
whehehquote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb de meningen van kutFOK!kers gelukkig nooit nodig voor mijn opleiding.
Maybe tijdens scriptie, dan bombardeer ik jullie ermee leuk he
Nee geintje.
Ja kloptquote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat een discussie.. ze reageren zelf niet meer haha.
Ohquote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Er loopt daar een docent rond die ieder jaar rond deze tijd zijn leerlingen de opdracht geeft om hier een discussie te starten over een of ander onderwerp
neequote:
Helpt ook niet echt mee dat het merendeel meteen na het openen van een topic weer vertrektquote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ohwat dom.
Dus die kinderen die doen dat tegen wil en dank en dan krijgen ze allemaal typische FOK!reacties. Genieten hoor.
Met zn kanjerdikke sigaarquote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind hem wel een baas hoe lang ie de mensen voor de gek houdt
En zn imgur fotos van soms maanden terug.quote:
ja dat is het volgens mij ookquote:
"En, Jantje, welke conclusie kan je trekken uit de discussie die ontstaan is op FOK! over jouw onderwerp?"quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Helpt ook niet echt mee dat het merendeel meteen na het openen van een topic weer vertrekt
Hehehquote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
"En, Jantje, welke conclusie kan je trekken uit de discussie die ontstaan is op FOK! over jouw onderwerp?"
"Dat de Hanzehogeschool een kutinstelling is, meneer!"
Ja echt belachelijk, als jij of ik zo'n topic had geopend was hij wellicht op slot gegooid door de reacties maar hij zou echt nog wel te vinden zijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat is het volgens mij ook
over zijn vorige account mag je het eigenlijk ook niet hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |