abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 mei 2016 @ 11:37:04 #51
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162560809
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 11:33 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Nesteldrang by proxy! _O-
Ze was hier vorige week en ik gok dat ze toen vooral dacht 'jezus christus in wat voor een bende leeft mijn dochter' :+

Ik vrees alleen dat ik dit nog maanden te horen krijg, maar goed, c'est ca, haar keuze nu hoor. Ik ga even proberen een glijbaan te zijn vandaag (en het van me af te laten glijden :+ )

Daarnaast kwam er net nog een rouwstoet inclusief lijkkist door de achtertuin hier, want de pa van de buurvrouw kon niet met kist en al door de gang in huis daar, dus moest achterom.

Gekke dag is gek _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_162560836
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 11:04 schreef Ooi86 het volgende:
Hier ook net een goede termijnecho gehad!! Jeej!!

Zo gek om dat te zien wat je al zo vaak bij andere hebt gezien, maar dat het nu in jou zit. Volgens mij had je mijn gezicht niet moeten filmen want zat ik er een beetje apathisch naar te kijken.

16 december ben ik uitgerekend. Mag in de OP :)
Joepie! Gefeliciteerd! *O*

Ik wil ook wel in de OP :) 12 december.
  zaterdag 28 mei 2016 @ 11:39:21 #53
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162560845
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 11:04 schreef Ooi86 het volgende:
Hier ook net een goede termijnecho gehad!! Jeej!!

Zo gek om dat te zien wat je al zo vaak bij andere hebt gezien, maar dat het nu in jou zit. Volgens mij had je mijn gezicht niet moeten filmen want zat ik er een beetje apathisch naar te kijken.

16 december ben ik uitgerekend. Mag in de OP :)
*O* goed nieuws jeej *O*
  Manager PR/Moderator zaterdag 28 mei 2016 @ 11:40:34 #54
269689 crew  Viv
pi_162560864
Jaa aanwas voor december! *O* Fijn van de goede echo's Goudreinette en Ooi86!
  zaterdag 28 mei 2016 @ 11:43:09 #55
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_162560890
Goede echo's!! *G*
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  zaterdag 28 mei 2016 @ 11:48:13 #56
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_162560981
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 11:31 schreef Molo het volgende:
Mijn moeder kwam onverwacht langs (dat heeft ze nog nooit gedaan, ik stond enigszins versteld :o ) en is nu de ramen aan het zemen.
Ze kreeg wel meteen bij aankomst ruzie met onze 86-jarige gluurman, omdat ze volgens hem 'op zijn plekje parkeerde' :') _O-

Beetje awkward dit, maar goed, wel fijn, maar die dingen zijn echt bijna een jaar geleden voor het laatst gezeemd _O-
Een jaar maar? Hier voor de vorige bevalling twee jaar geleden :@ maar t is ook zo'n zinloze klus. Twee regenbuien verder en ze zijn weer vies.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zaterdag 28 mei 2016 @ 11:49:57 #57
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_162561009
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 11:38 schreef Goudreinette het volgende:

[..]

Joepie! Gefeliciteerd! *O*

Ik wil ook wel in de OP :) 12 december.
Ook done!
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_162561154
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 11:33 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Nesteldrang by proxy! _O-
Dat heeft de zus van Vriend ook. Die zeemt geen ramen maar doet ineens wel allemaal andere toffe dingen. O+
pi_162561639
Goede echo's en nieuwe aanwas voor december *O*

Chanty ik heb precies het zelfde als wat jij schrijft over een 2e. Maar heb me erbij neer gelegd, ik kan nu allemaal scenario's bedenken maar het is toch afwachten hoe het echt zal lopen.

Molo wat lief van je moeder dat ze komt helpen.
En zin in vette hap zo vroeg in de ochtend :D
  zaterdag 28 mei 2016 @ 13:11:55 #60
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162562516
Ooi, wat fijn, een goede termijnecho! w/ Dat gezicht dat je trekt hé? Zit dat in MIJ? :D

Miss_C, lastig, ook zo'n sterfgeval in de familie. Maar het ligt idd dichtbij elkaar. Het vakje geluk vanwege nieuw leven opent gelukkig onafhankelijk van die van verdriet, denk ik altijd maar (mmmm, mijn hersenen verweken nog wel een beetje door zoals je merkt :') ).

Ik heb MiB overgeslagen. Mijn vent heeft de afgelopen weken een instromersgroep getraind naar een 5 km (hardlopen). Vandaag was hun testloop op de club en ik ben lekker meegegaan om foto's te maken. Verder bijpraten met alles en iedereen, in het zonnetje gezeten, hééérlijk O+

En ik durf niet te juichen, maar de afgelopen dagen gaan verbazingwekkend goed, bekken-technisch. Wandelen gaat nog steeds niet hard, maar de pijn valt mee en ik voel me - ondanks de activiteiten van afgelopen dagen - niet meer zo 'gebroken'. Zou het dan minder gaan worden, zo tegen de 30 weken aan? Of ik heb profijt van mijn gas-terug-nemen, dat kan ook :) Whatever, ik zie vind het heel fijn :s)
pi_162563093
Ooi wat goed van de echo!

Miss c gecondoleerd.

Q dat komt door het gas terugnemen, ga zo door
  zaterdag 28 mei 2016 @ 13:42:23 #62
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_162563121
Haai lieve dames!
Ik heb niet helemaal bijgelezen maar een knuffel voor iedereen die het nodig heeft en jompels voor alle goede dingen.

Hier vanmorgen op controle geweest en het was een behoorlijk helaas.
Nu maandag as definitief inleiden omdat de bd hoog blijft en de bloedwaarden gaan de verkeerde kant op.
Morgen ochtend weer op controle en dan neem ik wel vast mijn koffer mee mocht ik moeten blijven.
We haddeb gehoopt op een inleiding op zn vroegst woensdag as, maar alles voor de goede gezondheid natuurlijk.
Ik ga nu lekker onder zeil en vanavond een pannenkoeken feest met kind 1.
:-)
pi_162563162
He knifty wat een onverwachte wending weer! Schrikken
Maar misschien heb je gewoon maandag al je kindje in je armen O+
  zaterdag 28 mei 2016 @ 13:48:51 #64
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162563236
Zo, moeder is weer weg.
Dat komt goed uit, want anders was ik weg gegaan :')

Was er alweer helemaal klaar mee :')

Knifty, gezond babietje en gezonde jij is belangrijkste inderdaad, even nog het weekend met zijn drietjes en daarna dan met zijn vieren verder O+
Sterkte met rustig aan doen tot die tijd en mentaal voorbereiden :*
  zaterdag 28 mei 2016 @ 13:55:19 #65
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162563360
Knifty, wéér schakelen voor je! Het is blijkbaar tijd dat de babs buiten komt spelen :)

Molo, ook wel weer fijn, die schone ramen. Wel lief dat ze dat komt doen!
  zaterdag 28 mei 2016 @ 13:56:36 #66
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162563386
Heb een keer of 20 gehoord wat een vieze bende alles was, dat we vaker moeten poetsen en dat ik ook eens wat moest doen want beetje moe worden was goed voor me...
Dus zo lief vond ik haar niet eerlijk gezegd :')

Maar goed, ze is weer foetsie :+
pi_162563644
O knifty niet wat je hoopte -O-
pi_162564109
Toch nog mei knifty en je hebt nu wat meer zekerheid ipv afwachten hoe de waarden gaan zijn.
Hoera voor goede echo's! Wij hebben komende week de 20-wekenecho en ik vind het toch weer spannend. Tijdens eerste echo van vorige zwangerschap kwam de verrassing dat er al een tijdje geen hartactie meer geweest was. Sindsdien vind ik iedere echo spannend.
Molo, volgende keer oordopjes en meer glijmiddel? :*
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
  zaterdag 28 mei 2016 @ 14:37:36 #69
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162564539
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 13:56 schreef Molo het volgende:
Heb een keer of 20 gehoord wat een vieze bende alles was, dat we vaker moeten poetsen en dat ik ook eens wat moest doen want beetje moe worden was goed voor me...
Dus zo lief vond ik haar niet eerlijk gezegd :')

Maar goed, ze is weer foetsie :+
O neeeeeee, zo stom! Blijf dan maar weg voortaan }:| Ik trek dat soort opmerkingen ook erg slecht.

Ik heb afgelopen week toen mijn ma kwam bij binnenkomst aangegeven: voordat we beginnen moet jouw lat eerst drie meter naar beneden, anders wordt het niks. Jaja, ik weet het, zei ze. Mijn pa had waarschijnlijk al wat dingen ingemasseerd thuis, want zei al heel grappig: dit is je hulp voor vandaag, doe een beetje lief, want ze is nog in opleiding :D

En nu moet ik - behalve op een kind - op een column gaan broeden, anders wordt het niks.
  zaterdag 28 mei 2016 @ 14:40:48 #70
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162564616
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 14:37 schreef Quoi het volgende:

[..]

O neeeeeee, zo stom! Blijf dan maar weg voortaan }:| Ik trek dat soort opmerkingen ook erg slecht.

Ik heb afgelopen week toen mijn ma kwam bij binnenkomst aangegeven: voordat we beginnen moet jouw lat eerst drie meter naar beneden, anders wordt het niks. Jaja, ik weet het, zei ze. Mijn pa had waarschijnlijk al wat dingen ingemasseerd thuis, want zei al heel grappig: dit is je hulp voor vandaag, doe een beetje lief, want ze is nog in opleiding :D

En nu moet ik - behalve op een kind - op een column gaan broeden, anders wordt het niks.
Ja die functie had mijn pa ook altijd, maar die is helaas niet meer. En naar mij luistert ze niet, want ik stel me altijd aan :')

Maar goed, nu even languit ALF aan het kijken met manlief, straks lekker even wat winkelen.

Kinderkamer is nu echt bijna af, vent moet alleen rolgordijn nog ophangen een paar plankjes O+

En ik zag deze Teva's en ik vind ze cute O+
(Ja ik weet het, er zijn genoeg haters, maar ik hou van Teva's O+ )

Succes met je column! You can do it chica *O*
  zaterdag 28 mei 2016 @ 14:50:21 #71
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162564875
Alf! O+

Ik vind de teva's schattig hoor. Zelfs crocs worden misschien bij kleine kindjes wel leuk :+
pi_162565102
Molo fijn dat de ramen schoon zijn, je moeder weer naar huis is en de buurman zijn parkeerplaats weer heeft :P
Jeuh voor de babykamer! Fijn als het af is.

Knifty dat is balen! Helemaal omdat het zo goed leek te gaan met de medicatie.
Het duurt nu gewoon niet lang meer voor je kan babyknuffelen O+

Nectarientje dat is niet zo gek dat het daardoor extra spannend is elke keer. Gelukkig ben je nu al een stuk verder. Voel je al wat bewegingen van de baby?

Miss gecondoleerd
  zaterdag 28 mei 2016 @ 15:11:18 #73
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_162565382
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 14:50 schreef Quoi het volgende:
Alf! O+

Ik vind de teva's schattig hoor. Zelfs crocs worden misschien bij kleine kindjes wel leuk :+
Crocs zijn vooral handig voor die kleine rouwdouwertjes, die willen gaangaangaan en niet wachten tot ze hun schoenen aan hebben :').
Zelfs teva's aantrekken duurt te lang, kuiken loopt daarom vaak op blote voeten buiten...
KuikenGuppy
pi_162566177
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 14:40 schreef Molo het volgende:

[..]

En ik zag deze Teva's en ik vind ze cute O+
(Ja ik weet het, er zijn genoeg haters, maar ik hou van Teva's O+ )

[ afbeelding ]

Mijn peuter heeft dat model drie maten op rij :@ . Voor dit jaar moet ik op zoek naar andere.
pi_162566239
Knifty (ik dacht ik al gereageerd had, maar schijnbaar niet op invoeren geklikt) wat een omslag weer. Maar jullie gezondheid hoort op nummer 1 inderdaad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')