O neeeeeee, zo stom! Blijf dan maar weg voortaanquote:Op zaterdag 28 mei 2016 13:56 schreef Molo het volgende:
Heb een keer of 20 gehoord wat een vieze bende alles was, dat we vaker moeten poetsen en dat ik ook eens wat moest doen want beetje moe worden was goed voor me...
Dus zo lief vond ik haar niet eerlijk gezegd
Maar goed, ze is weer foetsie
Ja die functie had mijn pa ook altijd, maar die is helaas niet meer. En naar mij luistert ze niet, want ik stel me altijd aanquote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:37 schreef Quoi het volgende:
[..]
O neeeeeee, zo stom! Blijf dan maar weg voortaanIk trek dat soort opmerkingen ook erg slecht.
Ik heb afgelopen week toen mijn ma kwam bij binnenkomst aangegeven: voordat we beginnen moet jouw lat eerst drie meter naar beneden, anders wordt het niks. Jaja, ik weet het, zei ze. Mijn pa had waarschijnlijk al wat dingen ingemasseerd thuis, want zei al heel grappig: dit is je hulp voor vandaag, doe een beetje lief, want ze is nog in opleiding
En nu moet ik - behalve op een kind - op een column gaan broeden, anders wordt het niks.
Crocs zijn vooral handig voor die kleine rouwdouwertjes, die willen gaangaangaan en niet wachten tot ze hun schoenen aan hebbenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:50 schreef Quoi het volgende:
Alf!![]()
Ik vind de teva's schattig hoor. Zelfs crocs worden misschien bij kleine kindjes wel leuk
Mijn peuter heeft dat model drie maten op rijquote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:40 schreef Molo het volgende:
[..]
En ik zag deze Teva's en ik vind ze cute
(Ja ik weet het, er zijn genoeg haters, maar ik hou van Teva's)
[ afbeelding ]
Ik denk het wel, beetje alsof iemand met zn vingers tegen je huid aan knipst, zoals sommige kinderen knikkers wegschieten.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:59 schreef ikke_84 het volgende:
Nectarientje dat is niet zo gek dat het daardoor extra spannend is elke keer. Gelukkig ben je nu al een stuk verder. Voel je al wat bewegingen van de baby?
Die heeft peuter ook gehad !quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja die functie had mijn pa ook altijd, maar die is helaas niet meer. En naar mij luistert ze niet, want ik stel me altijd aan
Maar goed, nu even languit ALF aan het kijken met manlief, straks lekker even wat winkelen.
Kinderkamer is nu echt bijna af, vent moet alleen rolgordijn nog ophangen een paar plankjes
En ik zag deze Teva's en ik vind ze cute
(Ja ik weet het, er zijn genoeg haters, maar ik hou van Teva's)
[ afbeelding ]
Succes met je column! You can do it chica
Dat was ik tot voor kuiken ook en moet je me nou eens zien...quote:
Dat is beeb jaquote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:52 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik denk het wel, beetje alsof iemand met zn vingers tegen je huid aan knipst, zoals sommige kinderen knikkers wegschieten.
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 17:39 schreef nectarientje het volgende:
Die 'spierpijn' associeerde ik vorige week met een buikplofactie maar ik heb het vandaag weer na een Chantyspree door mn huis. Dus nu denk ik dat ik dan gewoon te druk ben geweest?
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:27 schreef Chanty het volgende:
goffer dit is al de tweede zwangerschap waarin extreem schoonmaken naar mij vernoemd wordt
ik ben normaal echt niet zo poetserig!
Ik ook!quote:[b]Op zaterdag 28 mei 2016 20:39 schreef nectarientje het volgende:
Heb vanmiddag het poezenvestje en mutsje bij de hema gehaald. Te schattig gewoon.
Ja, maagzuur. Ik heb mijn hoofdeinde al een stuk omhoog gedaan. Niet dat het helpt.quote:Op zondag 29 mei 2016 00:32 schreef Molo het volgende:
Dat is shit zeg Gaddle![]()
Maagzuur? Helpt je matras bij hoofdeinde wat omhoog zetten misschien iets?
Ik heb net bak ijs met rabarber uit de oven op en lekker even lopen spuien bij mijn zusjes en beste vriend
Voel me nu weer helemaal top
Lieve mensen zijn lief
Maandag heb ik nu ook opeens een zwangerschapsmassage gepland staan, want dat móest ik proberen van hun
Ben heel benieuwd
Helaas lactose intolerant.quote:Op zondag 29 mei 2016 00:37 schreef Arja het volgende:
Gaddle: vanillevla eten, of glaasje warme melk?
Molo: klinkt lekker!
quote:Op zondag 29 mei 2016 02:17 schreef Molo het volgende:
Nee als je moet eten moet je eten, ik kan nu echt niet meer op wilskracht zeggen 'ik sla even eten over', als ik honger heb MOET ik eten.
Ok, geen frituurvoer dan, maar wel iets
Ik heb trouwens twee jurkjes bij Kiabi besteld, hoop dat ze snel binnen komen, ben benieuwd of het wat is. Zagen er online leuk uit en mega goedkoop, dus we gaan het zien! Bedankt nog voor wie de tip gaf
Ja joh, al die adviezen, gaat alle kanten opquote:Op zondag 29 mei 2016 06:38 schreef Gaddle het volgende:
Als ik niets eet krijg ik er ook last van. Ik word dan enorm misselijk en ook maagzuur.
Ik heb ergens gelezen dat je 3uur voor het slapen gaan niets moet eten. En ergens anders staat weer dat je s avonds kleine dingen moet eten tot voor het slapen gaan
Helaas niet. Veelte kort en onrustig. Volgens mij was die van jou ook niet fantastisch als je nu alweer wakker bent.quote:Op zondag 29 mei 2016 06:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja joh, al die adviezen, gaat alle kanten op![]()
Hoop dat je een beetje een redelijke nacht hebt gehad trouwens
Ik slaap de hele zwangerschap al kort, vanmiddag maar tukje doen. De slaap die ik had was wel fijn gelukkigquote:Op zondag 29 mei 2016 07:00 schreef Gaddle het volgende:
[..]
Helaas niet. Veelte kort en onrustig. Volgens mij was die van jou ook niet fantastisch als je nu alweer wakker bent.
Ik vroeg me echt af waarom je een bak ijs in de oven zou willen zetten.. Inmiddels ben ik erachter dat het ijs de oven niet gezien heeftquote:Op zondag 29 mei 2016 00:32 schreef Molo het volgende:
Ik heb net bak ijs met rabarber uit de oven op
quote:Op zondag 29 mei 2016 07:10 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik vroeg me echt af waarom je een bak ijs in de oven zou willen zetten.. Inmiddels ben ik erachter dat het ijs de oven niet gezien heeft
Het duurde bij mij ook even.quote:Op zondag 29 mei 2016 07:10 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik vroeg me echt af waarom je een bak ijs in de oven zou willen zetten.. Inmiddels ben ik erachter dat het ijs de oven niet gezien heeft
Hij stampt je het bed uit? Of is juist zo'n stuiterbal dat slapen onmogelijk is?quote:Op zondag 29 mei 2016 07:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik zou echt zo graag een keertje uitslapen, maar Vriends ochtendhumeur wint iedere keer.
De neuroot in mij wil graag weten welke kleur basterdsuiker. Ik heb volgens mij nog nooit rabarber op, waar lijkt het qua smaak op?quote:Op zondag 29 mei 2016 07:14 schreef Molo het volgende:
Ja heel logisch was die zin ook niet echt![]()
Maar aanrader, dunne stukjes rabarber met basterdsuiker omschudden en in de oven met aluminiumfolie erop garen op 180°
Minuut of 20-30. Echt lekker
Ik had lichte, maar de kleur wordt dan nogal lelijk bruin, dus ik zou volgende keer toch witte pakkenquote:Op zondag 29 mei 2016 07:16 schreef nectarientje het volgende:
[..]
De neuroot in mij wil graag weten welke kleur basterdsuiker. Ik heb volgens mij nog nooit rabarber op, waar lijkt het qua smaak op?
Hij weet altijd net zo'n rotopmerking te plaatsen dat ik niet meer kan slapen. (En niet-zwanger lukt het me vaak wel om me weer om te draaien, nu ben ik zo moe dat ik me echt rot en gekwetst voel en niet meer kan slapen)quote:Op zondag 29 mei 2016 07:14 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Hij stampt je het bed uit? Of is juist zo'n stuiterbal dat slapen onmogelijk is?
Ow lordquote:Op zondag 29 mei 2016 07:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hij weet altijd net zo'n rotopmerking te plaatsen dat ik niet meer kan slapen. (En niet-zwanger lukt het me vaak wel om me weer om te draaien, nu ben ik zo moe dat ik me echt rot en gekwetst voel en niet meer kan slapen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |