Ja, maagzuur. Ik heb mijn hoofdeinde al een stuk omhoog gedaan. Niet dat het helpt.quote:Op zondag 29 mei 2016 00:32 schreef Molo het volgende:
Dat is shit zeg Gaddle![]()
Maagzuur? Helpt je matras bij hoofdeinde wat omhoog zetten misschien iets?
Ik heb net bak ijs met rabarber uit de oven op en lekker even lopen spuien bij mijn zusjes en beste vriend
Voel me nu weer helemaal top
Lieve mensen zijn lief
Maandag heb ik nu ook opeens een zwangerschapsmassage gepland staan, want dat móest ik proberen van hun
Ben heel benieuwd
Helaas lactose intolerant.quote:Op zondag 29 mei 2016 00:37 schreef Arja het volgende:
Gaddle: vanillevla eten, of glaasje warme melk?
Molo: klinkt lekker!
quote:Op zondag 29 mei 2016 02:17 schreef Molo het volgende:
Nee als je moet eten moet je eten, ik kan nu echt niet meer op wilskracht zeggen 'ik sla even eten over', als ik honger heb MOET ik eten.
Ok, geen frituurvoer dan, maar wel iets
Ik heb trouwens twee jurkjes bij Kiabi besteld, hoop dat ze snel binnen komen, ben benieuwd of het wat is. Zagen er online leuk uit en mega goedkoop, dus we gaan het zien! Bedankt nog voor wie de tip gaf
Ja joh, al die adviezen, gaat alle kanten opquote:Op zondag 29 mei 2016 06:38 schreef Gaddle het volgende:
Als ik niets eet krijg ik er ook last van. Ik word dan enorm misselijk en ook maagzuur.
Ik heb ergens gelezen dat je 3uur voor het slapen gaan niets moet eten. En ergens anders staat weer dat je s avonds kleine dingen moet eten tot voor het slapen gaan
Helaas niet. Veelte kort en onrustig. Volgens mij was die van jou ook niet fantastisch als je nu alweer wakker bent.quote:Op zondag 29 mei 2016 06:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja joh, al die adviezen, gaat alle kanten op![]()
Hoop dat je een beetje een redelijke nacht hebt gehad trouwens
Ik slaap de hele zwangerschap al kort, vanmiddag maar tukje doen. De slaap die ik had was wel fijn gelukkigquote:Op zondag 29 mei 2016 07:00 schreef Gaddle het volgende:
[..]
Helaas niet. Veelte kort en onrustig. Volgens mij was die van jou ook niet fantastisch als je nu alweer wakker bent.
Ik vroeg me echt af waarom je een bak ijs in de oven zou willen zetten.. Inmiddels ben ik erachter dat het ijs de oven niet gezien heeftquote:Op zondag 29 mei 2016 00:32 schreef Molo het volgende:
Ik heb net bak ijs met rabarber uit de oven op
quote:Op zondag 29 mei 2016 07:10 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik vroeg me echt af waarom je een bak ijs in de oven zou willen zetten.. Inmiddels ben ik erachter dat het ijs de oven niet gezien heeft
Het duurde bij mij ook even.quote:Op zondag 29 mei 2016 07:10 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik vroeg me echt af waarom je een bak ijs in de oven zou willen zetten.. Inmiddels ben ik erachter dat het ijs de oven niet gezien heeft
Hij stampt je het bed uit? Of is juist zo'n stuiterbal dat slapen onmogelijk is?quote:Op zondag 29 mei 2016 07:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik zou echt zo graag een keertje uitslapen, maar Vriends ochtendhumeur wint iedere keer.
De neuroot in mij wil graag weten welke kleur basterdsuiker. Ik heb volgens mij nog nooit rabarber op, waar lijkt het qua smaak op?quote:Op zondag 29 mei 2016 07:14 schreef Molo het volgende:
Ja heel logisch was die zin ook niet echt![]()
Maar aanrader, dunne stukjes rabarber met basterdsuiker omschudden en in de oven met aluminiumfolie erop garen op 180°
Minuut of 20-30. Echt lekker
Ik had lichte, maar de kleur wordt dan nogal lelijk bruin, dus ik zou volgende keer toch witte pakkenquote:Op zondag 29 mei 2016 07:16 schreef nectarientje het volgende:
[..]
De neuroot in mij wil graag weten welke kleur basterdsuiker. Ik heb volgens mij nog nooit rabarber op, waar lijkt het qua smaak op?
Hij weet altijd net zo'n rotopmerking te plaatsen dat ik niet meer kan slapen. (En niet-zwanger lukt het me vaak wel om me weer om te draaien, nu ben ik zo moe dat ik me echt rot en gekwetst voel en niet meer kan slapen)quote:Op zondag 29 mei 2016 07:14 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Hij stampt je het bed uit? Of is juist zo'n stuiterbal dat slapen onmogelijk is?
Ow lordquote:Op zondag 29 mei 2016 07:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hij weet altijd net zo'n rotopmerking te plaatsen dat ik niet meer kan slapen. (En niet-zwanger lukt het me vaak wel om me weer om te draaien, nu ben ik zo moe dat ik me echt rot en gekwetst voel en niet meer kan slapen)
Oei, dat klinkt niet goed! Beseft hij post-ochtendhumeur wel dat hij beter zn mond had kunnen houden?quote:Op zondag 29 mei 2016 07:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
Hij weet altijd net zo'n rotopmerking te plaatsen dat ik niet meer kan slapen. (En niet-zwanger lukt het me vaak wel om me weer om te draaien, nu ben ik zo moe dat ik me echt rot en gekwetst voel en niet meer kan slapen)
Yoghurt lijkt me te zurig, maar vanillevla kan prima, of mascarpone met wat vanille, en een stuk cake kan ookquote:Op zondag 29 mei 2016 07:23 schreef nectarientje het volgende:
*noteert: rabarber halen. Hou niet van ijs maar is vast ook fijn met yoghurt of vanillevla.
Ik kreeg net weer een 'knipsje' van uk toen mijn man zijn erg warme hand op mijn buik legde
Moet ik even een bakje voor je pakken of veeg je het kwijl zelf wegquote:Op zondag 29 mei 2016 07:27 schreef Molo het volgende:
Yoghurt lijkt me te zurug, maar vanillevla kan prima, of mascarpone met wat vanille, en een stuk cake kan ook
En dawwww, lief is dat. Hier reageert mevrouwtje ook heel heftig om hand van mijn man. Ik word ook weleens wakker dat hij stiekem aan het voelen is en dat madammeke lekker tegen zijn hand aan aan het high-kicken is
Cute
Lol, ik heb hongerquote:Op zondag 29 mei 2016 07:30 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Moet ik even een bakje voor je pakken of veeg je het kwijl zelf weg![]()
Stiekeme friemelaarsBen heel benieuwd hoe het gaat zijn om het ook aan de buitenkant te kunnen voelen.
Hier in de buurt staat zo'n kipgrillapparaat, ruikt echt iedere keer zalig!quote:Op zondag 29 mei 2016 07:32 schreef Molo het volgende:
Lol, ik heb honger
Zin in gegrilde kip eigenlijk nu
Ja ik ook, lijkt me zo bijzonder, zo'n mini hummeltje van onszelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |