Volgens mij is BIBI iets ingedaald, maar ligt nog niet vast.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:29 schreef Chanty het volgende:
Ik zei dus :
Aahhh geen idee, bij mij ligt ze laag maar niet ingedaald. Klinkt als hetzelfde? Vraag volgende week wel.
Ja dat dusquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:19 schreef Arja het volgende:
Ik zou het wel fijn vinden om de volgende keer bij de vk te horen dat Emmy wel is ingedaald, maar maak me aan de andere kant ook weer niet druk. Ik kan me toch niet voorstellen dat ik echt ga bevallen en er echt een baby komt![]()
Dus kan ik me ook niet druk maken.
Hahaha dat herken ik ook wel inderdaadquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:19 schreef Arja het volgende:
Ik zou het wel fijn vinden om de volgende keer bij de vk te horen dat Emmy wel is ingedaald, maar maak me aan de andere kant ook weer niet druk. Ik kan me toch niet voorstellen dat ik echt ga bevallen en er echt een baby komt![]()
Dus kan ik me ook niet druk maken.
Zeg, zit je me nou zenuwachtig te makenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:28 schreef Arja het volgende:
Wat grappig dat jullie dat ook hebben Nouk en Molo.
Maar het gaat wel gebeuren. En snel ook![]()
Nouk plaats 4 en Molo en ik gedeeld op 7.
Ohh wat fijn dat het zo gegaan is!quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:09 schreef elamanilo het volgende:
De bevalling begon om 12 uur vannacht, met het breken van de vliezen.
Om 5 over half 1 begonnen de weeën en om 5:24 uur is onze baby in bad in de keuken geboren!
De placenta volgde precies een uur later om 6:23uur, ook in bad en Lotus geboorte, dus zit nog vast. <3
Hij heeft al een paar keer aan de borst gedronken!
Stats: 3500gram en 48cm! Hartstikke perfect dus!
We weten zijn naam nog niet, dus naam en foto volgen nog!
Grappig is dat. Ik zou verwachten dat als je het al een keer hebt meegemaakt, een kind krijgen, dat het dan de tweede keer minder abstract en onwerkelijk is. Maar zo werkt het niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:30 schreef Chanty het volgende:
Was vandaag bij een vriendin met baby van 2 maanden oud. Baby aan het huilen want HONGER! NU! En dan zo'n tevreden lach na de voeding en ik dacht echt: oh ja zo ging dat inderdaad! Ik kan me ook niet voorstellen dat ik straks twee kinderen heb. Heb ook het gevoel dat ik er nog niet klaar voor ben, los van alle klusjes op mijn to do lijst. Maar ja... Ready or not, here I Come zal de kleine wel denken.
Ik denk dat iedere zwangere die voor de 2e keer moeder wordt die twijfels heeft. Je houdt zoveel van je kind, kun je ooit evenveel van nog een kind houden? Maar het kan! Je hart is zo groot! En jij kan dat aan hoor. Het zal niet altijd makkelijk zijn en je zal je ongetwijfeld ook best vaak schuldig voelen. Maar ook dat hoort er bij.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:41 schreef Chanty het volgende:
Nee blijkbaar werkt het zo niet. Weet natuurlijk wel meer wat me mogelijk te wachten staat qua baby maar hoe het straks allemaal loopt icm Lucas... Echt geen idee! Ik hoop dat ik mijn liefde en energie goed genoeg over iedereen kan verdelen. Soms vraag ik me wel af of ik dat wel aan kan twee kinderen.
Herkenbaar, zeker nu ze de peuterpuberteit vast in is gegaan... waar beginnen we aan...quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:41 schreef Chanty het volgende:
Nee blijkbaar werkt het zo niet. Weet natuurlijk wel meer wat me mogelijk te wachten staat qua baby maar hoe het straks allemaal loopt icm Lucas... Echt geen idee! Ik hoop dat ik mijn liefde en energie goed genoeg over iedereen kan verdelen. Soms vraag ik me wel af of ik dat wel aan kan twee kinderen.
Ik was afgelopen week op vakantie echt even verdrietig erover, dat we het nu zo fijn en leuk hebben met z'n drietjes, en dat dat straks "afloopt" als er een vierde bij komt. Je weet nu wat je hebt, niet wat je gaat krijgen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:28 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik denk dat iedere zwangere die voor de 2e keer moeder wordt die twijfels heeft. Je houdt zoveel van je kind, kun je ooit evenveel van nog een kind houden? Maar het kan! Je hart is zo groot! En jij kan dat aan hoor. Het zal niet altijd makkelijk zijn en je zal je ongetwijfeld ook best vaak schuldig voelen. Maar ook dat hoort er bij.
Komt allemaal goed. Jij kunt dit
Het is ook een afsluiting van een periode inderdaad.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:43 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik was afgelopen week op vakantie echt even verdrietig erover, dat we het nu zo fijn en leuk hebben met z'n drietjes, en dat dat straks "afloopt" als er een vierde bij komt. Je weet nu wat je hebt, niet wat je gaat krijgen.
Dit herken ik zo! Nu meer richting het einde van de zwangerschap en peuter zich echt al als grote zus gedraagt gaat dat beter!quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:43 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik was afgelopen week op vakantie echt even verdrietig erover, dat we het nu zo fijn en leuk hebben met z'n drietjes, en dat dat straks "afloopt" als er een vierde bij komt. Je weet nu wat je hebt, niet wat je gaat krijgen.
Vast wel! Wat een ander al zei: maar 1 op de 10 begint met gebroken vliezen. Bij K had ik een hoge vliesscheur, dan maakt het sowieso niet zoveel uit, dat is "scheutjeswerk".quote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah ok, wist ik niet, al is het uiteraard wel heel logisch ook wel.
Hopen maar dat alles bij Arja gewoon heel chill zonder scheurend vlies begint en ze tijd zat heeft om naar huis te wobbelen
Wanneer ben jij uitgerekend? Zie je niet in de OP staan.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 07:49 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik heb de box nu in huis en het wipstoeltje klaargezet. wat aankleedspul erin. En nu zijn mijn oudsten weer helemaal into the babypoppen enzo. Ik voel alweer helemaal dat knusse, geborgen, warme gevoel van zo n babietje in huis.
Je doet hem niet tekort, nu niet en straks niet. Hij heeft gewoon de luxe gehad de eerste te zijn. Het wordt nu juist normaler: delen in aandacht en tijd met een zusje, de wereld draait niet meer om hem. Ongetwijfeld wennen voor alle partijen, maar dat is niet hetzelfde als tekort doen.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 07:46 schreef Chanty het volgende:
En ja het zal allemaal wel los lopen maar heb nu al het gevoel dat ik Lucas te kort doe omdat ik gewoon niet de puf heb allerlei dingen te ondernemen. Maar ik ga mijn best doen meer kan ik niet doen.
Nee joh gek, ik heb netjes een boterham gemaakt en ben weer gaan slapen toen het luktequote:Op zaterdag 28 mei 2016 09:24 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Quoi wat rot van de kat!
En molo was het lekker?
Wisseldag vandaag! 17 weken. En sinds gisteren is meneer echt druk aan het duwen en trappelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeeyquote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:04 schreef Ooi86 het volgende:
Hier ook net een goede termijnecho gehad!! Jeej!!
Zo gek om dat te zien wat je al zo vaak bij andere hebt gezien, maar dat het nu in jou zit. Volgens mij had je mijn gezicht niet moeten filmen want zat ik er een beetje apathisch naar te kijken.
16 december ben ik uitgerekend. Mag in de OP
Nesteldrang by proxy!quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:31 schreef Molo het volgende:
Mijn moeder kwam onverwacht langs (dat heeft ze nog nooit gedaan, ik stond enigszins versteld) en is nu de ramen aan het zemen.
Ze was hier vorige week en ik gok dat ze toen vooral dacht 'jezus christus in wat voor een bende leeft mijn dochter'quote:
Joepie! Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:04 schreef Ooi86 het volgende:
Zo gek om dat te zien wat je al zo vaak bij andere hebt gezien, maar dat het nu in jou zit. Volgens mij had je mijn gezicht niet moeten filmen want zat ik er een beetje apathisch naar te kijken.
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:04 schreef Ooi86 het volgende:
Een jaar maar? Hier voor de vorige bevalling twee jaar geledenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:31 schreef Molo het volgende:
Mijn moeder kwam onverwacht langs (dat heeft ze nog nooit gedaan, ik stond enigszins versteld) en is nu de ramen aan het zemen.
Ze kreeg wel meteen bij aankomst ruzie met onze 86-jarige gluurman, omdat ze volgens hem 'op zijn plekje parkeerde'![]()
![]()
Beetje awkward dit, maar goed, wel fijn, maar die dingen zijn echt bijna een jaar geleden voor het laatst gezeemd
Ook done!quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:38 schreef Goudreinette het volgende:
[..]
Joepie! Gefeliciteerd!![]()
Ik wil ook wel in de OP12 december.
Dat heeft de zus van Vriend ook. Die zeemt geen ramen maar doet ineens wel allemaal andere toffe dingen.quote:
O neeeeeee, zo stom! Blijf dan maar weg voortaanquote:Op zaterdag 28 mei 2016 13:56 schreef Molo het volgende:
Heb een keer of 20 gehoord wat een vieze bende alles was, dat we vaker moeten poetsen en dat ik ook eens wat moest doen want beetje moe worden was goed voor me...
Dus zo lief vond ik haar niet eerlijk gezegd
Maar goed, ze is weer foetsie
Ja die functie had mijn pa ook altijd, maar die is helaas niet meer. En naar mij luistert ze niet, want ik stel me altijd aanquote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:37 schreef Quoi het volgende:
[..]
O neeeeeee, zo stom! Blijf dan maar weg voortaanIk trek dat soort opmerkingen ook erg slecht.
Ik heb afgelopen week toen mijn ma kwam bij binnenkomst aangegeven: voordat we beginnen moet jouw lat eerst drie meter naar beneden, anders wordt het niks. Jaja, ik weet het, zei ze. Mijn pa had waarschijnlijk al wat dingen ingemasseerd thuis, want zei al heel grappig: dit is je hulp voor vandaag, doe een beetje lief, want ze is nog in opleiding
En nu moet ik - behalve op een kind - op een column gaan broeden, anders wordt het niks.
Crocs zijn vooral handig voor die kleine rouwdouwertjes, die willen gaangaangaan en niet wachten tot ze hun schoenen aan hebbenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:50 schreef Quoi het volgende:
Alf!![]()
Ik vind de teva's schattig hoor. Zelfs crocs worden misschien bij kleine kindjes wel leuk
Mijn peuter heeft dat model drie maten op rijquote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:40 schreef Molo het volgende:
[..]
En ik zag deze Teva's en ik vind ze cute
(Ja ik weet het, er zijn genoeg haters, maar ik hou van Teva's)
[ afbeelding ]
Ik denk het wel, beetje alsof iemand met zn vingers tegen je huid aan knipst, zoals sommige kinderen knikkers wegschieten.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:59 schreef ikke_84 het volgende:
Nectarientje dat is niet zo gek dat het daardoor extra spannend is elke keer. Gelukkig ben je nu al een stuk verder. Voel je al wat bewegingen van de baby?
Die heeft peuter ook gehad !quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja die functie had mijn pa ook altijd, maar die is helaas niet meer. En naar mij luistert ze niet, want ik stel me altijd aan
Maar goed, nu even languit ALF aan het kijken met manlief, straks lekker even wat winkelen.
Kinderkamer is nu echt bijna af, vent moet alleen rolgordijn nog ophangen een paar plankjes
En ik zag deze Teva's en ik vind ze cute
(Ja ik weet het, er zijn genoeg haters, maar ik hou van Teva's)
[ afbeelding ]
Succes met je column! You can do it chica
Dat was ik tot voor kuiken ook en moet je me nou eens zien...quote:
Dat is beeb jaquote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:52 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik denk het wel, beetje alsof iemand met zn vingers tegen je huid aan knipst, zoals sommige kinderen knikkers wegschieten.
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 17:39 schreef nectarientje het volgende:
Die 'spierpijn' associeerde ik vorige week met een buikplofactie maar ik heb het vandaag weer na een Chantyspree door mn huis. Dus nu denk ik dat ik dan gewoon te druk ben geweest?
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:27 schreef Chanty het volgende:
goffer dit is al de tweede zwangerschap waarin extreem schoonmaken naar mij vernoemd wordt
ik ben normaal echt niet zo poetserig!
Ik ook!quote:[b]Op zaterdag 28 mei 2016 20:39 schreef nectarientje het volgende:
Heb vanmiddag het poezenvestje en mutsje bij de hema gehaald. Te schattig gewoon.
Ja, maagzuur. Ik heb mijn hoofdeinde al een stuk omhoog gedaan. Niet dat het helpt.quote:Op zondag 29 mei 2016 00:32 schreef Molo het volgende:
Dat is shit zeg Gaddle![]()
Maagzuur? Helpt je matras bij hoofdeinde wat omhoog zetten misschien iets?
Ik heb net bak ijs met rabarber uit de oven op en lekker even lopen spuien bij mijn zusjes en beste vriend
Voel me nu weer helemaal top
Lieve mensen zijn lief
Maandag heb ik nu ook opeens een zwangerschapsmassage gepland staan, want dat móest ik proberen van hun
Ben heel benieuwd
Helaas lactose intolerant.quote:Op zondag 29 mei 2016 00:37 schreef Arja het volgende:
Gaddle: vanillevla eten, of glaasje warme melk?
Molo: klinkt lekker!
quote:Op zondag 29 mei 2016 02:17 schreef Molo het volgende:
Nee als je moet eten moet je eten, ik kan nu echt niet meer op wilskracht zeggen 'ik sla even eten over', als ik honger heb MOET ik eten.
Ok, geen frituurvoer dan, maar wel iets
Ik heb trouwens twee jurkjes bij Kiabi besteld, hoop dat ze snel binnen komen, ben benieuwd of het wat is. Zagen er online leuk uit en mega goedkoop, dus we gaan het zien! Bedankt nog voor wie de tip gaf
Ja joh, al die adviezen, gaat alle kanten opquote:Op zondag 29 mei 2016 06:38 schreef Gaddle het volgende:
Als ik niets eet krijg ik er ook last van. Ik word dan enorm misselijk en ook maagzuur.
Ik heb ergens gelezen dat je 3uur voor het slapen gaan niets moet eten. En ergens anders staat weer dat je s avonds kleine dingen moet eten tot voor het slapen gaan
Helaas niet. Veelte kort en onrustig. Volgens mij was die van jou ook niet fantastisch als je nu alweer wakker bent.quote:Op zondag 29 mei 2016 06:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja joh, al die adviezen, gaat alle kanten op![]()
Hoop dat je een beetje een redelijke nacht hebt gehad trouwens
Ik slaap de hele zwangerschap al kort, vanmiddag maar tukje doen. De slaap die ik had was wel fijn gelukkigquote:Op zondag 29 mei 2016 07:00 schreef Gaddle het volgende:
[..]
Helaas niet. Veelte kort en onrustig. Volgens mij was die van jou ook niet fantastisch als je nu alweer wakker bent.
Ik vroeg me echt af waarom je een bak ijs in de oven zou willen zetten.. Inmiddels ben ik erachter dat het ijs de oven niet gezien heeftquote:Op zondag 29 mei 2016 00:32 schreef Molo het volgende:
Ik heb net bak ijs met rabarber uit de oven op
quote:Op zondag 29 mei 2016 07:10 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik vroeg me echt af waarom je een bak ijs in de oven zou willen zetten.. Inmiddels ben ik erachter dat het ijs de oven niet gezien heeft
Het duurde bij mij ook even.quote:Op zondag 29 mei 2016 07:10 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik vroeg me echt af waarom je een bak ijs in de oven zou willen zetten.. Inmiddels ben ik erachter dat het ijs de oven niet gezien heeft
Hij stampt je het bed uit? Of is juist zo'n stuiterbal dat slapen onmogelijk is?quote:Op zondag 29 mei 2016 07:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik zou echt zo graag een keertje uitslapen, maar Vriends ochtendhumeur wint iedere keer.
De neuroot in mij wil graag weten welke kleur basterdsuiker. Ik heb volgens mij nog nooit rabarber op, waar lijkt het qua smaak op?quote:Op zondag 29 mei 2016 07:14 schreef Molo het volgende:
Ja heel logisch was die zin ook niet echt![]()
Maar aanrader, dunne stukjes rabarber met basterdsuiker omschudden en in de oven met aluminiumfolie erop garen op 180°
Minuut of 20-30. Echt lekker
Ik had lichte, maar de kleur wordt dan nogal lelijk bruin, dus ik zou volgende keer toch witte pakkenquote:Op zondag 29 mei 2016 07:16 schreef nectarientje het volgende:
[..]
De neuroot in mij wil graag weten welke kleur basterdsuiker. Ik heb volgens mij nog nooit rabarber op, waar lijkt het qua smaak op?
Hij weet altijd net zo'n rotopmerking te plaatsen dat ik niet meer kan slapen. (En niet-zwanger lukt het me vaak wel om me weer om te draaien, nu ben ik zo moe dat ik me echt rot en gekwetst voel en niet meer kan slapen)quote:Op zondag 29 mei 2016 07:14 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Hij stampt je het bed uit? Of is juist zo'n stuiterbal dat slapen onmogelijk is?
Ow lordquote:Op zondag 29 mei 2016 07:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hij weet altijd net zo'n rotopmerking te plaatsen dat ik niet meer kan slapen. (En niet-zwanger lukt het me vaak wel om me weer om te draaien, nu ben ik zo moe dat ik me echt rot en gekwetst voel en niet meer kan slapen)
Oei, dat klinkt niet goed! Beseft hij post-ochtendhumeur wel dat hij beter zn mond had kunnen houden?quote:Op zondag 29 mei 2016 07:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
Hij weet altijd net zo'n rotopmerking te plaatsen dat ik niet meer kan slapen. (En niet-zwanger lukt het me vaak wel om me weer om te draaien, nu ben ik zo moe dat ik me echt rot en gekwetst voel en niet meer kan slapen)
Yoghurt lijkt me te zurig, maar vanillevla kan prima, of mascarpone met wat vanille, en een stuk cake kan ookquote:Op zondag 29 mei 2016 07:23 schreef nectarientje het volgende:
*noteert: rabarber halen. Hou niet van ijs maar is vast ook fijn met yoghurt of vanillevla.
Ik kreeg net weer een 'knipsje' van uk toen mijn man zijn erg warme hand op mijn buik legde
Moet ik even een bakje voor je pakken of veeg je het kwijl zelf wegquote:Op zondag 29 mei 2016 07:27 schreef Molo het volgende:
Yoghurt lijkt me te zurug, maar vanillevla kan prima, of mascarpone met wat vanille, en een stuk cake kan ook
En dawwww, lief is dat. Hier reageert mevrouwtje ook heel heftig om hand van mijn man. Ik word ook weleens wakker dat hij stiekem aan het voelen is en dat madammeke lekker tegen zijn hand aan aan het high-kicken is
Cute
Lol, ik heb hongerquote:Op zondag 29 mei 2016 07:30 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Moet ik even een bakje voor je pakken of veeg je het kwijl zelf weg![]()
Stiekeme friemelaarsBen heel benieuwd hoe het gaat zijn om het ook aan de buitenkant te kunnen voelen.
Hier in de buurt staat zo'n kipgrillapparaat, ruikt echt iedere keer zalig!quote:Op zondag 29 mei 2016 07:32 schreef Molo het volgende:
Lol, ik heb honger
Zin in gegrilde kip eigenlijk nu
Ja ik ook, lijkt me zo bijzonder, zo'n mini hummeltje van onszelf
Oh zoquote:Op zondag 29 mei 2016 07:36 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Hier in de buurt staat zo'n kipgrillapparaat, ruikt echt iedere keer zalig!
Met buitenkant bedoel ik dat man er ook iets van kan voelen ipv alleen ik. Niet dat uk er al helemaal uit is, dat vind ik nog een te spannend idee hoor! *denial
Nohquote:Op zondag 29 mei 2016 07:27 schreef Molo het volgende:
[..]
En dawwww, lief is dat. Hier reageert mevrouwtje ook heel heftig om hand van mijn man. Ik word ook weleens wakker dat hij stiekem aan het voelen is en dat madammeke lekker tegen zijn hand aan aan het high-kicken is
Cute
quote:Op zondag 29 mei 2016 07:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Noh![]()
Mini hier trappelt vooral graag tegen haar grote zus aan(die dat de helft van de tijd niet doorheeft
)
Morgen 20 wkn dus ik mag ook nog even een beetje ontkennend zijn toch? Al denken mijn buik en tieten daar anders over, die doen erg hard hun best. Ben erg benieuwd met welke maat ze boobies gaan eindigen..quote:Op zondag 29 mei 2016 07:38 schreef Molo het volgende:
Oh zo![]()
Ik zie je niet in de OP staan dus weet niet waar je zit qua termijn, maar hier met 37 weken vandaag (boks Arja) voel je het mega goed aan de buitenkant
Hehehe, hier valt het erg mee qua tet, buik niet overigensquote:Op zondag 29 mei 2016 07:41 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Morgen 20 wkn dus ik mag ook nog even een beetje ontkennend zijn toch? Al denken mijn buik en tieten daar anders over, die doen erg hard hun best. Ben erg benieuwd met welke maat ze boobies gaan eindigen..
+1quote:Op zondag 29 mei 2016 09:07 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh, ik ben ook benieuwd naar Ela![]()
Och dametje toch, niet handig. Maar nu kan mama op de terugweg wel cake halenquote:Op zondag 29 mei 2016 09:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik zit in de auto. Peuter vond het een prima moment om een stukje Lego in haar neus te schuiven.
Ik denk dat ik vanmiddag appelcake bak. Peuter heeft wat lactoseissues. Nu eerst naar de KNO-arts, de huisarts kreeg het er niet uit.quote:Op zondag 29 mei 2016 09:55 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Och dametje toch, niet handig. Maar nu kan mama op de terugweg wel cake halen
Als je nachtrust zo te lijden heeft onder de maagzuurklachten, kun je misschien beter even met de huisarts overleggen?quote:Op zondag 29 mei 2016 07:00 schreef Gaddle het volgende:
Helaas niet. Veelte kort en onrustig. Volgens mij was die van jou ook niet fantastisch als je nu alweer wakker bent.
Nu al!quote:
Dat is niet zo gek, sprotje. Overmorgen is je UD al!quote:Op zondag 29 mei 2016 11:41 schreef sprotje het volgende:
yay voor molo en arja!! 37 weken!!!
@ophelia, oei succes!! Leuk die lego blokjes he![]()
Hier vanmorgen een eindje wezen wandelen met de meisjes... heel gezellig bloemetjes plukken en nu zijn ze bloemetjessoep aan t maken. Hier begint de energie voorraad erg te slinken. Gelukkig hoeft er niet zoveel meer! Oh en ik ben die hooikoorts niezen zat
Hoooooo stop, wacht, wat???quote:Op zondag 29 mei 2016 11:46 schreef Arja het volgende:
[..]
Nu al!
Ik heb ook belabberd geslapen van het maagzuur. Elke keer als ik bijna sliep, kwam er een golf omhoog
Nu naar de familiedag.
Maar eerst proberen voor de eerste keer met de hand te kolven.
Dat deed Dodoria laatst toch ook, borstvoeding alvast op gang brengen, voorraadje aanleggen in de vriezer?quote:
Ja, misschien nog maar een keertje doen. Ik had al een drankje gehad tegen maagzuur, maar het helpt toch niet afdoende.quote:Op zondag 29 mei 2016 11:33 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Als je nachtrust zo te lijden heeft onder de maagzuurklachten, kun je misschien beter even met de huisarts overleggen?
Haha ja hoor ik ben dr klaar voor, alles is in huis en staat klaar! Ik wil gewoon mn bubbel in, maar ja dat is toch lastiger als je al kinderen hebt merk ik. En ja ik ben er wel een beetje klaar mee. Ik hou ongelofelijk veel vocht vast, mn handen tintelen ervan! Maar goed dat hoort erbij he!quote:Op zondag 29 mei 2016 11:56 schreef Arja het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek, sprotje. Overmorgen is je UD al!
Ben je er klaar voor en klaar mee?
Ijsklontjes bakjes/zakjes deden/doen wijquote:Op zondag 29 mei 2016 13:59 schreef Nouk84 het volgende:
Stomme vraag over dat kolven; hoe bewaar je dat in de vriezer?Neem niet aan dat je het allemaal langzaam bij elkaar voegt?!
Ik vroeg me dat ook al af. En over wat voor hoeveelheden heb je het? Ijsblokjesvormpje? Of veel meer?quote:Op zondag 29 mei 2016 13:59 schreef Nouk84 het volgende:
Stomme vraag over dat kolven; hoe bewaar je dat in de vriezer?Neem niet aan dat je het allemaal langzaam bij elkaar voegt?!
Daar heb ik er ook 4 van, in allerlei verschillende kleuren, zijn heerlijk! Ik heb er eentje aan as we speak. Nieuw zijn ze zelfs oké genoeg om naar werk te dragen (net jasje erop en het lijkt heel wat), oud zijn ze ook heerlijk als pyamaquote:Op zondag 29 mei 2016 13:01 schreef Quoi het volgende:
De Hema had trouwens ook hele fijne slobberbroeken voor 10 euro en geloof me: het zit geweldig. Aanrader! Kan onder den buick
Link: http://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi?a=d&d=1831721
Hoe vallen ze qua maat? Groot of klein? Vind het zo stom dat je bij de Hema nooit kan passen.quote:Op zondag 29 mei 2016 14:43 schreef Amsel het volgende:
[..]
Daar heb ik er ook 4 van, in allerlei verschillende kleuren, zijn heerlijk! Ik heb er eentje aan as we speak. Nieuw zijn ze zelfs oké genoeg om naar werk te dragen (net jasje erop en het lijkt heel wat), oud zijn ze ook heerlijk als pyama
Huh; hema DH heeft paskamers!quote:Op zondag 29 mei 2016 14:50 schreef Chanty het volgende:
[..]
Hoe vallen ze qua maat? Groot of klein? Vind het zo stom dat je bij de Hema nooit kan passen.
Daar kom ik dan weer niet. Weet dat ze in Arnhem ook paskamers hebben maar de meeste hebben dat niet.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:02 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Huh; hema DH heeft paskamers!
Overigens vind ik die broeken niet fijn voor de zwangerschap, ze komen te hoog en snijden in mijn buik. Jammer want ik had er idd een paar in de kast liggen voor nu!
Ah, ja zal wel alleen de allergrootsten zijn idd. Mijn plaatselijke winkelstraatje heeft ook een kleine hema, daar ook geen paskamer. Maar ook ongeveer 10% van de kledingcollectie dus er valt weinig te passenquote:Op zondag 29 mei 2016 15:04 schreef Chanty het volgende:
[..]
Daar kom ik dan weer niet. Weet dat ze in Arnhem ook paskamers hebben maar de meeste hebben dat niet.
quote:Op zondag 29 mei 2016 15:07 schreef Burdie het volgende:
Ik heb sowieso geen fijne broeken meer; eentje ging gisteren stuk en van bijna alle andere broeken is de buikband inmiddels veel te kort (komt tot m'n navel!).
Gelukkig zijn positiebroeken heel goedkoop en kan je ze jarenlang blijven dragen.
Oja, een afzakbroek heb ik ook nog idd. En gelukkig ook nog twee dunne zomerbroeken die wel fijn zitten (waarvan eentje zelfs ook nog leuk staatquote:Op zondag 29 mei 2016 15:08 schreef Crumpette het volgende:
[..]niet! Ik zal blij zijn als ik weer een broek aankan die me niet zo genadeloos afzakt als alle positiebroeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon kopen op een rustige dag, de H&M in lopen, met iets in de rij gaan staan, hemaspul passen en terugbrengen.quote:Op zondag 29 mei 2016 14:50 schreef Chanty het volgende:
[..]
Hoe vallen ze qua maat? Groot of klein? Vind het zo stom dat je bij de Hema nooit kan passen.
Alleen jammer dat ze allemaal zo kort zijnquote:Op zondag 29 mei 2016 15:07 schreef Burdie het volgende:
Gelukkig zijn positiebroeken heel goedkoop en kan je ze jarenlang blijven dragen.
Dat laatstequote:Op zondag 29 mei 2016 15:22 schreef Unihipili het volgende:
[..]
Gewoon kopen op een rustige dag, de H&M in lopen, met iets in de rij gaan staan, hemaspul passen en terugbrengen.Of thuis natuurlijk. Of schijt hebben en (op een warme dag onder jurkje) aanpassen in de winkel
.
Laten we zeggen dat het geen waterige substantie isquote:Op zondag 29 mei 2016 15:26 schreef Radyhyn het volgende:
Hoe ruikt het? Vruchtwater schijnt zoetig te ruiken![]()
Kortquote:Op zondag 29 mei 2016 15:24 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze allemaal zo kort zijnHad bij bellyfashion een lengte 36 gevonden maar dat was een slimfit, niet mijn model. Heb een lichte kleur gekocht van mamalicious en die kan met lekker weer wel met een sandaaltje maar is verder geen porum. Heb nu in VS gelukkig twee gevonden die lang genoeg zijn
In delen verliezen klinkt dan nog wel logisch ja. Ik maak me op dit moment geen zorgen, het ziet er niet uit als een menstruatie of zo. Maar het klopt niet met het beeld dat ik ervan had zeg maarquote:Op zondag 29 mei 2016 15:24 schreef Crumpette het volgende:
MC, je kunt hem ook in delen verliezen. Wat je beschrijft komt wel overeen met de samenstelling van de naaktslak. Bij twijfel kun je altijd even je vk bellen! Of hier een foto posten.
Ik hoorde overal dat het meestal in delen is en geleidelijk aan gaat.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
In delen verliezen klinkt dan nog wel logisch ja. Ik maak me op dit moment geen zorgen, het ziet er niet uit als een menstruatie of zo. Maar het klopt niet met het beeld dat ik ervan had zeg maar
Ik zou maar vast op een handdoekje gaan zitten wachten!!!quote:Op zondag 29 mei 2016 15:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
In delen verliezen klinkt dan nog wel logisch ja. Ik maak me op dit moment geen zorgen, het ziet er niet uit als een menstruatie of zo. Maar het klopt niet met het beeld dat ik ervan had zeg maar
Hahaquote:Op zondag 29 mei 2016 15:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat het geen waterige substantie is
De placenta is nog (net aan?) vast! De navelstreng is al helemaal ingedroogd en hij is al een klein beetje los gelaten. Ik gok vandaag of vannacht oid dat ie helemaal loslaat.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:48 schreef Piekie81 het volgende:
Ela! En hij heeft kleertjes aan, is de placenta/navelstreng eraf afgevallen? Dat ging bij N toch ook vrij snel?
Miss C, spannend, het hoeft nog niets te betekenen, maar het kan natuurlijk wel! Bij de eerste wel wat stukken verloren, bij de tweede niet (voor zo ver ik het gemerkt heb).
Niet overdreven, maar heb stelten zo is geblekenquote:Op zondag 29 mei 2016 15:37 schreef Chanty het volgende:
KortJij bent lang gok ik
mijn positiebroeken zijn allemaal te lang (heb lengtemaat 30 maar meeste (ook reguliere) broeken zijn 32
Lijkt me irritant! Kan je beter te lange broeken hebben. Inkorten of omslaan is toch makkelijker dan bijnaaien.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:49 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Niet overdreven, maar heb stelten zo is geblekenLengtemaat 34 is sneu hoog water. Heb met de dame van Bellyfashion afgesproken dat ik haar op de hoogte hou van lange broeken die ik tegenkom, zij horen de vraag ook vaker.
Ikkuh! Dan zou ik het af moeten kunnen met een S na de bevallingquote:Op zondag 29 mei 2016 16:31 schreef Quoi het volgende:
Ela, wat een drolletje!![]()
Miss_C! Ff voorleggen aan je vk kan misschien ook geen kwaad?
Ik ben lekker klaar! Wel in de verkeerde trein gestapt met mijn wollige hoofd. Maar schrijven ging dan weer boven verwachting. Nu lekker een avondje thuis![]()
En die hema broek (wie vroeg dat?) valt exact zoals verwacht. Niet groter of kleiner dus
Dan kom ik niet meer bij de grond.quote:Op zondag 29 mei 2016 19:13 schreef Quoi het volgende:
en om bij tillen/bukken (áls ik dat al doe, ik mijd het zoveel mogelijk) in één dimensie te blijven. Dwz: mijn lijf boven mijn benen, geen zijstappen of draaien. Dat helpt voor bij bekkenklachten, maar is vast ook goed voor in het algemeen
quote:Op zondag 29 mei 2016 15:25 schreef elamanilo het volgende:
Wat een schatje, is er al een naam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu snap ik wel, waarom die bandjes van het, door mij op de rommelmarkt voor 1 euro op de kop getikte, wollen mutsje zo lang zijn, je doet ze dus om de baby.![]()
quote:Op zondag 29 mei 2016 19:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dan kom ik niet meer bij de grond.Ik moet nu echt een voet opzij zetten en door een knie zakken zeg maar.
Ik dacht dat dat iets heel bijzonders was eigenlijk, nooit eerder va gehoord behalve Dodoria, maar die had al een kindje (toch?quote:Op zondag 29 mei 2016 17:17 schreef Arja het volgende:
Ela, wat een plaatje!
Crump alweer 30 weken!
Miss C spannend klein beginnetje.
Molo de rest heeft al antwoord gegeven over kolven. Bij mij komt daar nog bovenop dat ik ooit borstverkleining heb gehad en een klein beetje productie al iets zegt over (een paar) intacte melkgangetjes. En als er niks gebeurt, zegt het dan weer niks want meer vrouwen produceren pas na de geboorte.
De eerste keer is mislukt in ieder geval.
Naj. Jij moet een xs, ik heb een s.quote:Op zondag 29 mei 2016 17:02 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ikkuh! Dan zou ik het af moeten kunnen met een S na de bevalling
Ja probeer ik ook echt. Op werk rustiger lopen en bukken proberen te vermijden, thuis gewoon direct op de bank en verder ook niks meer doen. En dan hopen dat ik dit nog 9 weken volhoud.quote:
Ja is wel pittig.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:01 schreef Nazil het volgende:
[..]
Ja probeer ik ook echt. Op werk rustiger lopen en bukken proberen te vermijden, thuis gewoon direct op de bank en verder ook niks meer doen. En dan hopen dat ik dit nog 9 weken volhoud.
Welke maat heb je? Ik heb nog een Mamalicious spijkerbroek die omgezoomd is en ik ben 1.80 en hij zat bij mij goed qua lengte. Wel warm voor de zomer....quote:Op zondag 29 mei 2016 16:49 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Niet overdreven, maar heb stelten zo is geblekenLengtemaat 34 is sneu hoog water. Heb met de dame van Bellyfashion afgesproken dat ik haar op de hoogte hou van lange broeken die ik tegenkom, zij horen de vraag ook vaker.
Ben wel wat 23 kgvand still counting) aangekomen héquote:
met twee kinderen aan den tet? echt welquote:Op zondag 29 mei 2016 20:05 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ben wel wat 23 kgvand still counting) aangekomen héook op mijn kont en heupen
dat is niet in een paar weken weg.
Met de hand kolven is met de hand "melken", zonder apparaat. Er zijn filmpjes over oa op de site van borstvoeding.comquote:Op zondag 29 mei 2016 19:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat iets heel bijzonders was eigenlijk, nooit eerder va gehoord behalve Dodoria, maar die had al een kindje (toch?) dus ik dacht dat het daar mee te maken had ofzo
Spannend wel, maar snap heel goed dat je het wilt proberen
Ik heb zo'n handkolf liggen hier van mijn zusje, binnenkort eens inlezen en kijken wat ik daar mee kan.
Heb je wel soms druppeltjes uit je borsten, uit jezelf of als je er beetje in knijpt?
bij mij komen er af en toe spontaan druppeltjes uit, al vanaf 25 weken ofzo.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:07 schreef Arja het volgende:
[..]
Met de hand kolven is met de hand "melken", zonder apparaat. Er zijn filmpjes over oa op de site van borstvoeding.com
Nee ik heb nog geen een keer een druppeltje verloren
Wat bedoel je met omgezoomd? Genoeg ruimte om uit te leggen? Mamalicious zijn tot nu toe altijd te kort gebleken, ook als ik de zoom zou uitleggen.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:04 schreef Dot. het volgende:
Welke maat heb je? Ik heb nog een Mamalicious spijkerbroek die omgezoomd is en ik ben 1.80 en hij zat bij mij goed qua lengte. Wel warm voor de zomer....
Oh ela, wat een prachtkindje!
Je weet dat dat helemaal niets zegt toch?quote:Op zondag 29 mei 2016 20:07 schreef Arja het volgende:
Nee ik heb nog geen een keer een druppeltje verloren
Ja weet ik. Mijn zus had dat ook niet tijdens de zwangerschap, maar daarna had ze zoveel productie dat ze haar kinderen helemaal onder spootquote:Op zondag 29 mei 2016 20:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Je weet dat dat helemaal niets zegt toch?(ik heb ook nooit een druppel gelekt en handkolven is me ook nooit gelukt, al snap ik dat het in jouw situatie net anders ligt)
Nee dat probeer ik mezelf ook iedere keer voor te houdenquote:Op zondag 29 mei 2016 20:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Je weet dat dat helemaal niets zegt toch?(ik heb ook nooit een druppel gelekt en handkolven is me ook nooit gelukt, al snap ik dat het in jouw situatie net anders ligt)
Bij de hunkemoller krijg je er 3 voor een euro of 8 dacht ik.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:59 schreef Unihipili het volgende:
Over tetten gesprokenmijne worden zwaar en ik ga er krom van lopen en lastiger van ademen door de kromme bovenrughouding
. En de 2 types voedingsbh die ik heb gaan alweer snijden in mijn ribbenkast. Waar zijn cheap van die bh-verlengers/verbreders te koop? (Als ik allebei de bh's weer wil gebruiken heb ik zelfs 2- en 3-haaks nodig
.)
Nooit gelekt en bijna drie jaar gevoed.quote:Op zondag 29 mei 2016 21:14 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Nee dat probeer ik mezelf ook iedere keer voor te houden![]()
Ja ook dat!quote:Op zondag 29 mei 2016 21:15 schreef Arja het volgende:
[..]
Bij de hunkemoller krijg je er 3 voor een euro of 8 dacht ik.
Mijne zijn ook erg gegroeid en versterken het maagzuur als ik op mn zij lig
Weet niet waar je van die verbreders koopt, bij mij zaten ze al bij de voedingsbeha's voedingsbeha's die ik twee jaar geleden kocht. Maar dat zijn er met drie haakjes en die maak ik ook gewoon vast aan bh's met twee haakjesquote:Op zondag 29 mei 2016 20:59 schreef Unihipili het volgende:
Over tetten gesprokenmijne worden zwaar en ik ga er krom van lopen en lastiger van ademen door de kromme bovenrughouding
. En de 2 types voedingsbh die ik heb gaan alweer snijden in mijn ribbenkast. Waar zijn cheap van die bh-verlengers/verbreders te koop? (Als ik allebei de bh's weer wil gebruiken heb ik zelfs 2- en 3-haaks nodig
.)
Wat spannend zeg, veel succes morgen!quote:Op zondag 29 mei 2016 21:17 schreef kniftyhooker het volgende:
Morgen gaat inleiden vooralsnog gewoon door, om 5.30 bellen en dan om 07.00 melden.
Wordt een vroegertje dus.
Als het net zo snel gaat als bij kind 1 dan is voor de lunch de baby geboren.
Ja, hij zit vlak voor de echte zoom dubbel, dus als je dat uithaalt is hij langerquote:Op zondag 29 mei 2016 20:30 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Wat bedoel je met omgezoomd? Genoeg ruimte om uit te leggen? Mamalicious zijn tot nu toe altijd te kort gebleken, ook als ik de zoom zou uitleggen.
Maar goed, thnx voor het aanbod! Heb nu drie goede broeken en hoop op een rokjeszomer
Broekband onder je pens stoppen en aparte buikband om pens heen?quote:Op zondag 29 mei 2016 22:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Spannend Knifty! Heel veel succes alvast morgen!
Ik heb bij (positie)broeken juist altijd dat ze al snel te lang zijn. Maar ik ben ook maar een ukje natuurlijk![]()
Zijn er geen broeken met een buikband die werkt als corrigerend ondergoed voor na de zwangerschap, zodat je je buik juist niet zo ziet? Wel het comfortabele, niet de muffintop
Dus broekband onder muffintop en dat dan weer straktrekken? Autsj!quote:Op zondag 29 mei 2016 22:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Broekband onder je pens stoppen en aparte buikband om pens heen?
Ja mij lijkt het ook niks hoorquote:Op zondag 29 mei 2016 22:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dus broekband onder muffintop en dat dan weer straktrekken? Autsj!
Vervang zwangerschapslegging door zwangerschapspanty en je hebt mijn favo outfit op dit moment. Zit vele malen fijner dan een broek. Behalve van die uitgelubberde yoga broeken, die kunnen voor thuis ook nog wel.quote:Op zondag 29 mei 2016 22:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja mij lijkt het ook niks hoor
Waardeloos advies dit dat![]()
Ik heb gewoon zwangerschapsleggings aan en jurkje erboven, dat zit heerlijk,maar zal niet ieders voorkeur hebben
Hahaha herkenbaarquote:Op zondag 29 mei 2016 23:06 schreef Burdie het volgende:
Ik maakte vlak na de bevalling een "omg wat ben ik belachelijk slank"-selfie in de spiegel van het ziekenhuis.
Dat voelt idd heel apart(terwijl ik er objectief gezien alsnog hoogzwanger uitzag maar soit
).
Hoe kan dat dan? Baby weegt bij mij al 4 kilo, kilo vruchtwater, kilo placenta, meer bloed, al het vocht dat ik vasthoud etc? Dat moet toch schelen.quote:Op zondag 29 mei 2016 23:01 schreef Suikertante het volgende:
Ik geloof dat ik eerst gewoon evenveel woog als voor de bevallingik zeg het maar even voor het tegenwicht
Ik zie het woord hardlopen in je post dus je zult allicht een iets betere conditie hebben dan ik
Ik was meteen na bevalling eigenlijk al iets van acht kilo lichter ja! Ik voelde me toen ook zo vederlicht, rugpijn enzo was meteen over. In ruil daarvoor een katheter en kreupele vagijn MAAR JE MOET ER WAT VOOR OVER HEBBEN.quote:Op zondag 29 mei 2016 23:20 schreef Arja het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan? Baby weegt bij mij al 4 kilo, kilo vruchtwater, kilo placenta, meer bloed, al het vocht dat ik vasthoud etc? Dat moet toch schelen.
En dat hardlopen is al een poosje geleden. Toen ik in de medische molen zat, voelde ik me vaak al te belabberd door de hormonen en sinds ik zwanger ben, wandel ik alleen nog maar
Oh daar zie ik wel tegenop. Zo'n compacte babybuik voelt toch lekkerder.quote:Op zondag 29 mei 2016 23:19 schreef Burdie het volgende:
Oja, die drilpuddingbuik. Dat je op een onbewaakt moment uit gewoonte je hand liefkozend op je buik wil leggen en dan geen strakke babybol voelt maar een lege, zachte huidflap..
Nah, ik kon dan alleen maar denken aan hoe fijn dat lieve kleine babietje in mijn buik heeft gewoond. Hormonen ftwquote:Op zondag 29 mei 2016 23:22 schreef Arja het volgende:
[..]
Oh daar zie ik wel tegenop. Zo'n compacte babybuik voelt toch lekkerder.
Toen ik met mijn man in een bubbelbad zat met veel te harde bubbels, drilde er bij mij helemaal niks en bij hem wel
Die ik in de kraamweek steeds vergat en dat ie dan op stoel enzo bleef hangen!quote:
Als je niet zelf (goed genoeg) kunt piesen en bad ivm infectiegevaarquote:Op zondag 29 mei 2016 23:30 schreef Arja het volgende:
Wanneer krijg je een katheter en waarom mag ik niet in bad?![]()
We hebben dan net een nieuwe badkamer
Niet in bad mag volgens mij niet ivm infectiegevaar, tot je niet meer vloeit. Dat kan best even duren. Best jammer, ik ga denk ik wel 4x per week met dochter in bad en dat is zo knus!quote:Op zondag 29 mei 2016 23:30 schreef Arja het volgende:
Wanneer krijg je een katheter en waarom mag ik niet in bad?![]()
We hebben dan net een nieuwe badkamer
Boks!quote:Op zondag 29 mei 2016 23:06 schreef Burdie het volgende:
Ik vergeet bijna mijn wisseldag-jompel, op de valreep nog even19 weken
. Bijna op de helft
.
Olaquote:Op maandag 30 mei 2016 04:32 schreef Quoi het volgende:
Waarom eigenlijk niet, dat ontkalken?![]()
Ook hier present!
Balen van je bekken.
quote:Op maandag 30 mei 2016 04:40 schreef nectarientje het volgende:
Ja hoi. Te laat dutje gedaan en nu klaarwakker.. Straks op mn werk uitkijken dat ik niet over mn wallen struikel
Als je in de buurt van het Delftse zit, is DH vast ook te doen. Ga naar Scally's in de Wagenstraat!quote:Op maandag 30 mei 2016 04:52 schreef Molo het volgende:
Ondertussen zit ik te zoeken waar ik van de week wil lunchen met scones, nu nog iemand hosselen om mee te gaan
Toevallig gisteren nog langs gelopen vanuit de dim sum tent waar we aten in de Wagenstraatquote:Op maandag 30 mei 2016 06:23 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Als je in de buurt van het Delftse zit, is DH vast ook te doen. Ga naar Scallywags in de Wagenstraat!![]()
![]()
Ik viel weer in slaap en nu wil ik niet meer opstaan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |