Ze was hier vorige week en ik gok dat ze toen vooral dacht 'jezus christus in wat voor een bende leeft mijn dochter'quote:
Joepie! Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:04 schreef Ooi86 het volgende:
Hier ook net een goede termijnecho gehad!! Jeej!!
Zo gek om dat te zien wat je al zo vaak bij andere hebt gezien, maar dat het nu in jou zit. Volgens mij had je mijn gezicht niet moeten filmen want zat ik er een beetje apathisch naar te kijken.
16 december ben ik uitgerekend. Mag in de OP
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:04 schreef Ooi86 het volgende:
Hier ook net een goede termijnecho gehad!! Jeej!!
Zo gek om dat te zien wat je al zo vaak bij andere hebt gezien, maar dat het nu in jou zit. Volgens mij had je mijn gezicht niet moeten filmen want zat ik er een beetje apathisch naar te kijken.
16 december ben ik uitgerekend. Mag in de OP
Een jaar maar? Hier voor de vorige bevalling twee jaar geledenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:31 schreef Molo het volgende:
Mijn moeder kwam onverwacht langs (dat heeft ze nog nooit gedaan, ik stond enigszins versteld) en is nu de ramen aan het zemen.
Ze kreeg wel meteen bij aankomst ruzie met onze 86-jarige gluurman, omdat ze volgens hem 'op zijn plekje parkeerde'![]()
![]()
Beetje awkward dit, maar goed, wel fijn, maar die dingen zijn echt bijna een jaar geleden voor het laatst gezeemd
Ook done!quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:38 schreef Goudreinette het volgende:
[..]
Joepie! Gefeliciteerd!![]()
Ik wil ook wel in de OP12 december.
Dat heeft de zus van Vriend ook. Die zeemt geen ramen maar doet ineens wel allemaal andere toffe dingen.quote:
O neeeeeee, zo stom! Blijf dan maar weg voortaanquote:Op zaterdag 28 mei 2016 13:56 schreef Molo het volgende:
Heb een keer of 20 gehoord wat een vieze bende alles was, dat we vaker moeten poetsen en dat ik ook eens wat moest doen want beetje moe worden was goed voor me...
Dus zo lief vond ik haar niet eerlijk gezegd
Maar goed, ze is weer foetsie
Ja die functie had mijn pa ook altijd, maar die is helaas niet meer. En naar mij luistert ze niet, want ik stel me altijd aanquote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:37 schreef Quoi het volgende:
[..]
O neeeeeee, zo stom! Blijf dan maar weg voortaanIk trek dat soort opmerkingen ook erg slecht.
Ik heb afgelopen week toen mijn ma kwam bij binnenkomst aangegeven: voordat we beginnen moet jouw lat eerst drie meter naar beneden, anders wordt het niks. Jaja, ik weet het, zei ze. Mijn pa had waarschijnlijk al wat dingen ingemasseerd thuis, want zei al heel grappig: dit is je hulp voor vandaag, doe een beetje lief, want ze is nog in opleiding
En nu moet ik - behalve op een kind - op een column gaan broeden, anders wordt het niks.
Crocs zijn vooral handig voor die kleine rouwdouwertjes, die willen gaangaangaan en niet wachten tot ze hun schoenen aan hebbenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:50 schreef Quoi het volgende:
Alf!![]()
Ik vind de teva's schattig hoor. Zelfs crocs worden misschien bij kleine kindjes wel leuk
Mijn peuter heeft dat model drie maten op rijquote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:40 schreef Molo het volgende:
[..]
En ik zag deze Teva's en ik vind ze cute
(Ja ik weet het, er zijn genoeg haters, maar ik hou van Teva's)
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |