btr wietrookquote:
Net ff gedownload en straks testen of het geschikt is voor skaten.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:25 schreef Germano het volgende:
[..]
Die hebben sowieso een best tof repertoire.
Wat voor muziek wil je horen dan? Motiverende muziek?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:27 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Net ff gedownload en straks testen of het geschikt is voor skaten.
Gaat erom dat ik er lekker op kan bewegen wanneer ik schaats. Pop, disco, dance werkt het bestequote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:31 schreef Germano het volgende:
[..]
Wat voor muziek wil je horen dan? Motiverende muziek?
Zo, jij bent een paar dagen afwezig geweest.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:32 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gaat erom dat ik er lekker op kan bewegen wanneer ik schaats. Pop, disco, dance werkt het beste
En nu ga ik buitenspelen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo, jij bent een paar dagen afwezig geweest.
quote:
Champagne kan wel.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:35 schreef Amarantha het volgende:
half 10 's ochtends aan de bier en champagne
bah champagnequote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Champagne kan wel.
Bier is een beetje voor plebejers.
nou ja, sws alle pils wel, maar verder niet echt neequote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lust jij enige vorm van drank buiten pitt bier
whyquote:
Lekker man als je op een receptie bent waar ze champagne schenken die eigenlijk boven je statuur is.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
nou ja, sws alle pils wel, maar verder niet echt nee
niet dat ik het echt lekker vind iig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |