Oh zoquote:Op zondag 29 mei 2016 07:36 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Hier in de buurt staat zo'n kipgrillapparaat, ruikt echt iedere keer zalig!
Met buitenkant bedoel ik dat man er ook iets van kan voelen ipv alleen ik. Niet dat uk er al helemaal uit is, dat vind ik nog een te spannend idee hoor! *denial
Nohquote:Op zondag 29 mei 2016 07:27 schreef Molo het volgende:
[..]
En dawwww, lief is dat. Hier reageert mevrouwtje ook heel heftig om hand van mijn man. Ik word ook weleens wakker dat hij stiekem aan het voelen is en dat madammeke lekker tegen zijn hand aan aan het high-kicken is
Cute
quote:Op zondag 29 mei 2016 07:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Noh![]()
Mini hier trappelt vooral graag tegen haar grote zus aan(die dat de helft van de tijd niet doorheeft
)
Morgen 20 wkn dus ik mag ook nog even een beetje ontkennend zijn toch? Al denken mijn buik en tieten daar anders over, die doen erg hard hun best. Ben erg benieuwd met welke maat ze boobies gaan eindigen..quote:Op zondag 29 mei 2016 07:38 schreef Molo het volgende:
Oh zo![]()
Ik zie je niet in de OP staan dus weet niet waar je zit qua termijn, maar hier met 37 weken vandaag (boks Arja) voel je het mega goed aan de buitenkant
Hehehe, hier valt het erg mee qua tet, buik niet overigensquote:Op zondag 29 mei 2016 07:41 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Morgen 20 wkn dus ik mag ook nog even een beetje ontkennend zijn toch? Al denken mijn buik en tieten daar anders over, die doen erg hard hun best. Ben erg benieuwd met welke maat ze boobies gaan eindigen..
+1quote:Op zondag 29 mei 2016 09:07 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh, ik ben ook benieuwd naar Ela![]()
Och dametje toch, niet handig. Maar nu kan mama op de terugweg wel cake halenquote:Op zondag 29 mei 2016 09:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik zit in de auto. Peuter vond het een prima moment om een stukje Lego in haar neus te schuiven.
Ik denk dat ik vanmiddag appelcake bak. Peuter heeft wat lactoseissues. Nu eerst naar de KNO-arts, de huisarts kreeg het er niet uit.quote:Op zondag 29 mei 2016 09:55 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Och dametje toch, niet handig. Maar nu kan mama op de terugweg wel cake halen
Als je nachtrust zo te lijden heeft onder de maagzuurklachten, kun je misschien beter even met de huisarts overleggen?quote:Op zondag 29 mei 2016 07:00 schreef Gaddle het volgende:
Helaas niet. Veelte kort en onrustig. Volgens mij was die van jou ook niet fantastisch als je nu alweer wakker bent.
Nu al!quote:
Dat is niet zo gek, sprotje. Overmorgen is je UD al!quote:Op zondag 29 mei 2016 11:41 schreef sprotje het volgende:
yay voor molo en arja!! 37 weken!!!
@ophelia, oei succes!! Leuk die lego blokjes he![]()
Hier vanmorgen een eindje wezen wandelen met de meisjes... heel gezellig bloemetjes plukken en nu zijn ze bloemetjessoep aan t maken. Hier begint de energie voorraad erg te slinken. Gelukkig hoeft er niet zoveel meer! Oh en ik ben die hooikoorts niezen zat
Hoooooo stop, wacht, wat???quote:Op zondag 29 mei 2016 11:46 schreef Arja het volgende:
[..]
Nu al!
Ik heb ook belabberd geslapen van het maagzuur. Elke keer als ik bijna sliep, kwam er een golf omhoog
Nu naar de familiedag.
Maar eerst proberen voor de eerste keer met de hand te kolven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |